Şimdi Ara

MUHABBET KUSUM 4 GUNDUR ISHAL RESMEN SU DAMLIYOR COK ACIL YARDIM !!!!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
23.310
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bundan 4 gun once atesli gibiydi otuyordu kafes dibinde eselenir gibi yapiyordu cok sicakti biraz islattik falan duzeldi o hali ama 4 gundur ishal, poposuna zeytinyagi suruyoruz yoksa kakalar poposuna yapisip kapatiyordu poposunu.
    Simdi baktim su yapmis resmen kaka degil, zeytinyagi surerken poposu sert geliyor ele bilmiyorum acaba kakasi icinde mi kaliyor hic bi fikrim yok :( suyuna vitamin damlattik patates verdik 2-3 gun ne kadar yedi bilmem de ilerleme yok.

    Bugun veterinere gidip sordum tetramezatin ilacini verdi kibrit copunun ucu kadar agzina damlat dedi. yaptik ama hayvan1 saat sonra kafes kosesine oturdu hic gitmedigi yer, normalde cok korkan ucan kaca hayvan elimi uzatinca korkuyor ama yerinde duruyor. Biraz sonra duzeldi bu hali salincagina gitti ama dengede duramiyor bazen ayakta duramayip bas asagi yarasa gibi duruyor zor duzeliyor ne yapmaliyiz bilmiyorum yarin veterinere goturucez ama veterinerde pek bilgili gibi degil

    UZUN YAZI ICIN OZUR DILERIM AMA COK ACIL COK TESEKKURLER







  • Antibiyotiksiz düzelmez ishal, mutlaka antibiyotik kullanın. Çocuklar için geniş spektrumlu olanlardan herhangi biri olabilir. Amoklavin yada agumentin olabilir. Suyuna karıştırın, içmiyorsa, çay bardağına karıştırıp mutlaka içmesini sağlayın.. Eğer elinizde hali hazırda antibiyotik varsa 8'e bölün toz haline getirecek şekilde ezip suyuna karıştırın ve o suyu içirin, 3-4 gün aynı şekilde suyunu ve ilacını tazeleyin, geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supernova034 -- 2 Temmuz 2016; 2:31:09 >
  • Reflor verebilirsin ilginc gelcek ama bircok uretici boyle yaparmis bende denedim aninda gecirdi ki 1 aylik yavruydu benimki hazir mamanin icine karistirabilirsin 1 sase dokceksin aninda gecirir sulugunun icine de koyabilirsin ama 1 sase yalnizca hergunde yenile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kivim1 K kullanıcısına yanıt
    Harbiden geçiriyor mu ya? Enteresan? Kuş zehirlenip ölmesin?
  • Nete yaz bulucaksin dedigim bilgileri benimki olmedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SellYourSoul kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Poposuna zeytinyağı sürmeye devam edin sıcak ve karanlık ortamda uyusun çok da sıcak olmasın ama hava akımına maruz kalmasın başında dur hayvanın yalnız bırakma gerekirse geceleyin uyuma ölücek gibi olursa müdahale edersin en azından. Oral çözelti ver şsal ilacı de petshopa onlar anlar. Avidiare oral çözelti kullanıyorum ben. Ben kuşlarımı ishalsen kurtaramadım dilerim siz kurtarırsınız. Suyunu içip içmediğini yem yiyip yemediğini kontrol edin yemiyorsa içmiyorsa zorla yedirin gagasını açın iğnesiz şırıngayla ilaçlı su verin ben ilk kuşuma öyle yaptım.
    Gerçekten faydasıysa arkadaşın dediği gibi reflor ver haşlanmış patates ve haşlanmış yumurta verebilirsin ve şu videoyu izle
    https://m.youtube.com/watch?v=7-GHcQmBPVg
    Bu videodaki çözümler işe yarar mı bilemem hiç uygulamadım ama bi dene, zararlı olur siye şüphelensen de yap, müdahale etmezsen ölür ama saçma gelmesinde bişey dicem, eğer kuş ölürse al elşne kalp masajı yap gerekirse suni teneffüs yap çok ciddiyim. Kalp durduktan sonr beyin ölümğ gerçekleşmeden dönme şansı var zor da olsa. Dalga geçmiyorum. Şu vicdan azabıyla yaşamak istemezsin : Ölğrken müdahale etmedim ve öldü. Müdahale etsem yaşayabilirdi. Ben, ilk kuşumun ölümünü görmedim, eğer on beş yirmi dakka erken kalksam müdahale edebilirdim çünkü babam kalktığında hala yaşıyormuş. On beş yirmi dk önce uyanıktım ama kalkmadım geri yattım. Kalkabilirdim. Belki de o Ölğrken, ben: aman ya az daha uyuyum, dedim ve bunun üzüntüsüyle yaşıyorum. Yorma hayvanı




