Şimdi Ara

Msi 'Ge' Serisi Kullanıcıları Kulübü (ANA KONU)

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
20.567
Cevap
180
Favori
810.657
Tıklama
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> MSI >> Msi 'Ge' Serisi Kullanıcıları Kulübü (ANA KONU)
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    6021 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Windmark

    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: car_26

    işaretlediğim yerdeki yazılar silindi ya terli ellede kullanmıyorum halbuki.


    hocam ben ilk açılışta sokmuştum o one oyle her tarafda yazılar reklamlar

    Sökünce iz kalmıyor mu ?

    hocam tam hatırlamıyorum ama birazcık kalıyordu sanırım onuda kolanya ile cok cabuk cıkıyor
    |
    |
    _____________________________
    2012 Ford fiesta 1.4Tdci TitaniumX+




  • Yarbay
    6021 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: The MasteR

    Merhaba arkadaşlar,
    Freedos olarak aldığım GE60 0NC'yi kullanmaktayım.
    İlk aldığımda windows7 kurmuştum cihaza. Yazılımsal olarak hiçbir sıkıntı yaşamadım.
    Yükseltme kampanyasından yararlanarak Win7'den 8'e upgrade ettikten sonra sorunlar başladı. SCM doğru düzgün çalışmıyordu. Bluetooth kendi kendine sürekli kapanıp açılıyordu. Wi-Fi sürekli kapanıyordu. Ben basıyorum o kapanıyor. Eject tuşu,ekran karartma tuşu çalışmıyordu. Biraz idare ettim ardından Yeniden windows 8'i kurdum. MSI'dan güncel driverlerı çektim ve 8.1'e yükselttim. Sürücüleri yükledim.

    Yine aynı sorunlar devam etmekte.

    Uygulamaların çözünürlüğü çok kötü. Chrome, JetAudio vs. sanki ekran kartı yüklenmemiş gibi 800*600 de çalışıyor. Yazılar vs büyük.
    BT sürekli kendi kendine kapanıyor ve açılıyor vs.

    Windows7'de MSI'in bar'ı vardı, onu kuramıyor muyuz ?







    1.win7 driverları win8ile uyumsuz,temiz bir win8 yükleyin ve win8 driverları yukleyın
    2.masaustunde ekran cozunurlugune girin altlarda metin boyunu gibisinden bişiler var ordan olceklendırmeyi %100 yapın yada hepsini aynı olceklendirme yapın gibi bi seçenek var onu kaldırın duzelır.
    |
    |
    _____________________________
    2012 Ford fiesta 1.4Tdci TitaniumX+




  • Yarbay
    6021 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: skunk11

    Cihazı bugün arkadaştan teslim aldım, çok hoşuma gitti. Klavyesine alışmak biraz zaman alacak gibi :) Şuan 6 GB Ram var 16GB yapıp 240gb ssd takmayı düşünüyorum.Üzerinde win8 var ancak yarın 7 ye dönüş yapacağım

    evet hocam oyuncu klavyesi mevcut,logitech g510 kullanıcıysım cok yadırgamadım :)

    upgradelardan sonra guzel olur :)
    _____________________________
    2012 Ford fiesta 1.4Tdci TitaniumX+
  • Binbaşı
    1334 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci


    quote:

    Orijinalden alıntı: Legolasx

    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Legolasx


    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Legolasx

    Beyler bu FAN sorunu aldı başını gitti.Cihaz hiç susmuyor 10 sn de bir çalışıyor sürekli.Programla çözmeye çalışıyorum ama o da her pcyi açıp kapattıgımda default ayarlarına dönüyor.Bıktım yani.Galiba servise göndermekten başka çara yok.Daha önce fan problemi için servise gönderip çözüm sağlayan var mı?

    msi firmware yayınladı 5dk yukleyın bakalım nolcak

    Linkini verebilirmisin

    dostum senin cihazı bılmıyorum onun ıcın msi sitesinden modelinizi bulun ordan firmware secın

    sizin 1dk yapacağınız işlem için uğraşıyorum.


    msi

    Hocam msi sitesinden firmware indirdim bu uygulama cihazınızla uyumsuzdur diyor msi ge60-0nd 453 tr modelini kullanıyorum indirdiğim linkte aşağaıda neden böyle yapıyor ki?
    http://www.msi.com/product/nb/GE60-0ND.html#/?div=Firmware&nbos=Win8 64

    Dosyalari direk exe gibi acmaya calismiyorsunuz degil mi?

    hocam indirdiğim dosyada 3 farklı dosya var en alttaki exe dosyası öyle çalıştırmaya uğraştım başka nasıl oluyor tam bilmiyorum?

