|
Nadir araç sahibi olan/olmuş var mı? (9. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: deserthawkKlasik fiat kötülemesi.
Bu araç gerçekten iyi bir modeldi.
Alıntıları GösterÜzerinde fiat amblemi değil de, volkswagen amblemi olsaydı yok satmıştı.
-
Ben de hep böyle düşünürüm. Fiat kaliteli araç üretmiyor deyip, ürettiği kaliteli araçları da kimse almıyor...
Fiat Bravo, Freemont, 500x, 124 Spider vs... -
4 yıl İtalyan çıkış bordo fiat brava kullandım. Hala gördüğümde dönüp bakarım.
Lpg de 1. Viteste ayağını gazdan çekince Silkeleme yapardı. Devir zaman zaman 1200lerde kalırdı. Kimse çözemedi.
Hararet göstergesi tavan olurdu (yalancı hararet). Usta üstüne vurunca düzelir demişti ve düzelmişti.
En büyük karın ağrısı ise şanzıman oranlarıydı. 3000 devirde 100km ile uzun yolda kafa dikerdi. Gaz pedalı çok yukarda dururdu. Pendikten otobana çıkıp daha dilovasına varmadan 70derece tutmaktan ayağım yorulmaya başlardı. 6bin devirde 200 ü görürdü. Çok canlı bir motoru vardı. Şehir içinde ise inanılmaz sessizdi ve hiç terim sesi yoktu. Konsolu ve dreksiyonu cam gibi parlardı. Binenler hayran kalırdı. Vitesleri inanılmaz yumuşaktı. Serçe parmağınızla bile itmeniz yeterliydi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Nadir sayılmayabilir ama şimdiye kadar sahip olduğum iki aracım da trafikte pek görülen araçlar değildi. Eski aracım 2007 Nissan Almera'ydı şu an 2014 Peugeot 308 kullanıyorum. Araba alırken satma kaygısıyla almadığım için 100 metrede 5 kopyası görülebilen buzdolabı rengi şirket arabalarına hiç yanaşmadım. Kullandığım aracın aynısının trafikte ikide bir karşıma çıkmıyor oluşunu seviyorum. Nadiren aynı modeli görünce de mutlu oluyorum. Hatta Almera'yı kullanırken birkaç kez karşıdan gelen Almera'larla selamlaştık. :) Aracın elde kalması çok uç bir model olmadığı sürece artık zor bence. Almera'yı 24 saat dolmadan şehir dışına satmıştım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İtalyan Fiat'ların genel sorunu sanırım. Bizim Tempra da sürekli gösterge arızası verirdi. Sürekli ustaya götürmek yerine babam kendisi tamir etmeye başladı bir süre sonra. Rölanti 600 devirdi. Motor beyni rutubet yapınca hız kadranı 60-70'ten 200'e vururdu birden bire. Ama çok sağlam aramış. Hayal meyal hatırlıyorum bunları da.. -
Aslında nadir araçlar temizse satması daha kolay diğerlerine göre. Her aracın bir hastası oluyor. Alanlar da genelde böyle insanlar oluyor. Niyetleri de ciddi olunca pazarlıkta da üzen çıkmaz. -
Zaten aracı sattığım kişi de özellikle Almera arıyormuş. Aracım gerçekten temizdi. Alıcıyla telefonda konuştuğumuzda da özel serviste aracın bakımını yaptırıyordum satmadan önce. Biraz da ondan etkilenmiş :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2008 Subaru Legacy Sportwagon ve 2013 Lancia Delta, yeterince nadirler sanırım :) Sahip olduğum aracı her köşe başında belediye dağıtmış gibi görmekten hiç hoşlanmam. O yüzden nadir araçları severim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet nadir sayılırlar. İyi günlerde kullanın.
Her yerde aynı arabaları görmek sıkıyor beni. -
İlk arabam olan 1988 model Mercedes 300 SEL ile nadir araç sahibiydim.
-
W140 600 sel var hayalimde.
Güzel araçmış -
quote:
Orijinalden alıntı: Profes124
Ben de hep böyle düşünürüm. Fiat kaliteli araç üretmiyor deyip, ürettiği kaliteli araçları da kimse almıyor...
Fiat Bravo, Freemont, 500x, 124 Spider vs...500X benim bu sefer param yetmedi, yoksa direkt alıyordum sportu. Egea HB aldım ama hanıma sözüm var, 2 seneye direkt alıp geçeceğim. Yol tutuş olarak açık ve net söylüyorum troc gibi araçlara ciddi fark atıyor. Kalitesini beğendim.
Freemont ben sevemedim, 124 spider'ı sevemeyecek biri yoktur yani o sınıfta. Ama bizde pazar payı çok niş bir model. Avrupa'da satar ancak.
-
Captiva ile beraber Freemontu inceleme şansım oldu. Ben captivadan daha çok beğendim. Geçen sene de 500x modelini incelemiştim. 1.6 lounge paketti. Biz 7 kişilik bir araç aradığımız için vazgeçtik. Yoksa epey güvenli ve kaliteli bi araç. Özellikle konsol kısmı çok tarz duruyor.
Yurtdışında da istenilen sayılarda satmıyorlar. Ancak İtalya'da belki.
En kısa süre içerisinde alırsınız umarım. Güzel bir araç. Egea da güzel bir otomobil.. -
quote:
Orijinalden alıntı: Adalande2013' te 38 bin TL' ye almıştım. Dizel otomatik severek biniyordum her gün düzenli olarak balkondan izlerdim aracı o kadar seviyordum. 32 bin tl ye bir kaç ay sonra satmak zorunda kaldım. Hala aklım bravodadır fakat 150 bin tl olmuş durumda :/ O zamanlar sakın alma şanzumanı arızalı vs vs dediler dinlemeyip almıştım. İyi ki de almışım diyorum
Aynı renk 2010 model 1.4 Tjet otomatik modelini kullandım. 3 yıl önce 31.500 e satmıştım.
Değeri bilinmeyen araçların başında gelir. Ne zaman bir Bravo görsem içim cız eder =(
-
2010 1.6 mondeo biniyoruz şuan pek nadir sayılmaz gerçi motor yürüyen parçaları focus parası, iç trimleri ve farı falan pahalı focustanda yaklaşık 1 litre fazla lpg yakıyor. Seviyoruz kendisini güzel araba -
Safran motorlu lagunam vardı 95 model fransa için üretilmiş modeldi araç
hem çok sağlam hem çok donanımlıydı
dij klima camlar hepsi elektronk abs, hid direksiyon, hava yastıkları sürücü yolcu , 4 disk fren, sesli şekilde konuşarak uyarı veren yol bilgisayarı vardı o tarihteki araçta arabanın park ampulu geçtiğini fransızca söylüyordu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BOLDVIPER -- 16 Aralık 2020; 11:44:44 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: foferAynı renk 2010 model 1.4 Tjet otomatik modelini kullandım. 3 yıl önce 31.500 e satmıştım.
Değeri bilinmeyen araçların başında gelir. Ne zaman bir Bravo görsem içim cız eder =(
Alıntıları GösterAynısı bende de oluyor içim parçalanıyor görünce :/
-
Kesinlikle değeri bilinmedi. Fiat logosu yerine başka bir logo olsa ne olurdu çok merak ediyorum. -
Bahsettiğiniz motor 2.2 L olan mı hocam?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X