Şimdi Ara

Modifiyeli Honda CRX almayı düşünüyorum...¿?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
6.138
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selamlar,

    Bir otomobilden beklediklerim ve almayı düşündüğüm araçta istediklerim şunlardır.

    Öncelikle sıfır bir araba alıp, lastik kaydırdığımda bile içimin cız etmesinden ve sürekli orijinalliğini bozmaktan korkmaktansa ikinci el bir araç almayı düşündüm.
    Otomobilden beklentilerim arasında ağırlık hep performansa yönelik istekler olduğundan; performans arabalarına yöneldim.
    Honda CRX gibi performansı ön planda olan araçların 2. elleri arasında temizi olmadığından haberdarım. Fakat mantığım şu yönde işliyor:
    15-18 senelik orijinalliği hiç bozulmamış bir araç alıp aynı şekilde orijinalliğini bozmadan kullanmak için 40 takla atmaktansa; performans için özel bakım görmüş, motoru rektefiye görmüş, bilimum ince ayarlarına el atılmış bir araba daha makul geliyor.
    15-18 senelik bir aracın orijinalliğinin bozulmamış olması, bana o aracın motoruna hiç de bakım yapılmadığını çağrıştırıyor. Üstüne üstlük fiyat olarak da orijinal arabalara daha çok istenmesi benim takıldığım bir nokta oldu.

    2. El, motoru rektefiye görmüş; hatta rodajı tamamlanmamış, kule gergisi, hava filtresi, çip, performans egsozu, vs. gibi performans artışı sağlayacak parçaları üstünde monte olan (hasar görmüş ve komple yeni boyanmış bir araç dahi olabilir) bir araç arıyorum. Özetle, modifiyeli fakat bana en az 1 yıl masraf çıkarmayacak 130 Beygir üzeri bir araç arıyorum. Dolayısıyla araştırmalarım beni Honda CRX'e yönlendirdi.
    Fakat size danışmak istediğim bazı konular var:

    1- Honda CRX'e alternatif olabilecek 6000YTL-10.000YTL fiyat aralığında tavsiye edebileceğiniz araçlar var mı?
    2- Daha önce hiç 2. el araç almadım! Dolayısıyla Honda CRX gibi bir araç alırken hangi ayrıntılarına özenle dikkat etmeliyim bilmiyorum!


    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altuu_sh -- 1 Eylül 2009; 4:16:22 >







  • Başlığın ilgi görmemesi şaşırtıcı! Honda'cıların ve CRX'çilerin çok olduğunu düşünüyordum oysa ki...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altuu_sh

    Başlığın ilgi görmemesi şaşırtıcı! Honda'cıların ve CRX'çilerin çok olduğunu düşünüyordum oysa ki...
    civic si önerim eg kasa ben o paraya (:
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rice-R

    civic si önerim eg kasa ben o paraya (:


    Katılıyorum

    En azından daha az hırpalanmışı bulunur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unforgiven3

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rice-R

    civic si önerim eg kasa ben o paraya (:


    Katılıyorum

    En azından daha az hırpalanmışı bulunur


    Alıntıları Göster
    İlk başlarda Si düşünüyordum; fakat CRX'in duruşu beni daha çok cezbediyor :)

    Hırpalanma konusuna gelince de;

    Arabanın orijinalliğiyle ne kadar oynandığı pek de umrumda değil. Yukarıda da anlattığım gibi; bakımlarının yeni yapılmış olması ve performansının yüksek (motor modifiye) olması benim için şimdilik daha ön planda.
    Bu arada aracın hızını ve çevikliğini destekleyecek yürür aksamın da bakımlı olması şart.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altuu_sh

    İlk başlarda Si düşünüyordum; fakat CRX'in duruşu beni daha çok cezbediyor :)

    Hırpalanma konusuna gelince de;

    Arabanın orijinalliğiyle ne kadar oynandığı pek de umrumda değil. Yukarıda da anlattığım gibi; bakımlarının yeni yapılmış olması ve performansının yüksek (motor modifiye) olması benim için şimdilik daha ön planda.
    Bu arada aracın hızını ve çevikliğini destekleyecek yürür aksamın da bakımlı olması şart.