    _____________________________




  • Yarbay
    6021 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Legolasx

    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci


    quote:

    Orijinalden alıntı: Legolasx

    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Legolasx


    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Legolasx

    Beyler bu FAN sorunu aldı başını gitti.Cihaz hiç susmuyor 10 sn de bir çalışıyor sürekli.Programla çözmeye çalışıyorum ama o da her pcyi açıp kapattıgımda default ayarlarına dönüyor.Bıktım yani.Galiba servise göndermekten başka çara yok.Daha önce fan problemi için servise gönderip çözüm sağlayan var mı?

    msi firmware yayınladı 5dk yukleyın bakalım nolcak

    Linkini verebilirmisin

    dostum senin cihazı bılmıyorum onun ıcın msi sitesinden modelinizi bulun ordan firmware secın

    sizin 1dk yapacağınız işlem için uğraşıyorum.


    msi

    Hocam msi sitesinden firmware indirdim bu uygulama cihazınızla uyumsuzdur diyor msi ge60-0nd 453 tr modelini kullanıyorum indirdiğim linkte aşağaıda neden böyle yapıyor ki?
    http://www.msi.com/product/nb/GE60-0ND.html#/?div=Firmware&nbos=Win8 64

    Dosyalari direk exe gibi acmaya calismiyorsunuz degil mi?

    hocam indirdiğim dosyada 3 farklı dosya var en alttaki exe dosyası öyle çalıştırmaya uğraştım başka nasıl oluyor tam bilmiyorum?



    hocam yüklenmesi farklı usb yi boot edip pc açılırken dos komutuyla yuklenıyor

    nasıl yapıldığını msi ayrıntılı bir bicimde açıklamış

    yada 10-20 sayfa kadar geride nasıl yapıldığını forumdan bi arkadaş benim için açıklamıştı ordan da bakabiirsiniz.
    _____________________________
    2012 Ford fiesta 1.4Tdci TitaniumX+




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: skunk11

    Cihazı bugün arkadaştan teslim aldım, çok hoşuma gitti. Klavyesine alışmak biraz zaman alacak gibi :) Şuan 6 GB Ram var 16GB yapıp 240gb ssd takmayı düşünüyorum.Üzerinde win8 var ancak yarın 7 ye dönüş yapacağım

    evet hocam oyuncu klavyesi mevcut,logitech g510 kullanıcıysım cok yadırgamadım :)

    upgradelardan sonra guzel olur :)



    Aynen yarın ssd takıp Windows 7 yükleyeceğim, 8'e bir türlü alışamadım. Teşekkür ederim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Kenevir Beraat Etmeli mi? -Haberi görüntülemek için tıklayın.

    DİKKAT: Yasal Uyarı ve Sorumluluk Reddi: Mesajımda ve profilimde yer alan bu içerikteki bilgiler yalnızca genel bilgilendirme amaçlıdır. Kesinlikle hiçbir tavsiye içermez. Bilgilerin her türlü kullanımı ve uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar, yalnızca bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır.




  • Yarbay
    6021 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: skunk11


    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: skunk11

    Cihazı bugün arkadaştan teslim aldım, çok hoşuma gitti. Klavyesine alışmak biraz zaman alacak gibi :) Şuan 6 GB Ram var 16GB yapıp 240gb ssd takmayı düşünüyorum.Üzerinde win8 var ancak yarın 7 ye dönüş yapacağım

    evet hocam oyuncu klavyesi mevcut,logitech g510 kullanıcıysım cok yadırgamadım :)

    upgradelardan sonra guzel olur :)



    Aynen yarın ssd takıp Windows 7 yükleyeceğim, 8'e bir türlü alışamadım. Teşekkür ederim

    hocam sakın donus yapmayın,hatta win 8.1yukleyın 1haftada tamamen alışırsınız

    Microsoft dreamsparkda 8.1i ogrencılere bedava verıyo alın bı key keyfinize bakın
    _____________________________
    2012 Ford fiesta 1.4Tdci TitaniumX+




