Şimdi Ara

Monk Tartışma Başlığı (80. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.344
Cevap
11
Favori
102.562
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7879808182
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Belirttiğin silahta 2 random özellik varmış ve 1.1 AS ye sahip miş. Max 1332 Dps oluyor.

    Ben 1280 lik 5.7 Life Steal ve %170 Crit Damage veren bulsam bunu 1.1 AS ye bölünce Weapon damege 1160 oluyor. Mevcut Skorn da 1260 Weapon damage ve soketten dolayı 260 Crit Damage var. Yani 100 Weapon damage ve 90 Crit Damage kaybım var (Off anam offfff yüreğim sızladı )

    Yukarıdaki değerlere göre;
    Skornda 1.51 AS ile her daim 117k unbuffed DPS olacak.
    FlyingDragonda 1.66 AS ile her daim 101k unbuffed DPS olacak.

    16k DPS kaybı var. Ancak Monkun her özelliği gibi bunada kağıt üzerindeki değerlere bakmamak lazım gibi geliyor. %15 lik AS den dolayı ortalıkta Cyclone artacak. Ve en önemlisi sık sık "Chance to double your attack speed when attacking" olayı yaşanırsa. unbuffed DPS anlık olarak 3,32 AS den dolayı 203K ya çıkıyor Muhahahahhaha Gözüm kamaştı. Yani yaratıklara tek atıp geçersek skorn iyi ama uzun süreli elite ve boss kesmininde sık sık bu özellik devreye giriyorsa ciddi anlamda bu silahı düşünecem. Zaten bu akşam ne kadar sık 2 kat AS oluyor onun testini yapacam. Biri bitmeden sonraki vuruşun etkisi ile tekrar tekrar 3 as ye çıkıyorsa yada arada 1 sn felan varsa çok sağlam bir özellik demektir.

    Not : Ama hayalimdeki gibi olsa Battle net forumlarında çoşması lazımdı bu silahın. Hellfire ring alev topu gibi kırk yılın başı aktif oluyorsa zor yani...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birkankuyumcu -- 26 Kasım 2012; 16:43:42 >




  • Bilgiler için çok teşekkürler;

    Flying Dragon'a baktım.

    2 seçenek var;

    Soket + CHD

    Life steel + soket'liler

    2. seçenek iş görebilir gibi..

    Zengin arkadaşlar bi deneme yapıp gözlemlerini iletirse seviniriz

    2 random özellik yerine 3 olsa ve şöyle olsaydı herkes bu silahı kullanırdı sanırım;

    Life Steel + Soket + CHD

    Bence en iyi silah olarak şuan Shenlong set gözüküyor ama fiyatları baya uçuk.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zerolaw -- 26 Kasım 2012; 22:10:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zerolaw

    Bilgiler için çok teşekkürler;

    Flying Dragon'a baktım.

    2 seçenek var;

    Soket + CHD

    Life steel + soket'liler

    2. seçenek iş görebilir gibi..

    Zengin arkadaşlar bi deneme yapıp gözlemlerini iletirse seviniriz

    2 random özellik yerine 3 olsa ve şöyle olsaydı herkes bu silahı kullanırdı sanırım;

    Life Steel + Soket + CHD

    Bence en iyi silah olarak şuan Shenlong set gözüküyor ama fiyatları baya uçuk.




    Test ettim. Çok seyrek olarak 2 kat AS hızına çıkıyor. Bu şekilde kullanmak faydasız...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: birkankuyumcu

    Belirttiğin silahta 2 random özellik varmış ve 1.1 AS ye sahip miş. Max 1332 Dps oluyor.

    Ben 1280 lik 5.7 Life Steal ve %170 Crit Damage veren bulsam bunu 1.1 AS ye bölünce Weapon damege 1160 oluyor. Mevcut Skorn da 1260 Weapon damage ve soketten dolayı 260 Crit Damage var. Yani 100 Weapon damage ve 90 Crit Damage kaybım var (Off anam offfff yüreğim sızladı )

    Yukarıdaki değerlere göre;
    Skornda 1.51 AS ile her daim 117k unbuffed DPS olacak.
    FlyingDragonda 1.66 AS ile her daim 101k unbuffed DPS olacak.

    16k DPS kaybı var. Ancak Monkun her özelliği gibi bunada kağıt üzerindeki değerlere bakmamak lazım gibi geliyor. %15 lik AS den dolayı ortalıkta Cyclone artacak. Ve en önemlisi sık sık "Chance to double your attack speed when attacking" olayı yaşanırsa. unbuffed DPS anlık olarak 3,32 AS den dolayı 203K ya çıkıyor Muhahahahhaha Gözüm kamaştı. Yani yaratıklara tek atıp geçersek skorn iyi ama uzun süreli elite ve boss kesmininde sık sık bu özellik devreye giriyorsa ciddi anlamda bu silahı düşünecem. Zaten bu akşam ne kadar sık 2 kat AS oluyor onun testini yapacam. Biri bitmeden sonraki vuruşun etkisi ile tekrar tekrar 3 as ye çıkıyorsa yada arada 1 sn felan varsa çok sağlam bir özellik demektir.

    Not : Ama hayalimdeki gibi olsa Battle net forumlarında çoşması lazımdı bu silahın. Hellfire ring alev topu gibi kırk yılın başı aktif oluyorsa zor yani...



    İtemi denedim boşluğa yumruk sallarken aktif olabiliyor :) gerçekten çok eğlenceli :)

    Ama bu haliyle dediğim gibi ufak bir bufa ihtiyacı var gelecek için umut vaad ettiğini söylemiştim arkadaşlar.

    Birde ne kadar seri dmg atılırsa okadar cok 2x as olacağından as yi skorna değil buna kasmak çook mantıklı olacaktır... Ama buf şart



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TouchOfSleep -- 27 Kasım 2012; 9:56:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TouchOfSleep

    quote:

    Orijinalden alıntı: birkankuyumcu

    Belirttiğin silahta 2 random özellik varmış ve 1.1 AS ye sahip miş. Max 1332 Dps oluyor.

    Ben 1280 lik 5.7 Life Steal ve %170 Crit Damage veren bulsam bunu 1.1 AS ye bölünce Weapon damege 1160 oluyor. Mevcut Skorn da 1260 Weapon damage ve soketten dolayı 260 Crit Damage var. Yani 100 Weapon damage ve 90 Crit Damage kaybım var (Off anam offfff yüreğim sızladı )

    Yukarıdaki değerlere göre;
    Skornda 1.51 AS ile her daim 117k unbuffed DPS olacak.
    FlyingDragonda 1.66 AS ile her daim 101k unbuffed DPS olacak.

    16k DPS kaybı var. Ancak Monkun her özelliği gibi bunada kağıt üzerindeki değerlere bakmamak lazım gibi geliyor. %15 lik AS den dolayı ortalıkta Cyclone artacak. Ve en önemlisi sık sık "Chance to double your attack speed when attacking" olayı yaşanırsa. unbuffed DPS anlık olarak 3,32 AS den dolayı 203K ya çıkıyor Muhahahahhaha Gözüm kamaştı. Yani yaratıklara tek atıp geçersek skorn iyi ama uzun süreli elite ve boss kesmininde sık sık bu özellik devreye giriyorsa ciddi anlamda bu silahı düşünecem. Zaten bu akşam ne kadar sık 2 kat AS oluyor onun testini yapacam. Biri bitmeden sonraki vuruşun etkisi ile tekrar tekrar 3 as ye çıkıyorsa yada arada 1 sn felan varsa çok sağlam bir özellik demektir.

    Not : Ama hayalimdeki gibi olsa Battle net forumlarında çoşması lazımdı bu silahın. Hellfire ring alev topu gibi kırk yılın başı aktif oluyorsa zor yani...



    İtemi denedim boşluğa yumruk sallarken aktif olabiliyor :) gerçekten çok eğlenceli :)

    Ama bu haliyle dediğim gibi ufak bir bufa ihtiyacı var gelecek için umut vaad ettiğini söylemiştim arkadaşlar.

    Birde ne kadar seri dmg atılırsa okadar cok 2x as olacağından as yi skorna değil buna kasmak çook mantıklı olacaktır... Ama buf şart

    Gerçekten güzel bir özelliği var ama çok nadir aktif oluyor. Silahı takınca 1.62 AS oluyor Fist of Thunder skill vuruşu sayesinde %50 AS ile 2.43 AS ile boşluğu yumruk savurmaları yaptım. 10-15 hatta 20 saniye aktif olmadığı zamanlar oluyor. Kaldıki üst üste aktif olma olayıda nadir. Aktif olunca 3-4 saniye boyunca 3.2 saniye ile silahı savuruyor ki keyfi evlere şenlik. Piyasada ise max %120 Crit damage olanı vardı. Bununda DPS si 1150 felandı yani. 90k ya düştü damage Buflanınca 180 k oldu. Ama düşük oranda tetiklendiği için dps 100k-110k felan olmuştur. Yani Proc artmazsa silah tırt mağlesef.

    Not : Bu etki nadirde olsa Skorn damagesine sahip bir daibo da olsaydı tadından yenmezdi. Kritik anlarda hızlı Cyclone üretme oranı ve Life steal katkısı süper olurdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birkankuyumcu -- 27 Kasım 2012; 10:30:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: birkankuyumcu

    quote:

    Orijinalden alıntı: TouchOfSleep

    quote:

    Orijinalden alıntı: birkankuyumcu

    Belirttiğin silahta 2 random özellik varmış ve 1.1 AS ye sahip miş. Max 1332 Dps oluyor.

    Ben 1280 lik 5.7 Life Steal ve %170 Crit Damage veren bulsam bunu 1.1 AS ye bölünce Weapon damege 1160 oluyor. Mevcut Skorn da 1260 Weapon damage ve soketten dolayı 260 Crit Damage var. Yani 100 Weapon damage ve 90 Crit Damage kaybım var (Off anam offfff yüreğim sızladı )

    Yukarıdaki değerlere göre;
    Skornda 1.51 AS ile her daim 117k unbuffed DPS olacak.
    FlyingDragonda 1.66 AS ile her daim 101k unbuffed DPS olacak.