    Alıntıları Göster
    Şu anda incelediğim bazı araçlar şunlar:

    Bu arabanın içini bilmiyorum; merak ediyorum. Ama yazıldığı gibi bakım istemiyorsa dış görünüş olarak on planda.

    Bunu alıp dış görünüşüne biraz el atabilirim.

    Dış görünüş ve performans olarak favorim bu. İçinin bakıma ihtiyacı olduğunu tahmin ediyorum.

    Önünü kendi zevklerime göre değiştirebilirim diye düşünüyorum. Motoruna el atmam gerekmeyecek. Motor temizse alınabilir. Ama fiyatı yüksek.

    Sadece dış görünüş olarak hoşuma gitti.

    Hoş bişey :)

    Motor sıfır diye ilgimi çekti.

    Dış görünüş ve beygir olarak istediğim ayarda.

    Çok temiz duruyor ve hiçbir ihtiyacı yok gibi görünüyor.

    Anlayan ve titiz birinin uğraştığı çok belli. Fakat fiyatı çok yüksek...

    Motor kaliteli ellerden geçmiş.

    Hiç masraf çıkarmaması gerekiyor. Çünkü fiyatı çok yüksek...

    Rengi hariç diğer özellikleri istediğim gibi.

    Motor olarak böyle birşey arıyorum.

    Rengini göze alırsam ve hiçbir masraf gerektirmeyecekse düşünebileceğim bir araç.








  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: __king_of_diez__

    White Angel' a bittim

    Alıntıları Göster
    White Angel'a ben de bittim. Çok zevkli yapılmış. Fakat motorun yeni olması haricinde bir performans artışı yok gibi duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altuu_sh

    White Angel'a ben de bittim. Çok zevkli yapılmış. Fakat motorun yeni olması haricinde bir performans artışı yok gibi duruyor.

    Alıntıları Göster
    Çakal kasa 3.16 da düşünebilirsin. Onlarda genelde modifye edilmiş oluyorlar. Fiyatlarıda bu civarlarda. Sonuçta BMW kalitesi ve sağlamlığı ile ün yapmış bir marka.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Çakal kasa 3.16 da düşünebilirsin. Onlarda genelde modifye edilmiş oluyorlar. Fiyatlarıda bu civarlarda. Sonuçta BMW kalitesi ve sağlamlığı ile ün yapmış bir marka.

    3.16 CRX Kadar performanslımıdır ki ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Çakal kasa 3.16 da düşünebilirsin. Onlarda genelde modifye edilmiş oluyorlar. Fiyatlarıda bu civarlarda. Sonuçta BMW kalitesi ve sağlamlığı ile ün yapmış bir marka.

    Alıntıları Göster
    bu gibi araçların kasası ve yürürü sağlam olduktan sonra tercih edilir....çünkü motor seçeneği çok fazla modifiyede sınır yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Çakal kasa 3.16 da düşünebilirsin. Onlarda genelde modifye edilmiş oluyorlar. Fiyatlarıda bu civarlarda. Sonuçta BMW kalitesi ve sağlamlığı ile ün yapmış bir marka.



    Ankara'nın gözdesi olan çakal kasaları mı söylüyorsun ? :)

    Onlar da iyi; fakat o modellerin beygirleri bu kadar yüksek olmuyor. BMW motorları uzun yıllar performansının stabilitesiyle ön planda olan bir marka. Modifiyeye açık olsa da performansını bu kadar artırmak için daha çok para harcanması gerekiyordur diye tahmin ediyorum. Tabi çok fazla ayrıntı bilmiyorum bu kasayla ilgili. Biraz araştırayim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    bu gibi araçların kasası ve yürürü sağlam olduktan sonra tercih edilir....çünkü motor seçeneği çok fazla modifiyede sınır yok



    Katılıyorum; fakat şu da bir alternatif değil mi? : Motoru tertemiz yapılmış ve kasaya müdahale edilmediği için fiyatı uygun olacak. Ve az bir masrafla dışını kendi zevkime göre düzenleyince kusursuz olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altuu_sh

    quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    bu gibi araçların kasası ve yürürü sağlam olduktan sonra tercih edilir....çünkü motor seçeneği çok fazla modifiyede sınır yok



    Katılıyorum; fakat şu da bir alternatif değil mi? : Motoru tertemiz yapılmış ve kasaya müdahale edilmediği için fiyatı uygun olacak. Ve az bir masrafla dışını kendi zevkime göre düzenleyince kusursuz olur.

