Şimdi Ara

Monk Tartışma Başlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.344
Cevap
11
Favori
101.961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Monk Tartışma Başlığı
     Monk Tartışma Başlığı


    Bu başlık altında Monk oyuncuları build, item, pvp taktikleri vs gibi Monk ile ilgili ne varsa paylaşabiliriz, güncel bir kaynak olur.

    Release ile Dungeon Farm yaparken düşündüğüm bir build: (4 arkadaş oynayacağız Monk-Wizard-WDoctor-DHunter olarak)

    http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#aTYjQg!ZUd!YbcabY

    Daha çok mobların aldığı hasarı arttıran ve Holy damage'i katlayan runelar üzerinden gittim.

    Resistance değerlerinin tümünü en yüksek sahip olunan resist değeri neyse oraya çıkaran pasif skill PvE'de çok işe yarar gibi görünüyor. Aynı şekilde silah sayesinde spirit toplamayı hızlandırıp Wave of Light ve Seven Sided Strike ile güzel damage çıkacaktır...

    Bögüalp'in Rehberi!

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bögüalp

    Monk

     Monk Tartışma Başlığı Monk Tartışma Başlığı



    Monk'un Temel Özellikleri

     Monk Tartışma Başlığı
    Spiritual Power: Keşişlerin sonraki saldırıları, gurupların dışında kalarak yada inanılmaz manevralar içinde ruhlarla iletişim kurarak birden fazla düşmanı yok edebilmektir.

     Monk Tartışma Başlığı
    Combos: Keşişler arka tarafta yakın saldırılarda daha güçlü olurlar. Düşmanlarını yenebilmek için ek bir ruhsal enerji yada benzersiz efektler üretirler.

     Monk Tartışma Başlığı
    Mantras: Disiplinli keşişler, müttefikini iyileştirmek veya güçlendirmek için ruhları ile hayattan uzaklaşarak kuvvetli bir meditasyon yapabilirler.

     Monk Tartışma Başlığı
    Mobility and Speed: Keşişler savaşta eşsiz bir taktikle hareketliliğe sahiptirler. Bütün keşişler hızlı bir kuşatmada ya da duruma göre kendisine yapılan hayati saldırılarda, savunma odaklı olarak düşmanlarından hızlı bir şekilde manevra yaparak kaçmakta ustadır.



    *Temel Stat, Dexterity: Demon Hunter ve Monk için temel stattır. Level atladığımızda Demon Hunter veya Monk isek, 3 dexterity gelir ; değilsek 1 dexterity gelir. Dexterity, dodge şansımızı artırır; Demon Hunter ve Monk için damage'i de artırır.

    *Kaynak,Spirit: Monk'un skill kaynağı, kendiliğinden dolmaz, ama kendiliğinden azalmaz da. Spirit doldurmak için skillerimiz mevcut, bunlarla doldurulur.

    *Dövüş tipi: Yakın dövüş, Monk ve Barbarian yakın dövüş karakterleridir. Bu yüzden diğer karakterlere oranla %30 daha az hasar alırlar.

    *Silahlar: 1-hand silahların çoğunu, 2-hand silahların bazılarını kullanabilir. Menzilli silahları kullanamaz. Fist weapon ve Daibo, Monk'a özel silahlardır.

    Avantajları

    -Hızlıdır, komboları vardır.
    -Kendine healleyebilir.
    -Saldırıları iyi savuşturur(Dodge, aynı özellik Demon Hunter'da da mevcut)
    -Elemental direnci yüksektir.
    -Farklı durumlar karşısında farklı mantralar kullanabilir.
    -En uzun cooldown 30 saniye.

    Dezavantajları

    -Zırhı orta seviyede.
    -Yakın dövüşmek zorunda, bu yüzden uzaktan dövüşen Demon Hunter, Witch Doctor ve Wizard'a karşı zayıf.


    Monk Skilleri

    -Primary: Spirit doldurmaya yarayan, cooldownı olmayan skillerimiz. Hepsi kombo halinde.

    -Secondary: Spirit harcayan ikincil skillerimiz.

    -Defensive: Spirit harcayan; blind, heal gibi skiller içeren bölüm. 15-20 saniye cooldown var bu skillerde.

