Şimdi Ara

N11 de satılan sahte rayban gözlük (Orjinal ürüne %100 destekmiş,peh!) (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
63
Cevap
1
Favori
8.748
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • oceanx35 kullanıcısına yanıt
    Merhaba oceanx35,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • Vakti zamanında n11 den aldığım bir ürün için normal kargo süresi geçtikten sonra firma sahte bir kargo takip numarası girmiş. Kargo takibi yapınca olayı anlayınca hemen çağrı merkezini aradım "Sisteme girmemişlerdir bekleyin" falan dedi. Onay vermem için gereken maksimum süre tamamlandığında hala "Gerçek kargo numarası" ortada yokken n11 otomatik onay vermiş. Tekrar n11 müşteri hizmetlerini aradım "Yapacak bir şeyimiz yok, sistem otomatik onay vermiş" falan filan diye. Neyse ki satıcı fiziki mağazası olan bir firma idi, kendileri ile iletişime geçtim "Ellerinde ürün olmadığı için böyle yaptıklarını" söyleyip sipariş ettiğim ürünü değil, bir üst modelini yollayarak dı-urumu kendilerince telafi ettiler.
    n11 gibi hizmet anlayışı berbat, müşteri odaklı değil, cep odaklı çalışan firma az bulunur.
  • _CarpeDiem_ _ kullanıcısına yanıt
    İnceledim hocam hatta bende yazdım,şikayet vara çözüm alamayınca buraya yazayım dedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fabrizo

    muhtemelen ucuz diye aldınız,piyasada rayban diye binlerce ürün satılıyor %90 lık kısmı sahte tabi bunu kullanıcının anlaması imkansız
    Yok hocam ne ucuzu 350 tl verdik, 2 sene önce az para mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: snl_

    ben morhipodan gözlük almıştım ilk defa.. 1 yıl sonra gözlükle ilgili bir sorun yaşadım ve morhipo ile görüştüm.. faturamı sipariş numaramı vs teyit ettiler.. ilk önce ürünü bize göndereceksiniz dediler sonra ürünün içinden çıkan bi adres var oraya göndereceksiniz dediler.. garanti belgesinde tarih kaşe mevcut.. ama üretici ve ithalatçı raybanda..

    Bütün türkiyede sahte orjinal farketmez luxotitica gözlük endüstri ve tic. a.ş. yazıyor..
    neyse şikayetvara yazmamın üzerinden 5-6 gün içinde firma bana ulaştı ve bana bir gözlükçü adresi verildi ücretsiz olarak kargoladım.. gözlüğümü düzelttiler ve ücretsiz olarak geri gönderdiler..

    çok uğraştım ama morhipo(boyner) güvencesiyle öyle yada böyle sattığının arkasında durdu..
    Gerçekten satılan malın arkasında durulması çok önemli, insanlar artık buna da dikkat ediyo, ama firmalar hala küçük çakallıklar peşinde!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oceanx35

