Şimdi Ara

Ne değişti de yakıt düştü?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
721
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bildiğiniz gibi eski focus tdci ların şehir içi katalog değeri 6,2 lt/100 km iken makyajlılarda 5,8lt/100 km. Aynı şekilde şehir dışı ve ortalama da daha az yenilerde..
    Motor özellikleri aynı..
    Ağırlık hemen hemen aynı
    Aerodinami de öyle..
    Peki neyi değiştirdiler de yakıtı düşürdüler. Bilgisi olan var mı?



  • YazıLım farkı oLabiLir enjektörLerin yakıt püskürtme zamanLaması faLan gibi birazda aerodinami de biraz daha fazLa oynama oLabiLir çünkü eski kasayLa yeni kasa arasında farLarda ve jantLarda değişikLikLer mevcut
  • bu yazılım istenildiğinde değiştirilebiliyor mu? arabayı aldıktan sonra falan..
  • bu işlerden pek anlamam ama eminim pekçok parametre diikkate alınarak yükleniyordur o yazılımlar Aero paket,yakıt ekonomisi,Performans,Çevre zararı gibi. o yüzden değiştirilebilir olduklarını düşünmüyorum
    quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis

    bu yazılım istenildiğinde değiştirilebiliyor mu? arabayı aldıktan sonra falan..
  • servise gidip yeni yazılım yükletmek istiyorum derseniz geldiyse yüklüyorlar. Büyük ihtimalle de yazılımdan kaynaklanıyordur bu düşüş.
  • connectlerde de mümkün mü bu yazılım değişikliği?
  • Yazılımla ilgili bilgim yok ama bazı dişlilerin oranlarında değişiklik yapılmış.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • YEni motorun sadece tüketimi değil CO2 emisyonu da düşmüş.
    Eslisi 129 gr/km iken yenisinde 120 gr.
    Bu kısaca fine tuning ama fabrikaca yapılan.
    hem daha temiz motor hem de daha ekonomik.
    Aklıma geldi eski mottoe euro III iken yenisi acaba Euro IV mü?
  • eski motorda eurp 4tür olmasa avrupada zor satardı o motoru tahminimce.
  • arkadaslar yazılımla alakası yokk aracınız dizel isee yaptığınız km cook fazla ise ayda bir hava filtresini temizlemenizi yada değiştirmnizi tercih edermm ben öle yapyırumm beni aracımmm 210 krş yakıyoo km dee bilginizeee
  • Makyajlanan focusla eski focusda ki motor aynı değil diye biliyorum...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    eski motorda eurp 4tür olmasa avrupada zor satardı o motoru tahminimce.


    Focus'ta Euro 4 'mü var yani ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tissot

    YEni motorun sadece tüketimi değil CO2 emisyonu da düşmüş.
    Eslisi 129 gr/km iken yenisinde 120 gr.
    Bu kısaca fine tuning ama fabrikaca yapılan.
    hem daha temiz motor hem de daha ekonomik.
    Aklıma geldi eski mottoe euro III iken yenisi acaba Euro IV mü?


    Focusta kullanılan motor 2002 den bu yana euro 4 tür..İlk çıkan focuslar euro 3 tür..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: x15


    quote:

    Orjinalden alıntı: tissot

    YEni motorun sadece tüketimi değil CO2 emisyonu da düşmüş.
    Eslisi 129 gr/km iken yenisinde 120 gr.
    Bu kısaca fine tuning ama fabrikaca yapılan.
    hem daha temiz motor hem de daha ekonomik.
    Aklıma geldi eski mottoe euro III iken yenisi acaba Euro IV mü?


    Focusta kullanılan motor 2002 den bu yana euro 4 tür..İlk çıkan focuslar euro 3 tür..


    Bildiğim kadarıyla Türkiye'de 2005-2007 aralığında satılan dizel Focus II'ler Euro III normuna uygun. Avrupa'da satılan dizel Focus'larda partikül filtresi opsiyonu seçildiğinde Euro IV normuna uygun oluyor... Türkiye'de ise bu seçenek olmadığı için bu model aralığındaki dizel Focus'lar Euro III olmalı...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.