    -Techniques: Spirit harcayan, Monk'un hızlı olmasını sağlayan skillerin bulunduğu bölüm.

    -Focus: Çılgın damage veren bir skillin bulunduğu, ayrıca bir de summon skillinin bulunduğu bölüm.

    -Mantras: Sadece 1 mantra kullanabiliyoruz. Mantra, bizim ve parti arkadaşlarımızın çeşitli özelliklerini artırıyor. Damage, dodge gibi. Mantralar 3 dakika sürüyor. Cooldownları yok.


    Skillerin Türkçe açıklamaları için R.Rondo9'a teşekkürler.

    Aktif Skiller

     Monk Tartışma Başlığı Monk Tartışma Başlığı Monk Tartışma Başlığı Monk Tartışma Başlığı

    Pasif Skiller

     Monk Tartışma Başlığı Monk Tartışma Başlığı





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esasiyun -- 17 Mayıs 2012; 15:35:54 >







  • Inferno Drop Monk Gear:
     Monk Tartışma Başlığı

    Hell Drop Monk Gear:
     Monk Tartışma Başlığı
  • Başlık hayırlı olsun. Beta da oynayip keyif aldığım karakterlerden biri oldu.
  • http://d3db.com/tool/calculator/monk/12808

    Monk içn düşündüğüm Heal ağarlıklı buildim bu şekilde, yorum alaiblirmiyim ?
  • mantra of healing için %10 vitality veren rune daha iyi olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keshberfo

    http://d3db.com/tool/calculator/monk/12808

    Monk içn düşündüğüm Heal ağarlıklı buildim bu şekilde, yorum alaiblirmiyim ?

    Heal Bulid için pek çok şeyden feragat etmişsin.

    Mobility neredeyse sıfır Malee olduğundan seni zorlayacak o kadar çok caster, range, hit and run yaratıkla karşılaşacaksın ki...Dashing Strike veya Tempest Rush'a ihtiyaç duyabilirsin.

    BoH ile her 15 sn'de bir heal basabilirsin, üzerine Mantra'dan Heal var bir de Transcendence spirit sarfiyatınla heal ediyor. Sanki BoH'a rune olarak Blazing Wrath eklense daha hoş durur gibi geliyor. %15 dmg buff 45sn boyunca!

    Damage Reduction yok sayılmış, daha az dmg alabilecekken niye dmg alıp heal olmaya çalışıyorsun ki?

    FoT ve CW ikilisi iyi duracak gibi görünüyor. Özellikle FoT Thunderclap ile çok şık, kısa mesafe teleport artısı önemli. İlk vuruş FoT, ikincisi de FoT, üçüncü olarak ise CW ile kombinasyon düşünülebilir. Zaten CW avantajını her 3. vuruşta gösteriyor, bu yüzden Mangle ile dmg yerine Concussion seçilebilir, 3 sn %20 dmg reduction.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: layneth

    quote:

    Orijinalden alıntı: keshberfo

    http://d3db.com/tool/calculator/monk/12808

    Monk içn düşündüğüm Heal ağarlıklı buildim bu şekilde, yorum alaiblirmiyim ?

    Heal Bulid için pek çok şeyden feragat etmişsin.

    Mobility neredeyse sıfır Malee olduğundan seni zorlayacak o kadar çok caster, range, hit and run yaratıkla karşılaşacaksın ki...Dashing Strike veya Tempest Rush'a ihtiyaç duyabilirsin.

    BoH ile her 15 sn'de bir heal basabilirsin, üzerine Mantra'dan Heal var bir de Transcendence spirit sarfiyatınla heal ediyor. Sanki BoH'a rune olarak Blazing Wrath eklense daha hoş durur gibi geliyor. %15 dmg buff 45sn boyunca!

    Damage Reduction yok sayılmış, daha az dmg alabilecekken niye dmg alıp heal olmaya çalışıyorsun ki?

