Şimdi Ara

nakliye işi yapmak istiyorum.bilgisi olanlar lütfen (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
2
Favori
132.652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • S.A. Arkadaşım ben Eskişehir'de nakliyeciyim.Kendi kamyonlarımda var.
    Şu an bi tane tenteli kasa 10 teker kamyonum var satılık.Ford cargo 2517 modeli.Eğer alıcaksan haberin olsun.Arabam tenteli eğer mobilya işinde kullanacaksanda işine yarar. Yasin 0530 499 7037
  • Nakliye sektöründe 10 senelik tecrübesi olan biri olarak (araç satış) benim düşüncem, eğer işin içinde değilsen, kenarından hiç bulaşma..
    nacizane önerimdir, herkesin de fikrine saygı duyarım. selamlar
  • siz beni bu işe bulaştım sayın.allah kısmet ederse bu işi yapacağım.benim sizden ricam sadece kooperatiflerin çalışma sistemi nakliye teslim ve tahsilat bilgileri hangi kamyon daha el verişli olur bu gibi şeyler.ama en önemlisi kooperatiflerden ne kadar iş çıkar.bu işe borçsuz girmeyi planlıyorum ve kendim ç.alışacağım
  • güncel.daha aydınlatıcı bilgiler bekliyorum
  • -
  • Mevlut kandiliniz mubarek olsun, Allah dualarinizi kabul etsin arkadaşlar..
  • allah razı olsun.cümlemizin
  • BEN hayatta bulaşma derim..
    ben rizeliyim arkadaş eski kamyonculardandır. bizim aile diye bilirim rize gibi bir yerde caykur gibi bir firma oldu halde bizim burda kamyonculuk bitti. sen bu işe bilecıkden başlıyon haklısın azim iyi bişi ama bu işde ne kadar azımın olursa olsun aziminın olması lastinin patlamasına engel olmuyor bugun bi lastık 1100 tl civarı. aziminın olması aracına (3,5-3,8)tl ye mazot komana engel olmuyor kacak calışamıon faturada sıkıntı cıkıyyor şuan ztn piyasa tıra dondu aga dıosan ben kamyona vb bişiye meraklıyım git al bi bi araba gir kargo şirketlerıne calış yınede zarr ederın ama o tutmak istedın heves ettın direksyona tutmuş olurusn en dıyım :D
  • arkadaşlar benimki heves değil .benimki tamamen kazanç amaçlı.her kes kötü diyo öyle diyo böyle diyo.ama ben hiç duymadım nakliyecilikte para yok diyipte kamyon satanı.illaki borcu vardır sıkıntısı vardır ama unutmayın güzel olan herşeyin bedeli sıkıntıdan geçer.kimse öle birden para kazanıp zengin olmuyo.rabbim kimseyide aç bırakmasın
  • o zaman allah yardımcın olsuın başka diyecek bişi yok:D

    araba olarakda man 270 kırk ayak
    mercedes 3028
    ha param var dıosan 420 vabis
  • harbilaz bende lazım düzceliyim.bizim bilecikte sanayi maşallah çok iyi .ha ne kadar etki eder bilmem ama nakliyecilik oldukça var olan meslek
  • Kamyoncu - tırcı adam bekar olacak , ayrıca tuzun kuruysa hiç girme işlerin kötüleşir şahsen babam tırcı idi almanyadan geldi 1 gün kaldı ( duş aldı yattı yani hasret bile gidermedik ) ertesi gün ırak'a yük sardılar 40 tır ( amerika ırakı bombalıyordu o zaman ) zaman geçtikçe daha iyi kavradım , lastiği var mazotu var tentesi var kaza yapması var diğer sürücülerin kendini bişey sanması var vs. hiç bulaşma derim ben gine ha para varmı ? Var ama sefadan çok cefa çekersin iyi günler
  • selamlar bende bursa da böyle bi işe girmek istiyorum. okudum yazdıklarınızı .. ek gelir olsun diye , 120.000 tl param var..dükkan , ev alsan bişeye yaramıyo 500-600 tl kira getiriyo... bende araştırdım çekiciyi 6000-7000 arası bi gelirle (mazot onlardan) sürekli kiralayacaklarını söylediler. 1 yıldır araç fiyatlarını takip ediyorum.. hiç düştüğünü görmedim hatta 2006 renolar 60-70 binden 80-90 bine çıktı.. yani durduğu yerde arttı. şöför için firmalar yardımcı olacakların söylediler.. borçsuz alacağım için , diğer masraflar beni üzmez diye düşünüyorum.. sonuçta kaskolu bi araç alıyosun ha tutmadı işin.. 100bin desen araç hemen gider. denemekte fayda var...sizce haklımıyım.. fikirleriniz gerçekten önemli benim için...teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: digiri

    selamlar bende bursa da böyle bi işe girmek istiyorum. okudum yazdıklarınızı .. ek gelir olsun diye , 120.000 tl param var..dükkan , ev alsan bişeye yaramıyo 500-600 tl kira getiriyo... bende araştırdım çekiciyi 6000-7000 arası bi gelirle (mazot onlardan) sürekli kiralayacaklarını söylediler. 1 yıldır araç fiyatlarını takip ediyorum.. hiç düştüğünü görmedim hatta 2006 renolar 60-70 binden 80-90 bine çıktı.. yani durduğu yerde arttı. şöför için firmalar yardımcı olacakların söylediler.. borçsuz alacağım için , diğer masraflar beni üzmez diye düşünüyorum.. sonuçta kaskolu bi araç alıyosun ha tutmadı işin.. 100bin desen araç hemen gider. denemekte fayda var...sizce haklımıyım.. fikirleriniz gerçekten önemli benim için...teşekkürler...

    araçların fiyatlarının artma sebebi yaz geliyor oluşu sebebiyle işlerin açılmasından kışa doğru normal seyrine dönecektir.