    16k DPS kaybı var. Ancak Monkun her özelliği gibi bunada kağıt üzerindeki değerlere bakmamak lazım gibi geliyor. %15 lik AS den dolayı ortalıkta Cyclone artacak. Ve en önemlisi sık sık "Chance to double your attack speed when attacking" olayı yaşanırsa. unbuffed DPS anlık olarak 3,32 AS den dolayı 203K ya çıkıyor Muhahahahhaha Gözüm kamaştı. Yani yaratıklara tek atıp geçersek skorn iyi ama uzun süreli elite ve boss kesmininde sık sık bu özellik devreye giriyorsa ciddi anlamda bu silahı düşünecem. Zaten bu akşam ne kadar sık 2 kat AS oluyor onun testini yapacam. Biri bitmeden sonraki vuruşun etkisi ile tekrar tekrar 3 as ye çıkıyorsa yada arada 1 sn felan varsa çok sağlam bir özellik demektir.

    Not : Ama hayalimdeki gibi olsa Battle net forumlarında çoşması lazımdı bu silahın. Hellfire ring alev topu gibi kırk yılın başı aktif oluyorsa zor yani...



    İtemi denedim boşluğa yumruk sallarken aktif olabiliyor :) gerçekten çok eğlenceli :)

    Ama bu haliyle dediğim gibi ufak bir bufa ihtiyacı var gelecek için umut vaad ettiğini söylemiştim arkadaşlar.

    Birde ne kadar seri dmg atılırsa okadar cok 2x as olacağından as yi skorna değil buna kasmak çook mantıklı olacaktır... Ama buf şart

    Gerçekten güzel bir özelliği var ama çok nadir aktif oluyor. Silahı takınca 1.62 AS oluyor Fist of Thunder skill vuruşu sayesinde %50 AS ile 2.43 AS ile boşluğu yumruk savurmaları yaptım. 10-15 hatta 20 saniye aktif olmadığı zamanlar oluyor. Kaldıki üst üste aktif olma olayıda nadir. Aktif olunca 3-4 saniye boyunca 3.2 saniye ile silahı savuruyor ki keyfi evlere şenlik. Piyasada ise max %120 Crit damage olanı vardı. Bununda DPS si 1150 felandı yani. 90k ya düştü damage Buflanınca 180 k oldu. Ama düşük oranda tetiklendiği için dps 100k-110k felan olmuştur. Yani Proc artmazsa silah tırt mağlesef.

    Not : Bu etki nadirde olsa Skorn damagesine sahip bir daibo da olsaydı tadından yenmezdi. Kritik anlarda hızlı Cyclone üretme oranı ve Life steal katkısı süper olurdu.

    Monkun olayıda bu değilmidir kardeşim zaten Uzun sopasıyla ilginç hareketler seri vuruşlar. Bence mantık bu olmalı inna setin daibosunu bile 1 kişi kullanmıyorsa neden 1 daiboya buf gelmedi adam gibi neden düşüyor bu silahlar? İşte gene geldik diablo ekibinin vurdumduymaz ve aymaz hareketlerine :)




  • Karakterde dexterity kalmadı resmen, surcoat'ı çıkarıp radikal değişikliklere gitmem gerekecek gibi.
    MP7 Uber'lerin 2 çiftini kesebildim; Kulle her tarafa baloncuk açtığından çok zorladı, kesemedim. Main hand'e yakışan bi silahı bulmak da bendeki bütçeyle mümkün değil. MP5-6 dolanmak yerine MP0'da PL kasmak daha da hızlı olacak bi taraftan... Uff ne güzel bırakmıştım oynamayı, dertsiz başa dert açtık.
  • :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amenofis -- 29 Kasım 2012; 18:23:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birkankuyumcu

    quote:

    Orijinalden alıntı: TouchOfSleep

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zerolaw

    İşim şu an silaha kalmış durumda.Üzerimdekiler kendi düşürdüklerim, yani geçici itemler.
    Sanırım monk için zurnanın zırt dediği yer burası, seçenek çok fazla ne yapmalıyım?

    tek el olup üzerinde; (Atack speed + 1,40 olmak üzere)

    + Dex
    + Life steel
    + Crit Damage
    + Soket

    mi tercih edilmeli?

    Yoksa kasma Skorn bul kendine mi diyorsunuz?

    Gerçi iki silahımdada vita var ve bunları çıkarınca Life yerlerde gezecek sanırım...


    Naçizane tavsiyem main hande sağlam dps yapacak bir item (dex+crit dmg.+soket ) bu echoing olabilir yada rare dps aralıgı sağlam 1k üzerinde bir silah.

    Diğer eline ise ls + dex + soketli bir offhand silah yine dps aralığı güçlü olan... Sonra ringlerinde ve neckinde atağını çok düşürmeden loh unu kas. (çok abartmana gerçekten gerek yok) 500 civarı gerçekten işini görüyor.

    Artık bir çok itemde hp regen özelliği mevcut vileward filan gibi sonra witchinghour ve bracerlerde genelde daha cok görüyorum. Bu değer bence bir seçim konusu olabilir... Abartmamak kaydıyla (bende şuan 1k hp reg var çok rahatlatıyo bence...)

    Bu itemleri tmmladıktan sonra yapman gereken tek şey kalıyor. Chc 50+ chd 400+ asde toplamda 2.5 civarına çekmek. Tabi vitada 30k+ ve res 600 civarı olmalı bence.

    Bu dengedeki bir karakterle mp10 a kadar übere girebiliyorum.

    Bu build çoğu kişinin kullandığı dps + critik buildi uygulamasıdır, çok farklı biçimlerde ayakta kalabilirsin. Bu mantık en iyi savunma saldırıdır mantığıdır size uyarsa tavsiye ederim.

