Şimdi Ara

n11.com iade kodu sorunu (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
1
Favori
2.024
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • iade kodunu uydurma yazan satıcı bile var.. 1234567 diye iade kodu vermiş adam.. çıktıyı aynen aldım sürat kargoya götürdüm abi deniyimde böyle iade kodu olmaz dedi kargo görevlisi dediği gibide oldu..
    bende kızdım.. kargonun bana geldiği adrese karşı ödemeli olarak gönderdim kargoyu.. kabul ettiler..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam olarak konuyla ilgili değil belki ama N11 ile ilgili ciddi şikayetim var arkadaşlar;

    Geçen gün kızıma okul çantası aldım, yeğenimede dogum günü hediyesi aldım KARAKTERDUKKANI adlı "KARAKTERSIZ SATICIDAN"
    Perşembe ürünü aldım kargolamadı, Cuma Kargolamadı, Cumartesi kargoladık dedi , kargo bilgisi yok. Pazartesi baktım kargo yok.
    Bide utanmadan kargolandı dedi. Neyse satıcı beni okul günü rezil etti kızıma yeğenime. Gelelim N11 burdaki rezilliğine!!

    N11 işlemi iptal edilen ürünü kargolamayan satıcı için bana puan ve yorum hakkı vermiyor. Yani Satıcı fütürsuzca utanmadan
    satışlarına devam ediyor. Ozaman satıcı stokta olmayan ürünü koysun, ben ödeme yapayım bekliyim kargolamasın ohh ne ala!
    Alıcı magdur olsun böyle şey mi var! N11 den binlerce TL alışveriş yaptım daha N11 mi! tüm sitelere forumlara konulara bu
    satıcıyı ve N11 karalıycam. SAtıcıyı destekleyen alıcıyı magdur eden bu düzen olamaz. Ben negatif yorum yapabileyimki,
    baska insanlar magdur olmasın. SAtıcının ne MAL oldugu ortaya çıksın.




  • latiff1903 kullanıcısına yanıt
    Merhaba latiff1903,

    Konuyla ilgili talebiniz işleme alınmış olup tarafınıza dönüş yapılacaktır.

    n11.com
  • N11 den aldığım ürünü iade etmek için kargoya gittim. Kodu verdim; HATA: Alıcı; alıcı ödemeli kargo kabul etmemektedir. Ben ŞOK - Şube Yetkilisi de ŞOK.
  • islamzeki kullanıcısına yanıt
    Merhaba islamzeki,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • latiff1903 kullanıcısına yanıt
    Merhaba latiff1903,

    Ekibimiz sizi bilgilendirmiştir.

    n11.com
  • 22.09.2017 N11 üzerinden sincanavm (Özvatan Ticaret) Zülal Erdem isimli şahıştan Profilo Çamaşır makinesi aldım. Cuma günü arayıp Cumartesi teslim edeceğiz dediler. Ceva lojistikten kargo numarası verdiler. Kurulum içinde Cumartesi için profiloya bildireceklerini söylediler. Tamam dedik. Cumartesi ne gelen var ne giden aradık numarayı bu sefer kusura bakmayın sıkıntı oldu pazartesi hemen hal edeceğiz dediler.

    Dünya hali olur dedik arkasından pazartesi bekledik. Sabah saatlerinde gelecek kargo piyasada yoktu. Ceva müşteri hizmetlerini aradık ne n11 verdikleri kargo numarası gerçek ne de benim adıma bir kargo var. Arkasında profiloyu aradık orada iki defa kurulum için randevu alınıp iptal edilmiş. Adamlara ulaşmaya çalışıyorum. Verdikleri cep numaraları hep kapalı mağaza biz internet satışı ile ilgilenmiyoruz. Gidin hakkınızı nerede ararsanız arayın. Tüketici mahkemesine başvurun diyor. Bende sinirlendim yaptığınız dolandırıcılık yarın savcılığa gidiyorum dedim. Sözleşmedik şahış mağaza sahiplerinden birisiymiş.

