Şimdi Ara

Monster 9.2.2 Kilitlenme Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
611
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, 1 sene önce aldığım cihazda aldığımdan beri düzensiz şekilde kilitlenme sorunu var. Şöyleki, internette video izlerken donuyor genellikle. Hiçbir şekilde hiçbir şeye tepki vermiyor, mecburen kapatıp açıyorum. Servise gönderdim daha önce, bir sorun yok denildi. Bir sürede olmadı sorun, ama son 2 gündür yine çıktı ortaya. Sorun neden kaynaklı çözemedim. Tek dikkatimi çeken şey youtubede video izlerken yapıyor yapacaksa.



  • olay günlüklerinde sistem bölümünde hata neden olusuyor hata kodunu bularak ordan ilerleyebilirsin. şimdilik sunları yap

    1.malvarebytes programı ile virus taraması yap.

    2. biosunu default ayarlarına al
  • cuhuku C kullanıcısına yanıt
    Sistem olay günlüklerinde bir şey görünmüyor. Virüs taraması vs yaptım zaten antivirüsüm var lisanslı ayrıca başka bir şekilde yapmıyor bu sıkıntıyı. Biosta default şekilde. Servise gidip gleince formatlandı haliyle yeniden kurdum yine aynı şey oldu.
  • Chroma'da ayarlardan Kullanılabilir olduğunda donanım hızlandırmayı kullan'ı kapatmayı deneyin düzelir, büyük ihtimal bence.
  • _AveNTuriN_ kullanıcısına yanıt
    driverboster progamı ile driver güncellemesi yapın bir. chipset vs eski versiyon kalmış olabilir
  • Cpu veya anakart ile alakali olabilir. Bu sorunu ingilizce aratmani tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bakamotokatas kullanıcısına yanıt
    Mozilla kullanıyorum, ama ilginç bir durum yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cuhuku C kullanıcısına yanıt
    Chiosetin sürücüsünü intelden yükledim zaten. Tüm sürücüler güncel. Zaten tuhaf olan %95 üzeri kısımda hep o şekilde yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • expressimo kullanıcısına yanıt
    Ürün servise gitti geldi, orada da sorun görülmedi. Video kayıdım vs vardı ama sorunun ne olduğunu bulamadılar. Donanımsal olsa her koşulda yapar diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _AveNTuriN_ kullanıcısına yanıt
    Evet monster bu konuda hassas ama hangi servise gonderdiniz ? Bu cok onemli bir kriter. Kimi servis berbat kimisi ise cok iyi monsterda bile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi expressimo -- 22 Ekim 2018; 2:17:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir de ssd mi var hdd mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • expressimo kullanıcısına yanıt
    Doğrudan genel merkez istanbula gitti. Mh den kayıt açıldı o kayıt no ile yolladım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • expressimo kullanıcısına yanıt
    Üründe 256 gb intel 600p ssd ayrıca 2 tb harddisk var. Hdd yi servise gidip geldikten sonra taktım. Başka harddisk vardı içinde kendi taktığım. Sonuç değişmedi tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _AveNTuriN_ kullanıcısına yanıt
    windws 7 yukleyın birde oyle kullanın
  • Merhabalar, ben de aynı sorunu yaşıyorum.Sorununuz halloldu mu? Bir kaç kez sıfırdan kurulum yapmama rağmen ben de henüz çözemedim sorunu?
  • Xecutioner01 kullanıcısına yanıt
    Ne yazıkki, cihaz servisede gidip geldi ama yine aynı durum var. Her zaman yapmıyor o nedenle çokta düşmüyorum üstüne ama belki yine gönderirim sonra

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben teknik destekle görüştüm, siz yollayın bir donanım kontrolü yapalım dediler. Ben de göndermeyi düşünüyordum. Bir şansımızı deneyelim. Ben de çok sık karşılaşmasam yollamayı düşünmezdim ama bir süre sonra can sıkıcı bir hal alıyor. Bir de galiba bu sorun kronik.
  • Xecutioner01 kullanıcısına yanıt
    Siz yolladınız mı cihazı? Bende artık dayanılmaz hale geldi, sürekli yapmıyor ama acaba yapacak mı korkusundan huzursuz ediyor. Garantili ürün ve sorun çözülmüyor. Yolladığımda video kayıdı da yolladım ama wifi kartı vs değiştirdiler ondan olabilir dediler. Düzelmedi, bugün yine yazdım mesaj olarak. Çözüm sunmazlarsa eğer hakkımı aramayı düşünüyorum. 1 sene oldu alalı ürünü, aldığımdan beri var bu sıkıntı.
  • _AveNTuriN_ kullanıcısına yanıt
    Geçtiğimiz salı günü sorunun videosu ile birlikte cihazı servise verdim. Servis sonucunu yine buraya yazarım. Bir de ben cihazı ikinci el almıştım. Biraz pişmanlık da oluşmaya başladı. Ürün iadesi alabilir miyim emin değilim ondan. Dediğiniz gibi ya yine olursa tedirginliği baya can sıkıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.