Şimdi Ara

Modern Warfare 2 Multiplayerinde olmasını istediğiniz değişiklikler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
1.145
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Modern Warfare hastası bir oyuncu olarak son oyunun bence kapatılması gereken hataları var. Bunları sizlerle paylaşıp görüşlerinizi almak istedim.

    Bence;

    1. Öncelikle Marathon denilen perk tam bir saçmalık, hiçbir insan evladının durmadan koşması gibi birşey olamaz, onu kaldırıcaksın yerine ilk oyunda olduğu gibi Extreme Condition koyacaksın, normalden daha uzağa koşabilecek bu perki seçen ama asla sınırsız koşma olmayacak.

    2. Commanda al sana ikinci lanetli perk, 5 metreden adam bıçaklamak nedir sorarım size? Bu perk kaldırılmalı veya kalsın diyorsanda biraz ayar çekersin bunu seçen bir kerede seçmeyende iki bıçak darbesiyle öldürür düşmanı.

    3. Tactical Insertion güzel icat fakat bunu arkaşıyla birlik olup nuke atmak için kullananlar var. Şimdi buna bir ayar çekeceksin arkadaşım ya düşman belli mesafedeyken atamıcaksın bundan, veya üst üste ölmüşsen bir süre kullandırmayacak. Başka çözümlerde bulunabilir.

    4. Birçoğunuzun başına gelmiştir, canını dişine takıyosun bir sürü kill alıyosun +10 + 20 oynamışsın bir bakıyorsun salak takım arkadaşların arasında -15 -20 oynayanlar var bu salaklar yüzünden maç kaybediyorsun. O halde patates çuvalı gibi oynayan devamlı ölenlere Spawn-delay koyacaksın arkadaşım. Bir adam devamlı ölüyor mu bekleteceksin 20 saniye 30 saniye her öldüğünde bekleyecek deathstreak güzel düşünce ama bu heriflere 10x can versen bunlar gene hayatta kalamıyor. Veya salak oynayanları takımdan atma olacak vote to kick olacak oylayıp atacan oyundan bu dallamaları. 3. madde deki tactical atıp arkadaşına kendini öldürtenlerede çözüm olur spawn-delay.

    5. EMP denilen zımbırtı faydalı ama 15 killstreak istemeside saçmalık. Oyunda çok fazla asistan ekipman var. Radar, UAV, Heartbeat sensor vs. Mantıklı bir streak sayısına çekilirse bu EMP oyunda fark yaratan bir streak haline gelir, oyunada renk gelir.

    6. Noobtube Türkçesi amele modeli oynayanlara bir ayar getirilmeli, yani ekipmana göre perk seçimimi konur başka birşeymi bilemicem ama koşup adam bıçaklayan, danger close seçip etrafı grenade launcher ile şuursuzca bombalayanlara bir dur denilmeli. Silahla adam vurma oyunumu köşe kapmacamı belli değil.

    7. Seçilen ekipmana ve silaha göre her askerin bir ağırlığı olmalı Lightweight perki ancak o zaman farkı yansıtmalı. Yani elinde ump45 cebinde handgun ile gezenle, elinde LMG olup sırtında RPG7 taşıyanın veya scavanger kullanıp extra ammo taşıyanın hareket kabiliyeti aynı olmamalı. Elinde ağır silah taşıyan adam ağır hareket etmeli bunun önüne geçmek için Lightweight seçmeli.

    8. RPG7 vb. ağır silahları handgun gibi kullanılması beni ayar eden bir başka özellik. RPG7 atıyosun arkaşım attığında kulakların çınlamalı, ne bilim adam sendelemeli. Bi bakıyosun adamın elinde RPG7 var sağa sola sıka sıka geliyor.