    FoT ve CW ikilisi iyi duracak gibi görünüyor. Özellikle FoT Thunderclap ile çok şık, kısa mesafe teleport artısı önemli. İlk vuruş FoT, ikincisi de FoT, üçüncü olarak ise CW ile kombinasyon düşünülebilir. Zaten CW avantajını her 3. vuruşta gösteriyor, bu yüzden Mangle ile dmg yerine Concussion seçilebilir, 3 sn %20 dmg reduction.


    bütün yazı arşıvlenmiştir. Teşekkür ederim.

    ben bu buildi 4 kişilik PVE Partisinde yer alma durumunda düşünmüştüm. Zatne oyun bir çıksın Monkun inciğini cinciğini deşicem.

    hocam bişey daha danışayım sana, Weapon olarak Fist mi ? Daibo mu ? daha mantıklı ? 2 farklı şekilde düşünebilirsin, PvE'de Heal tabanlı ve PvE de solo DPS tabanlı. Senin bilginden yararlanmak isterim. Malum Beta'da Diabo'lar DPS açısından pek tercih etmediğimiz itemler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keshberfo -- 8 Mart 2012; 11:02:38 >




  • Tanky DPS monk düşünüyorum zaten kasıcagım class Monk olucak. Dodge ve Damage dayalı bi class yapıcam

    http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#UcdTgh!ZXe!cYZaca

    ne düşünüyorsunuz ? + ları - leri yazarsanız sevinirim

    edit:baya önce koymustum skiller degismis yeniledim ! Offtank Monk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NaturalBornKillah -- 21 Mayıs 2012; 13:28:00 >
  • monk ta fistler ile atack speed daibo ya göre cok fazla oluyor eğer dps olunacaksa fist tercih edilmeli diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keshberfo

    quote:

    Orijinalden alıntı: layneth

    quote:

    Orijinalden alıntı: keshberfo

    http://d3db.com/tool/calculator/monk/12808

    Monk içn düşündüğüm Heal ağarlıklı buildim bu şekilde, yorum alaiblirmiyim ?

    Heal Bulid için pek çok şeyden feragat etmişsin.

    Mobility neredeyse sıfır Malee olduğundan seni zorlayacak o kadar çok caster, range, hit and run yaratıkla karşılaşacaksın ki...Dashing Strike veya Tempest Rush'a ihtiyaç duyabilirsin.

    BoH ile her 15 sn'de bir heal basabilirsin, üzerine Mantra'dan Heal var bir de Transcendence spirit sarfiyatınla heal ediyor. Sanki BoH'a rune olarak Blazing Wrath eklense daha hoş durur gibi geliyor. %15 dmg buff 45sn boyunca!

    Damage Reduction yok sayılmış, daha az dmg alabilecekken niye dmg alıp heal olmaya çalışıyorsun ki?

    FoT ve CW ikilisi iyi duracak gibi görünüyor. Özellikle FoT Thunderclap ile çok şık, kısa mesafe teleport artısı önemli. İlk vuruş FoT, ikincisi de FoT, üçüncü olarak ise CW ile kombinasyon düşünülebilir. Zaten CW avantajını her 3. vuruşta gösteriyor, bu yüzden Mangle ile dmg yerine Concussion seçilebilir, 3 sn %20 dmg reduction.


    bütün yazı arşıvlenmiştir. Teşekkür ederim.

    ben bu buildi 4 kişilik PVE Partisinde yer alma durumunda düşünmüştüm. Zatne oyun bir çıksın Monkun inciğini cinciğini deşicem.

    hocam bişey daha danışayım sana, Weapon olarak Fist mi ? Daibo mu ? daha mantıklı ? 2 farklı şekilde düşünebilirsin, PvE'de Heal tabanlı ve PvE de solo DPS tabanlı. Senin bilginden yararlanmak isterim. Malum Beta'da Diabo'lar DPS açısından pek tercih etmediğimiz itemler.

    Fist weapon attack speed ve spirit generate için çok iyi. Malum spirit çoğu zaman bizi hayata bağlayan incecik iplik olduğundan M0nk ne kadar hızlı spirit doldurulursa o kadar avantaj sağlar. Ayrıca cooldown sıkıntısı olmayan, peş peşe kullanacağın skillerde "Increased Attack Speed = Faster Cast Rate " olduğundan daibo'ya göre daha seri kullanabilirsin...ama nedir bu daha çok caster sınıfı alakadar eder.

