Şimdi Ara

MODİFİYE CHIP TUNING VE POWER BOX HAKAN USTA (40. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.922
Cevap
44
Favori
369.941
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr.anil_65

    mehmet bey mrb 98 model b5 kasa audı a4 1.8t quattro 187 bin de tüplü bi aracım var 150 hp acaba kaç hp alabiliyoruz ne kadara mal olur kolay gelsin

    Alıntıları Göster
    mehmet bey tekrar merhaba,
    Sizina aracılığınız ile gaziantepte chip tuning yaptırmıştım.85hpden 110 hpye yükseldi.ben bu aracın kutu içi filtresini değiştirmeyi düşünüyorum.Bir sorun olmaz değilmi chip tuning açısından?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hk@n

    mehmet bey tekrar merhaba,
    Sizina aracılığınız ile gaziantepte chip tuning yaptırmıştım.85hpden 110 hpye yükseldi.ben bu aracın kutu içi filtresini değiştirmeyi düşünüyorum.Bir sorun olmaz değilmi chip tuning açısından?

    Alıntıları Göster
    Mehmet bey bende 2010 ford focus 1.6L DuratecTi-VCT benzinli 115PS var benim aracımdada chip tuning etkili olurmu ne kadar verim alabilirim ve ne kadara mal olur..chip verimli olmazsada ne gibi performans tuningler uygulayabilirim..?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr.anil_65

    mehmet bey mrb 98 model b5 kasa audı a4 1.8t quattro 187 bin de tüplü bi aracım var 150 hp acaba kaç hp alabiliyoruz ne kadara mal olur kolay gelsin

    Merhabalar..

    aracınızdan 25hp extra güç çıkartabiliriz.. LPG ile kullanabilirisniz.. 750tl tutar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hk@n

    mehmet bey tekrar merhaba,
    Sizina aracılığınız ile gaziantepte chip tuning yaptırmıştım.85hpden 110 hpye yükseldi.ben bu aracın kutu içi filtresini değiştirmeyi düşünüyorum.Bir sorun olmaz değilmi chip tuning açısından?

    Kutu içi filtreyi yazın tavsiye ediyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyboy24

    Mehmet bey bende 2010 ford focus 1.6L DuratecTi-VCT benzinli 115PS var benim aracımdada chip tuning etkili olurmu ne kadar verim alabilirim ve ne kadara mal olur..chip verimli olmazsada ne gibi performans tuningler uygulayabilirim..?

    aracınızdan 130hp güç çıkartabiliriz.. 600tl tuar. Chip bence yeterince verimli olacaktır..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyboy24

    Mehmet bey bende 2010 ford focus 1.6L DuratecTi-VCT benzinli 115PS var benim aracımdada chip tuning etkili olurmu ne kadar verim alabilirim ve ne kadara mal olur..chip verimli olmazsada ne gibi performans tuningler uygulayabilirim..?

    aracınızdan 130hp güç çıkartabiliriz.. 600tl tuar. Chip bence yeterince verimli olacaktır..

    Alıntıları Göster
    mehmet bey merhaba size birden fazla sorum olacak aracım 2003 1.8T passat
    1: aracımda bir hırıltı var yüke bindiğinde yapıyor bunu hızlanma esnasında özellikle 2000 devir sonrası belirginleşiyor bir kaç kişi sorunun turbodan kaynaklandığını söyledi bende hazır turbo ile ilgili işlemi yapmışken aracı yazılımla biraz daha canlandırmak istedim sadece yazılım işimi yapıyorsunuz mekanik çalışmanızda varmı çünkü aracım manifolttan egzost a kadar kontrol edilip eksikler giderildikten sonra yazılım sırasına gelecek eğer mekanik çalışmanız var ise tüm işlemler için görüşebiliriz
    2: aracımda sıra sistem lpg montajlı halk arasındaki bir rivayete göre lpg li araçlar için yazılım kötü sonuçlar çıkartıyor siz bu konuda ne dersiniz
    3: turbo değişimi olmadan üzerindeki standart k03 turbo ile güvenli sınırda motoru hırpalamadan ne kadarlık hp ve tork değeri alabiliriz veya turbo değişimi gibi detaylı mekanik işlemlere gerek varmıdır
    biraz uzun oldu fakat hızlı cevap alabilirsem pazartesi gününden itibaren çalışmalara başlayacağım telefondan aramadım sizi yoğun olabileceğinizi düşünerek kolay gelsin saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sengsm

