Şimdi Ara

MOTOR YÖN ELEKTIRIK TESISATI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
5.139
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • japon_japon kullanıcısına yanıt
    bir kat olması, bir şey değiştirmiyor. pek çok ölümle sonuçlanan düşme vakası, masa ve altı yüksekliğinde gerçekleşti.
  • dergul D kullanıcısına yanıt
    bu kadar korkarsak hıc bırsey ıcat edemeyız degılmı guvenlık tabıkıde ÖNEMLİ bır unsur ....
    ama ya dusmezsek bolunumu bıraz daha onemsıyorum ben acıkcası saygılar
  • japon_japon kullanıcısına yanıt
    bu arada asansor yapımımın sonuna gelsmıs bulunmaktayım arada bır goz atın eksıklerımız varsa soyleyın kı gıderelım

    https://forum.donanimhaber.com/1-katli-asansor-yapma-projesi--136915120
  • japon_japon kullanıcısına yanıt
    yapılacak şey bir icar değil, var olanı yeniden yapmak. asansör diğer mekanik taşıma sistemleri ciddiye alınması gereken sistemlerdir. ciddi şekilde denetlenen asansör sistemlerinde bile ölümlü kazalar yaşanıyor. vinç motorları asansör kullanımı için uygun olsaydı, şantiyelerde bunlarla insan taşımak yasak olmazdı.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.