Monster notebook neden alınmamalıdır işte cevabı: Öncelikle bendeki modeli Tulpar T5 v19.2 RTX2060 ekran kartı modeli olan notebook. Yaklaşık 2 ay önce bilgisayarımın klavyesinde sol ctrl(kontrol) tuşu bozuldu ve doğal olarak teknik servise gönderdim. Garantisi bittiği için ücret isteneceğini biliyordum ve yaklaşık 900 tl gibi (tam olarak fiyatı aklımda değil) bir ücret karşılığında c cover(Klavye) değişimini kabul ettim. Ancak ne var ki her şey o değişim yapıldığı gün başladı. Monster hızlı ama beceriksiz bir teknik servise sahip. Klavye değişimi sonrası bilgisayarın ekran panelinin arkasında kalan wifi antenini bozmuşlar ve yaklaşık 1.5 ay boyunca her teknik servise verişimde ve hatanın ön araştırmasını yapıp wifi çekim sorunun antenden kaynaklanabileceğini söylememe rağmen bana format atılıp temiz bir kurulum yapmam gerektiği dayatıldı. Ne var ki son gidişimde biraz gergin bir tavırla anten konusunda ikna edebildim kendilerini ve yine ne var ki yapılan tüm servis işlemlerini MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ adı altında ÜCRETSİZ yaptık dediler ancak yapılan hiç bir işlemin sebebi zaten ben değildim. Daha trajik olan kısım ise son servi işleminden sonra tam rahatladım derken bu seferde kameranın olduğu kısmın ekran panelinden ayrıldığını gördüm. Yalvar yakar teknik servise gidip servis kaydı açmadan hemen arkada o kısmı yapıştırıp geri vermelerini istedim ve sorun ancak öyle çözüldü. Hani teknik servis hızlıydı, evet her servis işlemini ertesi güne kadar bitirip teslim ettiler ancak o servislerin ardı arkası 1.5 ay bitmedi ve ben cihazımı kullanamadım. Şimdiyse ana karttaki bios için önemli olan mosfetlerden biri yerinden çıkmış bildiğiniz ayrılmış ve bana 9000 tl masraf çıkarttılar. Son servis işleminden beri bilgisayarı yerinden bile kıpırdatmadım hatta klavyem bile harici bir klavye bilgisayarın klavyesini bile kullanmıyorum tekrar bozulur diye ama işte sonuç ortada. Kimse yanlış anlamasın durduk yere bir karalama kampanyası değil bu arkadaşlar, ben Dijital Oyun Tasarımı okuyorum ve 1.5 yıldır bir şikete bedavaya çalışıyorum. Benim tek sermayem bu hayatta sahip olduğum tek varlığım bilgisayarım ve onunda akıbeti maalesef böyle. ALMAYIN ALDIRTMAYINNN. Bir de lütfen yetkili bir abi bana hiç dokunmadığım ve yerinden oynatmadığım bilgisayar nasıl bu hale geldi açıklayabilir mi gerçekten delirmek üzereyim :(( < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dincirbo -- 6 Ekim 2023; 16:16:42 > |
Monster notebook servis problemleri ve Winbond nedir nasıl bozulur?
-
-
Monster gerçekten çok sıkıntı balon markadır kendisi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Şu planlı eskitmeyi bilgisayarlarda yapmaları çok vahim bir durum.
Ayrıca o nasıl bir tamirdir. Anakart üzerindeki hatları ezmiş bios yongasını değiştireceğim diye. Anakartı tahrip etmişler. Düzgünce ısıtıp bacaklarını yerlestirememiş bile. Garantisi ne kadar kaldı?
Yahu yerli alalım almasına da bunlar ne böyle. Çinden getirdikleri ürünlere marka basıp satıyorlar mı hala. Sene olmuş 2023. Biraz geliştirin kendinizi anakartını kasasını vb kendiniz üretip basın, üründe herhangi bir sorun çıktımı yeni versiyonunda düzeltin kısaca kendi yağınızda kavrulun artık. Türkiye’de böyle kalkınacak zaten ekonomimiz böyle refaha erer ancak. Ama yok. Kolay geliyor hazır alıp satmak. Sorun çıkıyor böyle işte elin çinlisinden aldığın parçada e sorun çıkar. Yenisini nasıl satacak seni kendine bağımlı edecek. Kendin üretsen dürüstsen namusluysan yenisinde düzeltirsin. Kaliteli diye herkes alır. Bak iPhone’a, bak MacBook’a, Bak MSI’a..
