Şimdi Ara

Monster Notebook Teknik Servisin Kusurlu Parça Takması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
229
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 6 Temmuz 2017
    Bilgisayarımı kasadaki kırıklardan dolayı servise gönderdim. Tüm kasa değişecek dendi a, b, c, d coverlar, menteşeler ve şarj adaptör girişini tutan plastik kırıldığı için power jack değişti. Değişen power jack'in çalışmasında problem yoktu sadece kablo yerinden kolay çıkıyordu. Değiştirilip değişen parçanın hemen hemen her konuştuğumda üzerine basa basa geri gönderilmesini istedim. Kasa ve power jack 552 TL karşılığında değiştirildi, bana yönlendirildi.

    Teslim aldığımda menteşeler değişmemiş, yapıştırıcıyla tutturulmuş, değişip işe yaramayan her şey gönderilmiş power jack gönderilmemiş ve b coverın (ekran çerçevesi) üstünde bulunan plastikte eksiklik vardı resimde gördüğünüz gibi. Bunların sıfır olarak takılacağını söylenmişti ama kesinlikle sıfır gibi gözükmüyordu. Bunları servise bildirdim; bilgisayarı yönlendirmemi istediler ve tekrar gönderdim. Menteşenin değişip gönderilmeyen parçanın gönderileceğini, plastikteki sorunun giderileceğini söylediler. Teslim aldığımda B coverın değiştiğini ama Monster logosunun kaybolduğunu, değiştirilen parçanın gene gönderilmediğini, ertesi gün ekranda ben gönderdiğimde bulunmayan ölü piksellerin olduğunu fark ettim (fotoğrafta çembere aldım) ve mail olarak fotoğraflarla bunları bildirdim. Tekrar göndermemi istediler.

    Monster Notebook Teknik Servisin Kusurlu Parça Takması


    17 Temmuz 2017

    LCD değiştirildi, bilgisayarı teslim alalı 1 hafta geçti. Ama Dün fark ettim ki yine ayıplı mal takmışlar. Fotoğrafta gördüğünüz gibi ekranın sağ üstünde hasar görmüş pikseller mevcut. Fark etmesi o kadar kolay değil çünkü deforme olan yer koyu renklerde gözükmüyor duvar kağıdını değiştirince apaçık ortaya çıktı.
    ÖZET; Ben bilgisayarı gönderiyorum 552 TL karşılığında sıkıntılı olan parçalar eksik olarak değiştirilip gönderiliyor, tekrar gönderiyorum eksik parçalar takılıyor ama LCD'de ne hikmetse ölü piksel oluşuyor. Tekrar gönderiyorum yine sıkıntılı bir LCD takıp gönderiyorlar kakalamak değil de nedir bu?

    Monster Notebook Teknik Servisin Kusurlu Parça Takması

    Monster Notebook Teknik Servisin Kusurlu Parça Takması

    Monster Notebook Teknik Servisin Kusurlu Parça Takması

    Monster Notebook Teknik Servisin Kusurlu Parça Takması

    Monster Notebook Teknik Servisin Kusurlu Parça Takması

    Monster Notebook Teknik Servisin Kusurlu Parça Takması

    Monster Notebook Teknik Servisin Kusurlu Parça Takması



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 42shadowank -- 17 Temmuz 2017; 20:54:18 >







  • Hocam 3.kez yolla sorunların çözülmez ise çok basit. Tüketici hakem heyetine gidiyorsun. Ciddi anlamda faturalarini her kanıtını veriyorsun. Sorun çözülüyor emin ol. Laptop sende kalır ilk alış fiyatindan laptopun parasinida alirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fokus bilgisayarın bunu yapacağını pek sanmiyorum. Üstelik ücretli tamir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.