    mehmet bey merhaba size birden fazla sorum olacak aracım 2003 1.8T passat
    1: aracımda bir hırıltı var yüke bindiğinde yapıyor bunu hızlanma esnasında özellikle 2000 devir sonrası belirginleşiyor bir kaç kişi sorunun turbodan kaynaklandığını söyledi bende hazır turbo ile ilgili işlemi yapmışken aracı yazılımla biraz daha canlandırmak istedim sadece yazılım işimi yapıyorsunuz mekanik çalışmanızda varmı çünkü aracım manifolttan egzost a kadar kontrol edilip eksikler giderildikten sonra yazılım sırasına gelecek eğer mekanik çalışmanız var ise tüm işlemler için görüşebiliriz
    2: aracımda sıra sistem lpg montajlı halk arasındaki bir rivayete göre lpg li araçlar için yazılım kötü sonuçlar çıkartıyor siz bu konuda ne dersiniz
    3: turbo değişimi olmadan üzerindeki standart k03 turbo ile güvenli sınırda motoru hırpalamadan ne kadarlık hp ve tork değeri alabiliriz veya turbo değişimi gibi detaylı mekanik işlemlere gerek varmıdır
    biraz uzun oldu fakat hızlı cevap alabilirsem pazartesi gününden itibaren çalışmalara başlayacağım telefondan aramadım sizi yoğun olabileceğinizi düşünerek kolay gelsin saygılar

    Alıntıları Göster
    Selam,

    Audi A4 B7 2006 2.0 Benzinli motor LPG var. Güç ve tork artışı ne kadar olur ? Ayrıca nu artış hangi devirlerde en çok hissedilir ? Fiyat konusunu da belirtirseniz sevinirim.
    Tşk.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sengsm

    mehmet bey merhaba size birden fazla sorum olacak aracım 2003 1.8T passat
    1: aracımda bir hırıltı var yüke bindiğinde yapıyor bunu hızlanma esnasında özellikle 2000 devir sonrası belirginleşiyor bir kaç kişi sorunun turbodan kaynaklandığını söyledi bende hazır turbo ile ilgili işlemi yapmışken aracı yazılımla biraz daha canlandırmak istedim sadece yazılım işimi yapıyorsunuz mekanik çalışmanızda varmı çünkü aracım manifolttan egzost a kadar kontrol edilip eksikler giderildikten sonra yazılım sırasına gelecek eğer mekanik çalışmanız var ise tüm işlemler için görüşebiliriz
    2: aracımda sıra sistem lpg montajlı halk arasındaki bir rivayete göre lpg li araçlar için yazılım kötü sonuçlar çıkartıyor siz bu konuda ne dersiniz
    3: turbo değişimi olmadan üzerindeki standart k03 turbo ile güvenli sınırda motoru hırpalamadan ne kadarlık hp ve tork değeri alabiliriz veya turbo değişimi gibi detaylı mekanik işlemlere gerek varmıdır
    biraz uzun oldu fakat hızlı cevap alabilirsem pazartesi gününden itibaren çalışmalara başlayacağım telefondan aramadım sizi yoğun olabileceğinizi düşünerek kolay gelsin saygılar

    1_ Mekanik atölyem var ve gereken hizmetleri sunuyorum.. inceler tespit eder onarırız..
    2_ Aracın üzerindeki LPG regülatörü kapasitesi bizim Chiptuning sonrasındaki hava miktarını karşılayabilirse hiçbir problem yaşamadan kullanırsınız..
    3_ Normal şartlar altında, Sağlıklı bir motorda 30hp güç kazanılabiliyor..

    Turbo büyütmek isterseniz lpg sisteminide büyütmeniz gerekecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: etempm

    Selam,

    Audi A4 B7 2006 2.0 Benzinli motor LPG var. Güç ve tork artışı ne kadar olur ? Ayrıca nu artış hangi devirlerde en çok hissedilir ? Fiyat konusunu da belirtirseniz sevinirim.
    Tşk.