    Kıssadan hisse demek istediğim oyunu shooter gibi oynamaya çalışan benim gibi herkesi sanırım yukarıda yazdıklarım az çok rahatsız ediyordur. Bunlardan biri bile düzeltilmez ama umarım bir sonraki oyunda bunlara bir ayar getirilir. Ama yinede MW2 gibi oyun yok bıkmadan oynuyoruz, ailecek hastasıyız xD







  • ben sadece single olarak oynadım o yüzden bilmiyorum herhalde... PERK ne demek?...
  • bence tum PERK ler kaldırılmalı hepsi sacma
  • Öncelikle -benim fikrim- bu oyunda hiç bir değişiklik yapmazlar...

    Perk sistemi bu serinin tuzu biberi. her ne kadar birçok perk bazı zamanlarda can sıksa da genel olarak dengeli ayarlanmışlar. dengeli derken perk1, 2, ve 3'teki perkler kendi içinde yani... Genel olarak diğer her yazdığına katılıyorum. Ancak 7. de bahsettiğin olay var. yani silaha göre koşma hızın değişiyor...

    Benim ilk çıktığından beri takıldığım olay care package olayı.. Maalesef olmamış o. Care package'den en fazla predator missile ve sentry gun çıkmalıydı. daha büyük ks ödülleri çıkmamalıydı. O zaman gerçek anlamda 'yardım paketi' olurdu ve oyuncular bomba kurması, capture etmesi gerekirken paket almaya uğraşmazlardı...

    Sözde bir klan tagı yerine gerçek bir klan sistemi olmalıydı...

    Her ne kadar bazı anlarda can sıksa da multisini genel olarak beğeniyorum ve oynamaya devam edeceğim... P8'im şu an, son sürat devam...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C-TRanger -- 28 Nisan 2010; 12:18:10 >




  • iceman en önemli şeyi yazmamışsın STEADY AIM ın kalkması gibi oyundaki en saçma perk ayrıca diğer perklerde inanılmaz saçmalık Cold bloaded güzel ama inanılmaz derecede oyunu kolaylaştıran ve gereksizleştiren çok perk var Martydhom perki buna dahil değil ama dediğim gibi saçmalık çok oyunda, ayrıca oyunun tek amacının KILLSTREAK ve PUSU olduğu düşünülürse sürekli aynı noktaya bekleyen kişi içinde bir kısıtlama getirilmesi lazım aynı bölgede çakılı kalan haritada radar kırılmadan her türlü görünsün mesela, vuruş enerjisi arttırılsın 2 mermi yerine 4 mermi olsun az biraz BF ye benzetsinler oyunu
  • @C-TRanger bende yazının sonunda hiçbir değişiklik yapmayacaklarını yazdım zaten, bu kadar çok satan bu kadar popüler olmuş bir oyunun bu kadar sahipsiz kalması anlaşılır gibi değil. Activision MW ve GH serilerinde ki paragöz tavırları nedeniyle piyasanın yeni EA'sı olmaya koşar adım ilerliyorlar.

    Gelelim care package olayına, bence care package güzel bir düşünce ama Emergency airdrop çok dengesiz birde haritanın dışına atıyor ya kutuları şaka gibi :D

    @isimsizpost Steady Aim'i sence neden saçma daha fazla nefes tutmadan dolayımı yok hipfire'da tutarlılığı yükselttiği için mi? Çakılı oynayanlara en güzel çözüm adam işaretleme BC2'de ki gibi.
  • Bu oyunda hiçbir değişikliğe gerek yok oynuyamıyorsan oynuyamıyorum diyeceksin.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Steam den Modern Warfare 2 almak?
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Ha evet doğru.. çok güzel alaka, bravo...
  • @sawgiray konu oynayıp oynayamamak değil oynuyoruz fakat biraz balans ayarı olsa daha iyi bir oyun olurmuydu onu tartışıyoruz.