    Saygılar.


    Şunu eklemeyi unutmuşum. Geçen hafta Ls li bir skorn düşürdüm (alıp deniyecektim tuz biber oldu) ve deneme yaptım.

    Bracer lacuni
    Pants İnna
    Ring1 natalya
    Ring 2 hell fire (9as)
    Helm Andariel
    Gloves ve neckimde as yok (3 ü bi arada olan itemlarımlada denedim )

    Sonuç :

    Yaratıklar seri bir şekilde canımı indiriyorlar (yaratık kümesi içindeyken)... Fakat her yaratığa dokunuşumda canım fulleniyor.
    Bendeki skorn bana fazladan 20k dps veriyor + %15boh = 23k dpsm artıyor. 210k civarı oluyor.
    Buraya kadar herşey güzel

    Elitlerde o yavaşlığı hissetmek + fireların içerisinde yaratıklara vururken dayanamamak pat diye ölmeler...
    Silah canımı doldurmada çok iyi ama reflect dmglerde flashla 300 400 k ya çıkan dps ile vurunca yetersizliği dikkatimi çekti...
    Aynı gearla normal silahlarımı elime aldığımda gerçekten karakterin ellerini görmekte zorlanıyorum. Bunu görünce verdiği dps (benimki kötü bi skorn olsa iyi bitanesininde vereceği dps 30k) yere batsın dedirtiyor resmen. Tek el silahlarla canım pat diye artmasada kademeli olarak artsada aynı şekilde kademeli olarak düşüyor ve müdahale şansını çok artırıyor.

    Çıkardığım sonuç skorn (ls li) ile yüksek mplerde (7+) kasmak yada farm yapayım derseniz. Fist of thunder yerine Deadly Reach + Foresight Rune çok mantıklı...
    Vitality 50k civarı olmalı. As max olmalı ... Loh max olmalı...

    Yani en nihayetinde Skorn ucuz 1 tane silah alırım kurtulurum demeyin. Yanına gereken itemları aldığınızda 1hand silah masrafını 2ye katlar...

    Saygılar.






    Aynen arkadaşa katılıyorum. Ciddi Ciddi skorn ile testini yapmış! Skorn ilk baş düşük bütçe dostu silah gibi gözüküyor 3m e 15-20k dps arttıracak skorn alabiliyorsun. Sonra bu silah can da çeksin diyorsun 50-100m gidiyor. Sonra AS az diyorsun. İnna pant, Amulet, ring lacuni derken AS için paracıklar gidiyor. Son olarakta can pat diye aşağı inip pat diye yukarı çıktığı için bi 50-60k can yapayım diyorsun. Şuan bende 50k can var Ice climber bakıyorum boylelikle 57k ya çıkaracam canı. Çünkü reflectionlara sağlam damage çıkınca blok halinde can iniyor Hele altımda molten varsa serenity zamanı gelesiye kadar kite yapıyorum. Keza 2-3 serenity zamanında eliteyi öldürmüş oluyorum.

    Bu da yetmezse son kozumu oynayacam Amulete te 700 LOH ayarlayıp "AS,CHC ve CHD kaybetmeden " The Withchin ile AS yi 1.60 a çekecem. Zaten buda olmazsa çare yok Gear değişterecez. Çünkü daha otesi yok. her itemde 8-9 AS silahta 5.7 LS ve Amulette 700 LOH olunca başka AS ve LOH/LS gelecek yer yok.

    Dandirik(125 Dex, 750 Loh ,6 Crit Change,7 AS) Amulet ile Ice Climbers aldım. Tabi AS 1,49 a düştü. Ama 57k can, 5.7 LS - 750 LOH ve 105k unbuffed DPS ile MP7 akar duruma geldi. ACT II MP7 KeyWarden kesmek sadece 55 saniyemi alıyor. Eliteler ise kombinasyonlara göre (Bazen 1 2 saniye serenity cooldown için kite gerekebiliyor) 45 ila 65 saniye arası zaman alıyor. Bundan sonraki mp zorlukları için DSP e ihtiyaç kaldı. Mesala 1260 weapon damage %170 CD li Skornu 1380 weapon damage %180 CD ile upgrade etmek yada Amulette yanıan %60 CD bulmak veya as-chc i arttırmak gibi ayrıca 60k can sınırına ulaşmak istiyorum. Bu arada harcamış olduğum 350m lik bütçenin hakkını verdiği için durumdan memnunum.

    Not : Karakter profilim güncellenmemiş olabilir 1380 lik life steal olmayan skorn var ise eski hali demektir.




  • Skorn beni de şaşırttı gerçekten. Geçen gün farklı buildler denemek amacıyla orta halli bir skorn aldım (1250+ dps, 5.9 LS, 190+ chd) ancak bir dünya gold harcadığım end game shenlong setimle hem ofansif hem defansif anlamda eşdeğer olduğunu görünce dumur oldum:) şukadarını net olarak söylyebilirim ki LS olan bir skorn, silah işini ucuza kapatmanın güzel bir yolu gibi duruyor.