    n11 gittigidiyor hb den 4 yılda yüz milyara yakın alışverişim oldu ama aldığınız üründe sorun çıkarsa sorun çözme açısından en rezil firma n11. 3 yıl önce bir tane kablo bağlantı aparatı almıştım. ama monitörü daha sonra aldığım için aldıktan 1 ay sonra deneme şansım oldu. bazı renklerde çizgilenmeler videolarda dalgalanmalar oluyordu. ben monitörde kusur olduğunu sanıp dell mh ile görüştüm adamlar muazzam ilgiliydiler defalarca aradılar video foto falan istediler. hatta gönderin sorunluysa yenisini gönderelim dediler. en son bir teknik eleman aradı hangi kabloyu kullanıyorsunuz deyince dank etti, aparatı çıkarıp bağlayınca sorun ortadan kalktı. aparatı başka monitörlerde denedim aynı sorun oluşuyordu neyse firmayı defalarca aradım açan yok en son ulaşıp sorunu anlattım 15 gün geçti yapabileceğimiz birşey yok cevabı aldım. durumu n11 e bildirdim. n11 firmaya ulaşmış firmadan ürünü servise göndermem gerekiyormuş servisten alınacak raporla iadem yapılabilirmiş cevabı verildi. inat ettim firmayı aradım açan olmadı. n11 i tekrar aradım ben adamlara ulaşamadım siz ulaşın servis bilgisini adresini telefonunu alın ben ürünü servise kendim götürücem dedim. n11 firmaya ulaşıp firmanın elinde ürünle alakalı servis bilgisi olmadığını yapılabilecek birşey olmadığı cevabını tarafıma iletti. beni arayıp bilgi veren mh görevlisine sizce bunda garip bir durum yok mu diye sordum. yapabileceği birşey olmadığını, 15 gün geçtiği için iade hakkım olmadığını anlatıp durdu. yahu diyorum firma telefonlarımı açmıyor normalde sattığı ürünün 2 yıl garantili olması gerektiğini elimde firmaya ait bozuk bir ürün olduğunu söylüyorum, firmayla görüşün yanıtı alıyorum. yahu firmaya ulaşamıyorum ki. adamalar telefonu açmıyorlar. siz ne güzel ulaşıyorsunuz diyorum. üzgünüm yapabileceğim birşey yok diyor başka birşey demiyor. o yüzden almak istediğim ürün aynı fiyattaysa hb ya da gg tercih ediyorum. n11 tüketiciyi baştan haksız kabul edip firmaya toz kondurmayan bir platform. n11 den yaptığım alışverişlerde yorumlara "ilgili firma vb." dikkat ediyorum.
    aslında tüketici olan biziz, bi protesto edip n11 den alışverişi kessek, o zaman yola gelirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonidas26

    HAKKINIZI SONUNA KADAR ARAYIN HOCAM.

    DAHA ÖNCE BEN DE N11 DEN RAYBAN GÖZLÜK ALDIM. GİTTİM TANIDIK GÖZLÜKÇÜYE GÖSTERDİM. ADAM RAYBAN YAZISINI BİRAZ ELLEDİ HEMEN SİLİNDİ SAHTE BU DEDİ. HEMEN İADE ETTİM. SATICIYI ŞİKAYET ETTİM. N11 UMURSAMADI SAHTE OLDUĞUNA İNANMADI. MAĞAZA KAPANIP BAŞKA ADLA TEKRAR AÇILIYOR. BİR SÜRÜ YORUM VAR HERKES BEN ALDIM ORJİNAL DİYOR İNANMAYIN. PARANIZI KAPTIRMAYIN.
    Kaptırdık artık ama geri alacağım inşallah :D
  • Buradaki N11 yetkilileri vatandaşın mağduriyetini gidermeyi becerebilecek mi bakalım? Bakalım burada mavra mı yapıyorlar yoksa harbiler mi? Mesajım bulunsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Egrino

    gözlük camlarında özellik kaybetme mi varmış?
    evet olması doğaldır ,çünkü yıllarca güneş her şeye zarar verdiği gibi camlara da zarar verebilir
    ki numaralı gözlüklerde bu daha iyi anlaşılıyor ,ilk aldığınızda bembeyaz olan camlar ,zaman geçtikçe sarılaşmaya başlıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: psu

    Elektronik ticaret kanunu,elektronik ticarette hizmet sağlayıcı ve aracı hizmet sağlayıcılar hakkındaki yönetmelikte "Aracı hizmet sağlayıcı, hizmet sunduğu elektronik ortamı kullanan gerçek ve tüzel kişiler tarafından sağlanan içeriği kontrol etmek, bu içerik ve içeriğe konu mal veya hizmetle ilgili hukuka aykırı bir faaliyetin ya da durumun söz konusu olup olmadığını araştırmakla yükümlü değildir." yazar.Yani alıcı ile satıcı arasındaki aracı hizmet sağlayıcı konumundaki n11 kendi sitesinde satılan ürünlerin orjinal olup olmadığını ya da ilan içeriğinde yazılanların gerçek olup olmadığını denetlemekle yükümlü değil.Kısacası aracı konumundaki n11 sadece kendi sitesinde kayıtlı mağazalardan alacağı %15 komisyona bakar.N11 adına kim neden güvensin ki.Sonuçta n11 ürün satmıyor.Sitede satılan tüm ürünler %100 orjinaldir demiyor.Sadece orjinal ürüne %100 destek diyor.Onda da marka sahibi sitende benim ürünlerimi sahte satan şu mağaza var derse o mağazanın ilanları kaldırılıyor.Raybanin Türkiye'deki tüm hakları Luxottica Gözlük Endüstri ve Ticaret A.Ş'ye ait.Bu firma ancak n11e şikayette bulunursa n11deki sahte ürün satan mağazanın ürünleri kaldırılır.Başka türlü olmuyor.
    Merhabalar, sahte konusu, her pazarın olduğu gibi gözlük pazarının da ne yazık ki kanayan yarasıdır. Luxottica Gözlük olarak piyasada çok sayıda sahte gözlüğün bulunmasına karşın sahte ile mücadelede önemli adımlar atılmaya çalışılıyor. Öncelikle global olarak, sonrasında da Türkiye pazarında özellikle internetten satış konusu hassas olunan bir noktadır. Bu konuda globalde amazon.com, Türkiye'de de n11, gitti gidiyor, hepsiburada vb gibi sitelerle avukatlar aracılığıyla sahte gözlük satışı ile ilgili yazışmalar sürekli olarak devam ediyor. Sistemde bulunan açıklardan dolayı bir firma birden çok isimle aynı ürünlerin satışlarını yapabiliyor ve bu tarz siteler de satıcı bazlı şikayet talebinde bulunulmasını istiyorlar. Tam da bu sebepten ötürü yukarıda da belirtildiği gibi bildiğiniz gözlükçülerden aldığınız gözlükleri daha güvenli ve garantili bir şekilde kullanabilirsiniz.




  • Arkadaşlar konu hakkında bilgilendirme yapayım. Gözlüğü n11 e gönderdim, incelediler ve inceleme sonucu gözlük tutarı kadar hediye çeki verelim dediler gözlük kategorisinde geçerli olan kabul etmedim zaten sizin sattığınız gözlüklerden müzdaribim niye sizden bir daha gözlük alayım ? Sonra her kategoride geçerli çek kabul ettiler, onu da kabul etmedim. Zorla n11 den alış - veriş yaptıracaklar yani. Sonuçta para iadesini alıp başka gözlük alacağım belki. Neyse hediye çeklerini kabul etmedim,para iadesi istedim ve kabul etmediler. Gözlüğün sahte olduğunu kabul edip para iadesi yapmadılar, bilgilerinize.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ernestitoo E kullanıcısına yanıt
    Altında geçerli ise kabul edin. Altın alıp bozdurup paraya çevirirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: phatron_23

    Altında geçerli ise kabul edin. Altın alıp bozdurup paraya çevirirsiniz.
    Altını sormak aklıma gelmedi ama para iadesi almak en doğrusu. Şöyle de bir durum var ben 2016 yılında aldığım gözlüğün fiyatı 350 liraydı. şimdi olmuştur 600 - 700 lira ben insanlık yapıp sadece 350 lirayı istiyorum,bunlar onu da vermiyor ama dava açıp gözlüğün şimdi ki tutarını isteyeceğim. Sonuçta ben bu gözlüğü şimdi almak istesem daha çok para vereceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba BöcekBaşı,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
    Ne yapacaksınız açıkçası çok merak ediyorum bilgileri yolluyorum 2014 yılında almışız gözlüğü tabi ki de hemen yapacak bir şey yok diyeceksiniz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BöcekBaşı

    Ne yapacaksınız açıkçası çok merak ediyorum bilgileri yolluyorum 2014 yılında almışız gözlüğü tabi ki de hemen yapacak bir şey yok diyeceksiniz..

    Alıntıları Göster
    Ya hocam gözlüğün sahte olduğunu kabul edip para iadesi yapmayan adamlar bunlar, yok yani müşteri kaybetmeye bu kadar istekliler ya onu anlamıyorum.. Sonuçta ben bu parayı bunlardan söke söke alacağım tüketici hakem heyeti vasıtasıyla inşallah. Kendi kaybettikleriyle kalacak!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ernestitoo

    Ya hocam gözlüğün sahte olduğunu kabul edip para iadesi yapmayan adamlar bunlar, yok yani müşteri kaybetmeye bu kadar istekliler ya onu anlamıyorum.. Sonuçta ben bu parayı bunlardan söke söke alacağım tüketici hakem heyeti vasıtasıyla inşallah. Kendi kaybettikleriyle kalacak!

    Alıntıları Göster
    Hocam baktımda sanırım n11 den dükkanıda kaldırmışlar adamlar. 4 yıl olmuş alalı o nedenle bizim iş zor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BöcekBaşı

    Hocam baktımda sanırım n11 den dükkanıda kaldırmışlar adamlar. 4 yıl olmuş alalı o nedenle bizim iş zor.

    Alıntıları Göster
    Hocam benim bu gözlük olayı patlak verdiğinde bu gözlüğü satın aldığım mağaza aktifti,ben şikayet edince mağaza n11 de kapandı. Bu durumda ben niye mağdur edileyim ki, varsa bir mağduriyet adamlardan benim paramı tahsis et sonra ilişiğini kes gerekiyorsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı mağazadan ben de gözlük almıştım. Hatta o zaman da sahte olabileceği ile ilgili konu vardı bu forumda. Mağazaya sorduğumda sahte olmadığını söylemişlerdi. Ama görüyorum ki birçok kişiye sahte ürün gönderilmiş ve N11 de bu müşterilerin mağduriyetine seyirci kalmış. Öyleyse binlerce liralık alışveriş yaptığım N11 deneyimini burada sonlandırmak gerekiyor.

    Satın aldığım gözlüğün gittiğim bir yerel mağazada sahte damgası yediği için aldığımdan beri 3-5 defa kullanmışımdır. Hatta o zamanlar yerel mağazadaki satıcının kendisinden alışveriş yapmam için bir oyun oynayabileceğini düşündüm. Ancak görünen o ki, adam haklıymış.
  • greenflash kullanıcısına yanıt
    Merhaba greenflash,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • quote:

    Orijinalden alıntı: greenflash

    aynı mağazadan ben de gözlük almıştım. Hatta o zaman da sahte olabileceği ile ilgili konu vardı bu forumda. Mağazaya sorduğumda sahte olmadığını söylemişlerdi. Ama görüyorum ki birçok kişiye sahte ürün gönderilmiş ve N11 de bu müşterilerin mağduriyetine seyirci kalmış. Öyleyse binlerce liralık alışveriş yaptığım N11 deneyimini burada sonlandırmak gerekiyor.

    Satın aldığım gözlüğün gittiğim bir yerel mağazada sahte damgası yediği için aldığımdan beri 3-5 defa kullanmışımdır. Hatta o zamanlar yerel mağazadaki satıcının kendisinden alışveriş yapmam için bir oyun oynayabileceğini düşündüm. Ancak görünen o ki, adam haklıymış.
    Seyirci kaldılar gerçekten de neyse kendi adıma yapabileceğim tek şey, bunlardan bir çöp bile almamak ve tüketici hakem heyetine başvurup gözlük için ödediğim parayı faiziyle geri almak olacak inşallah.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.