    Hemen N11 döndüm. Dedim ki konu böyle bana gönderdikleri takip no sahte ve adıma kayıtta yok. Mağaza bizi ilgilendirmez diyor. Siz verilen telefonlara ne ben nede siz ulaşıyorsunuz. Acilen bu işlemi sonuçlandırın. Firma dolandırıcılık yapıyor göz göre dedim. Kayıt oluşturduk size dönüş yapılacak deyip kesitler.

    Yarına kadar dönüş yapılmaz gerekli işlemlere başlatacağım.




  • Merhaba blue_brownie,


    Ekibimiz sizi bilgilendirmiştir.

    n11.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi n11 -- 27 Eylül 2017; 12:27:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba blue_brownie,

    Konuyla ilgili talebiniz işleme alınmış olup tarafınıza dönüş yapılacaktır.

    n11.com

    Sonunda çözüme kavuştu. N11 ekibide arayıp ellerinden geldiğince yardımcı oldular. Teşekkürler. Bu tarz mağazalar için en azından iade sürecine girenlerde yorum yapabilirse başkaları aynı sıkıntıya düşmez. @n11



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi laumexs -- 27 Eylül 2017; 15:1:58 >
  • Bende yukarıda yazdıgım olayın üzerine siteden bidaha birşey almayı bırakın siteyi tıklamak istemiyordum. Çok yakın arkadaşım,
    rica minnet n11 de bir satıcıdan casio bir saat istedi. Kıramadım aldım almaz olaydım, 3 gün bekledim kargoyu, mesajlara cevap yok,
    işlemi iptal ettim. ARkadaşımında agzı yandı. Site tabiki puan yorum vermediği için o şerefsiz boktan satıcı hala işlem yapmaya devam
    ediyor. N11 de buna gözyumuyor. N11 çevreme web sitelerine gerekli yerlere neresi varsa rezilliğini anlatıcam. Dikkatli olun. Paranızı
    kaptırmayın!
  • faster1 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba faster1,

    Talebiniz ile ilgili mağaza ile görüşme sağlandıktan sonra ekibimiz tarafından tarafınıza bilgilendirme sağlanacaktır.

    n11.com
  • N11 den aldığım ürünü iade kodu ile kargoya vermek istediğimde kod hatası veriyor ve ürünü gönderemiyorum kocaman koli ile ortada kaldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blackeyes B kullanıcısına yanıt
    Merhaba blackeyes ,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • İadeyi bu kadar zorlaştıran bir sistem görmedim. 2 gündür kargoya gidiyorum kargo kampanyo kodu hatalı diyor. defalarca aradım n11 bir şey çıkmadı. 50 liralık mala 25 tl kargo ödemek zorunda kaldım. yazıklar olsun n11'e. Puan olarak geri vereceklermiş... ne yapayım puanını..
  • Aynı sorunu ben de dün yaşadım. Sipariş ettiğim notebook adaptörü bana ulaşır ulaşmaz kullamaya başladım ve kısa bir süre sonra çalışmamaya başladı. Bu yüzden iade etmek istedim. İade et seçeneğiyle kargoya gittim. Anlaşmalı firma Aras kargoya gittim. Kargoda tarafıma ödeme çıktığını, satıcının kargo ücretini kabul etmediğini söyledi. Ben de bunun ücretsiz olması gerektiğini belittim. N11 canlı desteğe sorunu bildirdiğimde, iade talebini iptal edip tekrar oluşturmamı söyledir. Dedikleri gibi yaptım ama aynı sorunu yaşadım. Daha sonra bu sorunu çözüm birimine aktardıklarını belirttiler. Birkaç saat önce gelişme olup olmadığını sorunca, net bir bilgi vermeyip sorun çözülünce tarafınıza ulaşacak denildi. Koca n11 firmasının bu kadar basit bir sorunu hemen çözememesi çok saçma. @n11



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Entry -- 13 Haziran 2019; 10:50:13 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.