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: skunk11


    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: skunk11

    Cihazı bugün arkadaştan teslim aldım, çok hoşuma gitti. Klavyesine alışmak biraz zaman alacak gibi :) Şuan 6 GB Ram var 16GB yapıp 240gb ssd takmayı düşünüyorum.Üzerinde win8 var ancak yarın 7 ye dönüş yapacağım

    evet hocam oyuncu klavyesi mevcut,logitech g510 kullanıcıysım cok yadırgamadım :)

    upgradelardan sonra guzel olur :)



    Aynen yarın ssd takıp Windows 7 yükleyeceğim, 8'e bir türlü alışamadım. Teşekkür ederim

    hocam sakın donus yapmayın,hatta win 8.1yukleyın 1haftada tamamen alışırsınız

    Microsoft dreamsparkda 8.1i ogrencılere bedava verıyo alın bı key keyfinize bakın

    Neden sakın dönüş yapmayın dediniz anlamadım? 7 de 8 de lisanslı olarak mevcut elimde. Alışmaktan değil de stabilite olarak 7 daha ağır basıyor şahsen



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Kenevir Beraat Etmeli mi? -Haberi görüntülemek için tıklayın.

    DİKKAT: Yasal Uyarı ve Sorumluluk Reddi: Mesajımda ve profilimde yer alan bu içerikteki bilgiler yalnızca genel bilgilendirme amaçlıdır. Kesinlikle hiçbir tavsiye içermez. Bilgilerin her türlü kullanımı ve uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar, yalnızca bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır.




  • Yarbay
    6021 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: skunk11


    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: skunk11


    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: skunk11

    Cihazı bugün arkadaştan teslim aldım, çok hoşuma gitti. Klavyesine alışmak biraz zaman alacak gibi :) Şuan 6 GB Ram var 16GB yapıp 240gb ssd takmayı düşünüyorum.Üzerinde win8 var ancak yarın 7 ye dönüş yapacağım

    evet hocam oyuncu klavyesi mevcut,logitech g510 kullanıcıysım cok yadırgamadım :)

    upgradelardan sonra guzel olur :)



    Aynen yarın ssd takıp Windows 7 yükleyeceğim, 8'e bir türlü alışamadım. Teşekkür ederim

    hocam sakın donus yapmayın,hatta win 8.1yukleyın 1haftada tamamen alışırsınız

    Microsoft dreamsparkda 8.1i ogrencılere bedava verıyo alın bı key keyfinize bakın

    Neden sakın dönüş yapmayın dediniz anlamadım? 7 de 8 de lisanslı olarak mevcut elimde. Alışmaktan değil de stabilite olarak 7 daha ağır basıyor şahsen

    kernel olarak win8 daha gelısmıs,oyunlarda vs performans artısı var
    suana kadar herhangi bi sorununu gormedım
    msi win8 destedigini de veriyor,win7ye düşmeye gerek yok bence.
    _____________________________
    2012 Ford fiesta 1.4Tdci TitaniumX+




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: skunk11


    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: skunk11


    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: skunk11

    Cihazı bugün arkadaştan teslim aldım, çok hoşuma gitti. Klavyesine alışmak biraz zaman alacak gibi :) Şuan 6 GB Ram var 16GB yapıp 240gb ssd takmayı düşünüyorum.Üzerinde win8 var ancak yarın 7 ye dönüş yapacağım

    evet hocam oyuncu klavyesi mevcut,logitech g510 kullanıcıysım cok yadırgamadım :)

    upgradelardan sonra guzel olur :)



    Aynen yarın ssd takıp Windows 7 yükleyeceğim, 8'e bir türlü alışamadım. Teşekkür ederim

    hocam sakın donus yapmayın,hatta win 8.1yukleyın 1haftada tamamen alışırsınız

    Microsoft dreamsparkda 8.1i ogrencılere bedava verıyo alın bı key keyfinize bakın

    Neden sakın dönüş yapmayın dediniz anlamadım? 7 de 8 de lisanslı olarak mevcut elimde. Alışmaktan değil de stabilite olarak 7 daha ağır basıyor şahsen

    kernel olarak win8 daha gelısmıs,oyunlarda vs performans artısı var
    suana kadar herhangi bi sorununu gormedım
    msi win8 destedigini de veriyor,win7ye düşmeye gerek yok bence.

    bugün win8 kullandım(Aylardır zaman zaman kullanırım ancak alışamadım) yarın win7 denediğimde performans kaybı olmazsa sorun yok demektir.Çok detaylı bir oyun oynamıyorum zaten



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Kenevir Beraat Etmeli mi? -Haberi görüntülemek için tıklayın.

