Şimdi Ara

Motor Revizyon Sonrası Araç Değeri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Max Damage M kullanıcısına yanıt

    Bende Clio 3 var DCI motor rektefiye yaptırdım. Randıman tutmama gibi bir durum söz konusu değil. Mahle piston segman aldım 0.50. adam bu randıman tutmasa neden malı satsın?

    Arkadaşımda 1970 model transporter var blok kırıktı. Piston kol çıkardı. Kaynattırdık halen kullanıyor. Yada başka örnek vereyim 1.2 benzinli renoya geçen segman artık. Hiçbir sıkıntı sorun yok. Piston bile almadık yani.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sissil kullanıcısına yanıt

    Eski motorlar zaten rektifiyeye yatkın oluyor. Toroslara, broadwaylere parası olmayan sadece segman attırıp devam ediyordu. Onların randıman vermesinin bir sebebi de gömleklerin sulu gömlek olması. Yani sökülebilir gömlekler. Çıkar yenisini tak motor sıfırlanıyordu. Daha yeni motorlarda gömlekler blokla bir oluyor. O yüzden çok iyi bir yere yaptırmak gerekiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.