    5000-6000 kulağa çok hoş geliyor ama bu araçlar arıza yapınca öyle ucuza çıkan arabalar değiller. parçaları ve bakımları pahalı bu araçların, bir lastiği 1000 lira olan çekicide 12 lastik var ve aylık 5000 lira kazanıyor ona göre hesap yapın.

    bunun dışında;

    şöförün kötüsü mazottan çalar, sağlam lastiğini satar, akülerini bile bitmişleri ile takas eder...

    araba desen lastiğin gümler, en güvendiğin benzinlikten aldığın yakıt enjektörlerini tıkar, araba yolda bozulur 50 liralık iş 500 liraya yapılır, devlet her ay kdv yi peşin keser, senede iki bandrol ödersin, k1 belgen yoksa k1 parası, k1 belgen varsa yenileme harcı, hariyatta çalışırsan temizlik vergileri, yollarda yiyeceğin trafik cezaları, tonaj cezaları, her sene hem tıra hem dorsey zorunlu muayene ki ben arabalarımın bakımını hiç aksatmam buna rağmen hiç bir muayeneyi 300-500 lira masraf yapmadan geçtiğimi hatırlamıyorum...

    borçsuz alırsan ve şöförlüğünü kendin yaparsan aylık 5-6 bin lira aylıktan arıza durumuna göre aylık 2-3-4 bin lira artırısın belki ama şöförle çalışırsan pek bişey artırabileceğini sanmadığım gibi çektiğin çile yanına kar kalır. tabi bu arada çalıştığın paraları peşin alabildiğini var sayıyorum, ay sonu para beklerken eline 3 aylık çek tutuşturabilirler.

    yollarda geçireceğin yalnız zaman ve yiyeecğin kötü ama pahalı yemekleri saymadım daha.

    anlatılanlara bakıp fazla gaza gelmeyin derim arabacılık dışarıdan göründüğü kadar kolay değildir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    quote:

    Orijinalden alıntı: digiri

    selamlar bende bursa da böyle bi işe girmek istiyorum. okudum yazdıklarınızı .. ek gelir olsun diye , 120.000 tl param var..dükkan , ev alsan bişeye yaramıyo 500-600 tl kira getiriyo... bende araştırdım çekiciyi 6000-7000 arası bi gelirle (mazot onlardan) sürekli kiralayacaklarını söylediler. 1 yıldır araç fiyatlarını takip ediyorum.. hiç düştüğünü görmedim hatta 2006 renolar 60-70 binden 80-90 bine çıktı.. yani durduğu yerde arttı. şöför için firmalar yardımcı olacakların söylediler.. borçsuz alacağım için , diğer masraflar beni üzmez diye düşünüyorum.. sonuçta kaskolu bi araç alıyosun ha tutmadı işin.. 100bin desen araç hemen gider. denemekte fayda var...sizce haklımıyım.. fikirleriniz gerçekten önemli benim için...teşekkürler...

    araçların fiyatlarının artma sebebi yaz geliyor oluşu sebebiyle işlerin açılmasından kışa doğru normal seyrine dönecektir.

    5000-6000 kulağa çok hoş geliyor ama bu araçlar arıza yapınca öyle ucuza çıkan arabalar değiller. parçaları ve bakımları pahalı bu araçların, bir lastiği 1000 lira olan çekicide 12 lastik var ve aylık 5000 lira kazanıyor ona göre hesap yapın.

    bunun dışında;

    şöförün kötüsü mazottan çalar, sağlam lastiğini satar, akülerini bile bitmişleri ile takas eder...

    araba desen lastiğin gümler, en güvendiğin benzinlikten aldığın yakıt enjektörlerini tıkar, araba yolda bozulur 50 liralık iş 500 liraya yapılır, devlet her ay kdv yi peşin keser, senede iki bandrol ödersin, k1 belgen yoksa k1 parası, k1 belgen varsa yenileme harcı, hariyatta çalışırsan temizlik vergileri, yollarda yiyeceğin trafik cezaları, tonaj cezaları, her sene hem tıra hem dorsey zorunlu muayene ki ben arabalarımın bakımını hiç aksatmam buna rağmen hiç bir muayeneyi 300-500 lira masraf yapmadan geçtiğimi hatırlamıyorum...

    borçsuz alırsan ve şöförlüğünü kendin yaparsan aylık 5-6 bin lira aylıktan arıza durumuna göre aylık 2-3-4 bin lira artırısın belki ama şöförle çalışırsan pek bişey artırabileceğini sanmadığım gibi çektiğin çile yanına kar kalır. tabi bu arada çalıştığın paraları peşin alabildiğini var sayıyorum, ay sonu para beklerken eline 3 aylık çek tutuşturabilirler.

    yollarda geçireceğin yalnız zaman ve yiyeecğin kötü ama pahalı yemekleri saymadım daha.

    anlatılanlara bakıp fazla gaza gelmeyin derim arabacılık dışarıdan göründüğü kadar kolay değildir.

    ustam işin içindesiniz farkındayım. aracı kendim kullanma şansım yok. başka bir işle uğraşıyorum. masraf kısmı beni yormayacağını varsayıyorum , çünkü karşılaştırdığım şey 12*600 =7200 tl yıllık kazancı olan bir daire.. 6000*12=72.000 tl kıyasladığım olay bu .. araç yıpranıyor ama fiyatları gün geçtikçe artıyor.. yılda 72000 değilde 14.000 kazansam bile evden 2 kat daha fazla getiri getiriyor..yani her yıl 12 lastik değiştirsem 12.000 tl yapar ki heryıl değişçeğini sanmam.. 5.000 de trafik cezası olsa , 18.000 de şöföre versem.. başka şirketimiz olduğu için vergi avantajı olacak bana ... yani bir yılda 20000 de yıllık masrafı olsun aracın..55.000 yaptı yıllık masraf ... yani abartarak masraf yazdığım halde 17.000 tl bırakır her halukarda...sıkışacak bi durumumda yok, çek işime yarar , 50-60binde destekleyebileceğim param daha var,yani mantıklı değilmi..mazotu satsada beni ilgilendirmiyor, söförü firma buluyor. lastiği satabilir, ama 1 satar 2 satar, kimse kurumsal firmadaki işinden ve lastik satarak işten atılmış birini işe almaz , referans soruluyor çünkü öbür işinden ayrılırken.. yani bana mantıklı gelen yanları bunlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: digiri

    quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    quote:

    Orijinalden alıntı: digiri

    selamlar bende bursa da böyle bi işe girmek istiyorum. okudum yazdıklarınızı .. ek gelir olsun diye , 120.000 tl param var..dükkan , ev alsan bişeye yaramıyo 500-600 tl kira getiriyo... bende araştırdım çekiciyi 6000-7000 arası bi gelirle (mazot onlardan) sürekli kiralayacaklarını söylediler. 1 yıldır araç fiyatlarını takip ediyorum.. hiç düştüğünü görmedim hatta 2006 renolar 60-70 binden 80-90 bine çıktı.. yani durduğu yerde arttı. şöför için firmalar yardımcı olacakların söylediler.. borçsuz alacağım için , diğer masraflar beni üzmez diye düşünüyorum.. sonuçta kaskolu bi araç alıyosun ha tutmadı işin.. 100bin desen araç hemen gider. denemekte fayda var...sizce haklımıyım.. fikirleriniz gerçekten önemli benim için...teşekkürler...

    araçların fiyatlarının artma sebebi yaz geliyor oluşu sebebiyle işlerin açılmasından kışa doğru normal seyrine dönecektir.

    5000-6000 kulağa çok hoş geliyor ama bu araçlar arıza yapınca öyle ucuza çıkan arabalar değiller. parçaları ve bakımları pahalı bu araçların, bir lastiği 1000 lira olan çekicide 12 lastik var ve aylık 5000 lira kazanıyor ona göre hesap yapın.

    bunun dışında;

    şöförün kötüsü mazottan çalar, sağlam lastiğini satar, akülerini bile bitmişleri ile takas eder...

    araba desen lastiğin gümler, en güvendiğin benzinlikten aldığın yakıt enjektörlerini tıkar, araba yolda bozulur 50 liralık iş 500 liraya yapılır, devlet her ay kdv yi peşin keser, senede iki bandrol ödersin, k1 belgen yoksa k1 parası, k1 belgen varsa yenileme harcı, hariyatta çalışırsan temizlik vergileri, yollarda yiyeceğin trafik cezaları, tonaj cezaları, her sene hem tıra hem dorsey zorunlu muayene ki ben arabalarımın bakımını hiç aksatmam buna rağmen hiç bir muayeneyi 300-500 lira masraf yapmadan geçtiğimi hatırlamıyorum...

    borçsuz alırsan ve şöförlüğünü kendin yaparsan aylık 5-6 bin lira aylıktan arıza durumuna göre aylık 2-3-4 bin lira artırısın belki ama şöförle çalışırsan pek bişey artırabileceğini sanmadığım gibi çektiğin çile yanına kar kalır. tabi bu arada çalıştığın paraları peşin alabildiğini var sayıyorum, ay sonu para beklerken eline 3 aylık çek tutuşturabilirler.

    yollarda geçireceğin yalnız zaman ve yiyeecğin kötü ama pahalı yemekleri saymadım daha.

    anlatılanlara bakıp fazla gaza gelmeyin derim arabacılık dışarıdan göründüğü kadar kolay değildir.

    ustam işin içindesiniz farkındayım. aracı kendim kullanma şansım yok. başka bir işle uğraşıyorum. masraf kısmı beni yormayacağını varsayıyorum , çünkü karşılaştırdığım şey 12*600 =7200 tl yıllık kazancı olan bir daire.. 6000*12=72.000 tl kıyasladığım olay bu .. araç yıpranıyor ama fiyatları gün geçtikçe artıyor.. yılda 72000 değilde 14.000 kazansam bile evden 2 kat daha fazla getiri getiriyor..yani her yıl 12 lastik değiştirsem 12.000 tl yapar ki heryıl değişçeğini sanmam.. 5.000 de trafik cezası olsa , 18.000 de şöföre versem.. başka şirketimiz olduğu için vergi avantajı olacak bana ... yani bir yılda 20000 de yıllık masrafı olsun aracın..55.000 yaptı yıllık masraf ... yani abartarak masraf yazdığım halde 17.000 tl bırakır her halukarda...sıkışacak bi durumumda yok, çek işime yarar , 50-60binde destekleyebileceğim param daha var,yani mantıklı değilmi..mazotu satsada beni ilgilendirmiyor, söförü firma buluyor. lastiği satabilir, ama 1 satar 2 satar, kimse kurumsal firmadaki işinden ve lastik satarak işten atılmış birini işe almaz , referans soruluyor çünkü öbür işinden ayrılırken.. yani bana mantıklı gelen yanları bunlar..

    Al agam Al Hiç Korkma Hele Borçsuz Alıyosan Hiç korkma Derim Bak agam Biz temmuz 2011'de 2004 Model Man Tga ve 2011 model dorse aldık piyasaya çalışıyoruz 60.000 Tl Peşinat verdik kalanını 3.150 3.150 Taksitle ödüyoruz Her ay zamanında Ödüyoruz Allaha Şükür Evimizde Zor Zoruna Doyuyor yani aç değiliz en azından tırın ufağından büyüğüne birsürü arızası oldu 8 ay içinde komple 10 Adet lastiğimiz patladı fren tuttu sürüklendi yarıldı 10 lastik değiştik çekicininkileri komğle sıfır aldık dorseninkileri patladıkca çıkma lastik aldık minimum 450 Tl'ye. Enjektör değiştirdik turbo sensörleri değişti yağıydı dorse sök tak gres yağı mazotu zırtı bırtı aylık en az eve kalan 1000 Tl Oldu borçlarımızı filan ödedikten sonra tabi ama borçluyken köşeye para atamıyosn borçsuz olursa piyasayıda biliyosan bence al ve piyasaya çalıştır derim yok bilmiyosan kendi dediğin gibi yap agam borçsuzsa her türlü kazanırsın şüphen olmasın ha bu ay elinde hiç kalmaz öbür ay 3000 TL kalır yani düzensiz olsada evin getirisinden bi dükkanın getirisinden iyidir baktın olmadı satarsın elinde tingo para dükkan açsan içindeki malları satıcanda v.s v.s zararına bile satarsın bitirmek için ama tır öyle değil bugün çıkar satılığa en geç 1 ayda okutursun peşin paranıda alırsın :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reiss5050

    quote:

    Orijinalden alıntı: digiri

    quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    quote:

    Orijinalden alıntı: digiri

    selamlar bende bursa da böyle bi işe girmek istiyorum. okudum yazdıklarınızı .. ek gelir olsun diye , 120.000 tl param var..dükkan , ev alsan bişeye yaramıyo 500-600 tl kira getiriyo... bende araştırdım çekiciyi 6000-7000 arası bi gelirle (mazot onlardan) sürekli kiralayacaklarını söylediler. 1 yıldır araç fiyatlarını takip ediyorum.. hiç düştüğünü görmedim hatta 2006 renolar 60-70 binden 80-90 bine çıktı.. yani durduğu yerde arttı. şöför için firmalar yardımcı olacakların söylediler.. borçsuz alacağım için , diğer masraflar beni üzmez diye düşünüyorum.. sonuçta kaskolu bi araç alıyosun ha tutmadı işin.. 100bin desen araç hemen gider. denemekte fayda var...sizce haklımıyım.. fikirleriniz gerçekten önemli benim için...teşekkürler...

    araçların fiyatlarının artma sebebi yaz geliyor oluşu sebebiyle işlerin açılmasından kışa doğru normal seyrine dönecektir.

    5000-6000 kulağa çok hoş geliyor ama bu araçlar arıza yapınca öyle ucuza çıkan arabalar değiller. parçaları ve bakımları pahalı bu araçların, bir lastiği 1000 lira olan çekicide 12 lastik var ve aylık 5000 lira kazanıyor ona göre hesap yapın.

    bunun dışında;

    şöförün kötüsü mazottan çalar, sağlam lastiğini satar, akülerini bile bitmişleri ile takas eder...

    araba desen lastiğin gümler, en güvendiğin benzinlikten aldığın yakıt enjektörlerini tıkar, araba yolda bozulur 50 liralık iş 500 liraya yapılır, devlet her ay kdv yi peşin keser, senede iki bandrol ödersin, k1 belgen yoksa k1 parası, k1 belgen varsa yenileme harcı, hariyatta çalışırsan temizlik vergileri, yollarda yiyeceğin trafik cezaları, tonaj cezaları, her sene hem tıra hem dorsey zorunlu muayene ki ben arabalarımın bakımını hiç aksatmam buna rağmen hiç bir muayeneyi 300-500 lira masraf yapmadan geçtiğimi hatırlamıyorum...

    borçsuz alırsan ve şöförlüğünü kendin yaparsan aylık 5-6 bin lira aylıktan arıza durumuna göre aylık 2-3-4 bin lira artırısın belki ama şöförle çalışırsan pek bişey artırabileceğini sanmadığım gibi çektiğin çile yanına kar kalır. tabi bu arada çalıştığın paraları peşin alabildiğini var sayıyorum, ay sonu para beklerken eline 3 aylık çek tutuşturabilirler.

    yollarda geçireceğin yalnız zaman ve yiyeecğin kötü ama pahalı yemekleri saymadım daha.

    anlatılanlara bakıp fazla gaza gelmeyin derim arabacılık dışarıdan göründüğü kadar kolay değildir.

    ustam işin içindesiniz farkındayım. aracı kendim kullanma şansım yok. başka bir işle uğraşıyorum. masraf kısmı beni yormayacağını varsayıyorum , çünkü karşılaştırdığım şey 12*600 =7200 tl yıllık kazancı olan bir daire.. 6000*12=72.000 tl kıyasladığım olay bu .. araç yıpranıyor ama fiyatları gün geçtikçe artıyor.. yılda 72000 değilde 14.000 kazansam bile evden 2 kat daha fazla getiri getiriyor..yani her yıl 12 lastik değiştirsem 12.000 tl yapar ki heryıl değişçeğini sanmam.. 5.000 de trafik cezası olsa , 18.000 de şöföre versem.. başka şirketimiz olduğu için vergi avantajı olacak bana ... yani bir yılda 20000 de yıllık masrafı olsun aracın..55.000 yaptı yıllık masraf ... yani abartarak masraf yazdığım halde 17.000 tl bırakır her halukarda...sıkışacak bi durumumda yok, çek işime yarar , 50-60binde destekleyebileceğim param daha var,yani mantıklı değilmi..mazotu satsada beni ilgilendirmiyor, söförü firma buluyor. lastiği satabilir, ama 1 satar 2 satar, kimse kurumsal firmadaki işinden ve lastik satarak işten atılmış birini işe almaz , referans soruluyor çünkü öbür işinden ayrılırken.. yani bana mantıklı gelen yanları bunlar..

