Şimdi Ara

MODİFİYE CHIP TUNING VE POWER BOX HAKAN USTA (163. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.922
Cevap
44
Favori
369.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 161162163164165
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi forumlar.

    2007 1.3 multijet 75 bg fiat grande punto stock için, alt devirlerdeki cansızlığı gidermek, biraz daha atak-ivmelenen bir araç elde etmek maksatlı chiptuning uygulamasını Ankara'da yaptırmak istiyorum. motorun güvenli değerler arasında kalması önemli. aradım ancak konu içerisinde benzer olarak linealara yanıtlarınız olmuş. bu araç ve motor için ne yapabiliriz? teşekkür ederim..
  • öncelikle iyi günler dilerim. 2011 model megane 3 1.5 dci 105 bg aracıma sizin uygulamanız olan megachips'i yaptırmak istiyorum, ama öncelikle bir kaç sorum olacak, bilgilendirirseniz sevinirim.

    1)araştırdığım kadarıyla istanbul menşeli bir firmasınız, fakat bayilikleriniz var. ben de izmir'de yaptırmayı düşünüyorum, sitenizde yazdığı kadar otolabs bosch car izmir'deki bayinizmiş. benim aracıma yazılım istanbul üzerinden yazılıp mı gönderilecek yoksa izmir'deki usta kendi mi yazıcak yazılımı? bir de ücret tahmini olarak ne kadardır belli mi acaba? bu ücrete dyno ölçümleri dahil midir?

    2)son hız konusunda çeşitli şeyler yazılıyor. bu uygulama ile son hız artıyor mu? ya da sizin uygulamanız ile fabrika çıkışı aracın son hız sınırlamasını kaldırabiliyor musunuz?

    3)uygulamayı yaptırdıktan belli bir zaman sonra istenilmesi halinde araç eski stock haline çevrilebiliyor mu? aracın orijinal yazılımının yedeğini bize de veriyor musunuz?

    4)son olarak bir yerde okuduğum kadarıyla Egr ve dpf iptali yapılıyormuş sizde böyle bir uygulama var mı? bunun yapılma amacı ne olabilir?

    şimdiden teşekkürler :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1warsangel1 -- 24 Kasım 2013; 15:39:01 >




  • ChipTuning Uzmanı kullanıcısına yanıt
    Chip tuning yapmanın bir riski var mıdır ve performans artırımından sonra yakıt tüketimi nasıl etkileniyor?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi geceler,

    Genesis coupe (2011 model) 213 hp - 310nm tork değerine sahip. Uygulama sonucu değer artışı ne olur? daha önce uyguladıgınız genesis coupe var mı acaba?

    syg
  • Hocam merak ettiğim birşey var mesela 160 hp sciroccoların 0-100leri 8.0 sn
    aynı motoru kullanan audi a3 ün 122 hpliklerinin 9.3 sn
    A3 e chip uygulandığında 160 hp olduğunu biliyorum peki 0-100 değeride 8.0 sn ye ye kadar düşer mi
    şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    Hocam merak ettiğim birşey var mesela 160 hp sciroccoların 0-100leri 8.0 sn
    aynı motoru kullanan audi a3 ün 122 hpliklerinin 9.3 sn
    A3 e chip uygulandığında 160 hp olduğunu biliyorum peki 0-100 değeride 8.0 sn ye ye kadar düşer mi
    şimdiden teşekkürler.

    Bende merak ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: venomtigris

    İyi forumlar.

    2007 1.3 multijet 75 bg fiat grande punto stock için, alt devirlerdeki cansızlığı gidermek, biraz daha atak-ivmelenen bir araç elde etmek maksatlı chiptuning uygulamasını Ankara'da yaptırmak istiyorum. motorun güvenli değerler arasında kalması önemli. aradım ancak konu içerisinde benzer olarak linealara yanıtlarınız olmuş. bu araç ve motor için ne yapabiliriz? teşekkür ederim..

    Merhabalar

    75lik 1.3 leri Chiptuning ile 92-95hp, 220-230nm lere çıkarıyoruz.

    ankara temisilcim K1 PErformance Koray bey e 0 505 616 16 16 dan ulasabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cryingwolf

    öncelikle iyi günler dilerim. 2011 model megane 3 1.5 dci 105 bg aracıma sizin uygulamanız olan megachips'i yaptırmak istiyorum, ama öncelikle bir kaç sorum olacak, bilgilendirirseniz sevinirim.

    1)araştırdığım kadarıyla istanbul menşeli bir firmasınız, fakat bayilikleriniz var. ben de izmir'de yaptırmayı düşünüyorum, sitenizde yazdığı kadar otolabs bosch car izmir'deki bayinizmiş. benim aracıma yazılım istanbul üzerinden yazılıp mı gönderilecek yoksa izmir'deki usta kendi mi yazıcak yazılımı? bir de ücret tahmini olarak ne kadardır belli mi acaba? bu ücrete dyno ölçümleri dahil midir?

