Arkadaşlar 2 yıl önce aldığım bir ürün arıza yaptı, satıcıya gönderdim, iade çıkardı. Ben alırken 740TL'ydi, şuan 1.000TL civarına satılıyor. Peki dedim zaten değişim verselerdi de geldiği gibi paketini açmadan satacaktım. 19.08.2019'da satıcı N11 üzerinden iade talebimi onayladı. O gün bu gündür N11 beni oyalıyor. Bugün tekrar müşteri hizmetlerine bağlandım, ilgili birimden arkadaşlar sizi arayacaklar diyor, ne arayan var ne soran. Bu konu hakkında ne yapabilirim, tavsiyeniz nedir?
Merhaba Yoizhik,
Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
n11.com
-iade edilecek?? -Ürün kargoya verilecek??
Anlaşılmıyor..
Kargoya verilen ürün yeni aldığım bir ürün, iade edilen ürün 2 yıl önce alınan bir ürün. Nesi anlaşılmıyor?
N11'de şaka gibi bir cevap yazmış, irtibat bilgilerim sitenizde kayıtlı mevcut. Resmi tatiller hariç her gün sitenizin ya canlı desteğine bağlandım yada telefondan aradım. Bana verilen yanıt her seferinde aynı oldu. "İlgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir." Ekibiniz benimle bir kere bile iletişime geçmedi. Bugün yine bir sms aldım ve kontrol ettiğimde bu sefer paranın yatmış olduğunu gördüm. Benim için müşteri hizmetlerinde sınıfta kaldınız. Sorun paranın geç yatması değil, sürekli otomatik cevapla sizi arayacaklar denilip kimsenin konuyla ilgilenmemesi verilen sözlerin yerine getirilmemesi müşterinin savsaklanması. Bir daha 3-5 kuruş ucuza alacağım diye sizden alışveriş yapmam, yapan arkadaşların da aldıkları ürünlerin başına birşey gelmemesi konusunda bol şans diliyorum.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme