Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

msvcrt.dll hatası...acil yardım lütfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
8
Cevap
0
Favori
320
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> İşletim Sistemleri ve Yazılımlar >> Yazılım Genel >> msvcrt.dll hatası...acil yardım lütfen
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    442 Mesaj
    Selam arkadaşlar..

    Dün gece icq'u açtığımda şöyle bir hata vererek kapandı :

    ICQ, geçersiz sayfa hatasına neden oldu;
    birim: MSVCRT.DLL konum 015f:7800a56c.
    Yazmaçlar:
    EAX=00000008 CS=015f EIP=7800a56c EFLGS=00010246
    EBX=e06d7363 SS=0167 ESP=00540000 EBP=00540048
    ECX=220930f8 DS=0167 ESI=00540180 FS=3287
    EDX=bff76859 ES=0167 EDI=19930520 GS=0000
    CS:EIP:'deki Baytlar
    55 8b ec 51 51 56 57 e8 19 81 ff ff 83 78 68 00
    Yığın dökümü:
    7800a567 00540180 0063f584 0054019c 00540158 220930f8 00000008 00000000 00000000 19930520 220930f8 0063f584 00000000 00000000 00000008 00000000

    bu dll dosyası sanırım runtime vs ile ilgili bişey..bir ton şey deneyip (başka icq versiyonları kurmak da dahil) sonuç alamayınca kudurup format attım..herşeyi kurduktan sonra icq'u açtım,yine aynı hatayla kapanıyor..deliricem..yoktu böyle bişey daha önce..derdime bir çare !!



    gordini..



    |
    |




  • Yarbay
    6367 Mesaj
    merhaba gordini... anladıgım kadarıyLa sisteminde ICQ sorununun kaynagını teşkil eden bir virüs war... ama emin oLamam... bence ıcq yu bir dergi cd sinden yükle ama setup dosyasını pc ne atmadan yükle bakalım ne olacak...

    SewgiLerimLe !!! ...

    _____________
    ----------------------
    HEP BIR SONRAKINE SAKLADIN ONCEKILERI ,
    OYSA NE DUNLER VARDI YARINLARA ERTELENMEYECEK !!! ...
    -------------
    email : kaptan@mail.gr
    ICQ : 129365055
    _____________
    ----------------------
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    6172 Mesaj
    bi virüs taraması yaptır bence...
    <img src='http://funkstar.8m.com/funky2.gif ' border=0>
    |
    |
  • Yüzbaşı
    442 Mesaj
    Norton 2001 ile virus taraması da yapmıştım zaten,hiçbişey çıkmadı..biraz araştırdım,microsoft'un sitesinde tam da bu konuyla ilgili bir güncelleme buldum..oh dedim,yükledim..nafile!! o da bir işe yaramadı..hiç bu kadar tuhaf birşeyle karşılaşmamıştım..başka önerileriniz varsa bekliyorum arkadaşlar

    gordini..
    |
    |
  • Yüzbaşı
    258 Mesaj
    IE explorer arızası. Tekrar kur ya da güncellersen sorun kalmaz.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    826 Mesaj
    www.microsoft.com
    search kısmına gırıp bahsettigin dll i yaz
    "MSVCRT.DLL"
    cıkan sonuclara gore, işletim sistemin, explorer versiyonun, sana uyan tanımları oku.
    orada cozumlerı bulacaksın
    |
    |
  • Yüzbaşı
    442 Mesaj
    http://support.ati.com/infobase/3229.html

    bu sayfada bu sorunun ne oldugu yazıyor..gerçi ben microsoft^'un sitesindeki güncellemeyi yükledim ve kurdum,birkaç ayrı IE versiyonu denedim..yine oluyor arada bir..çok ilginç! ilginize teşekkürler..

    gordini..
    |
    |
  • Yarbay
    6367 Mesaj
    merhaba dostum aynı tarz sorun için bir konu daha açmıştın bence o konuya bir bak sana bazı cevapLar yazdık...

    SewgiLeriMLe !!! ...

    _______________
    -------------
    HEP BIR SONRAKINE SAKLADIN ONCEKILERI
    OYSA NE DUNLER WARDI YARINLARA ERTELENMEYECEK
    -------------
    e-mail : heykaptan@kolaymail.com
    ICQ : 129365055
    -------------
    http://heykaptan.kolayweb.com
    |
    |
  • Yüzbaşı
    442 Mesaj
    Merhaba..çok ilginç ama hiçbirşey sorunu çözmedi..en sonunda ram değiştirildi bugün..bakalım ne olacak..saygılar

    gordini..
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
üniversite
son dakika
google reklamları
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,186
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.