    Daibo yavaş ama vuruş damage olarak daha yüksek. DIII'te elindeki silahın skill damage ile doğrudan ilişkisi olduğundan saniyede yaptığın saldırı azalsa bile bazı skillerde kritik öneme sahip. Mesela Breath of Heaven'a %80 holy dmg veren Circle of Scorn rune'unu eklediğini düşün, her 15sn'de bir BoH Daibo'dan aldığı kuvvetle tabiri caizse etrafta adam bırakmayacak...Aynı şekilde rune'suz SSS 30 saniyede " %777 weapon dmg ", bu da elindeki silahın dmg'ine bakar.

    Fist weapon'dan bahsetmişken DualWield'a değinmezsek olmaz. Eğer DW düşünüyorsak bir birine yakın dmg'leri olan fist weapon'ları seçmek gerekir. Eğer ilk silah iyi diğeri kötüyse DPS düşecektir bu durumda eline shield alsan hiç olmazsa defansın artar dmg'in de düşmez. DW'in %15 attack speed getirdiğinden yola çıkarak 1.15(x+y)/2 > x dersek y>0.74 x gibi bir şey buluruz. Yani elindeki ikinci silah ilk silahının DPS'sinin %74'ünden büyük olursa DPS artacaktır.
    Bunun yanında ikinci silahının artı getirilerini de terazinin diğer kefesine koymakta fayda var, mesela +stat/MF/GF/spirit regen vs varsa bunları doğrudan kullanabileceğin için bazen dmg'ten feragat edip özellikleri seçeceğiz, ya da bir birine denk silahlar bulup hem dmg'ten olmayacağız hem de stat gibi artı getirilerinden yararlanacağız. Yukarıdaki hesaba statlar dahil değildir, onlar ekstradan dmg'i etkilediğinden dikkat etmekte fayda var!


    Weapon switch şansımız olsaydı spirit generator için fist weapon, çoğu skill için ise daibo'yu kullanmak yerinde olurdu.

    Tabii bu yazdıklarım silahların artı özelliklerinden bağımsız; ki Diablo her zaman o dmg'in altındaki ekstralara bakar. Önce çok güzel bir daibo denk gelecek "aşık oldum" derken bir çift fist wepon göreceğiz ki dual wield ile taş taş üzerinde bırakmayacağız "budur" diyeceğiz. Sonra karşımıza üzerimizdekileri tamir etmekten bezdirecek bir Boss çıkacak ki s(eve)s(eve) bir elimize kalkan alıp block'tan yararlanmaya çalışacağız... Bu yüzden Fist > Daibo , Daibo > Fist diyebilmek yer zaman mekan kişi vs yi yok sayamayacağımızdan çok zor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: NaturalBornKillah

    Tanky DPS monk düşünüyorum zaten kasıcagım class Monk olucak. Dodge ve Damage dayalı bi class yapıcam

    http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#QcgZed!aXe!cYZcba

    ne düşünüyorsunuz ? + ları - leri yazarsanız sevinirim


    Eğer tek spirit generator kullanacaksan bence ya en hızlısı olan FoT'ı kullanabilirsin ya da rune değişebilir (Spirited Salvo %15 ihtimalle 15 spirit getiriyor).

    Dodge, dmg reduction, armor increase, vs iyi güzel ama İnferno için düşünüyorsak mutlaka bir "yandım anam" seçeneği olmalı...Inner Sanctuary, Serenity, Blinding Flash, Breath of Heaven, Near Death Experience yeri gelecek hayat kurtaracaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi layneth -- 9 Mart 2012; 1:06:15 >




  • http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#iZgUVj!UXe!ZZaaYZ

    arkadaslar pve build için düsünüyorum ne dersiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burkayersoy

    http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#iZgUVj!UXe!ZZaaYZ

    arkadaslar pve build için düsünüyorum ne dersiniz?

    battle.net skill calculator güncel değil bildiğim kadarıyla.

    http://d3db.com/tool/calculator/monk

    Sweeping Wind değişti dostum artık Cost: 75 Spirit

    Serenity de cooldown düştü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: layneth

    quote:

    Orijinalden alıntı: keshberfo

    quote:

    Orijinalden alıntı: layneth

    quote:

    Orijinalden alıntı: keshberfo

    http://d3db.com/tool/calculator/monk/12808

    Monk içn düşündüğüm Heal ağarlıklı buildim bu şekilde, yorum alaiblirmiyim ?