    Aracınızdan 17-19 hp extra güç çıkartabiliriz.. 25nm ye yakın tork elde edilir.. devir yükseldikçe güç dahada hissedilir hale gelir.. ama alt devirlerde mutlaka canlanır.. 600tl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: etempm

    Selam,

    Audi A4 B7 2006 2.0 Benzinli motor LPG var. Güç ve tork artışı ne kadar olur ? Ayrıca nu artış hangi devirlerde en çok hissedilir ? Fiyat konusunu da belirtirseniz sevinirim.
    Tşk.

    Aracınızdan 17-19 hp extra güç çıkartabiliriz.. 25nm ye yakın tork elde edilir.. devir yükseldikçe güç dahada hissedilir hale gelir.. ama alt devirlerde mutlaka canlanır.. 600tl

    Alıntıları Göster
    Mehmet Bey Merhaba,

    2007 model Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 130hp 330nm manuel 6 vites otomobilim 158,000km'de. Mekanik olarak gayet bakımlı olan otomobilim şu ana kadar bana pompa, enjektör, turbo kaynaklı hiç bir sorun yaşatmadı, umarım en az bu kadar km daha aynı sorunsuzlukla hizmet edebilir.

    EGR valfini söküp eBay'den aldığım bypass parçası ile intercoolerı doğrudan manifolda bağladım. EGR mekanik olarak iptal ancak araç ECU'sü üzerinden henüz iptal edilmedi. Araç orjinal ECU yazılımında öngörülen EGR akışına paralel olarak yakıt enjekte ettiği için gaza yüklendiğimde siyah duman az da olsa devam ediyor.

    Katalitik konvertörü de söktürüp içini boşaltarak aynı kutunun içine düz boru taktırdım. Bu şekilde egzost'ta oluşan basınç azaldı ve aracın devirlenme isteği de biraz daha iyileşti. Fakat bu işlemler modifiyeli ECU yazılımı ile destklenmediği sürece yeterince etkili olmuyor.

    Chip tuning işleminde aracı fazla zorlayıp uzun dönem güvenilirliğini zayıflatmadan tüm devir bantları ve viteslerde güç/tork artışı ve yakıt tasarrufu elde etmek istiyorum. Elbette egzost'tan rahatsız edici düzeyde siyah duman çıkmaması da önemli. Sonuçta katalitik konvertör iptal edildiği için egzost ve araç muayenesinde sıkıntı yaşamak istemem.

    Mondeo ile ilgili önceki yazılarınızda bu araca ilişkin kronik problemler olduğundan bahsetmişsiniz. Ben aracımla periyodik bakımlar ve su devirdaim dışında herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Kısa süre önce de BG244 ile kurum temizliği yaptırdım ve periyorik olarak da Würth common rail dizel katkısı kullanıyorum. Kronik sorun olarak neyi kastediyorsunuz? Chip tuning öncesi yapmam gereken özel bir işlem var mı?

    Problemsiz olarak bu araçtan alınabilecek azami güç/tork nedir? Chip tuning uygulamasını önce/sonra dinamometrede ölçerek ortalama ne kadar zamanda tamamlayabilirsiniz, benim aracım için de bedeli 600TL midir?

    Teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: BerkcanBergin

    Peki teşekkürler pekala 98 hp bi araç ortalama ne kadar artar? yani tahmini?

    yapılamadığından bilemiyeceğim.

    Alıntıları Göster
    Maşaallah herkesle tek tek ilgilenmiş ve düzgün bir iletişim kurmuşsunuz. Tebrik ederim sizi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harunresitz

    Maşaallah herkesle tek tek ilgilenmiş ve düzgün bir iletişim kurmuşsunuz. Tebrik ederim sizi...

    Alıntıları Göster
    2004 model bmw e46 330 cd (204hp) araç için chip uygulaması yapmayı düşünmekteyim ? güç artışı ne olur ? 7.2 sn 0-100 km değeri, güç artışı sonrası bu değeri kaça indirebiliriz ?

    şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guide -- 28 Kasım 2011; 0:21:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filuzmani

    Mehmet Bey Merhaba,

    2007 model Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 130hp 330nm manuel 6 vites otomobilim 158,000km'de. Mekanik olarak gayet bakımlı olan otomobilim şu ana kadar bana pompa, enjektör, turbo kaynaklı hiç bir sorun yaşatmadı, umarım en az bu kadar km daha aynı sorunsuzlukla hizmet edebilir.

    EGR valfini söküp eBay'den aldığım bypass parçası ile intercoolerı doğrudan manifolda bağladım. EGR mekanik olarak iptal ancak araç ECU'sü üzerinden henüz iptal edilmedi. Araç orjinal ECU yazılımında öngörülen EGR akışına paralel olarak yakıt enjekte ettiği için gaza yüklendiğimde siyah duman az da olsa devam ediyor.

    Katalitik konvertörü de söktürüp içini boşaltarak aynı kutunun içine düz boru taktırdım. Bu şekilde egzost'ta oluşan basınç azaldı ve aracın devirlenme isteği de biraz daha iyileşti. Fakat bu işlemler modifiyeli ECU yazılımı ile destklenmediği sürece yeterince etkili olmuyor.

    Chip tuning işleminde aracı fazla zorlayıp uzun dönem güvenilirliğini zayıflatmadan tüm devir bantları ve viteslerde güç/tork artışı ve yakıt tasarrufu elde etmek istiyorum. Elbette egzost'tan rahatsız edici düzeyde siyah duman çıkmaması da önemli. Sonuçta katalitik konvertör iptal edildiği için egzost ve araç muayenesinde sıkıntı yaşamak istemem.

    Mondeo ile ilgili önceki yazılarınızda bu araca ilişkin kronik problemler olduğundan bahsetmişsiniz. Ben aracımla periyodik bakımlar ve su devirdaim dışında herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Kısa süre önce de BG244 ile kurum temizliği yaptırdım ve periyorik olarak da Würth common rail dizel katkısı kullanıyorum. Kronik sorun olarak neyi kastediyorsunuz? Chip tuning öncesi yapmam gereken özel bir işlem var mı?

    Problemsiz olarak bu araçtan alınabilecek azami güç/tork nedir? Chip tuning uygulamasını önce/sonra dinamometrede ölçerek ortalama ne kadar zamanda tamamlayabilirsiniz, benim aracım için de bedeli 600TL midir?

    Teşekkür ederim.

    Manifold daki kurum birikimini takip etmek lazım.. Carbon parçalarının turbo ile teması kotu sonuclar doğruyor..

    uygulama oncesi ve sonrası arasındaki farkı esas alırız bu araçlarda.. %25 Güç %20 Tork artışı idealdir..

    Uygulama 1 saat sürer. 600tl evet.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: harunresitz

    Maşaallah herkesle tek tek ilgilenmiş ve düzgün bir iletişim kurmuşsunuz. Tebrik ederim sizi...

    Teşekkür ederim.

    Mesleği ayak altına aldıranlarla anca bu şekilde mücadele edilebiliyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guide

    2004 model bmw e46 330 cd (204hp) araç için chip uygulaması yapmayı düşünmekteyim ? güç artışı ne olur ? 7.2 sn 0-100 km değeri, güç artışı sonrası bu değeri kaça indirebiliriz ?

    şimdiden teşekkürler.

    204 hp lik bu 3000cc makina Chiptuning ile 230hp ye çıkıyor ve 0-100 hızlanması Hiç sarmadığı bir durumda 6.3-6.5sn gibi olur..

    Gerçekten potansiyeli yüksek bir makina ve tavsiye ederim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: guide

    2004 model bmw e46 330 cd (204hp) araç için chip uygulaması yapmayı düşünmekteyim ? güç artışı ne olur ? 7.2 sn 0-100 km değeri, güç artışı sonrası bu değeri kaça indirebiliriz ?

    şimdiden teşekkürler.

    204 hp lik bu 3000cc makina Chiptuning ile 230hp ye çıkıyor ve 0-100 hızlanması Hiç sarmadığı bir durumda 6.3-6.5sn gibi olur..

    Gerçekten potansiyeli yüksek bir makina ve tavsiye ederim..

