Şimdi Ara

n11.com iade kodu sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
1
Favori
2.024
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • N11 den yaptigim son alisveriste iade durumu oldu. Siteden iade tikladigimda eskiden ucretsiz iade icin kargo kampanya kodu veriyordu sistem. Simdiyse vermiyor. N11 saticiya satici n11 topu atiyor. Ne yapmali?

    Kargo ucretini sineye cekip sonra tuketici hakem heyetiyle ugrasmak son care sanirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • kod olmadan satıcı mağazanın adresine alıcı ödemeli gönder gitsin. adamların iş bilmemezliğinin cezasını müşteri mi çekecek ?
  • nicknick N kullanıcısına yanıt
    Merhaba nicknick,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. irtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com donanım haber ekibi
  • N11 den almış olduğum Samsung şarj aleti sahte çıktı iade etmek istediğimde ise Kampanya kodu geçersizdi. N11'e defalarca bildirmeme rağmen size geri dönüş yapacağız dedi ve 14 gün iade süresi geçtikten sonra dönüş yaptılar utanmadan da 14 gün geçmiş iade karşı taraf ödemez iade almaz dedi... Şikayet var'a bile yazdım çözüm olmadı sorumsuzluk dizboyu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CriticalWave -- 15 Aralık 2015; 10:24:57 >
  • CriticalWave kullanıcısına yanıt
    Merhaba CriticalWave,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. irtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com donanım haber ekibi
  • Maktoyu M kullanıcısına yanıt
    öyle yapmasın. Gönderi kodu ile gönderirse satıcıya masrafı 5 tl olur, normal gönderme ile 15-20 tl olur. Adam da ürünü kabul etmez, geri gelir, bir de kargo parasını ödersiniz. Çünkü kargo pahalı ise satıcı teslim almıyor
  • BlackSea14 B kullanıcısına yanıt
    Artı olarak hem gidiş hem de geliş kargosu ödüyorsunuz ürüne. Yani 30-40 TL civarı bir şey edebilir.
  • En mantıklısı n11'den alışveriş yapmamak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • n11. destek ekibi bu konuyu açtıktan kısa süre sonra iletişime geçti ve konu ile ilgilendiler. İade işlemleri bittikten sonra konuyu güncellerim fakat an itibariyle donanimhaber 'i ve üye müşterilerini önemsediklerini söylemek mümkün.
  • teşekkürler uyarı için.
  • Eger ödemezlerse print ücreti 50 kuruş direk n11 şikayet et satıcıyı değil tıpış tıpış ürünü geri alırlar senden cakal n11
  • Aynı sorun benim başımda da var iade etmek istiyorum kod vermiyor Mh satıcıya satıcı Mh ye yönlendiriyor yardımcı olan yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nicknick

    n11. destek ekibi bu konuyu açtıktan kısa süre sonra iletişime geçti ve konu ile ilgilendiler. İade işlemleri bittikten sonra konuyu güncellerim fakat an itibariyle donanimhaber 'i ve üye müşterilerini önemsediklerini söylemek mümkün.
    Aynı durum ile bende karşı karşıyayım ve n11 hiçbir şekilde yardımcı olmamakta. Ürünü istediğim kargodan kampanya kodu almadan dilediğim gibi gönderebilirim.

    Bu da kendi sitenizdeki açıklama. Neden kanunları çiğniyorsunuz?


    Cayma hakkı nedir?

    6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun (“Kanun”) gereğince, alıcıların teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve "kargo ücreti ödemeden" ürünleri iade etme hakları vardır. Kanunu her kurumun uygulaması gerekmektedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ShaLer -- 3 Kasım 2016; 13:41:14 >




  • bir yerden şikayet edince sorun hızlıca çözülüyor , ama işi çağrı merkezine bırakırsan çözüm yok. hele ki canlı destek tamamen çöp dünyadan haberleri yok.
  • Arkadaşlar kargo ,hatalı iade kodu diyor N11 le sürekli bu sorun var dediler.Artık bende N11 den alışverişi kesiyorum herkes topu birilerine atıyor tek madur müşteri

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • leventDH L kullanıcısına yanıt
    Merhaba leventDH,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • bende bu konudan müzdaribim. bana verdikleri iade koduda yanlış çıktı. n11 müşteri hizmetleriyle görüştüm bakalım ne zaman dönüş yapacaklar yada yaparlar mı merak ediyorum.
  • zobar Z kullanıcısına yanıt
    Merhaba zobar,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • 2015 senesinden beri bu sorun çözülememiş ,ilginç doğrusu ?
  • Satıcı sadece kargo firmasını seçebilir o firmayla göndermek zorundasınız ama kod kullanmak zorunda değilsiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.