    Ancak şeytan ayrıntılarda gizlidir, biraz hesap kitap yapmak gerekirse;

    Shenlong set ile ortalama as = 2,15, skorn ile as = 1,32. Benim buildimde shenlong set skorn'dan %60 daha hızlı bu da %60 daha fazla Spirit getirisi demek. Bunu oyun içinden örneklendirmek gerekirse, dual wield ile bir guruba daldığımda önce overawe açarım sonra iki tane moba exploding palm yerleştirip 3 saniye dolmadan tekrar overawe açacak spirit birikmiş olur bu döngü böyle sürer gider. Ancak skorn kullanırken overawe açtım bir tane exploding palm yerleştirdim 3 saniye mantra süresi bitti ama hala ortada mantra açacak spirit yok.
    Böyle bir durum aslında gözle görülmeyen ama önemli ölçüde dps kaybına yol açıyor.

    Sprit kaybını telafi etmek için combination strike pasifinden vazgeçip guardian's path kullanıldığında %35 spirit getirisi karşılığında %8 dps kaybediyorsunuz ama gene spirit kazanımı anlamında dual wield'in gerisinde kalınıyor. Ha end game bir skorn alınırsa yaklaşık %10 kadar dps getirisi ile combination strike kaybı da telafi edilmiş olur.

    Benim vardığım sonuç; end game bir shenlong set ile end game bir skorn ofansif, defansif ve spirit kazanımı kriterlerinde kafa kafaya gidiyorlar. Shenlong set + combination strike = Skorn + guardian's path Tabi monk'un kullanabiceği daha dünya kadar silah var, fark yaratan birşeyler bulunabilir illaki.

    Son olarak LS vs. Loh+lpss konusuna da değinmek isterim. Dual wield kullandığımda 110 Lpss + 1500 loh'um var bu reflect damage dışında geri kalan tüm durumlar için skorn daki %6 LS'ye eşdeğer(dps unbuff 140k civarı, daha yüksek dps lerde LS öne geçer). Ancak reflect damage'larda iş değişiyor. Shenlong set ile reflect damage elite'lerde mantra'yı kapatmak zorunda kalıyorum yoksa yamultuyorlar ancak LS skorn'da isterse Reflect damage horde gelsin overawe açık rahatlıkla tanklanıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OsCilLaToR

    Skorn beni de şaşırttı gerçekten. Geçen gün farklı buildler denemek amacıyla orta halli bir skorn aldım (1250+ dps, 5.9 LS, 190+ chd) ancak bir dünya gold harcadığım end game shenlong setimle hem ofansif hem defansif anlamda eşdeğer olduğunu görünce dumur oldum:) şukadarını net olarak söylyebilirim ki LS olan bir skorn, silah işini ucuza kapatmanın güzel bir yolu gibi duruyor.

    Ancak şeytan ayrıntılarda gizlidir, biraz hesap kitap yapmak gerekirse;

    Shenlong set ile ortalama as = 2,15, skorn ile as = 1,32. Benim buildimde shenlong set skorn'dan %60 daha hızlı bu da %60 daha fazla Spirit getirisi demek. Bunu oyun içinden örneklendirmek gerekirse, dual wield ile bir guruba daldığımda önce overawe açarım sonra iki tane moba exploding palm yerleştirip 3 saniye dolmadan tekrar overawe açacak spirit birikmiş olur bu döngü böyle sürer gider. Ancak skorn kullanırken overawe açtım bir tane exploding palm yerleştirdim 3 saniye mantra süresi bitti ama hala ortada mantra açacak spirit yok.
    Böyle bir durum aslında gözle görülmeyen ama önemli ölçüde dps kaybına yol açıyor.

    Sprit kaybını telafi etmek için combination strike pasifinden vazgeçip guardian's path kullanıldığında %35 spirit getirisi karşılığında %8 dps kaybediyorsunuz ama gene spirit kazanımı anlamında dual wield'in gerisinde kalınıyor. Ha end game bir skorn alınırsa yaklaşık %10 kadar dps getirisi ile combination strike kaybı da telafi edilmiş olur.

    Benim vardığım sonuç; end game bir shenlong set ile end game bir skorn ofansif, defansif ve spirit kazanımı kriterlerinde kafa kafaya gidiyorlar. Shenlong set + combination strike = Skorn + guardian's path Tabi monk'un kullanabiceği daha dünya kadar silah var, fark yaratan birşeyler bulunabilir illaki.

    Son olarak LS vs. Loh+lpss konusuna da değinmek isterim. Dual wield kullandığımda 110 Lpss + 1500 loh'um var bu reflect damage dışında geri kalan tüm durumlar için skorn daki %6 LS'ye eşdeğer(dps unbuff 140k civarı, daha yüksek dps lerde LS öne geçer). Ancak reflect damage'larda iş değişiyor. Shenlong set ile reflect damage elite'lerde mantra'yı kapatmak zorunda kalıyorum yoksa yamultuyorlar ancak LS skorn'da isterse Reflect damage horde gelsin overawe açık rahatlıkla tanklanıyor.

    Güzel bir çalışma olmuş.Ben şunu merak ediyorum,glass cannon bir monkun ortalama gear'ı ne kadara dizilir.
    45cc 400 chd 50k life 300 AR %5 LS olduğunu varsayarsak ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: macgdestor

    quote:

    Orijinalden alıntı: OsCilLaToR

    Skorn beni de şaşırttı gerçekten. Geçen gün farklı buildler denemek amacıyla orta halli bir skorn aldım (1250+ dps, 5.9 LS, 190+ chd) ancak bir dünya gold harcadığım end game shenlong setimle hem ofansif hem defansif anlamda eşdeğer olduğunu görünce dumur oldum:) şukadarını net olarak söylyebilirim ki LS olan bir skorn, silah işini ucuza kapatmanın güzel bir yolu gibi duruyor.