    Heal Bulid için pek çok şeyden feragat etmişsin.

    Mobility neredeyse sıfır Malee olduğundan seni zorlayacak o kadar çok caster, range, hit and run yaratıkla karşılaşacaksın ki...Dashing Strike veya Tempest Rush'a ihtiyaç duyabilirsin.

    BoH ile her 15 sn'de bir heal basabilirsin, üzerine Mantra'dan Heal var bir de Transcendence spirit sarfiyatınla heal ediyor. Sanki BoH'a rune olarak Blazing Wrath eklense daha hoş durur gibi geliyor. %15 dmg buff 45sn boyunca!

    Damage Reduction yok sayılmış, daha az dmg alabilecekken niye dmg alıp heal olmaya çalışıyorsun ki?

    FoT ve CW ikilisi iyi duracak gibi görünüyor. Özellikle FoT Thunderclap ile çok şık, kısa mesafe teleport artısı önemli. İlk vuruş FoT, ikincisi de FoT, üçüncü olarak ise CW ile kombinasyon düşünülebilir. Zaten CW avantajını her 3. vuruşta gösteriyor, bu yüzden Mangle ile dmg yerine Concussion seçilebilir, 3 sn %20 dmg reduction.


    bütün yazı arşıvlenmiştir. Teşekkür ederim.

    ben bu buildi 4 kişilik PVE Partisinde yer alma durumunda düşünmüştüm. Zatne oyun bir çıksın Monkun inciğini cinciğini deşicem.

    hocam bişey daha danışayım sana, Weapon olarak Fist mi ? Daibo mu ? daha mantıklı ? 2 farklı şekilde düşünebilirsin, PvE'de Heal tabanlı ve PvE de solo DPS tabanlı. Senin bilginden yararlanmak isterim. Malum Beta'da Diabo'lar DPS açısından pek tercih etmediğimiz itemler.

    Fist weapon attack speed ve spirit generate için çok iyi. Malum spirit çoğu zaman bizi hayata bağlayan incecik iplik olduğundan M0nk ne kadar hızlı spirit doldurulursa o kadar avantaj sağlar. Ayrıca cooldown sıkıntısı olmayan, peş peşe kullanacağın skillerde "Increased Attack Speed = Faster Cast Rate " olduğundan daibo'ya göre daha seri kullanabilirsin...ama nedir bu daha çok caster sınıfı alakadar eder.

    Daibo yavaş ama vuruş damage olarak daha yüksek. DIII'te elindeki silahın skill damage ile doğrudan ilişkisi olduğundan saniyede yaptığın saldırı azalsa bile bazı skillerde kritik öneme sahip. Mesela Breath of Heaven'a %80 holy dmg veren Circle of Scorn rune'unu eklediğini düşün, her 15sn'de bir BoH Daibo'dan aldığı kuvvetle tabiri caizse etrafta adam bırakmayacak...Aynı şekilde rune'suz SSS 30 saniyede " %777 weapon dmg ", bu da elindeki silahın dmg'ine bakar.

    Fist weapon'dan bahsetmişken DualWield'a değinmezsek olmaz. Eğer DW düşünüyorsak bir birine yakın dmg'leri olan fist weapon'ları seçmek gerekir. Eğer ilk silah iyi diğeri kötüyse DPS düşecektir bu durumda eline shield alsan hiç olmazsa defansın artar dmg'in de düşmez. DW'in %15 attack speed getirdiğinden yola çıkarak 1.15(x+y)/2 > x dersek y>0.74 x gibi bir şey buluruz. Yani elindeki ikinci silah ilk silahının DPS'sinin %74'ünden büyük olursa DPS artacaktır.
    Bunun yanında ikinci silahının artı getirilerini de terazinin diğer kefesine koymakta fayda var, mesela +stat/MF/GF/spirit regen vs varsa bunları doğrudan kullanabileceğin için bazen dmg'ten feragat edip özellikleri seçeceğiz, ya da bir birine denk silahlar bulup hem dmg'ten olmayacağız hem de stat gibi artı getirilerinden yararlanacağız. Yukarıdaki hesaba statlar dahil değildir, onlar ekstradan dmg'i etkilediğinden dikkat etmekte fayda var!