  • SellYourSoul kullanıcısına yanıt
    Kullandığın ilacı ger gün değiştir yatta günde birkaç kez, ayrıca bu durumlar için özel mamalar var onlardan al. Ama kuşa fazla yem yedirme ikinci kuşum ishaldi yem yedirdim o gün öldüğü gün yani epey yedi sonra bi saat falan sonra mutsuz son :( ondan da ölmüş olabilir isalin de etkisi vardır illa ama aç da kalmasın o Zaman da ölür
  • arkadaslar cok sagolun simdi daha iyi gibi ilaci bugun suyuna akttik o gunden beri vermiyorduk, kakasi daha duzgun insallah iyilesecek Allah razi olsun yorum yapanlardan yapmayanlardan


    Allah acil sifalar versin tum canlara
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SellYourSoul

    arkadaslar cok sagolun simdi daha iyi gibi ilaci bugun suyuna akttik o gunden beri vermiyorduk, kakasi daha duzgun insallah iyilesecek Allah razi olsun yorum yapanlardan yapmayanlardan


    Allah acil sifalar versin tum canlara

    yarım çay kaşığı kahve döktümü suya doğal yöntem ile geçecektir.i
  • Arkadaşlar daha iyi bilirler ama bende kendi fikrimi, yöntemimi söylemek istedim. Her suyunu değiştirdiğinizde içine 3-4 damla limon damlatın. Hem doğal olarak vitamin sağlıyor hem de ishal olduğunda çabucak geçiriyor. Ben böyle yapıyorum yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jesus isTheBest

    Arkadaşlar daha iyi bilirler ama bende kendi fikrimi, yöntemimi söylemek istedim. Her suyunu değiştirdiğinizde içine 3-4 damla limon damlatın. Hem doğal olarak vitamin sağlıyor hem de ishal olduğunda çabucak geçiriyor. Ben böyle yapıyorum yani.

    ayni ilaci suyuna damlatip devam ediyorum bakalim hocam, cok sagolun insallah iyilesecek, ise yaramazsa bu yontemlere geceriz gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SellYourSoul

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jesus isTheBest

    Arkadaşlar daha iyi bilirler ama bende kendi fikrimi, yöntemimi söylemek istedim. Her suyunu değiştirdiğinizde içine 3-4 damla limon damlatın. Hem doğal olarak vitamin sağlıyor hem de ishal olduğunda çabucak geçiriyor. Ben böyle yapıyorum yani.

    ayni ilaci suyuna damlatip devam ediyorum bakalim hocam, cok sagolun insallah iyilesecek, ise yaramazsa bu yontemlere geceriz gibi

    Devam edin hocam kullanmaya, bunlar altarnetif yöntemler, ishalin altında yatan asıl sebebi kaldırmaz. Tekrarlayabilir sonradan. Zaten iyi gelmiş belliki. Gayette güzel ilaç,inceledim. Biraz ağır geleceğini düşünüyorsanız dozajı azaltırsınız biraz daha. Sonradan vitamin takviyesi iyi gelir. Şansınıza iyi veteriner denk gelmiş, çok kişi kaybediyor ishal yüzünden kuşunu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supernova034 -- 4 Temmuz 2016; 23:26:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supernova034

    quote:

    Orijinalden alıntı: SellYourSoul

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jesus isTheBest

    Arkadaşlar daha iyi bilirler ama bende kendi fikrimi, yöntemimi söylemek istedim. Her suyunu değiştirdiğinizde içine 3-4 damla limon damlatın. Hem doğal olarak vitamin sağlıyor hem de ishal olduğunda çabucak geçiriyor. Ben böyle yapıyorum yani.

    ayni ilaci suyuna damlatip devam ediyorum bakalim hocam, cok sagolun insallah iyilesecek, ise yaramazsa bu yontemlere geceriz gibi

    Devam edin hocam kullanmaya, bunlar altarnetif yöntemler, ishalin altında yatan asıl sebebi kaldırmaz. Tekrarlayabilir sonradan. Zaten iyi gelmiş belliki. Gayette güzel ilaç,inceledim. Biraz ağır geleceğini düşünüyorsanız dozajı azaltırsınız biraz daha. Sonradan vitamin takviyesi iyi gelir. Şansınıza iyi veteriner denk gelmiş, çok kişi kaybediyor ishal yüzünden kuşunu.

    insallah hocam bakalim devam edicem bi kac gun daha ilaca iyi olsun ya, hayvanlar tum gun kafeste evde kedi var diye ilgilenen de yok uzuluyorum nigde de iyi bakan birisini bilsem verecegim




  • SellYourSoul kullanıcısına yanıt
    İyi olur merak etme, her gün yenilersin suyunu ilacını aslında maximum 5 günü geçirmesen daha iyi olur. Ağır bir ilaç verdiğin ama çok etkili. Git gide azaltarak verirsin kuşun durumuna bakarak. Şu an zaten farklı bir ilaç yada herhangi birşey vermen kuşun bünyesini mahveder. Başlanan tedaviyi kesmeye gerek yok.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.