    Edit: İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi icemanF1 -- 28 Nisan 2010; 12:54:46 >
  • 1-Marathon bence gerekli bir perk. Yine bence oyunun zevkini kaçırmıyor. CoD4'e göre daha büyük haritalarda oynuyoruz ve özellikle demolition gibi modlarda marathon kullanan 1-2 kişi hayati önem taşıyabiliyor çünkü her saniye önemli.
    2-Commando perki evet kaldırılabilir benim için çok bir anlamı yok. Arada Marathon, Light weight, Commando üçlüsüyle kafa dağıtmalık oyunlar hoş oluyordu fakat oyunun arcade havasından kurtulup biraz daha ciddileşmesi isteniyorsa kaldırılabilir.
    3-Tactical Insertion kullanarak nuke attıran hiç görmedim yorum yapamıycam fakat oyuna renk katan hoş bir şey=)
    4-Bu dediklerine katılmıyorum. Oyuna yeni başlamış,oyuna veya kontrollere alışmaya çalışan oyunculara birde bu tarz bir muamele yapmak hoş olmaz onun yerine serverları derecelendirmek daha iyi olur. Mesela starter demolition, medium demolition ve advenced yada pro demolition gibi..
    5-EMP 12 KillStreakde falan olabilir ama daha az olmamalı tam zamanını bilmiyorum fakat 30saniye ile 1dk arasında her türlü elektronik aleti durduruyor. 7-9 gibi bir KillStreakde açılırsa zaten hiç bir şey kullanamaz oluruz.
    6-Bu tarz oyun oynayanlara yapcak hiç bir şey yok. Sonuçta böyle oynamak için bu oyunu alanlar var. Danger close belki kalkabilir fakat GL,RPG gibi silalar bence her savaş oyununda olmalı..
    7-Bu ağırlığa göre koşma hızı zaten oyunda mevcut her ekipmanın bir mobility değeri var. Koşu hızının buna göre belirleniyor.
    8-Dediğim gibi oynayan oyuncuya göre bu değişiyor. Gayet iyi ve taktiksel olarak bu silaları kullananlarda var sizin dediğiniz gibi oynayanlarda var. Tamamen oyuncuya bağlı bir olay bu. Kontrol edilemez.




  • @Tanty

    1-Marathon hayati olabilir onda hemfikiriz, ama ya koşma mesafesini etklemeli yani normalde hiç durmadan adamımız 50 metre koşuyorsa, bununla 100 metre koşsun veya normalde koşuş hızı atıyorum 10km/s ise 15km/s olsun deli dana gibi koşmanın akılla mantıkla izah etmenin hiç bir yolu yok.

    2-Kafa dağıtmak için bile kullanılmasın bence :)

    3-Atamasalarda çabalıyorlar bir bakıyosun adamların clan tagleri aynı biri bizim takımda diğeri karşı takımda, devamlı biri diğerini öldürüyor. Tactical insertion'ı amacına uygun kullanmaya zorlayıcı kurallar getirilebilir, yoksa bence en güzel ekipmanlardan biri.

    4-Rütbe sistemine göre ayrılsınlar çok mantıklı bilmem kaçıncı prestijdeki adamların arasında erbaşın ne işi var onlar için mutlaka pratik lobileri olmalı.

    5-EMP oyunda çok atıl benim anlatmak istediğim oyuna daha fazla katkısı olmasını sağlamaktı.

    6-Perk/Silah kısıtlaması getirelebilir ama dediğin gibi engellemek zor, mutlaka gavur bebelerin arasında oyunu bozmak için oynayanlar çıkıyor.

    7-Çok etkili değil, ben yanımda en ağır silahla gezdiğimide de, en hafif silahla gezdiğimde adamın hızı bana pek değişiyor gibi gelmiyor açıkcası.

    8-RPG vb. silahlar kolay kill almak için birebir bu silahları normal silahtan kullanım açısından ayıran hiçbir özellik yok, benim anlatmaya çalıştığım madem RPG atıyosun mutlaka 3-4 saniye karakterin dizzy olmalı reload süresi uzun olmalı, tahrip gücü ne kadar yüksek yan etkisi o kadar fazla olmalı.

    Bu arada yanıtla için teşekkürler.