    2)son hız konusunda çeşitli şeyler yazılıyor. bu uygulama ile son hız artıyor mu? ya da sizin uygulamanız ile fabrika çıkışı aracın son hız sınırlamasını kaldırabiliyor musunuz?

    3)uygulamayı yaptırdıktan belli bir zaman sonra istenilmesi halinde araç eski stock haline çevrilebiliyor mu? aracın orijinal yazılımının yedeğini bize de veriyor musunuz?

    4)son olarak bir yerde okuduğum kadarıyla Egr ve dpf iptali yapılıyormuş sizde böyle bir uygulama var mı? bunun yapılma amacı ne olabilir?

    şimdiden teşekkürler :)

    1- İzmir temsilcim aracınızdan yazılımı okuyup bana ileticek, ben modifiye edip ona yollayacağım, oda araca yazıp ölçecek. herşey dahil 650tl mertebelerinde şu sıralar.
    2- eğer aracda herhangi bir limitasyon varsa kaldırırız, yoksa ellenmez.
    3- Evet istenildiginde tekrar orjinal yazılım araca yüklenebilir, bu operasyon ücretsizdir. isterseniz orjinal yazılımı mail atabiliriz.
    4- aracınızda dpf yok, egr var ve iptal edilmeli. EGR iptali motorunuzda gün geçtikçe artan kurum birikimini durdurmaya yarar. Motor ömrünüz çok dha uzun olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berksus

    Chip tuning yapmanın bir riski var mıdır ve performans artırımından sonra yakıt tüketimi nasıl etkileniyor?

    Merhaba

    Chiptuning uygulaması kararında yapıldığında gayet verimli ve risksizdir. Bakımları eksik edilmeyen ve doğru kullanılan otomobillerde aracın ömrü boyunca sorun çıkarmaz..

    Yakıt tüketimindeki değişiklik, araçdan araca, motordan motora, kullanıcıya ve kullanım stiline göre değişiklik gösterir. Genelde sabit şartlarda en az %8 düşer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: conradi

    İyi geceler,

    Genesis coupe (2011 model) 213 hp - 310nm tork değerine sahip. Uygulama sonucu değer artışı ne olur? daha önce uyguladıgınız genesis coupe var mı acaba?

    syg


    Merhaba

    Malum bu arac pek yaygın değil, Henuz elimizden geçmedi. Yurtdışından partnerlerimiz bu otomobil ile ilgileniyorlar, 40-45hp ve 55-60nm arttırılabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    Hocam merak ettiğim birşey var mesela 160 hp sciroccoların 0-100leri 8.0 sn
    aynı motoru kullanan audi a3 ün 122 hpliklerinin 9.3 sn
    A3 e chip uygulandığında 160 hp olduğunu biliyorum peki 0-100 değeride 8.0 sn ye ye kadar düşer mi
    şimdiden teşekkürler.

    Chiptuning ile 1.3sn düşürülebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    Hocam merak ettiğim birşey var mesela 160 hp sciroccoların 0-100leri 8.0 sn
    aynı motoru kullanan audi a3 ün 122 hpliklerinin 9.3 sn
    A3 e chip uygulandığında 160 hp olduğunu biliyorum peki 0-100 değeride 8.0 sn ye ye kadar düşer mi
    şimdiden teşekkürler.

    Chiptuning ile 1.3sn düşürülebilir.

    Yani ayni degerleri yakalar diyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mehmet Bey,

    B5.5 Passat 1.9 TDI alma arefesindeyim.Daha önce de bir 130PS'lik Passat'ım vardı,daha güçlü hale getirmek istiyorum fakat bunu sadece yazılım ile düşünmüyorum.Niyetim alt devirleri yeterli,üst devirleri canlı bir araç ortaya çıkarmak.Homojen bir güç dağılımı istiyorum,anlatmak istediğimi anlamışsınızdır.

    Bu konuda uzun süredir kafamda beliren sorular var.Bu bahsettiğim şeyi sağlamak için genelde Hybrid turbo,daha büyük intercooler,enjektörler ve diğer ufak tefek şeylerden bahsediyorlar.Aşırı sarmayan fakat özellikle uzun yolda iyi giden,ücret açısından optimum değeri yakalayabilecek eğlenceli bir uygulama nasıl olmalı.Ne yapabiliriz bu araca?

