Şimdi Ara

Monster laptop önerir misiniz ABRA A7 v6.5 17.3

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
2
Favori
1.415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Monster laptop hakkında şüphelerim varhttp://www.monsternotebook.com.tr/abra/MONSTER-ABRA-A7-V6-5.html#.WH5ZY1k8XqA (ABRA A7 v6.5 17.3) bu modelini almayı düşünüyorum ama çok kararsızım.Klavye ses Ekran doku kasa kalitesi nasıl MSi ya da Asus a nazaran.öneren kullanan beğenen bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • ben daha bugün aldım n11 üzerinden aynı cihazı. Çok beğendim. hızı, tasarımı, özellikleri harika. Ama elekronik şansızlığı galiba. Ekranda sıkıntı çıktı. Bulutlanma mıdır nedir tam olarak hangi isimle adlandırılıyor bilmiyorum. Parlaklıklar var ekranda. Tam ortada m harfine benziyor. Açıkcası beni rahatsız etti. Değişim isteyeceğim. Bakalım firma hakkında genel olarak olumlu yorumlar vardı. Ben de bizzat test etmiş olacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugocer -- 18 Ocak 2017; 0:35:11 >
  • ugocer U kullanıcısına yanıt
    Klavyesi yumuşak mı oyunlar için kullanımı nasıl sizce.sesinin kalitesini de merak ediyorum.değişimde garantide sorun yapmadıklarını okudum birçok yerde.sadece ıps panel ekranlardaki ışık sızması olayında sessiz kalıyorlarmış umarım başınıza gelmez böyle bir durum siz de test edin karanlıkta.olumlu ya da olumsuz herhangi bir gelişme olursa pm yoluyla ya da bu başlıktan yazarsanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Klavyesi yumuşak. güzel bir basma hissi veriyor. Oyun oynayan birisi değilim. Oyunlarda ne tarz bir klavye daha iyidir bu cihazın klavyesi oyunlar için güzel midir yorum yapamayacağım. Ben genelde photoshop v.b. web tasarımla ilgili işler için kullanmayı düşünüyorum. O anlamda klavyesi güzel. Klavyenin 5 kademe arka ışık olayını da beğendim ayrıca.

    Ses kalitesini çok beğenmedim. İş görür. Elimde acer 5739g modeli var. Bu cihazdan daha fazla ve kaliteli sesi var. 2009 cihazı.

    Valla ışık sızması da değil bu. tam ortada M harfi gibi parlak alanlar var. Az önce n11 üzerinden değişim talebi verdim. Yani memnuniyet sağlanmazsa en son iade ederim. Yasal hakkımız var sonuç olarak. az para da değil cihaz. İnş. düzgün yeni bir ürün gönderirler. Cihaza ısındım açıkcası. Kullanmak isterim.

    Ekran da şu şekilde. Dikkatli bakınca göreceksiniz sorunu.
    Monster laptop önerir misiniz ABRA A7 v6.5 17.3



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugocer -- 18 Ocak 2017; 2:2:45 >




  • ugocer U kullanıcısına yanıt
    Açıkçası ben de bir süre idare ederlik laptop düşünüyorum sorun çıkarmasın bir müddet oyunlarla vaktimi alsın film felan izleyeyim arada yeter.yüksek performans ve kalite için bu yılın sonuna doğru tam donanımlı alienware 17 sipariş vereceğim asıl zevkimi ona saklıyorum.monsterla MSi arasında kaldım.duruma göre ikisinden birini alcam cihazın sorunsuz olması en büyük beklentim.evet ekrandaki Batman imzasını farketmemek elde değil umarım sorununuz en kısa sürede çözülür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu cihaz da işinizi görür diye düşünüyorum. Ben de çok araştırdım. İnceleme videoları felan iyiydi. Bakalım ben bugün değişim için kargoya teslim ettim. Sonucu yazarım buraya
  • bugün laptopu gönderdiler. Aynı sorun devam ediyor. Hatta yeni bir sorun daha eklendi. pazartesi tekrar göndereceğim. Değişim isteyeceğim.

    Monster laptop önerir misiniz ABRA A7 v6.5 17.3


    Yeni Sorun ekranın sağ tarafında beyaz bir yuvarlak var siyah ekranda.