  • serverdaki kopmaları düzeltisinler benim için kafi
  • Mw2'yi nadasa birakip biraz bad company oyna, icin açılır.
  • 1-Evet dediğin gibi olabilir yani CoD4'deki gibi veya benzer yapabilirler.
    2-Popüler olan ve para kazandıran her oyun kolaylaşmaya ve Hardcore oyuncu seviyesinden casual oyuncu seviyesine inmeye mahkumdur. Örnek vermek gerekirse World of Warcraft çok güzel bir örnek olacaktır. Nerdeyse her patch oyunu daha da kolaylaştırıyor. Yanlış hatırlamıyorsam 3 veya 4 kere level atlarken gerekli olan exp miktarları azaltıldı üstüne boost olayını kolaylaştıran bir exp dağıtım sistemi geldi. Bu olayın Mw serisine yansıması ise daha arcade bir oyun tarzı.
    3-Bence o da kullanıcıya göre değişen bir eşya. Yani bir iki oynama yapılırsa belki dediğin olaya çözüm olucak ama adam gibi kullanan için oyunu zorlaştırıcı bir etken olucak. Adam gibi düşünülmesi lazım
    4-Sonuçta herkes bir süre sonra senin rütbene gelicek daha etkili bir çözüm lazım.
    5-11 yada 12 KS isterse daha çok seçilen bir KS reward olabilir hem oyuna daha çok dahil olur belki
    6-Evet. Sadece yabancılar değil bunu yapan Türk de çok. Özellikle CoD 4 zamanında artık pek yapan yok.
    7-Düşündüğün özellik çok hoş olabilir tabi gerçeğe uymaz orası ayrı. Mesela bizim oyunda kullandığımız AT4 recoilless rifle(geri tepmesiz) olarak geçen bir tür silah. Yani asıl özelliği kullanan insana bir zarar vermeden, bu tarz yüksek güçlü silahların ateşlendiği zaman ortaya çıkan dezavantajlar(geçici sağırlık,denge kaybı vs vs) ortaya çıkmadan kullanılması. Bf BC2'de yanınızda bomba patladığında,yanınıza roket çarptığında veya tank ateş ettiğinde kulak çınlaması oluyor ve sonrasında sesler yavaş yavaş geri geliyor bence çok hoş bir özellik=)
    Biraz değişiklik arıyorsanız mutlaka Battlefield Bad Company 2'yi deneyin. Ben arakadaştan aldım denemek için 3 gündür oynuyorum hiç bir kötü yanını görmedim. Tabi ilerde çıkabilir bilemem yada zevkinize hitap etmeyebilir. Bir deneyin derim ben almayı düşünüyorum ciddi ciddi. LAG derdi yok, oyun bulma derdi yok, oyunun yapısından dolayı oraya buraya GL yada RPG sallayan adam görmek zor (yok değil, onlar her yerdeler ) ayrıca 4 kişi squad kurup headsetle oynamak muhteşem. Benim için MWdeki en büyük eksiklik adam gibi sniper oynanmamasıydı Bf BC2 de aradığımı buldum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dark dragon

    Mw2'yi nadasa birakip biraz bad company oyna, icin açılır.

    Kesinlikle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemanF1

    4. Birçoğunuzun başına gelmiştir, canını dişine takıyosun bir sürü kill alıyosun +10 + 20 oynamışsın bir bakıyorsun salak takım arkadaşların arasında -15 -20 oynayanlar var bu salaklar yüzünden maç kaybediyorsun. O halde patates çuvalı gibi oynayan devamlı ölenlere Spawn-delay koyacaksın arkadaşım. Bir adam devamlı ölüyor mu bekleteceksin 20 saniye 30 saniye her öldüğünde bekleyecek deathstreak güzel düşünce ama bu heriflere 10x can versen bunlar gene hayatta kalamıyor. Veya salak oynayanları takımdan atma olacak vote to kick olacak oylayıp atacan oyundan bu dallamaları. 3. madde deki tactical atıp arkadaşına kendini öldürtenlerede çözüm olur spawn-delay.