    Ancak şeytan ayrıntılarda gizlidir, biraz hesap kitap yapmak gerekirse;

    Shenlong set ile ortalama as = 2,15, skorn ile as = 1,32. Benim buildimde shenlong set skorn'dan %60 daha hızlı bu da %60 daha fazla Spirit getirisi demek. Bunu oyun içinden örneklendirmek gerekirse, dual wield ile bir guruba daldığımda önce overawe açarım sonra iki tane moba exploding palm yerleştirip 3 saniye dolmadan tekrar overawe açacak spirit birikmiş olur bu döngü böyle sürer gider. Ancak skorn kullanırken overawe açtım bir tane exploding palm yerleştirdim 3 saniye mantra süresi bitti ama hala ortada mantra açacak spirit yok.
    Böyle bir durum aslında gözle görülmeyen ama önemli ölçüde dps kaybına yol açıyor.

    Sprit kaybını telafi etmek için combination strike pasifinden vazgeçip guardian's path kullanıldığında %35 spirit getirisi karşılığında %8 dps kaybediyorsunuz ama gene spirit kazanımı anlamında dual wield'in gerisinde kalınıyor. Ha end game bir skorn alınırsa yaklaşık %10 kadar dps getirisi ile combination strike kaybı da telafi edilmiş olur.

    Benim vardığım sonuç; end game bir shenlong set ile end game bir skorn ofansif, defansif ve spirit kazanımı kriterlerinde kafa kafaya gidiyorlar. Shenlong set + combination strike = Skorn + guardian's path Tabi monk'un kullanabiceği daha dünya kadar silah var, fark yaratan birşeyler bulunabilir illaki.

    Son olarak LS vs. Loh+lpss konusuna da değinmek isterim. Dual wield kullandığımda 110 Lpss + 1500 loh'um var bu reflect damage dışında geri kalan tüm durumlar için skorn daki %6 LS'ye eşdeğer(dps unbuff 140k civarı, daha yüksek dps lerde LS öne geçer). Ancak reflect damage'larda iş değişiyor. Shenlong set ile reflect damage elite'lerde mantra'yı kapatmak zorunda kalıyorum yoksa yamultuyorlar ancak LS skorn'da isterse Reflect damage horde gelsin overawe açık rahatlıkla tanklanıyor.

    Güzel bir çalışma olmuş.Ben şunu merak ediyorum,glass cannon bir monkun ortalama gear'ı ne kadara dizilir.
    45cc 400 chd 50k life 300 AR %5 LS olduğunu varsayarsak ?

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim, ben ehp ye önem verdiğimden çok fazla glass canon itemleri takip etmiyorum ama glass canon muhtemelen naltalya set kullancaktır bu 250 - 300 m iyi bir all res set , gene uber değil ama iyi halli 1h + ls + dex + chd + soket silahlar mutemelen 300 - 500m tutacaktır . inna pant 150+ dex ve 100+ hp ihtiyaç duyacaktır buda nereden baksan 100-200 m, ucuza kaçarsa andreal visage soketli ve düşük fire handicaplı 20 m civarı yok mempho of twillight seçmek isterse fiyatı bilmiyorum ama pahalı olacaktır. Diğer yüzük orta halli avarage damage + cc+ AR+150 dex unity 50 m civarları. Geri kalan parçaları glass canonlar için pek bilmiyorum bilen arkadaşlar da ekleme yapacaktır Tabi bu itemler uber olmasa da iyi bir monk için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utk-i -- 30 Kasım 2012; 12:37:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OsCilLaToR



    Teşekkür ederim, ben ehp ye önem verdiğimden çok fazla glass canon itemleri takip etmiyorum ama glass canon muhtemelen naltalya set kullancaktır bu 250 - 300 m iyi bir all res set , gene uber değil ama iyi halli 1h + ls + dex + chd + soket silahlar mutemelen 300 - 500m tutacaktır . inna pant 150+ dex ve 100+ hp ihtiyaç duyacaktır buda nereden baksan 100-200 m, ucuza kaçarsa andreal visage soketli ve düşük fire handicaplı 20 m civarı yok mempho of twillight seçmek isterse fiyatı bilmiyorum ama pahalı olacaktır. Diğer yüzük orta halli avarage damage + cc+ AR+150 dex unity 50 m civarları. Geri kalan parçaları glass canonlar için pek bilmiyorum bilen arkadaşlar da ekleme yapacaktır Tabi bu itemler uber olmasa da iyi bir monk için.


    Skornu Mp kaç seviyesinde denediniz?

    Karakterinize baktım 15 ringlerden 9 glovesden 8de pantdan as geliyor toplam 32 as yaparki bence düşük bir değer bir monk için. (en azından skorncu bir monk için). Nasıl olurda shenlong seti kullanan bir monk skornla aynı (yaklaşık) değerleri bulduğunu söyler bana çok ilginç geldi açıkcası...