    Monster laptop önerir misiniz ABRA A7 v6.5 17.3



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugocer -- 22 Ocak 2017; 0:11:3 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ugocer U kullanıcısına yanıt
    Büyük talihsizlik geçmiş olsun daha beter olmuş.göndermeden önce hiç mi kontrol etmiyorlar cihazı.Mağduriyetinizi en kısa zamanda giderirler umarım.şu an monstera karşı çok soğudum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • monster a bu yüzden yanaşmak istemiyorum.
  • Müşteri hizmetleri sağolsunlar ilgili davranıyorlar. Telefon ettiğinizde de ulaşabiliyorsunuz. Ama işte servise gönderip bu şekilde dönmesi cihazın insanı soğutuyor. Bakalım pazartesi birebir ürün değişimi isteyeceğim. Farklı yeni bir cihaz göndersinler. Sonuç olarak yeni aldım ve kullanmadım bile. Bu sefer de sıkıntılı olursa süreç direkt iade edeceğim.

    Ekran dışında geri kalan özelliklerini çok beğendim cihazın ama ekran önemli. Gelişmeleri yazarım yine buraya.
  • Konuyu takipteyim. Ben de almayı düşünüyorum. Lakin size olan tavırlarını görmek isterim. Satışı yapan N11 mağazasının adı ne bu arada?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ProfessorB P kullanıcısına yanıt
    Aynen bu konudaki tavırları şimdiden kafadan 2-3 müşteri kaybettirebilir ayık olsunlar halletsinler kardeşimizin sorununu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Arkadaslar Konuyu bende takipteyim genel arastirmami paylasayim.

    Monsterin urettigi yada daha dogrusu Topladigi cihazlarda performans acisindan hic bir sikintinizin olacagini dusunmuyorum
    cihazlar elektronik sikintisi olabilecek herseyde teknik servis / Musteri Hizmetleri kesinlikle Musteri memnuniyeti saglamak icin guldur guldur calisiyorlar.

    Lakin

    Konu Panellerine geldiginde ;

    Kullandiklari Paneller isin acikcasi kaliteli ve degerleri kabul edilebilir paneller ancak isik sizmasi ve buna benzer sikintilar malesef cogu insanin sikayeti... cihazdan gercekten sogutacak seviyede..
    Elinizin altinda mukemmel olusturulmus fiyat / performans cihazi var lakin ekran icinizi sikacak sekilde (teknik servisce normal) lekeler yada sizmalar iceriyor.

    Genel Kullanicilarin problem yasamiyanlarin yorumlari Kullandiklari panele baktikca bakasi geliyor insanin seklinde siyah doygunlu vs acisindan. Acikcasi ben Monster Tulpar T5 v11 modeliyle ilgileniyorum 8000 tl de etiketi var ama sirf bu Panle probleminden dolayi beklemedeyim.

    Isin acikcasi normalde beklemem de ama yurtdisinda olmamdan oturu cihazi al birine kurdurt tesettir sonrada sorun varsa geri gotur ugrasacak sabrim vesairem yok. Bu konuyla ilgili tecrubeli arkadaslardan yardim alabilmek icin konu dahi actim

    https://forum.donanimhaber.com/monster-vs-asus-vs-msi--123453243#123453243




  • ProfessorB P kullanıcısına yanıt
    N11 mağazası da kendi mağazaları.Farklı bir satıcı değil.http://www.n11.com/magaza/monsternotebook
  • cansrk C kullanıcısına yanıt
    Valla yurtdışındaysanız sıkıntı olabilir. Benim ekranda sıkıntı var. Ben Monster servisine güvenerek aldım cihazı. Bir kere gönderdim cihazı. Sorun çözülmedi ama en sonunda memnuniyeti sağlayacaklarını düşünüyorum. Tabi biraz zaman kaybı ve kargoya git gel oluyor.

    Şimdi siz yurtdışından alsanız sorun olduğunda geri gönderme felan sıkıntı olur. Bulunduğunuz yerden bakmanız daha mantıklı olabilir.

    Hani alırsınız şansınıza hiç sorun olmaz. O zaman süper.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugocer

    Valla yurtdışındaysanız sıkıntı olabilir. Benim ekranda sıkıntı var. Ben Monster servisine güvenerek aldım cihazı. Bir kere gönderdim cihazı. Sorun çözülmedi ama en sonunda memnuniyeti sağlayacaklarını düşünüyorum. Tabi biraz zaman kaybı ve kargoya git gel oluyor.

    Şimdi siz yurtdışından alsanız sorun olduğunda geri gönderme felan sıkıntı olur. Bulunduğunuz yerden bakmanız daha mantıklı olabilir.

    Hani alırsınız şansınıza hiç sorun olmaz. O zaman süper.

    Vallahi saatlerce arastirdim bu isik sizmasini Dunyada 1000$ satilan turkiye deki 4000 tl lik Asus ROG marka monitorlerin 20 tanesini kutusundan cikarip kurup isik sizmasi testi yapiyarlor Random hepsinde isik sizmasi var...

    Boyle bir teknolojinin her turlu panelde boyle bir sikinti yaratmasi nedir anlamis degilim adamlar milyar dolarlik yatirim yapiyor bu isleme..

    Lakin gelelim diger duruma piyasada bu sikintiya ragmen tutuluyor melet isik sizmasi olmayan IP panel yok... Ama bilgisayar firmalari Ozellikle Msi oyuncu bilgisayarlarinda buna gecmis durumda.

    Olay sudur rahatsiz oluncak boyutdaysa servis bunu kabul ediyor ve degistiriyor zaten ..

    Ben bir arkadasima getirttirme fikrimden vazgecmis durumdayim Tax free imkanindan faydalanma sansim oldu cunku




  • o kadar para verip monster gibi saçma salak bir firmadan pc falan almayın. bunu söyleyen de 2011'de 3000tl gömen keriz bi kardeşinizdir. müşteri hizmetleri ve servis olağan üstü ilgili gibi gözüküp aslında hiçbir şey yapmaz. hatta yapamaz, beceremez.

    ben pc'yi 1 sene içerisinde en az 8 kere servise gönderdiğimi biliyorum ve her seferinde hiçbir şey yapmadan aynen geri gönderiyorlardı. elimde en az 10 tane servis raporu var.

    arızadan dolayı gönderdiğim ürünü, " bhundhaa bişheyy yoqq " diyip geri gönderip, yine aynı arızadan dolayı gönderince nasıl oluyorsa onda o arıza oluşup, tamir edip öyle verebiliyorlardı. tabii bu geçen süre her seferinde en az 1 haftaya patlıyordu. zaman bir yana bir de çektiğimiz eziyet var. arızalardan dolayı defalarca başlık açtım hepsini sildirdiler. çünkü tamamen müşteri dostu bir firma, yoksa sildirmez. zaten bunların açığını vurunca da hemen forumda üyeliği olan personelleri seni gömmeye başlar, sanırsın pc'yi sen üretip milleti kazıkladın.




  • mamilee kullanıcısına yanıt
    Buna benzer yorumları okumuştum daha önce ama 2011 den bu yana 5 yıl geçmiş hizmet kalitesini arttırmış olabilirler.bakalım ümit arkadaşımızın sorununu çözecekler mi.dediğiniz gibi servisten aynen geri göndermişler hem de daha büyük bir sorunla.bu korkunç bir şey müşteriyle dalga geçiyorlar resmen.açıkcası benim laptopumu sürekli servise gönderecek onu bekleyecek zamanım hiç yok.varsın performansı düşük olsun ama sorun çıkarmasın stabil kullanabileyim.



    Başlıkları nasıl sildiriyorlar o kısmı anlamadım.tehdit felan mı ediyorlar dava açarız gibisinden.kaldı ki açmaya da hakları yok.herkes kişisel görüş ve deneyimini paylaşmakta özgürdür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektronik biraz sans meselesi olmasinin yanisira , tam olarak bu servisle bogusmanizin neden oturu olmasina gore degisir.
    Basimdan gecen bir baska sorunu anlatayim

    6 yildiz asus n55sz serisi bir bilgisayar kullanmaktayim bilgisayar ilk alindiginda canavar giiydi lakin su an bir oyun actigimda oynamam 10 dakikami aliyor daha sonra uzerinde yumurta kir pisir. Asus un servisinden ben cok memnundum ama bana bu sekilde donus yaptilar artik eskidi ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: danteauditore

    Buna benzer yorumları okumuştum daha önce ama 2011 den bu yana 5 yıl geçmiş hizmet kalitesini arttırmış olabilirler.bakalım ümit arkadaşımızın sorununu çözecekler mi.dediğiniz gibi servisten aynen geri göndermişler hem de daha büyük bir sorunla.bu korkunç bir şey müşteriyle dalga geçiyorlar resmen.açıkcası benim laptopumu sürekli servise gönderecek onu bekleyecek zamanım hiç yok.varsın performansı düşük olsun ama sorun çıkarmasın stabil kullanabileyim.



    Başlıkları nasıl sildiriyorlar o kısmı anlamadım.tehdit felan mı ediyorlar dava açarız gibisinden.kaldı ki açmaya da hakları yok.herkes kişisel görüş ve deneyimini paylaşmakta özgürdür.

    başlık sildirmeler tehditle olmadı. büyük ihtimal siteye falan reklam verdikleri için bi kayırma oluyordu. en ufak olumsuzlukta üyeliği olan bütün personel konuyu sabote edip seni suçluyor ve konuyu şikayet ediyordu. açıkçası bu mantıktaki adamların kaç yıl geçerse geçsin pek değişeceklerini sanmıyorum.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.