Arkadaşlar bildiğiniz gibi eski focus tdci ların şehir içi katalog değeri 6,2 lt/100 km iken makyajlılarda 5,8lt/100 km. Aynı şekilde şehir dışı ve ortalama da daha az yenilerde.. Motor özellikleri aynı.. Ağırlık hemen hemen aynı Aerodinami de öyle.. Peki neyi değiştirdiler de yakıtı düşürdüler. Bilgisi olan var mı?
YazıLım farkı oLabiLir enjektörLerin yakıt püskürtme zamanLaması faLan gibi birazda aerodinami de biraz daha fazLa oynama oLabiLir çünkü eski kasayLa yeni kasa arasında farLarda ve jantLarda değişikLikLer mevcut
bu yazılım istenildiğinde değiştirilebiliyor mu? arabayı aldıktan sonra falan..
bu işlerden pek anlamam ama eminim pekçok parametre diikkate alınarak yükleniyordur o yazılımlar Aero paket,yakıt ekonomisi,Performans,Çevre zararı gibi. o yüzden değiştirilebilir olduklarını düşünmüyorum
quote:
Orjinalden alıntı: dragotreis
bu yazılım istenildiğinde değiştirilebiliyor mu? arabayı aldıktan sonra falan..
servise gidip yeni yazılım yükletmek istiyorum derseniz geldiyse yüklüyorlar. Büyük ihtimalle de yazılımdan kaynaklanıyordur bu düşüş.
connectlerde de mümkün mü bu yazılım değişikliği?
Yazılımla ilgili bilgim yok ama bazı dişlilerin oranlarında değişiklik yapılmış.
YEni motorun sadece tüketimi değil CO2 emisyonu da düşmüş. Eslisi 129 gr/km iken yenisinde 120 gr. Bu kısaca fine tuning ama fabrikaca yapılan. hem daha temiz motor hem de daha ekonomik. Aklıma geldi eski mottoe euro III iken yenisi acaba Euro IV mü?
eski motorda eurp 4tür olmasa avrupada zor satardı o motoru tahminimce.
arkadaslar yazılımla alakası yokk aracınız dizel isee yaptığınız km cook fazla ise ayda bir hava filtresini temizlemenizi yada değiştirmnizi tercih edermm ben öle yapyırumm beni aracımmm 210 krş yakıyoo km dee bilginizeee
Makyajlanan focusla eski focusda ki motor aynı değil diye biliyorum...
quote:
Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK
eski motorda eurp 4tür olmasa avrupada zor satardı o motoru tahminimce.
Focus'ta Euro 4 'mü var yani ?
quote:
Orjinalden alıntı: tissot
YEni motorun sadece tüketimi değil CO2 emisyonu da düşmüş. Eslisi 129 gr/km iken yenisinde 120 gr. Bu kısaca fine tuning ama fabrikaca yapılan. hem daha temiz motor hem de daha ekonomik. Aklıma geldi eski mottoe euro III iken yenisi acaba Euro IV mü?
Focusta kullanılan motor 2002 den bu yana euro 4 tür..İlk çıkan focuslar euro 3 tür..
quote:
Orjinalden alıntı: x15
quote:
Orjinalden alıntı: tissot
YEni motorun sadece tüketimi değil CO2 emisyonu da düşmüş. Eslisi 129 gr/km iken yenisinde 120 gr. Bu kısaca fine tuning ama fabrikaca yapılan. hem daha temiz motor hem de daha ekonomik. Aklıma geldi eski mottoe euro III iken yenisi acaba Euro IV mü?
Focusta kullanılan motor 2002 den bu yana euro 4 tür..İlk çıkan focuslar euro 3 tür..
Bildiğim kadarıyla Türkiye'de 2005-2007 aralığında satılan dizel Focus II'ler Euro III normuna uygun. Avrupa'da satılan dizel Focus'larda partikül filtresi opsiyonu seçildiğinde Euro IV normuna uygun oluyor... Türkiye'de ise bu seçenek olmadığı için bu model aralığındaki dizel Focus'lar Euro III olmalı...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme