Şimdi Ara

N11 ve Samsung Türkiye Tarafından Bir Mağduriyet Hikayesi (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
380
Cevap
3
Favori
10.722
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ilk iptaller kimdi simdi ? 22 24 kasımlar vardı sanırım ?

  • Ben 22 kasımda verdim @34istt 23 2-3 kişi daha 22 kasımda vermişti. Onlara ne oldu bilemiyorum aldılar mı almadılar mı ? Konuya ek olarak Adem bey’in anlık iletisi… @n11com gör bunları
    N11 ve Samsung Türkiye Tarafından Bir Mağduriyet Hikayesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cosmopolice C kullanıcısına yanıt

    Merhaba @Cosmopolice ,

    Konuyla ilgili talebiniz işleme alınmış olup tarafınıza dönüş yapılacaktır.

    n11.com 

  • Arkadaşlar merakımdan soruyorum dünden beri N11'den hiç geri dönüş alan oldu mu?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Divdigo kullanıcısına yanıt

    hiç bir geri dönüş olmadı ki ? size oldumu benle kimse iletişim dahi kurmadı bile hiç olmadı hemde.

  • Divdigo kullanıcısına yanıt

    Bana da olmadı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Divdigo kullanıcısına yanıt

    Yok hayır geri dönüş olmadı pazar günü olmasına yordum ben. Pazartesi günü N11 Ve Samsung Türkiyenin yapacağı tek şey bütün kargo iptal süresi sıkıntıda olan arkadaşların ürünlerini derhal tedarik etmesi olmalıdır bunun başka açıklaması olamaz.

  • Yeni video geliyor eskisini lütfen her platformda paylaşalım mağduriyetleri giderilen arkadaşlar en azından videoyu paylaşarak bize iyilik yapabilirsiniz..


    N11 ve Samsung Türkiye Tarafından Bir Mağduriyet Hikayesi
  • Cosmopolice C kullanıcısına yanıt

    ben elimden geleni yapmaya devam ediyorum hocam, umarım herkes destek verir

  • Sayın yetkili, defalarca çözüm merkezinizle görüştüm.Bir sonuç alamadım. 4 gün önce arayan bir çalışanınız liste hazırladıklarını ,mint yeşili rengi kabul edersem temin edileceğini söyledi.Ben de onay verdim.Bu konuşmadan sonra dün ,diğer bir yetkiliniz ise yardımcı olamadıkları yönünde bilgi verdi.

    Birimleriniz arasında yanılmıyorsam bir kopukluk var.Keşke mesele bu kadar komplex hale gelmeseydi.Keşke müşterileriniz mağdur edilmeseydi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • *GameOver* kullanıcısına yanıt

    22 kasım benim de hocam, pazartesi verilmezse salı iptal olacak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 22 kasımda sipariş vermiştim. N11'e siparişin iptal olmaması için talebimi ilettim. Umarım ciddiye alırlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 ve Samsung Türkiye Tarafından Bir Mağduriyet HikayesiAdem Helvacıyoutube
    Samsung Türkiye ismi altında faaliyet gösterip sonra da tüketicileri mağdur eden ancak irtibat kıuracak twitter adresi olmayan, Facebookta son paylaşımıu 2018 de olan ancak N11 de çatır çatır SAMSUNG mavi tikli satış yapan firma size soruyorum siz kimsiniz? Siz kim olyorsunuz da vatandaştan parasını peşin tahsil edip haftalarca bekletip sonra satış iptali yoluna gitmeye kalkıyorsunuz? Bakın açık ve net yazıyorum, tüketicilerin mağduriyetleri giderilmediği sürece HER GÜN AMA HER GÜN hiç üşenmeden erinmeden bu mağdur tüketiciler adına SAMSUNG TÜRKİYE N11 DRK ELEKTORNİK Adına olumsuz içerik üreteceğim bilginiz olsun. Kanal dostlarını aşağıdaki linkte bulunan twite desteğe davet ediyorum https://twitter.com/AdemHelvac3/status/1470043300128247809?s=20
    https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DMU7oZk5rI4c&q=EgQuLZpEGM652I0GIhAGEhcXWqr-yHBmVkk_HMCVMgFy

    yayına yorum yapın arkadaşlar beğenin

  • Youtube'da HardWare resmi kanalıyla irtibata geçtim ve yardımcı olabilirmisiniz diye bir soru sordum sağolsun fotoğrafta gördüğünüz iki arkadaş bizi kırmadılar yarın mağduriyetimiz devam ederse tepkilerini dile getireceklerini söylediler sağolsunlar.. @n11.com gör bunları ve mağduriyetimizi giderin tepkiler büyümeye devam edecek..


    N11 ve Samsung Türkiye Tarafından Bir Mağduriyet Hikayesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cosmopolice -- 12 Aralık 2021; 22:7:44 >




  • Evet arkadaşlar Türkiyenin en büyük forumların birinde yöneticilik yapan Recep Baltaş'da bizi kırmayıp konu hakkında n11'den bilgi istemiştir.. Konu hakkında yardımcı olacağını dile getirmiştir.. @n11com

    Sessiz kalma yarın bütün mağdurların ürünlerini kargola sizde kurtulun bizde..


    N11 ve Samsung Türkiye Tarafından Bir Mağduriyet Hikayesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cosmopolice -- 12 Aralık 2021; 22:7:11 >




  • @*GameOver* Hocam sizden konuya destek olmanızı bekliyoruz tahminimce forumda bir çevreniz vardır diye düşünüyorum Adem bey'in açtığı Tweet flood'a destek verirlerse mağdurlar olarak çok iyi bi hareket olacaktır..

  • *GameOver* kullanıcısına yanıt

    forumda bir çevreniz varsa onları da sosyal medya ya davet ederseniz güzel olur. siz forumun eskilerindensiniz gibi hocam

  • Evet arkadaşlar, 22 kasım siparişleri için son gün. umarım herkes cihazına ulaşır da boşa beklemiş olmayız. elimizden geldiğince sesimizi duyurmaya çalıştık, sağolsun önemli kişilerden de destek aldık artık top @n11com ve Samsung Türkiye'de. Temennim kendilerine yakışanı yapmaları ve mağdur kimseyi bırakmamaları

  • Arkadaşlar Adem bey Aydın Ağaoğluna ulaştı sağolsun ve bu Yazının altına yorum yapmamızı iletmiş. Herkes bu yorumun altına derdini yazıp etiketlesin firmaları boş durmakla olmuyor biraz gayret göstermek gerekiyor.


    N11 ve Samsung Türkiye Tarafından Bir Mağduriyet Hikayesi
  • @n11com Süreci bu hallere düşürdünüz ya yazık gerçekten size. Her gün onlarca insan rezilliğinizi öğreniyor ve hâlâ bir adım atmadan nasıl bekleyebiliyorsunuz ? vallahi pes..


    N11 ve Samsung Türkiye Tarafından Bir Mağduriyet Hikayesi
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.