    DİKKAT: Yasal Uyarı ve Sorumluluk Reddi: Mesajımda ve profilimde yer alan bu içerikteki bilgiler yalnızca genel bilgilendirme amaçlıdır. Kesinlikle hiçbir tavsiye içermez. Bilgilerin her türlü kullanımı ve uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar, yalnızca bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır.




  • Binbaşı
    1334 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Legolasx

    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci


    quote:

    Orijinalden alıntı: Legolasx

    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Legolasx


    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Legolasx

    Beyler bu FAN sorunu aldı başını gitti.Cihaz hiç susmuyor 10 sn de bir çalışıyor sürekli.Programla çözmeye çalışıyorum ama o da her pcyi açıp kapattıgımda default ayarlarına dönüyor.Bıktım yani.Galiba servise göndermekten başka çara yok.Daha önce fan problemi için servise gönderip çözüm sağlayan var mı?

    msi firmware yayınladı 5dk yukleyın bakalım nolcak

    Linkini verebilirmisin

    dostum senin cihazı bılmıyorum onun ıcın msi sitesinden modelinizi bulun ordan firmware secın

    sizin 1dk yapacağınız işlem için uğraşıyorum.


    msi

    Hocam msi sitesinden firmware indirdim bu uygulama cihazınızla uyumsuzdur diyor msi ge60-0nd 453 tr modelini kullanıyorum indirdiğim linkte aşağaıda neden böyle yapıyor ki?
    http://www.msi.com/product/nb/GE60-0ND.html#/?div=Firmware&nbos=Win8 64

    Dosyalari direk exe gibi acmaya calismiyorsunuz degil mi?

    hocam indirdiğim dosyada 3 farklı dosya var en alttaki exe dosyası öyle çalıştırmaya uğraştım başka nasıl oluyor tam bilmiyorum?



    hocam yüklenmesi farklı usb yi boot edip pc açılırken dos komutuyla yuklenıyor

    nasıl yapıldığını msi ayrıntılı bir bicimde açıklamış

    yada 10-20 sayfa kadar geride nasıl yapıldığını forumdan bi arkadaş benim için açıklamıştı ordan da bakabiirsiniz.

    Teşekkür ettim hocam dediğin sayfayı uzun uğraşlar sonucu buldum. :) Orda tarif edilen gibi yapmaya çalıştım ama en son kısımdaki işlemi sanki halledemedim.Fakat pc'yi açtığımda düzelmiş gibi.Sanırım yapabilmişim fakat garantiye alma amaçlı senin fan değerlerinin capsini koyabilirmisin sayfaya, senle aynıysa yaptım demektir.RW programında böyle gösteriyor değerleri.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legolasx -- 31 Ocak 2014; 16:00:35 >
    _____________________________




  • Yarbay
    6021 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Legolasx

    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Legolasx

    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci


    quote:

    Orijinalden alıntı: Legolasx

    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Legolasx


    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Legolasx

    Beyler bu FAN sorunu aldı başını gitti.Cihaz hiç susmuyor 10 sn de bir çalışıyor sürekli.Programla çözmeye çalışıyorum ama o da her pcyi açıp kapattıgımda default ayarlarına dönüyor.Bıktım yani.Galiba servise göndermekten başka çara yok.Daha önce fan problemi için servise gönderip çözüm sağlayan var mı?

    msi firmware yayınladı 5dk yukleyın bakalım nolcak

    Linkini verebilirmisin

    dostum senin cihazı bılmıyorum onun ıcın msi sitesinden modelinizi bulun ordan firmware secın

    sizin 1dk yapacağınız işlem için uğraşıyorum.


    msi

    Hocam msi sitesinden firmware indirdim bu uygulama cihazınızla uyumsuzdur diyor msi ge60-0nd 453 tr modelini kullanıyorum indirdiğim linkte aşağaıda neden böyle yapıyor ki?
    http://www.msi.com/product/nb/GE60-0ND.html#/?div=Firmware&nbos=Win8 64