    Al agam Al Hiç Korkma Hele Borçsuz Alıyosan Hiç korkma Derim Bak agam Biz temmuz 2011'de 2004 Model Man Tga ve 2011 model dorse aldık piyasaya çalışıyoruz 60.000 Tl Peşinat verdik kalanını 3.150 3.150 Taksitle ödüyoruz Her ay zamanında Ödüyoruz Allaha Şükür Evimizde Zor Zoruna Doyuyor yani aç değiliz en azından tırın ufağından büyüğüne birsürü arızası oldu 8 ay içinde komple 10 Adet lastiğimiz patladı fren tuttu sürüklendi yarıldı 10 lastik değiştik çekicininkileri komğle sıfır aldık dorseninkileri patladıkca çıkma lastik aldık minimum 450 Tl'ye. Enjektör değiştirdik turbo sensörleri değişti yağıydı dorse sök tak gres yağı mazotu zırtı bırtı aylık en az eve kalan 1000 Tl Oldu borçlarımızı filan ödedikten sonra tabi ama borçluyken köşeye para atamıyosn borçsuz olursa piyasayıda biliyosan bence al ve piyasaya çalıştır derim yok bilmiyosan kendi dediğin gibi yap agam borçsuzsa her türlü kazanırsın şüphen olmasın ha bu ay elinde hiç kalmaz öbür ay 3000 TL kalır yani düzensiz olsada evin getirisinden bi dükkanın getirisinden iyidir baktın olmadı satarsın elinde tingo para dükkan açsan içindeki malları satıcanda v.s v.s zararına bile satarsın bitirmek için ama tır öyle değil bugün çıkar satılığa en geç 1 ayda okutursun peşin paranıda alırsın :)

    Zafer merhaba, dun bizim lastik koruma jeli geldi. Istanbul-Samandira'ya ugrama ihtimalin varsa hemen gel bence, uygulayalim jeli.

    Nedir bu Allah askina, hangi yollarda gidyorsun, 1 yilda 10 lastik patlarmi yaw.. Allah kolaylik versin. Selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GingerMan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Reiss5050

    quote:

    Orijinalden alıntı: digiri

    quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    quote:

    Orijinalden alıntı: digiri

    selamlar bende bursa da böyle bi işe girmek istiyorum. okudum yazdıklarınızı .. ek gelir olsun diye , 120.000 tl param var..dükkan , ev alsan bişeye yaramıyo 500-600 tl kira getiriyo... bende araştırdım çekiciyi 6000-7000 arası bi gelirle (mazot onlardan) sürekli kiralayacaklarını söylediler. 1 yıldır araç fiyatlarını takip ediyorum.. hiç düştüğünü görmedim hatta 2006 renolar 60-70 binden 80-90 bine çıktı.. yani durduğu yerde arttı. şöför için firmalar yardımcı olacakların söylediler.. borçsuz alacağım için , diğer masraflar beni üzmez diye düşünüyorum.. sonuçta kaskolu bi araç alıyosun ha tutmadı işin.. 100bin desen araç hemen gider. denemekte fayda var...sizce haklımıyım.. fikirleriniz gerçekten önemli benim için...teşekkürler...

    araçların fiyatlarının artma sebebi yaz geliyor oluşu sebebiyle işlerin açılmasından kışa doğru normal seyrine dönecektir.

    5000-6000 kulağa çok hoş geliyor ama bu araçlar arıza yapınca öyle ucuza çıkan arabalar değiller. parçaları ve bakımları pahalı bu araçların, bir lastiği 1000 lira olan çekicide 12 lastik var ve aylık 5000 lira kazanıyor ona göre hesap yapın.

    bunun dışında;

    şöförün kötüsü mazottan çalar, sağlam lastiğini satar, akülerini bile bitmişleri ile takas eder...

    araba desen lastiğin gümler, en güvendiğin benzinlikten aldığın yakıt enjektörlerini tıkar, araba yolda bozulur 50 liralık iş 500 liraya yapılır, devlet her ay kdv yi peşin keser, senede iki bandrol ödersin, k1 belgen yoksa k1 parası, k1 belgen varsa yenileme harcı, hariyatta çalışırsan temizlik vergileri, yollarda yiyeceğin trafik cezaları, tonaj cezaları, her sene hem tıra hem dorsey zorunlu muayene ki ben arabalarımın bakımını hiç aksatmam buna rağmen hiç bir muayeneyi 300-500 lira masraf yapmadan geçtiğimi hatırlamıyorum...

    borçsuz alırsan ve şöförlüğünü kendin yaparsan aylık 5-6 bin lira aylıktan arıza durumuna göre aylık 2-3-4 bin lira artırısın belki ama şöförle çalışırsan pek bişey artırabileceğini sanmadığım gibi çektiğin çile yanına kar kalır. tabi bu arada çalıştığın paraları peşin alabildiğini var sayıyorum, ay sonu para beklerken eline 3 aylık çek tutuşturabilirler.

    yollarda geçireceğin yalnız zaman ve yiyeecğin kötü ama pahalı yemekleri saymadım daha.

    anlatılanlara bakıp fazla gaza gelmeyin derim arabacılık dışarıdan göründüğü kadar kolay değildir.

    ustam işin içindesiniz farkındayım. aracı kendim kullanma şansım yok. başka bir işle uğraşıyorum. masraf kısmı beni yormayacağını varsayıyorum , çünkü karşılaştırdığım şey 12*600 =7200 tl yıllık kazancı olan bir daire.. 6000*12=72.000 tl kıyasladığım olay bu .. araç yıpranıyor ama fiyatları gün geçtikçe artıyor.. yılda 72000 değilde 14.000 kazansam bile evden 2 kat daha fazla getiri getiriyor..yani her yıl 12 lastik değiştirsem 12.000 tl yapar ki heryıl değişçeğini sanmam.. 5.000 de trafik cezası olsa , 18.000 de şöföre versem.. başka şirketimiz olduğu için vergi avantajı olacak bana ... yani bir yılda 20000 de yıllık masrafı olsun aracın..55.000 yaptı yıllık masraf ... yani abartarak masraf yazdığım halde 17.000 tl bırakır her halukarda...sıkışacak bi durumumda yok, çek işime yarar , 50-60binde destekleyebileceğim param daha var,yani mantıklı değilmi..mazotu satsada beni ilgilendirmiyor, söförü firma buluyor. lastiği satabilir, ama 1 satar 2 satar, kimse kurumsal firmadaki işinden ve lastik satarak işten atılmış birini işe almaz , referans soruluyor çünkü öbür işinden ayrılırken.. yani bana mantıklı gelen yanları bunlar..