Kendi müdahaleniz olmadığı halde garanti dışı bırakıp para istiyorlarsa, tüketici hakem heyetine gidin elinizdeki servis fişleriyle ve faturalarla. Elbet bir yol gösteren olur. Anakarta ciddi hasar vermedilerse Bios yongasını takmak kolay ve 9000₺ etmez. 200₺’lik havya ile takabilirim.
‘El elin eşeğini Türkü çığırarak arar.’ diye bir atasözümüz var.. Servis çalışanları işini düzgün yapmamış..
Geçmiş olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
@mystiery_ Yani garantisi 1 yıl önce bitmişti zaten. Desteğiniz ve fikirleriniz için çok teşekkür ederim ancak maalesef bugün bilgisayarı ,yeni anakart takılması ve eski anakartı teslim almamak koşuluyla 3000 tl gibi bir fiyata tamir ettirmek zorunda kaldım. Çünkü iş gereği bilgisayarıma acil ihtiyacım olduğunu farkettim. Kendi iddialarına göre de eski ana kartı alıp AR-GE yapıp inceleyeceklermiş aynı anakartı kullanan başka cihazlarda da sorun çıkarsa tespit edebilmek içinmiş.
Neden eskisini tamir edip vermediklerini sorduğumda anakart üzerindeki parçalarda lehim bazen tutmayabiliyormuş ve anakart üzerinde giden yollar da hasar aldıysa tamir mümkün değilmiş. Şimdi ankart baştan değiştiği için 1 yıl garanti verdiler.
Ama ben yine de monster önermiyorum. Daha alt segmentte aynı fiyata bir lenovo ya da asus alınmasını öneririm.
Bu da burdan duyrulur :)
-
2021 yılında monster abra a7 v11.2 model laptop aldım .2 yıllık garanti surecinde lcd ekran değişti pil değişti bir kac silinen tuş değişti. 3 ay once garantisi bitti . laptop birden kapandı birdaha acılmadı servise gonderdim priz kaynaklı arıza dedi. guney chipseti arızalı denip komple anakart değişimi istedi . 7 bin tl masraf cıkartıldı garanti sürecinde degerlendirilmesini istedim kabul etmediler indirim istedim kabul etmediler.bilgisayar .en son sadece chip setin değişimini istedim cvp bekliyorum.monster laptopların ömrü 2 yıl sonrası yüksek servis ücretlerinden dolayı çöp olur.
-
Ben de şöyle bir isyan videosu buldum:
Kadir ERyoutube2buçuk yıldır kullandığım Monster Tulpar T7 V24.1 hiçbir şekilde oyun oynatmadı sık sık mavi ekran döngüsüne girip beni format atmak zorunda bıraktı. Defalarca garantiye gönderdim fakat format atıp geri gönderdiler. Mühendis olduğumu, içinde benim için çok kıymetli çalışmalarım olduğunu format atmalarını istemediğimi, çok defa kendim format attığımı belirtmeme rağmen her defasında format atıp geri gönderdiler. En sonuncusunda format atmamışlardı fakat formatsız asla açılamayacak bir hale getirmişlerdi. Uzun zamandır oyun oynamıyorum fakat yine de birçok problemde ısınıp aşırı fan kullanımına geçiyor ve bazen ekranda ve seste ufak ufak yırtılmalar oluyordu. idare ediyordum yeniden bilgisayar alacak para biriktirene kadar da edecektim fakat artık gerçekten canıma tak etti. Bugün sadece Samsung dex uygulamasına bağlandığımda yine o mavi ekran döngüsüne girdi. Hala açmaya çalışıyorum. Marka kötülemek istemiyorum özellikle de Türk markası olduğu için fakat ben hiç hoş bir deneyim yaşamadım. Monster benim için sık sık hayal kırıklığı ve öfke oldu.https://www.youtube.com/watch?si=SXs3Dq2ihAnJUjhY&v=T3F7lYRxakA&feature=youtu.be
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 30 Aralık 2023; 15:55:28 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X