Şimdi Ara

Napcam ben ya!!! YARDIM EDİN LÜTFEN

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
467
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar buqun a590is makinem ablamdaydı.Ben hafıza kartı olarak n70 gbi tlfnlara takılan ekmeli hafıza kartı takmıştım makineye. Hafıza kartını çıkartırken ekmesi çıkmış hafıza kartının yarısı içinde kalmış. Ablam hemen yerinin üstündeki teknolojixse çıkmış.Makineyi ordan almıştık.ordaki bi yetkili hafıza kartının cımbızla çıkartmaya çalışmış.şimdi makine hiç bir hafıza kartını görmüyor.hafıza kartı kilitli diyor.bende yarın geri göndercem makineyi acaba sonuç ne olur.yada napmam gerekiyo_???



  • Yetkili olmayarak (teknik servis disinda) makinaya mudahale edildigi icin sikayet et makinana zarar verdiklerine dair.
  • ama teknolojix çalışanıymış. Makine değişimini istiycem
  • Arkadşlr az önce makineyi teknolojixe götrdm. Ordaki kartı cımbızla çıkartan şahıs makınenin bi hatası yok.ucrete tabi tutulacaktır dedi.napıyımm...?
  • Hafıza kartlarının üstünde kilit vardır gerçekten, kartın üstündeki kilidin konumuna baktınız mı yokswa bütün kartlarda aynı şeyi mi söylüyor?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: zfr53

    Arkadşlr az önce makineyi teknolojixe götrdm. Ordaki kartı cımbızla çıkartan şahıs makınenin bi hatası yok.ucrete tabi tutulacaktır dedi.napıyımm...?

    Nasıl olurda ücrete tabi tutarlar ?
    Neden servisinize iletmediniz peki arızayı?
    makinanın ücretsiz yapılmasını talep ediyorum.Aksi takdirde sizi genel müdürlüğünüze şikayette bulunacağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _KARDELEN_ -- 12 Temmuz 2009; 17:33:58 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: PlutosDaddy

    Hafıza kartlarının üstünde kilit vardır gerçekten, kartın üstündeki kilidin konumuna baktınız mı yokswa bütün kartlarda aynı şeyi mi söylüyor?

    hiç bir kartı görmüyor.kartı görüyorda fotoğraf çekmiyor.kart kilitli diyor.4 tane hafıza kartımın hepsini denedim aynısını dedi.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _KARDELEN_

    quote:

    Orjinalden alıntı: zfr53

    Arkadşlr az önce makineyi teknolojixe götrdm. Ordaki kartı cımbızla çıkartan şahıs makınenin bi hatası yok.ucrete tabi tutulacaktır dedi.napıyımm...?

    Nasıl olurda ücrete tabi tutarlar ?
    Neden servisinize iletmediniz peki arızayı?
    makinanın ücretsiz yapılmasını talep ediyorum.Aksi takdirde sizi genel müdürlüğünüze şikayette bulunacağım




    Şimdi teknolojixe gidiyorum.Makine orda form verceklerdi doldurmak için.Gidip konuşıyım eğer ters bişe söylerlerse şikayet ederim.
  • Bekliyoruz, yada hic onlarla ugrasmiyip direk genel mudurluge sikayet edebilirsin...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: zfr53


    quote:

    Orjinalden alıntı: PlutosDaddy

    Hafıza kartlarının üstünde kilit vardır gerçekten, kartın üstündeki kilidin konumuna baktınız mı yokswa bütün kartlarda aynı şeyi mi söylüyor?

    hiç bir kartı görmüyor.kartı görüyorda fotoğraf çekmiyor.kart kilitli diyor.4 tane hafıza kartımın hepsini denedim aynısını dedi.

    yaw PlutosDaddy dediği gibi kartların yantarafında açma ve kilitleme tuşu vardır.onları kontrol ettinizmi?
  • Bugun gittin konuştum.dedilerki kartı siz sıkıştırmışsınız bizde iyilik olsun diye çıkarttık.eğer öyle garantiye gönderseydiniz zaten garanti dışı kalır dediler.servis formuna hafıza kartını tanımıyo diye yazarız garantiye girer dediler.bende tamam dedim gönderelim dedim.bakalım nolcak 2-3 haftaya gelirmiş makine.
  • iyilik eskidendi delikanlı deyip bas şikayeti tüketici hakları fln die giriş olaya tırsarlar ztn geniş posta salla bence
  • eğer ücret isterlerse şikayet edecem.1hftaya belli olur oda.yoksa çok çekerler benden.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.