    Al agam Al Hiç Korkma Hele Borçsuz Alıyosan Hiç korkma Derim Bak agam Biz temmuz 2011'de 2004 Model Man Tga ve 2011 model dorse aldık piyasaya çalışıyoruz 60.000 Tl Peşinat verdik kalanını 3.150 3.150 Taksitle ödüyoruz Her ay zamanında Ödüyoruz Allaha Şükür Evimizde Zor Zoruna Doyuyor yani aç değiliz en azından tırın ufağından büyüğüne birsürü arızası oldu 8 ay içinde komple 10 Adet lastiğimiz patladı fren tuttu sürüklendi yarıldı 10 lastik değiştik çekicininkileri komğle sıfır aldık dorseninkileri patladıkca çıkma lastik aldık minimum 450 Tl'ye. Enjektör değiştirdik turbo sensörleri değişti yağıydı dorse sök tak gres yağı mazotu zırtı bırtı aylık en az eve kalan 1000 Tl Oldu borçlarımızı filan ödedikten sonra tabi ama borçluyken köşeye para atamıyosn borçsuz olursa piyasayıda biliyosan bence al ve piyasaya çalıştır derim yok bilmiyosan kendi dediğin gibi yap agam borçsuzsa her türlü kazanırsın şüphen olmasın ha bu ay elinde hiç kalmaz öbür ay 3000 TL kalır yani düzensiz olsada evin getirisinden bi dükkanın getirisinden iyidir baktın olmadı satarsın elinde tingo para dükkan açsan içindeki malları satıcanda v.s v.s zararına bile satarsın bitirmek için ama tır öyle değil bugün çıkar satılığa en geç 1 ayda okutursun peşin paranıda alırsın :)

    Zafer merhaba, dun bizim lastik koruma jeli geldi. Istanbul-Samandira'ya ugrama ihtimalin varsa hemen gel bence, uygulayalim jeli.

    Nedir bu Allah askina, hangi yollarda gidyorsun, 1 yilda 10 lastik patlarmi yaw.. Allah kolaylik versin. Selamlar

    eyvallah abim 1 yıl olsa yine iyi abi 7 ayda :) biz doğu çalışıyoruz ya abim yollar berbat bide çivi v.s çok batıyo daha lastiğimizin birisinde vida var onu iyice çekiçle çaktık içeri doğru hava kaçırmıyo şimdilik :) abim yolumuz düşerse gelicem kesin :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GingerMan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Reiss5050

    quote:

    Orijinalden alıntı: digiri

    quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    quote:

    Orijinalden alıntı: digiri

    selamlar bende bursa da böyle bi işe girmek istiyorum. okudum yazdıklarınızı .. ek gelir olsun diye , 120.000 tl param var..dükkan , ev alsan bişeye yaramıyo 500-600 tl kira getiriyo... bende araştırdım çekiciyi 6000-7000 arası bi gelirle (mazot onlardan) sürekli kiralayacaklarını söylediler. 1 yıldır araç fiyatlarını takip ediyorum.. hiç düştüğünü görmedim hatta 2006 renolar 60-70 binden 80-90 bine çıktı.. yani durduğu yerde arttı. şöför için firmalar yardımcı olacakların söylediler.. borçsuz alacağım için , diğer masraflar beni üzmez diye düşünüyorum.. sonuçta kaskolu bi araç alıyosun ha tutmadı işin.. 100bin desen araç hemen gider. denemekte fayda var...sizce haklımıyım.. fikirleriniz gerçekten önemli benim için...teşekkürler...

    araçların fiyatlarının artma sebebi yaz geliyor oluşu sebebiyle işlerin açılmasından kışa doğru normal seyrine dönecektir.

    5000-6000 kulağa çok hoş geliyor ama bu araçlar arıza yapınca öyle ucuza çıkan arabalar değiller. parçaları ve bakımları pahalı bu araçların, bir lastiği 1000 lira olan çekicide 12 lastik var ve aylık 5000 lira kazanıyor ona göre hesap yapın.

    bunun dışında;

    şöförün kötüsü mazottan çalar, sağlam lastiğini satar, akülerini bile bitmişleri ile takas eder...

    araba desen lastiğin gümler, en güvendiğin benzinlikten aldığın yakıt enjektörlerini tıkar, araba yolda bozulur 50 liralık iş 500 liraya yapılır, devlet her ay kdv yi peşin keser, senede iki bandrol ödersin, k1 belgen yoksa k1 parası, k1 belgen varsa yenileme harcı, hariyatta çalışırsan temizlik vergileri, yollarda yiyeceğin trafik cezaları, tonaj cezaları, her sene hem tıra hem dorsey zorunlu muayene ki ben arabalarımın bakımını hiç aksatmam buna rağmen hiç bir muayeneyi 300-500 lira masraf yapmadan geçtiğimi hatırlamıyorum...