    Alıntıları Göster
    anladığım kadarı ile tatlı bir uygulama olacak 24 hp lik bir artış olacağına göre , 45 50 hp güç artışından bahseden firmalar var , bu güç artışı nasıl sağlanıyor acaba ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guide



    anladığım kadarı ile tatlı bir uygulama olacak 24 hp lik bir artış olacağına göre , 45 50 hp güç artışından bahseden firmalar var , bu güç artışı nasıl sağlanıyor acaba ?

    Uygulamalarımızda tabiki güvenlik ön planda ama bu motordan 45-50hp sadece yazılımla çok zor.. çok sert bi yazılımla bile max 35hp alınabilir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: guide



    anladığım kadarı ile tatlı bir uygulama olacak 24 hp lik bir artış olacağına göre , 45 50 hp güç artışından bahseden firmalar var , bu güç artışı nasıl sağlanıyor acaba ?

    Uygulamalarımızda tabiki güvenlik ön planda ama bu motordan 45-50hp sadece yazılımla çok zor.. çok sert bi yazılımla bile max 35hp alınabilir..

    Alıntıları Göster
    6.3-5 sn benim için yeterli gelebilir. şu an 184 lüğü sedanı var , aralık ayı içerisinde değiştireceğim arabamı . size alır almaz bildiririm , izmir'e hangi sıklıkla geliyorsunuz ? birde dizel bahsettiğim dizel araçta , chip harici nasıl bir uygulama yapabiliriz güç artışı için , yakıt sarfiyatını çok arttırmadan tabi ? şehir içi işlerimde de kullanıyorum aracımı , aylık ortalam 1500-1700 km civarı yol yapıyorum ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guide

    6.3-5 sn benim için yeterli gelebilir. şu an 184 lüğü sedanı var , aralık ayı içerisinde değiştireceğim arabamı . size alır almaz bildiririm , izmir'e hangi sıklıkla geliyorsunuz ? birde dizel bahsettiğim dizel araçta , chip harici nasıl bir uygulama yapabiliriz güç artışı için , yakıt sarfiyatını çok arttırmadan tabi ? şehir içi işlerimde de kullanıyorum aracımı , aylık ortalam 1500-1700 km civarı yol yapıyorum ...

    Aslında bende bu aracın peşindeyim, Manual bi 330D twinturbo ile 450hp yapmak niyetindeyim.. Allah kısmet ederse önümüzdeki yaza caddeye indirmeyi düşünüyorum.. Drift hevesim var ve eğitimlere katılmak, drift yapmak için kullanıcam aracı.. sizde daha yüksek tork ve güçler düşünürseniz turbo değişimi şart..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: guide

    6.3-5 sn benim için yeterli gelebilir. şu an 184 lüğü sedanı var , aralık ayı içerisinde değiştireceğim arabamı . size alır almaz bildiririm , izmir'e hangi sıklıkla geliyorsunuz ? birde dizel bahsettiğim dizel araçta , chip harici nasıl bir uygulama yapabiliriz güç artışı için , yakıt sarfiyatını çok arttırmadan tabi ? şehir içi işlerimde de kullanıyorum aracımı , aylık ortalam 1500-1700 km civarı yol yapıyorum ...

    Aslında bende bu aracın peşindeyim, Manual bi 330D twinturbo ile 450hp yapmak niyetindeyim.. Allah kısmet ederse önümüzdeki yaza caddeye indirmeyi düşünüyorum.. Drift hevesim var ve eğitimlere katılmak, drift yapmak için kullanıcam aracı.. sizde daha yüksek tork ve güçler düşünürseniz turbo değişimi şart..

    Alıntıları Göster
    iyi günler dilerim mehmet bey size sormak istediğim birkaç şey var
    öncelikle bendeki araba Skoda Fabia 1.2 tsi 105bg chiptuning yaptırmak istiyorum aracımın turbosu 17000 de fabrikasyon bi sorundan dolayı değişti ve şuanda 20000 km de ve hala garanti kapsamında.
    yapılan tuning işlemi ne kadar güvenli ve garanti kapsamından çıkarmı bunlar benim aklıma takılan sorunlar birde sağıklı olarak kaç bg ve tork kazanabilirim.
    konyadayım bunu sağlıklı bir şekilde nerde yaptırabilirim bilgilendirirseniz çok sevinirim iyi çalışmalar




  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.