    Bunun tek açıklaması şu gibi geldi bana; karakteriniz defans agırlıklı olduğundan ve bu sayede (skornla) 2 vuruş arasındaki yenilen damageyi absorb edebildiğinden ayakta kalıyor charınız. Biraz daha dps kasayım derseniz (as ile) karakterin defansif yönü zayıflayacak ve ayakta kalmak zorlaşacaktır.

    Bu halde kalırsada dps düşük kalıp istenilen hızda farm yapılamayacaktır. Gibi geldi bana.

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TouchOfSleep -- 30 Kasım 2012; 17:18:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TouchOfSleep

    quote:

    Orijinalden alıntı: OsCilLaToR



    Teşekkür ederim, ben ehp ye önem verdiğimden çok fazla glass canon itemleri takip etmiyorum ama glass canon muhtemelen naltalya set kullancaktır bu 250 - 300 m iyi bir all res set , gene uber değil ama iyi halli 1h + ls + dex + chd + soket silahlar mutemelen 300 - 500m tutacaktır . inna pant 150+ dex ve 100+ hp ihtiyaç duyacaktır buda nereden baksan 100-200 m, ucuza kaçarsa andreal visage soketli ve düşük fire handicaplı 20 m civarı yok mempho of twillight seçmek isterse fiyatı bilmiyorum ama pahalı olacaktır. Diğer yüzük orta halli avarage damage + cc+ AR+150 dex unity 50 m civarları. Geri kalan parçaları glass canonlar için pek bilmiyorum bilen arkadaşlar da ekleme yapacaktır Tabi bu itemler uber olmasa da iyi bir monk için.

    Skornu Mp kaç seviyesinde denediniz?

    Hocam sıksık kendisiyle sohbetteyim ben söyleyeyim, mp10 harici deneme yapmıyor oscillator




  • Birde arkadaşlar diğer karakterlerin anlık güzelliğinden kurtulup eski monkuna dönen çok kişi var gibi geldi bana ne dersiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TouchOfSleep

    Birde arkadaşlar diğer karakterlerin anlık güzelliğinden kurtulup eski monkuna dönen çok kişi var gibi geldi bana ne dersiniz?

    Valla usta o dediğin pvpde belli olur. Paragonuma kıyamadığımdan daha çok oynuyorum ben monkla. inan bana wizardın konforu hiç bir karakterde yok.

    monk çok güzel bir karakter ama oyunun ilk versiyonlarından kalan dexterity item pahalı olur mantığından çoğu kişi monk ile sıkışmış kalmış durumda. düşük mp'lerden anlaşılacağı üzere dmg yüklendiği zaman tam bir canavara dönüşüyor. yüksek mp'lerde bu kısım silah fiyatları yüzünden ciddi anlamda zora giriyor.

    dün mesela bir arkadaşa 1200 dmg li echo düştü. ohh 900 milyon diyor fiyatı :) o parayı verecek monk yok ama adamlar farkında değil işte :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nephiss -- 30 Kasım 2012; 17:34:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TouchOfSleep

    quote:

    Orijinalden alıntı: OsCilLaToR



    Teşekkür ederim, ben ehp ye önem verdiğimden çok fazla glass canon itemleri takip etmiyorum ama glass canon muhtemelen naltalya set kullancaktır bu 250 - 300 m iyi bir all res set , gene uber değil ama iyi halli 1h + ls + dex + chd + soket silahlar mutemelen 300 - 500m tutacaktır . inna pant 150+ dex ve 100+ hp ihtiyaç duyacaktır buda nereden baksan 100-200 m, ucuza kaçarsa andreal visage soketli ve düşük fire handicaplı 20 m civarı yok mempho of twillight seçmek isterse fiyatı bilmiyorum ama pahalı olacaktır. Diğer yüzük orta halli avarage damage + cc+ AR+150 dex unity 50 m civarları. Geri kalan parçaları glass canonlar için pek bilmiyorum bilen arkadaşlar da ekleme yapacaktır Tabi bu itemler uber olmasa da iyi bir monk için.


    Skornu Mp kaç seviyesinde denediniz?

    Karakterinize baktım 15 ringlerden 9 glovesden 8de pantdan as geliyor toplam 32 as yaparki bence düşük bir değer bir monk için. (en azından skorncu bir monk için). Nasıl olurda shenlong seti kullanan bir monk skornla aynı (yaklaşık) değerleri bulduğunu söyler bana çok ilginç geldi açıkcası...

    Bunun tek açıklaması şu gibi geldi bana; karakteriniz defans agırlıklı olduğundan ve bu sayede (skornla) 2 vuruş arasındaki yenilen damageyi absorb edebildiğinden ayakta kalıyor charınız. Biraz daha dps kasayım derseniz (as ile) karakterin defansif yönü zayıflayacak ve ayakta kalmak zorlaşacaktır.

    Bu halde kalırsada dps düşük kalıp istenilen hızda farm yapılamayacaktır. Gibi geldi bana.

    Saygılar.

    Merhaba, yazdıklarım mp10 için geçerlidir. As konusundaki öngörünüz tamamen doğru karakterim ehp ağırlıklı, dps herzaman ikinci planda oldu benim için. Daha doğrusu dps'yi skillerden almanın daha efektif olduğu kanaatindeyim.