    borçsuz alırsan ve şöförlüğünü kendin yaparsan aylık 5-6 bin lira aylıktan arıza durumuna göre aylık 2-3-4 bin lira artırısın belki ama şöförle çalışırsan pek bişey artırabileceğini sanmadığım gibi çektiğin çile yanına kar kalır. tabi bu arada çalıştığın paraları peşin alabildiğini var sayıyorum, ay sonu para beklerken eline 3 aylık çek tutuşturabilirler.

    yollarda geçireceğin yalnız zaman ve yiyeecğin kötü ama pahalı yemekleri saymadım daha.

    anlatılanlara bakıp fazla gaza gelmeyin derim arabacılık dışarıdan göründüğü kadar kolay değildir.

    ustam işin içindesiniz farkındayım. aracı kendim kullanma şansım yok. başka bir işle uğraşıyorum. masraf kısmı beni yormayacağını varsayıyorum , çünkü karşılaştırdığım şey 12*600 =7200 tl yıllık kazancı olan bir daire.. 6000*12=72.000 tl kıyasladığım olay bu .. araç yıpranıyor ama fiyatları gün geçtikçe artıyor.. yılda 72000 değilde 14.000 kazansam bile evden 2 kat daha fazla getiri getiriyor..yani her yıl 12 lastik değiştirsem 12.000 tl yapar ki heryıl değişçeğini sanmam.. 5.000 de trafik cezası olsa , 18.000 de şöföre versem.. başka şirketimiz olduğu için vergi avantajı olacak bana ... yani bir yılda 20000 de yıllık masrafı olsun aracın..55.000 yaptı yıllık masraf ... yani abartarak masraf yazdığım halde 17.000 tl bırakır her halukarda...sıkışacak bi durumumda yok, çek işime yarar , 50-60binde destekleyebileceğim param daha var,yani mantıklı değilmi..mazotu satsada beni ilgilendirmiyor, söförü firma buluyor. lastiği satabilir, ama 1 satar 2 satar, kimse kurumsal firmadaki işinden ve lastik satarak işten atılmış birini işe almaz , referans soruluyor çünkü öbür işinden ayrılırken.. yani bana mantıklı gelen yanları bunlar..

    Al agam Al Hiç Korkma Hele Borçsuz Alıyosan Hiç korkma Derim Bak agam Biz temmuz 2011'de 2004 Model Man Tga ve 2011 model dorse aldık piyasaya çalışıyoruz 60.000 Tl Peşinat verdik kalanını 3.150 3.150 Taksitle ödüyoruz Her ay zamanında Ödüyoruz Allaha Şükür Evimizde Zor Zoruna Doyuyor yani aç değiliz en azından tırın ufağından büyüğüne birsürü arızası oldu 8 ay içinde komple 10 Adet lastiğimiz patladı fren tuttu sürüklendi yarıldı 10 lastik değiştik çekicininkileri komğle sıfır aldık dorseninkileri patladıkca çıkma lastik aldık minimum 450 Tl'ye. Enjektör değiştirdik turbo sensörleri değişti yağıydı dorse sök tak gres yağı mazotu zırtı bırtı aylık en az eve kalan 1000 Tl Oldu borçlarımızı filan ödedikten sonra tabi ama borçluyken köşeye para atamıyosn borçsuz olursa piyasayıda biliyosan bence al ve piyasaya çalıştır derim yok bilmiyosan kendi dediğin gibi yap agam borçsuzsa her türlü kazanırsın şüphen olmasın ha bu ay elinde hiç kalmaz öbür ay 3000 TL kalır yani düzensiz olsada evin getirisinden bi dükkanın getirisinden iyidir baktın olmadı satarsın elinde tingo para dükkan açsan içindeki malları satıcanda v.s v.s zararına bile satarsın bitirmek için ama tır öyle değil bugün çıkar satılığa en geç 1 ayda okutursun peşin paranıda alırsın :)

    Zafer merhaba, dun bizim lastik koruma jeli geldi. Istanbul-Samandira'ya ugrama ihtimalin varsa hemen gel bence, uygulayalim jeli.

    Nedir bu Allah askina, hangi yollarda gidyorsun, 1 yilda 10 lastik patlarmi yaw.. Allah kolaylik versin. Selamlar

    neymiş bu lastik jeli ya bende cok merak ettim.. Bizim burdada lastik dayanmıyor calıştıgımız yer 60 kilometre gidiş geliş fakat dayandıramıyoruz.. Küre-inebolu yolu arası bilenler bilir nasıl oldugunu..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurenak

    quote:

    Orijinalden alıntı: GingerMan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Reiss5050

    quote:

    Orijinalden alıntı: digiri

    quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    quote:

    Orijinalden alıntı: digiri

    selamlar bende bursa da böyle bi işe girmek istiyorum. okudum yazdıklarınızı .. ek gelir olsun diye , 120.000 tl param var..dükkan , ev alsan bişeye yaramıyo 500-600 tl kira getiriyo... bende araştırdım çekiciyi 6000-7000 arası bi gelirle (mazot onlardan) sürekli kiralayacaklarını söylediler. 1 yıldır araç fiyatlarını takip ediyorum.. hiç düştüğünü görmedim hatta 2006 renolar 60-70 binden 80-90 bine çıktı.. yani durduğu yerde arttı. şöför için firmalar yardımcı olacakların söylediler.. borçsuz alacağım için , diğer masraflar beni üzmez diye düşünüyorum.. sonuçta kaskolu bi araç alıyosun ha tutmadı işin.. 100bin desen araç hemen gider. denemekte fayda var...sizce haklımıyım.. fikirleriniz gerçekten önemli benim için...teşekkürler...

    araçların fiyatlarının artma sebebi yaz geliyor oluşu sebebiyle işlerin açılmasından kışa doğru normal seyrine dönecektir.