    Alıntıları Göster
    bende crx ler le çok kafa yordum.
    tavsiyem
    www.crxclub.net adresine girmendir.

    http://www.crxclub.net/


    burda o ilandaki araçlarında bazılarını görebilirsin ve geçmişlerini gözden geçirebilirsin.
    ve bu sitede sana crx in ciğerine kadar bilgiyle donanmış insanlar yardımcı olacaklardır...

    crx bende alacaktım fakat benim açımdan maddi olarak çok yorucu bir araç.
    barça sıkıntısı çekmezsin. modifiyesiz dahi bulsan rahat modifiye edebilirsin.
    VE NE OLURSA OLSUN D16 MOTOR KODLU BİR CRX AL. BUNU SAKIN UNUTMA. MODİFİYE VE SORUNSUZLUK İÇİN BU. BU ARACLARIN KRONİK ARIZASI OLAN HARARET YAPMA VE YATAK SARMA BU KODLU BLOKLARDA PEK KARŞILAŞILMAZ.

    2000 model civic in
    ön sağ sol camurluğunu ve ön kaputunu al
    ve bir takım angel eye far grubu al crx e tak. uyumludur ve karsına çıkacak olan ön görünüm manzarasını seyret.

    ARAÇLARIN KRONİK SORUNU YATAK SARMA VE HARARET TİR. AYRICA KLİMA PANELİNİN KIRIKLIĞI DIR.

    BULURSAN ÇİFT KARBÜRATÖRLÜ OLAN MOTORUNU DA TAVSİYE EDERİM. MODİFİYEYE DE ÇOK UYGUN. İDDİA EDİYORUM SESSİZ BİR SOKAKTA DAHİ ÇALIŞSA MOTORUN SESİNİ DUYAMAZSIN. AMA GAZ PEDALINA DOKUNUNCA DA SAKİN BİR ÇOCUĞUN BİRDEN ÇIĞLIK ATMASI GİBİ SİZİ KORKUTUR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykut119

    bende crx ler le çok kafa yordum.
    tavsiyem
    www.crxclub.net adresine girmendir.

    http://www.crxclub.net/


    burda o ilandaki araçlarında bazılarını görebilirsin ve geçmişlerini gözden geçirebilirsin.
    ve bu sitede sana crx in ciğerine kadar bilgiyle donanmış insanlar yardımcı olacaklardır...

    crx bende alacaktım fakat benim açımdan maddi olarak çok yorucu bir araç.
    barça sıkıntısı çekmezsin. modifiyesiz dahi bulsan rahat modifiye edebilirsin.
    VE NE OLURSA OLSUN D16 MOTOR KODLU BİR CRX AL. BUNU SAKIN UNUTMA. MODİFİYE VE SORUNSUZLUK İÇİN BU. BU ARACLARIN KRONİK ARIZASI OLAN HARARET YAPMA VE YATAK SARMA BU KODLU BLOKLARDA PEK KARŞILAŞILMAZ.

    2000 model civic in
    ön sağ sol camurluğunu ve ön kaputunu al
    ve bir takım angel eye far grubu al crx e tak. uyumludur ve karsına çıkacak olan ön görünüm manzarasını seyret.

    ARAÇLARIN KRONİK SORUNU YATAK SARMA VE HARARET TİR. AYRICA KLİMA PANELİNİN KIRIKLIĞI DIR.