    Weapon switch şansımız olsaydı spirit generator için fist weapon, çoğu skill için ise daibo'yu kullanmak yerinde olurdu.

    Tabii bu yazdıklarım silahların artı özelliklerinden bağımsız; ki Diablo her zaman o dmg'in altındaki ekstralara bakar. Önce çok güzel bir daibo denk gelecek "aşık oldum" derken bir çift fist wepon göreceğiz ki dual wield ile taş taş üzerinde bırakmayacağız "budur" diyeceğiz. Sonra karşımıza üzerimizdekileri tamir etmekten bezdirecek bir Boss çıkacak ki s(eve)s(eve) bir elimize kalkan alıp block'tan yararlanmaya çalışacağız... Bu yüzden Fist > Daibo , Daibo > Fist diyebilmek yer zaman mekan kişi vs yi yok sayamayacağımızdan çok zor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: NaturalBornKillah

    Tanky DPS monk düşünüyorum zaten kasıcagım class Monk olucak. Dodge ve Damage dayalı bi class yapıcam

    http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#QcgZed!aXe!cYZcba

    ne düşünüyorsunuz ? + ları - leri yazarsanız sevinirim


    Eğer tek spirit generator kullanacaksan bence ya en hızlısı olan FoT'ı kullanabilirsin ya da rune değişebilir (Spirited Salvo %15 ihtimalle 15 spirit getiriyor).

    Dodge, dmg reduction, armor increase, vs iyi güzel ama İnferno için düşünüyorsak mutlaka bir "yandım anam" seçeneği olmalı...Inner Sanctuary, Serenity, Blinding Flash, Breath of Heaven, Near Death Experience yeri gelecek hayat kurtaracaktır.





    çok sağol arkadaşım. Yazdıklarını anca okumak nasip oldu, forumda sürekli aktifim ama monk konusuna uzun zamandır bakmıyordum. Senden öğrenecek çok şey var monk konusunda.

    Tekrar tekrar teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: layneth

    quote:

    Orijinalden alıntı: burkayersoy

    http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#iZgUVj!UXe!ZZaaYZ

    arkadaslar pve build için düsünüyorum ne dersiniz?

    battle.net skill calculator güncel değil bildiğim kadarıyla.

    http://d3db.com/tool/calculator/monk

    Sweeping Wind değişti dostum artık Cost: 75 Spirit

    Serenity de cooldown düştü.



    saolasın hocam hemen bakayım




  • http://d3db.com/tool/calculator/monk/13519

    normal modda bu buildi denemeyi dusunuyorum tavsiyelerniz ve görüslerinizi bekliyorm
  • http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#WZShiR!eXU!cbabac

    bende bu build hakkında eleştiri almak istiyorum. Teşekkürler.

    Mantra konusunda kararsız kaldım. Reflect mi daha işlevsel olacak yoksa Heal mı karar veremedim. Nihayetinde Passif skillerde Reflect olacak. Mantra'yı da reflect üstüne yoğunlaştırırsam bu defa tek heal skiline tamah eder durumda olmam gerekecek, çok yoğun mob baskısı altında Mantra'yı değiştirip Reflect'e çeviririm diye düşünüyorum ama her türlü fikire açığım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keshberfo -- 23 Mart 2012; 13:32:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keshberfo

    http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#WZShiR!eXU!cbabac
    ...

    Sanırım buildinde Spirit Generator yok

    Oyuna ilk girişte spirit dolu başladığı için bir süre idare edecektir... Meydan okuyan bir build olmuş :)

    edit. "battle.net skill calculator güncel değil bildiğim kadarıyla."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi layneth -- 23 Mart 2012; 16:27:13 >




  • Sadece okuduklarım kadarı ilehttp://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#bZXVTS!dVT!bbYcac bu halini beğendim, kısmet olmadı oynamak, beta gelseydi deniyecektim, neyse 15mayısta alıp deneyip görecem, cok ilgimi cekti monk bakalım neler yapıcak :)
  • Her dakika skill calc değisiyor... Ne desek boş...
  • Bence Monk için olmazsa olmaz passive skill Seize the initiative, çünkü dexterity Monk için hem dodge hem damage hem de armor demek oluyor ki acayip avantajlı bir hale geliyor. Armor için extradan strength veren item takmanıza gerek bırakmıyor.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.