    Dosyalari direk exe gibi acmaya calismiyorsunuz degil mi?

    hocam indirdiğim dosyada 3 farklı dosya var en alttaki exe dosyası öyle çalıştırmaya uğraştım başka nasıl oluyor tam bilmiyorum?



    hocam yüklenmesi farklı usb yi boot edip pc açılırken dos komutuyla yuklenıyor

    nasıl yapıldığını msi ayrıntılı bir bicimde açıklamış

    yada 10-20 sayfa kadar geride nasıl yapıldığını forumdan bi arkadaş benim için açıklamıştı ordan da bakabiirsiniz.

    Teşekkür ettim hocam dediğin sayfayı uzun uğraşlar sonucu buldum. :) Orda tarif edilen gibi yapmaya çalıştım ama en son kısımdaki işlemi sanki halledemedim.Fakat pc'yi açtığımda düzelmiş gibi.Sanırım yapabilmişim fakat garantiye alma amaçlı senin fan değerlerinin capsini koyabilirmisin sayfaya, senle aynıysa yaptım demektir.RW programında böyle gösteriyor değerleri.



    hocam dediğim o değildi :)

    bu msi firmware yayınlamadan once yapılan fix
    _____________________________
    2012 Ford fiesta 1.4Tdci TitaniumX+




  • Binbaşı
    1334 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Legolasx

    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Legolasx

    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci


    quote:

    Orijinalden alıntı: Legolasx

    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Legolasx


    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Legolasx

    Beyler bu FAN sorunu aldı başını gitti.Cihaz hiç susmuyor 10 sn de bir çalışıyor sürekli.Programla çözmeye çalışıyorum ama o da her pcyi açıp kapattıgımda default ayarlarına dönüyor.Bıktım yani.Galiba servise göndermekten başka çara yok.Daha önce fan problemi için servise gönderip çözüm sağlayan var mı?

    msi firmware yayınladı 5dk yukleyın bakalım nolcak

    Linkini verebilirmisin

    dostum senin cihazı bılmıyorum onun ıcın msi sitesinden modelinizi bulun ordan firmware secın

    sizin 1dk yapacağınız işlem için uğraşıyorum.


    msi

    Hocam msi sitesinden firmware indirdim bu uygulama cihazınızla uyumsuzdur diyor msi ge60-0nd 453 tr modelini kullanıyorum indirdiğim linkte aşağaıda neden böyle yapıyor ki?
    http://www.msi.com/product/nb/GE60-0ND.html#/?div=Firmware&nbos=Win8 64

    Dosyalari direk exe gibi acmaya calismiyorsunuz degil mi?

    hocam indirdiğim dosyada 3 farklı dosya var en alttaki exe dosyası öyle çalıştırmaya uğraştım başka nasıl oluyor tam bilmiyorum?



    hocam yüklenmesi farklı usb yi boot edip pc açılırken dos komutuyla yuklenıyor

    nasıl yapıldığını msi ayrıntılı bir bicimde açıklamış

    yada 10-20 sayfa kadar geride nasıl yapıldığını forumdan bi arkadaş benim için açıklamıştı ordan da bakabiirsiniz.

    Teşekkür ettim hocam dediğin sayfayı uzun uğraşlar sonucu buldum. :) Orda tarif edilen gibi yapmaya çalıştım ama en son kısımdaki işlemi sanki halledemedim.Fakat pc'yi açtığımda düzelmiş gibi.Sanırım yapabilmişim fakat garantiye alma amaçlı senin fan değerlerinin capsini koyabilirmisin sayfaya, senle aynıysa yaptım demektir.RW programında böyle gösteriyor değerleri.



    hocam dediğim o değildi :)

    bu msi firmware yayınlamadan once yapılan fix

    Yok hocam anladım zaten biliyorum bu olmadığını ben update işlemini yaptım zaten bu programlada fan tablosuna baktım yeni firmware ile değerler değişmiş eskiye göre senin değerlerde bu şekilde mi demek istedim. :-)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1617 Mesaj
    Arkadaşlar ge60 ond 453 için tavsiye ssd var mı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2217 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: FastegL

    Arkadaşlar ge60 ond 453 için tavsiye ssd var mı

    m-sata mı normal mi?