    BULURSAN ÇİFT KARBÜRATÖRLÜ OLAN MOTORUNU DA TAVSİYE EDERİM. MODİFİYEYE DE ÇOK UYGUN. İDDİA EDİYORUM SESSİZ BİR SOKAKTA DAHİ ÇALIŞSA MOTORUN SESİNİ DUYAMAZSIN. AMA GAZ PEDALINA DOKUNUNCA DA SAKİN BİR ÇOCUĞUN BİRDEN ÇIĞLIK ATMASI GİBİ SİZİ KORKUTUR.

    Alıntıları Göster
    Kafa yorduğun çok belli.

    Siteyi inceleyeceğim; sağol site yönlendirmesi için. Bu arada dikkat edilmesi gereken şeyleri özetlemişsin. Bu da çok işime yarayacak. Sağolasın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altuu_sh

    Kafa yorduğun çok belli.

    Siteyi inceleyeceğim; sağol site yönlendirmesi için. Bu arada dikkat edilmesi gereken şeyleri özetlemişsin. Bu da çok işime yarayacak. Sağolasın.

    Alıntıları Göster
    bu araçları alırken çok dikkat etmek lazım tamirci servis yüzü görmüş modifiye edilmeye çalışılmış araçlar alırken.Sanayiye bi kere düşürdümü araçlar sizi bi ton parada verseniz yüzünüzü güldürecek aracınızı kendi aracı gibi yapacak usta bulmak oldukça zor.
    En iyisi gerçekten seviyosanız gönül verdiyseniz özellikle kaporta ve iç mekanı orjinal kalmış crx bulmanız ve işi bilen adamlara yaptırmanız aracı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zayber

    bu araçları alırken çok dikkat etmek lazım tamirci servis yüzü görmüş modifiye edilmeye çalışılmış araçlar alırken.Sanayiye bi kere düşürdümü araçlar sizi bi ton parada verseniz yüzünüzü güldürecek aracınızı kendi aracı gibi yapacak usta bulmak oldukça zor.
    En iyisi gerçekten seviyosanız gönül verdiyseniz özellikle kaporta ve iç mekanı orjinal kalmış crx bulmanız ve işi bilen adamlara yaptırmanız aracı.

    Alıntıları Göster
    Haklısınız! Benim de içimden gelen orijianlliği bozulmamış, temiz bir tane bulup tamamen kafama göre yapmak. Fakat temiz araç 10.000 civarında bulunabiliyor. Motorunu kaliteli bir ustada orijinal parçalarla rektefiyeye soksam ve modifiye yapsam en azından 3000YTL de ordan ekleyin. Üstüne bir de dış görünüşü kaliteli parçalarla yapacak olsam 2000YTL de ordan. Oldu mu size kafadan 15000YTL !.. Maalesef benim aradığıım fiyat aralığı bu değil.

    Bunların yerine motorunu kaliteli bir ustayla bilinçli bir şekilde yapılmış ve güzel de bir motor modifiyesi çekilmiş bir aracı uygun fiyata bulsam, dışını da kendimce dizayn etsem çok iyi olur.
    Tam tersi de makul olabilir. Dış görünüşü zevklerime uygun fakat motorunun orijinalliğiyle oynanmamış bir CRX'i içime sine sine kaliteli bir yerde motorunu kafama göre yaptırsam da fena olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altuu_sh

    Haklısınız! Benim de içimden gelen orijianlliği bozulmamış, temiz bir tane bulup tamamen kafama göre yapmak. Fakat temiz araç 10.000 civarında bulunabiliyor. Motorunu kaliteli bir ustada orijinal parçalarla rektefiyeye soksam ve modifiye yapsam en azından 3000YTL de ordan ekleyin. Üstüne bir de dış görünüşü kaliteli parçalarla yapacak olsam 2000YTL de ordan. Oldu mu size kafadan 15000YTL !.. Maalesef benim aradığıım fiyat aralığı bu değil.

    Bunların yerine motorunu kaliteli bir ustayla bilinçli bir şekilde yapılmış ve güzel de bir motor modifiyesi çekilmiş bir aracı uygun fiyata bulsam, dışını da kendimce dizayn etsem çok iyi olur.
    Tam tersi de makul olabilir. Dış görünüşü zevklerime uygun fakat motorunun orijinalliğiyle oynanmamış bir CRX'i içime sine sine kaliteli bir yerde motorunu kafama göre yaptırsam da fena olmaz.

