< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
NAYS - KAMPANYALAR - [ GENEL KONU] (99. sayfa)




-
-
Uygulamayı güncellerken yenilikler kısmında gördüm ss atamıyorum çünkü bende çıkmıyor sim bloke vs olmadığı için ☹️quote:
Orijinalden alıntı: cycIone
sim kart bloke kaldirma gibisinden bisey mi geldi ekran goruntusu atabilir misiniz? ona gore android kullanan arkadasimdan rica edip bende bloke kaldirayim.
Alıntıları Göster
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
NFC kullanılarak kimlik tanıtımıyla sim kart bloke kaldırma işlemi gelmiş.
-
sorunu çözmediyseniz anlatayım.
-
Yok hocam. 50 tane kayıt açtım çözüm yok
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
iosa gelmemiş
-
Nfc çalışıyor ama iosa gelmemiş o özellik. kimliğin çipi ön kameranın altındaki ahizeye koyunca okuyor.
-
Arkadaşalar toplanın. Benim de numara taşıdığımdan dolayı bir iki hafta kadar kapalı kaldı. Sorunu dün çözebildim sonunda. Öncesinde bir sürü mail atmıştım olmamıştı. sonra gelen mailde şubeye gidip dilekçe veriniz diyordu.
Sonra şubeye gittim durumu anlattım ama şubedekiler bilgisiz olduğu için hiç bir şey yapmadılar. Onlara dedim ki, gelen mailde şubeye gidip dilekçe vermen lazım. Şubedeki temsilci E dilekçeyi napcaz dediler. Velhasıl kelam haberleri yok
Sonra şubedeyken tekrardan nays uygulamasındaki yardım numarasını aradım (0850 724 0824) Sorunumu tekrar anlattım dedim ki, gelen mail üzerine şubeye geldim ama hiç bir işlem yapmıyorlar dedim. Telefondaki abla da gittiğim şubeyi, ve şubedeki konuştuğum kadının ismini sordu. Söyledim ve telefondaki kadın genel müdürlükle irtibata geçti. Dedi ki acil notuyla iletiyorum talebinizi. Ardından yarım saat geçmeden gittiğim şubeden telefonla arandım. Şubedeki kadındı arayan bi bilgisi olmayan. Dedi ki hemen gelin imzayı atın işleminizi tamamlayalım. Hazır dilekçeye isim soyisim, tarih ve imza attım. Kadın dedi ki tamamdır ben ileteceğim bu dilekçeyi. Bir saat sonra yeni mail geldi açma işlemlerine başladık diye. Akşam eve gittiğimde nays hesabım açılmıştı.
Kısacası şubeden çözülüyor arkadaşlar ama şubedekiler pek bilgili değil ve yardımcı olmuyorlar. hemen orada nays müşteri hizmetlerini arayın (0850 724 0824) ablanın ismini de verin ki onu bilgilendirsin hemen yoksa şubede 30 kişi falan var. tekrar gittiğinizde bizi aramadılar derler. (evet ben iki defa gittim ilkinde ismini bilmiyordum şubeden çıktığımda aramıştım. İkinci gidişimde şubedeyken tüm bilgileri verdim.)
-
@cycIone anlattım
-
şubeye gitmeden önce bu mail geldi.
Dilekçeyi verdikten sonra ise mu mail geldi, ardından da açıldı hesabım:
-
iş bank ın ilkel uygulamaları şaşırtmıyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Uygulamaya son güncelleme ile simkart bloke kaldırma özelliği gelmiş güya ama bulamadım. Bulabilen var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
android kullanıyorsanız geldi.
şifreyi girin sonra yönlendiriyor.
iosa daha güncelleme gelmemiş
-
Uygulamayı açınca karşıma çıkmadi ama alışveriş yaparken SMS gelmiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de dün akşam sözde android uygulamasından blokeyi kaldırdım ama bugün hala 3d secure şifreleri gelmiyor, şubeye gitsem Nays ne ki diyecekler… İş bankası şaşırtmıyor yine.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Müşteri temsilcisi uygulamadan kaldırılmıyor iş Bankası şubelerine gitmeniz gerekiyor dedi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
sonunda nfc lı android bir cihaz ile sim kart blokemi kaldirdim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar, nays kartım ile hepsiburada cüzdana yükleme sırasında hata alıyorum. (5 Kasımda problem olmadan yüklemiştim). Sadece Kendinize ait kart ile yükleme yapmanız gerekiyor gibi uyarı çıkıyor. Böyle bir problem ile karşılaşan var mı?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi se®hat -- 7 Kasım 2022; 14:4:14 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bendede aynı problem yeni başladı.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X