    5000-6000 kulağa çok hoş geliyor ama bu araçlar arıza yapınca öyle ucuza çıkan arabalar değiller. parçaları ve bakımları pahalı bu araçların, bir lastiği 1000 lira olan çekicide 12 lastik var ve aylık 5000 lira kazanıyor ona göre hesap yapın.

    bunun dışında;

    şöförün kötüsü mazottan çalar, sağlam lastiğini satar, akülerini bile bitmişleri ile takas eder...

    araba desen lastiğin gümler, en güvendiğin benzinlikten aldığın yakıt enjektörlerini tıkar, araba yolda bozulur 50 liralık iş 500 liraya yapılır, devlet her ay kdv yi peşin keser, senede iki bandrol ödersin, k1 belgen yoksa k1 parası, k1 belgen varsa yenileme harcı, hariyatta çalışırsan temizlik vergileri, yollarda yiyeceğin trafik cezaları, tonaj cezaları, her sene hem tıra hem dorsey zorunlu muayene ki ben arabalarımın bakımını hiç aksatmam buna rağmen hiç bir muayeneyi 300-500 lira masraf yapmadan geçtiğimi hatırlamıyorum...

    borçsuz alırsan ve şöförlüğünü kendin yaparsan aylık 5-6 bin lira aylıktan arıza durumuna göre aylık 2-3-4 bin lira artırısın belki ama şöförle çalışırsan pek bişey artırabileceğini sanmadığım gibi çektiğin çile yanına kar kalır. tabi bu arada çalıştığın paraları peşin alabildiğini var sayıyorum, ay sonu para beklerken eline 3 aylık çek tutuşturabilirler.

    yollarda geçireceğin yalnız zaman ve yiyeecğin kötü ama pahalı yemekleri saymadım daha.

    anlatılanlara bakıp fazla gaza gelmeyin derim arabacılık dışarıdan göründüğü kadar kolay değildir.

    ustam işin içindesiniz farkındayım. aracı kendim kullanma şansım yok. başka bir işle uğraşıyorum. masraf kısmı beni yormayacağını varsayıyorum , çünkü karşılaştırdığım şey 12*600 =7200 tl yıllık kazancı olan bir daire.. 6000*12=72.000 tl kıyasladığım olay bu .. araç yıpranıyor ama fiyatları gün geçtikçe artıyor.. yılda 72000 değilde 14.000 kazansam bile evden 2 kat daha fazla getiri getiriyor..yani her yıl 12 lastik değiştirsem 12.000 tl yapar ki heryıl değişçeğini sanmam.. 5.000 de trafik cezası olsa , 18.000 de şöföre versem.. başka şirketimiz olduğu için vergi avantajı olacak bana ... yani bir yılda 20000 de yıllık masrafı olsun aracın..55.000 yaptı yıllık masraf ... yani abartarak masraf yazdığım halde 17.000 tl bırakır her halukarda...sıkışacak bi durumumda yok, çek işime yarar , 50-60binde destekleyebileceğim param daha var,yani mantıklı değilmi..mazotu satsada beni ilgilendirmiyor, söförü firma buluyor. lastiği satabilir, ama 1 satar 2 satar, kimse kurumsal firmadaki işinden ve lastik satarak işten atılmış birini işe almaz , referans soruluyor çünkü öbür işinden ayrılırken.. yani bana mantıklı gelen yanları bunlar..

    Al agam Al Hiç Korkma Hele Borçsuz Alıyosan Hiç korkma Derim Bak agam Biz temmuz 2011'de 2004 Model Man Tga ve 2011 model dorse aldık piyasaya çalışıyoruz 60.000 Tl Peşinat verdik kalanını 3.150 3.150 Taksitle ödüyoruz Her ay zamanında Ödüyoruz Allaha Şükür Evimizde Zor Zoruna Doyuyor yani aç değiliz en azından tırın ufağından büyüğüne birsürü arızası oldu 8 ay içinde komple 10 Adet lastiğimiz patladı fren tuttu sürüklendi yarıldı 10 lastik değiştik çekicininkileri komğle sıfır aldık dorseninkileri patladıkca çıkma lastik aldık minimum 450 Tl'ye. Enjektör değiştirdik turbo sensörleri değişti yağıydı dorse sök tak gres yağı mazotu zırtı bırtı aylık en az eve kalan 1000 Tl Oldu borçlarımızı filan ödedikten sonra tabi ama borçluyken köşeye para atamıyosn borçsuz olursa piyasayıda biliyosan bence al ve piyasaya çalıştır derim yok bilmiyosan kendi dediğin gibi yap agam borçsuzsa her türlü kazanırsın şüphen olmasın ha bu ay elinde hiç kalmaz öbür ay 3000 TL kalır yani düzensiz olsada evin getirisinden bi dükkanın getirisinden iyidir baktın olmadı satarsın elinde tingo para dükkan açsan içindeki malları satıcanda v.s v.s zararına bile satarsın bitirmek için ama tır öyle değil bugün çıkar satılığa en geç 1 ayda okutursun peşin paranıda alırsın :)

    Zafer merhaba, dun bizim lastik koruma jeli geldi. Istanbul-Samandira'ya ugrama ihtimalin varsa hemen gel bence, uygulayalim jeli.

    Nedir bu Allah askina, hangi yollarda gidyorsun, 1 yilda 10 lastik patlarmi yaw.. Allah kolaylik versin. Selamlar

    neymiş bu lastik jeli ya bende cok merak ettim.. Bizim burdada lastik dayanmıyor calıştıgımız yer 60 kilometre gidiş geliş fakat dayandıramıyoruz.. Küre-inebolu yolu arası bilenler bilir nasıl oldugunu..

    siteyi yazayım, bir inceleyin isterseniz: tyreprotector.com.tr

    sorularınıza açığım. selamlar




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.