Şimdi Ara

Monster Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
440
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar soranlara öve öve bitiremediğim monster firması benim için bitmiştir başımdan geçen olay şu şekilde biraz uzun ama kusura bakmayın.
    Monster servisine şarj soketi sorunuyla gönderdiğim bilgisayarım servisten geldikten 4 gün sonra tekrar arızalandı. Sorunu anlamak için bir süre boyunca Bursa-Nilüfer civarındaki bilgisayarcıları dolaştım ve ilk girdiğim bilgisayarcı da gördüğüm manzara beni şok etti. Daha cihazın kasasını açarken vidaların üstün körü bir şekilde sıkıldığını, birçoğunun sıkılmadığını fark ettik. Kasayı kaldırdığımızda ise daha büyük bir şokla karşılaştık. Monte edilen şarj soketinin gayet kötü ve rastgele bir şekilde (bu kelimeler ifade etmekte yetersiz kalıyor) lehimlendiğini ve soketin hemen uç kısmında, kart üzerinde bir yanık izi olduğunu gördük. Gösterdiğim bilgisayarcılar problemin büyük olasılıkla anakartta olduğunu söylediler, bende bu işlemlerin yüksek meblağlara yapıldığını bildiğim için cihazı Monster servisine incelemeleri için geri gönderdim. Monster servis bana anakartın yandığını ve garanti sürem dolduğu için ana kart değişimi için yaklaşık 3600 TL gibi bir ücret ödemem gerektiğini söyledi. Çok sayıda konuşmanın ardından anakartın yanmasında kesinlikle kendi servislerinde bir hata olmadığını, anakartın tozdan ve hava değişimi gibi sebeplerden dolayı yanmış olabileceğini söyledi. (ki ilk önce kullanıcı hatası diyorlardı daha sonra ben, cihaz kullanımı sırasında kesinlikle herhangi bir elektrik kesintisi veya kaçağı gibi bir durum olmadığını, ayrıca şarj adaptörünün test edilmesi sonucu onda da herhangi bir problem olmadığını söyleyince böyle bir sonuca vardılar.) Sonuç olarak 4 yıldır sorunsuz kullandığım bilgisayarımın şans (! ) eseri anakartı yandı ve 3600 gibi bir ücreti ödeyemeyeceğim için tamamen kullanılamaz hale geldi. Sizlere tavsiyem benim gibi mağdur olmamak için monsterdan cihaz almayın. Eğer hali hazırda Monster kullanıcısı iseniz cihazı servise göndermeden önce kendinizi garantiye alın, bir sorunla karşılaşırsanız kanıtlama imkanınız olsun. Buyurun bunlar da Monster servisin profesyonel teknik ekibinin yapmış olduğu lehimin fotoğrafları.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HyperCaine -- 1 Kasım 2018; 18:25:2 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.