Şimdi Ara

Movement Prediction Ayarı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
6
Favori
999
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Takip.
  • Oyun başlıyor deniyorum izlenimlerimi editleyeceğim

    Edit: Pek bir farklılık göremedim hareketlerim daha keskindi ama alışmamışlar için pek iyi değil 60 ping le oynuyorum zaten pek fark etmedi benim için kullanılabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Allways4u -- 24 Mart 2014; 14:34:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -EDD-

    Asıl ben size bir soru sorayım bunla alakasız olarak. Ayarların içinde mouse sens. ayarı ile harite hareket hızı gibi bir şey var. Burada harita hareket hızınız nedir ? Daha hızlı olmasının bir yararı var mıdır ?

    Mouse hızını yarıya getirip kamera hızını azaltmak ve kamera yumuşamayı acmak daha mantıklı. Cunku istediğinden hızlı giderse bu sefer hassas isleri yapman zorlaşıyor minionun yanındaki adamı vurmak isterken minionu vurabilme ihtimalin var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trundle oynarken fark etmiştim o ayarı. Açtıktan sonra bir baktım ki, oyunu ben değil Trundle yönetiyor. Deli gibi fedlendim oyunu taşıdım. Bir sonraki oyun vayne ile 0/15 mi ne oynamıştım. Karakterden karaktere, mele herodan, range heroya değişiyor.
  • Bunun tam olarak bir yararı oluyor mu şimdi?
  • Bu ayarın trdeki adı nedir ?
  • Ben bayadır kullaniyorum bir progamer in streamde açtığını gördüğümden beri

    Türkçesi hareket tahmini tarzı birşeydi
  • Bende birsey farketmedi yada ben anlamadim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Playinq


    quote:

    Orijinalden alıntı: -EDD-

    Asıl ben size bir soru sorayım bunla alakasız olarak. Ayarların içinde mouse sens. ayarı ile harite hareket hızı gibi bir şey var. Burada harita hareket hızınız nedir ? Daha hızlı olmasının bir yararı var mıdır ?

    Mouse hızını yarıya getirip kamera hızını azaltmak ve kamera yumuşamayı acmak daha mantıklı. Cunku istediğinden hızlı giderse bu sefer hassas isleri yapman zorlaşıyor minionun yanındaki adamı vurmak isterken minionu vurabilme ihtimalin var.

    Harita geçiş hızının da yavaş olması kaçarken tıklama konusunda yavaş kalmamıza neden olmaz mı ki ?
  • Denedim bazen kafasina gore hareket ediyor cop

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -EDD-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Playinq


    quote:

    Orijinalden alıntı: -EDD-

    Asıl ben size bir soru sorayım bunla alakasız olarak. Ayarların içinde mouse sens. ayarı ile harite hareket hızı gibi bir şey var. Burada harita hareket hızınız nedir ? Daha hızlı olmasının bir yararı var mıdır ?

    Mouse hızını yarıya getirip kamera hızını azaltmak ve kamera yumuşamayı acmak daha mantıklı. Cunku istediğinden hızlı giderse bu sefer hassas isleri yapman zorlaşıyor minionun yanındaki adamı vurmak isterken minionu vurabilme ihtimalin var.

    Harita geçiş hızının da yavaş olması kaçarken tıklama konusunda yavaş kalmamıza neden olmaz mı ki ?

    o kadar kaçacak durum olduğunda mapten tıklıyorsun. tabi dibe vurdurmuyorsun yine ideal kalıyor




  • al işte faker amcanın sırlarını bozdun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ElenaFisher


    quote:

    Orijinalden alıntı: SpyNerology


    quote:

    Orijinalden alıntı: ElenaFisher

    Mesela benim mac de o ayarı açınca oyun hata verip kapanıyor nedenini bilmiyorum

    Macde oyun oynaman hata zaten

    Windows 7 li bilgisayarım başka şehirde elim bir tek mac var :(

    Niye hata :D benim mac de 120 fps aliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • neye yarıyo şimdi bu tam olarak

    Edit: Denedim,Ranger herolarda denemeyin :(,Meleeler için iyi ama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaanvetrust -- 24 Mart 2014; 21:13:22 >
  • Bildiğim kadarıyla oyun içi algoritmayla fareyi getirdiğin noktaya basabilme potansiyelini öngörerek basma durumunda daha hızlı bir geçiş kısacası ping durumunda (algılama gecikmesi) düşüş gözlenir. İşe yarar bir sistemdir ve bu durum sadece kendimizde gösteriliyor gibi değil. Rakibe de bizi görmesi açısından birebir yansıyacaktır. Yüksek ping durumunda bu sistem genellikle tercih edilse bile çoğu zaman takılmalara neden olabilir. Nede olsa bilgisayar gideceğin noktayı öngörüyor fakat ping nedenli olarak karşıya geç gidebilme durumu var. Genel itibari ile az olsa da etkisi olabilir fakat ben tercih etmiyorum.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.