    şuraya bak bence :http://forum.donanimhaber.com/tm.asp?m=85350736&mpage=8


    şunun da hızı iyiymiş :http://www.vatanbilgisayar.com/Solid%20State%20Disk/corsair-cssd-f120gbls-120gb-ls-serisi-sata-30-ssd-(560mb-okuma--535mb-yazma)/productdetails.aspx?I_ID=68438

    _____________________________

    Msi Ge60 & Ge70 Kullanıcıları Kulübüm

    || Msi Ge60 412TR => Intel Core i7 - Nvidia GTX 660M - 750 GB 7200RPM HDD - 8GB DDR3 1600Mhz RAM - 15.6" Full HD LED Non-Glare Display - Killer Gaming Networking - THX Tru Studio Pro ||
    || SONY NXT SERIES XPERIA P ||




  • Teğmen
    141 Mesaj
    Bilgisayari garantiye yolladim ama garantiden aramadilar.Bu normal bisey mi. Mail attim yapilip gonderilir dediler. Bi sorun olmadikca aramiyoruz dediler. Ben toshiba bilgisayarimi gonderince ellerine ulastiklarinda arayip bilgi vermislerdi. 3-4 kere aramislardi beni. msi servisi boyle mi calisiyo. gonderen varsa cevaplayabilir mi
    _____________________________
  • Er
    7 Mesaj
    Selamun aleyküm beyler, biraz önce hizlial.com dan MSI GE60 2OE-220XTR i7-4700MQ 2.4GHz 8GB 1TB 2GB GTX765M 15.6 siparişi verdim. Dolar yükselmesine rağmen 2.950 TL normal bir fiyat geldi bana fakat içimden bir ses MSI GE60 2OE-294XTR mi almalıydım dedim fakat gözle görünür bir fark göremediğim için çok önemsemedim bütün donanımsal özellikleri tamamen aynı gözüküyor fark varsa biliyor musunuz? Bu kadar para verdikten sonra windows a para vermeyi çok düşünmüyorum w7 x64 ultimate kurucam fakat pek bilgim yok yardımcı olursanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdarcyber -- 1 Şubat 2014; 18:26:57 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2217 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TeHLiXe

    Bilgisayari garantiye yolladim ama garantiden aramadilar.Bu normal bisey mi. Mail attim yapilip gonderilir dediler. Bi sorun olmadikca aramiyoruz dediler. Ben toshiba bilgisayarimi gonderince ellerine ulastiklarinda arayip bilgi vermislerdi. 3-4 kere aramislardi beni. msi servisi boyle mi calisiyo. gonderen varsa cevaplayabilir mi

    Beni aramışlardı, istersen sen ara tekrar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    Msi Ge60 & Ge70 Kullanıcıları Kulübüm

    || Msi Ge60 412TR => Intel Core i7 - Nvidia GTX 660M - 750 GB 7200RPM HDD - 8GB DDR3 1600Mhz RAM - 15.6" Full HD LED Non-Glare Display - Killer Gaming Networking - THX Tru Studio Pro ||
    || SONY NXT SERIES XPERIA P ||
  • Yüzbaşı
    380 Mesaj

    Bende terli elle kullanmıyorum ama benimkide silindi. Boşver dostum ya ne önemi var önemli olan işlevi :p
    |
    |
    car_26 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    65 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba, bu konuyu uzun zamandır takip etmeye çalışıyorum ve bu notebook için foruma üye olduğumu söyleyebilirim malum dolarda coştu fiyatlar yükseldi, bu pc'yi aslında Mayıs-Haziran gibi almak durumundayım yani daha zaman çok ancak sorularım şöyle:
    1- MSI yeni modeller gelir mi?
    2- Şu iki notebook arasındayımhttp://www.sadecenotebook.com/msi-ge60-2oe-295xtr-notebook-pmu312840
    http://www.monsternotebook.com.tr/urun_detay.aspx?kat=6232&urn=444972&lang=tr-TR#.Uu15s_l_uIw
    monster'ın ekran kartı gt750 , MSI'ın gtx765 aralarında uçurum fark var mıdır ?
    3- Oynayacağım oyunlar Diablo 3,BF4,GTA5 gibi oyunlar olacak hangisi daha uygundur ? şimdiden teşekkürler , iyi forumlar
    _____________________________




Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
Media Sözlük
canlı radyo dinle
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,547
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.