    Şöyle ki; mp10 uberler dahil karakterimde tamamen ofansif skiller seçererek oynayabiliyorum. Serenty, hard target, deadly reach, owe gibi defansif skillere ihtiyacım olmadığından aslında çoğu dps monktan daha fazla efektif dps yapıyorum oyunda, düşük mplerde değil belki ama yüksek mp lvl lerde durum böyle.

    Sonuç olarak evet dps unbuff 140k seviyesinde çok yüksek bir değer değil ama mp10'da hiç de yavaş olmayan bir hızda farm yapabiliyorum. Skorn da dediğiniz gibi life değerim oldukça yavaş azaldığından iki vuruş arasındaki süre çok da önemli olmuyor.




  • 100 lvl olduğumdan elimdeki farm itemini satıcam (sun keeper) acaba (eskiden kullanmıştım) shenlong setimi yapsam yoksa echomun yanına sağlam dps yapıcak bir itemmi alsam sizce?

    Ufak bir araştırma yaptım dün ve 200m harcıyarak değiştirdiğim silahdan 14-20k dps artışı olucak.

    Harcıyabileceğim max gold 500m.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OsCilLaToR

    quote:

    Orijinalden alıntı: TouchOfSleep

    quote:

    Orijinalden alıntı: OsCilLaToR



    Teşekkür ederim, ben ehp ye önem verdiğimden çok fazla glass canon itemleri takip etmiyorum ama glass canon muhtemelen naltalya set kullancaktır bu 250 - 300 m iyi bir all res set , gene uber değil ama iyi halli 1h + ls + dex + chd + soket silahlar mutemelen 300 - 500m tutacaktır . inna pant 150+ dex ve 100+ hp ihtiyaç duyacaktır buda nereden baksan 100-200 m, ucuza kaçarsa andreal visage soketli ve düşük fire handicaplı 20 m civarı yok mempho of twillight seçmek isterse fiyatı bilmiyorum ama pahalı olacaktır. Diğer yüzük orta halli avarage damage + cc+ AR+150 dex unity 50 m civarları. Geri kalan parçaları glass canonlar için pek bilmiyorum bilen arkadaşlar da ekleme yapacaktır Tabi bu itemler uber olmasa da iyi bir monk için.


    Skornu Mp kaç seviyesinde denediniz?

    Karakterinize baktım 15 ringlerden 9 glovesden 8de pantdan as geliyor toplam 32 as yaparki bence düşük bir değer bir monk için. (en azından skorncu bir monk için). Nasıl olurda shenlong seti kullanan bir monk skornla aynı (yaklaşık) değerleri bulduğunu söyler bana çok ilginç geldi açıkcası...

    Bunun tek açıklaması şu gibi geldi bana; karakteriniz defans agırlıklı olduğundan ve bu sayede (skornla) 2 vuruş arasındaki yenilen damageyi absorb edebildiğinden ayakta kalıyor charınız. Biraz daha dps kasayım derseniz (as ile) karakterin defansif yönü zayıflayacak ve ayakta kalmak zorlaşacaktır.

    Bu halde kalırsada dps düşük kalıp istenilen hızda farm yapılamayacaktır. Gibi geldi bana.

    Saygılar.

    Merhaba, yazdıklarım mp10 için geçerlidir. As konusundaki öngörünüz tamamen doğru karakterim ehp ağırlıklı, dps herzaman ikinci planda oldu benim için. Daha doğrusu dps'yi skillerden almanın daha efektif olduğu kanaatindeyim.

    Şöyle ki; mp10 uberler dahil karakterimde tamamen ofansif skiller seçererek oynayabiliyorum. Serenty, hard target, deadly reach, owe gibi defansif skillere ihtiyacım olmadığından aslında çoğu dps monktan daha fazla efektif dps yapıyorum oyunda, düşük mplerde değil belki ama yüksek mp lvl lerde durum böyle.

    Sonuç olarak evet dps unbuff 140k seviyesinde çok yüksek bir değer değil ama mp10'da hiç de yavaş olmayan bir hızda farm yapabiliyorum. Skorn da dediğiniz gibi life değerim oldukça yavaş azaldığından iki vuruş arasındaki süre çok da önemli olmuyor.

    Mantık aynı görüş farklı Bende karakterimi full dps yapıp skillerden (monkun skilleri defansif agırlıklı oldugundan) defansımı sağlamak amacındayım. Ki böyle daha efektif olduğunu her şekilde size kanıtlayabilirim.

    Mesela m. of convic. + overawe dediniz bende m. of evasion + black lash diyorum. Benim için + larını söyliyeyim. Helmetimden gelen posion nova + black lash patlaması en az sweeping wind kadar hasar vermemi sağlıyor. Verdiği dodge zaten evlere şenlik... Bu mp 7 ye kadar kullandığım bir build.

    Birde mp10 über için şöyle bir buildim var dpsmi düşürmeden ( resistden ödünç vererek) lohumu max.lıyorum. ve m.of evasion + hard target ile def kasıyorum.

    Kısacası skillerimdeki ufak değişiklikler ile mp 7 ve 10 arasında geçiş sağlayabiliyorum. Hem yüksek dps ile seri farm (bişey düşmüyo pek ama) hemde mp10da oynama keyfi alabiliyorum. Buyüzden dps + pasif defansını öneriyorum

    Saygılar.




  • Ne kadar takıldınız şu kağıt üzerindeki dps'e! Alın bir WKL, olsun bitsin.
  • 
Sayfa: önceki 7879808182
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.