    Birde Biyodizel kullanıyordum %20 Eurodiesel karıştırarak bu mesele herhangi bir sıkıntı çıkartır mı uygulamalara?Ücret tahmini ne kadar olur?Sorularıma açıklayıcı bir cevap verebilirseniz sevinirim.Kırklareli'den geleceğim yanınıza...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi P.O.B. -- 29 Kasım 2013; 20:31:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    Yani ayni degerleri yakalar diyorsunuz

    buyrun yapalım deneyelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tüylü Bamya

    Mehmet Bey,

    B5.5 Passat 1.9 TDI alma arefesindeyim.Daha önce de bir 130PS'lik Passat'ım vardı,daha güçlü hale getirmek istiyorum fakat bunu sadece yazılım ile düşünmüyorum.Niyetim alt devirleri yeterli,üst devirleri canlı bir araç ortaya çıkarmak.Homojen bir güç dağılımı istiyorum,anlatmak istediğimi anlamışsınızdır.

    Bu konuda uzun süredir kafamda beliren sorular var.Bu bahsettiğim şeyi sağlamak için genelde Hybrid turbo,daha büyük intercooler,enjektörler ve diğer ufak tefek şeylerden bahsediyorlar.Aşırı sarmayan fakat özellikle uzun yolda iyi giden,ücret açısından optimum değeri yakalayabilecek eğlenceli bir uygulama nasıl olmalı.Ne yapabiliriz bu araca?

    Birde Biyodizel kullanıyordum %20 Eurodiesel karıştırarak bu mesele herhangi bir sıkıntı çıkartır mı uygulamalara?Ücret tahmini ne kadar olur?Sorularıma açıklayıcı bir cevap verebilirseniz sevinirim.Kırklareli'den geleceğim yanınıza...

    Merhabalar

    180kmh üzeri hızlarda çok canlı bir arac düşünüyorsanız GT22 takılmalı. Hibrit turbolar sistemin dengesini cok bozuyor.. MEvcut intercooler Mevcut enjektörler ile GTB2260vk turbo size 220hp gibi stabil bir değer çıkartır. Alt devirler orjinalden daha canlı olacağı gibi üst devirlerde muhteşem bir performans elde edersiniz. Bahsettiğim uyguluma ortalama 3000tl tutar.. Bio dizel kullanımında filtrelemeyi iyi yaptığınız sürece biraz fazla duman haricinde sorun yasamazsınız..




  • iyi günler 1.9 tdi motorlu caddy için ne kadarlık bir artış sağlanabiliyor safelimit olarak ve fiyat bilgisi alabilirmiyim
  • İyi günler acaba 174lük caravella için tork ve hp artışı ne kadar ?
    Birde 90lık tourneo connect içinde aynı şekilde hp ve tork artışı ne kadar ayrıca fiyat alabilirmiyim acaba?


    Birde bi kaç yerde okudum 174lük caravellalar daha fazla gücü kaldırmıyo şanzuman,174den fazlasında kısa zaman içinde şanzuman ötme yapıyo diyolar doğrumudur bu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    iyi günler 1.9 tdi motorlu caddy için ne kadarlık bir artış sağlanabiliyor safelimit olarak ve fiyat bilgisi alabilirmiyim

    140hp idealdir. 650tl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmtcnars

    İyi günler acaba 174lük caravella için tork ve hp artışı ne kadar ?
    Birde 90lık tourneo connect içinde aynı şekilde hp ve tork artışı ne kadar ayrıca fiyat alabilirmiyim acaba?


    Birde bi kaç yerde okudum 174lük caravellalar daha fazla gücü kaldırmıyo şanzuman,174den fazlasında kısa zaman içinde şanzuman ötme yapıyo diyolar doğrumudur bu ?

    Merhaba

    174 lük 2.5 TDI lar 225hp seviyesine sağlıklı ulaşabiliyor. +60nm tork artışı idealdir. Ben bugüne dek herhangi bir sanzuman problemi ile karşılaşmadım.
    Connect 90 dan 115 e çıkar. Dizel fiyatımız yıl sonuna kadar 650tl dir.
  • Hocam iyi günler,

    2013 Model Peugeot 308 1.6 e-HDdi 112 HP Auto6r aracım var.
    Maksimum güç (hp/dd) 112 / 3600
    Maksimum tork (Nm/dd) 270 / 1750

    Aracıma chip tuning uygulaması yaptırmak istiyorum. Uzun süredir araştırıyorum fakat kimileri Auto6r çok nazlı şanzıman chip tuning ile sana çok masraf çıkartır diyorlar. Size sormak istediğim aracımdan sorunsuz risksiz şekilde alabileceğim hp / tork miktarı ne kadar ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bluxe -- 7 Aralık 2013; 16:13:13 >
  • 
Sayfa: önceki 161162163164165
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.