    Alıntıları Göster
    dostum yazılan Hp ler hangi ölçümle alınmış?

    Bugün biz dynoda bile yanlışlar görüyoruz.

    Shootout Dyno Day düzenliyorlar bu yüzden o modda hata riski az

    hatta şu kadar diyebilirimki dynoda tutunma sorunu yaşamayan araçlar

    yolda tutunamadıklarından düşük hp ve torktaki araçlara yem oluyorlar Bknz: Corvette C5



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unforgiven3 -- 5 Eylül 2009; 15:28:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altuu_sh

    Haklısınız! Benim de içimden gelen orijianlliği bozulmamış, temiz bir tane bulup tamamen kafama göre yapmak. Fakat temiz araç 10.000 civarında bulunabiliyor. Motorunu kaliteli bir ustada orijinal parçalarla rektefiyeye soksam ve modifiye yapsam en azından 3000YTL de ordan ekleyin. Üstüne bir de dış görünüşü kaliteli parçalarla yapacak olsam 2000YTL de ordan. Oldu mu size kafadan 15000YTL !.. Maalesef benim aradığıım fiyat aralığı bu değil.

    Bunların yerine motorunu kaliteli bir ustayla bilinçli bir şekilde yapılmış ve güzel de bir motor modifiyesi çekilmiş bir aracı uygun fiyata bulsam, dışını da kendimce dizayn etsem çok iyi olur.
    Tam tersi de makul olabilir. Dış görünüşü zevklerime uygun fakat motorunun orijinalliğiyle oynanmamış bir CRX'i içime sine sine kaliteli bir yerde motorunu kafama göre yaptırsam da fena olmaz.

    Alıntıları Göster
    ben bi tane 3500 tl ye sade kaportalı (darbesiz sadece boya istiyo solmadan dolayı) bir crx buldum. fakat motoru bitikti. yag pompası arıza yapmış ve motor yatak sarmıştı. onu alıp bir tane cıkma 2800 tl ye tertemiz vtec motor buldum onu takıcaktım. motor 2000 modeldi. ve bu crx e tam uyuyor. fakat zahmetine katlanamayacagımdan dolayı vazgectim. fikir olsun diye söylüyorum. bence önce bir tane vtec motor bul. paran varsa o motoru al. fiyatları 2500 tl civarında. zaten vtec koyunca modifiyeye de gerek pek kalmıyo :) motoru aldıktan sonra motor dışında hiçbir sorunu olmayan bir crx bul. onunda fiyatı yaklasık 3000 - 4500 arasıdır. bu şekilde güncel motorlu güzel bir crx in olur. ve uygun fiyata...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykut119

    ben bi tane 3500 tl ye sade kaportalı (darbesiz sadece boya istiyo solmadan dolayı) bir crx buldum. fakat motoru bitikti. yag pompası arıza yapmış ve motor yatak sarmıştı. onu alıp bir tane cıkma 2800 tl ye tertemiz vtec motor buldum onu takıcaktım. motor 2000 modeldi. ve bu crx e tam uyuyor. fakat zahmetine katlanamayacagımdan dolayı vazgectim. fikir olsun diye söylüyorum. bence önce bir tane vtec motor bul. paran varsa o motoru al. fiyatları 2500 tl civarında. zaten vtec koyunca modifiyeye de gerek pek kalmıyo :) motoru aldıktan sonra motor dışında hiçbir sorunu olmayan bir crx bul. onunda fiyatı yaklasık 3000 - 4500 arasıdır. bu şekilde güncel motorlu güzel bir crx in olur. ve uygun fiyata...

    Alıntıları Göster
    Bu bahsettiğin fiyatlar hangi yıl içindi ?

    Bu arada crxclub'ın sayfasını iki gündür deniyorum; açılmıyor!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altuu_sh -- 5 Eylül 2009; 16:02:49 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.