    6. Noobtube Türkçesi amele modeli oynayanlara bir ayar getirilmeli, yani ekipmana göre perk seçimimi konur başka birşeymi bilemicem ama koşup adam bıçaklayan, danger close seçip etrafı grenade launcher ile şuursuzca bombalayanlara bir dur denilmeli. Silahla adam vurma oyunumu köşe kapmacamı belli değil.


    Ne kadar iyi oyuncusun bilmiyorum ama elbet senden çok daha iyileri var. Onlar da seni salak, amele, dallama statüsüne koyup seninle aynı oyunda oynamak istemeyebilirler. Görüldüğü gibi bu işin sonu yok. Ama herkes edebiyle oynasaydı böyle bir sorun olmayacaktı.

    Şunu anla dostum; acemi oyunculara hakaret etmek seni iyi oyuncu yapmaz. Ki bu işten para kazanmadığın sürece iyi oyunculuğunun da hiçbir önemi yok. Sanırım ne demek istediğimi anladın.

    Konuya dönecek olursak, efendi adamla oynayayım kâfi. Ama IW bunu düzeltemez değil mi?




  • Killzone 2'deki gibi gireceğimiz oyunun her detayını ayarlayabiliyor, istediğimiz oyuna girebiliyor olsak harika olurdu.Belirli perklerin, silahların (gl) kapalı olması, istediğimiz harita vs. gibi.Hatta sadece görev tabanlı, tüm killstreaklerin kapalı olduğu oyunlar açılsa keşke

    Klan sistemi adına hiçbir şey yok oyunda, olmasını da beklemiyorum zaten.Uğraşmazlar bu işle

    Serverdan kopmalar, lag vs. gibi sorunlar da düzeltilmeli.Şu host değişiklikliği mevzusu zaten saçmalık.Ona hiç değinmiyorum bile

    Bir de bir dahaki sefere şu oyunu çıkmadan önce testerlara iyice bir oynatsınlar.Mw2 çıktığından glitchlerin ardı arkası kesilmedi...




  • Hepsi çok mantıklı ama tahminim hiç biri yapılmaz..hatta oyun daha kötüye gitmesin de malum kadro dağıldı
  • Modern Warfare serisinin farkı burada zaten. Hızlı tempolu. Bu seriden gerçekçilik zaten çok aptalca olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ruby9


    quote:

    Orijinalden alıntı: icemanF1

    4. Birçoğunuzun başına gelmiştir, canını dişine takıyosun bir sürü kill alıyosun +10 + 20 oynamışsın bir bakıyorsun salak takım arkadaşların arasında -15 -20 oynayanlar var bu salaklar yüzünden maç kaybediyorsun. O halde patates çuvalı gibi oynayan devamlı ölenlere Spawn-delay koyacaksın arkadaşım. Bir adam devamlı ölüyor mu bekleteceksin 20 saniye 30 saniye her öldüğünde bekleyecek deathstreak güzel düşünce ama bu heriflere 10x can versen bunlar gene hayatta kalamıyor. Veya salak oynayanları takımdan atma olacak vote to kick olacak oylayıp atacan oyundan bu dallamaları. 3. madde deki tactical atıp arkadaşına kendini öldürtenlerede çözüm olur spawn-delay.

    6. Noobtube Türkçesi amele modeli oynayanlara bir ayar getirilmeli, yani ekipmana göre perk seçimimi konur başka birşeymi bilemicem ama koşup adam bıçaklayan, danger close seçip etrafı grenade launcher ile şuursuzca bombalayanlara bir dur denilmeli. Silahla adam vurma oyunumu köşe kapmacamı belli değil.


    Ne kadar iyi oyuncusun bilmiyorum ama elbet senden çok daha iyileri var. Onlar da seni salak, amele, dallama statüsüne koyup seninle aynı oyunda oynamak istemeyebilirler. Görüldüğü gibi bu işin sonu yok. Ama herkes edebiyle oynasaydı böyle bir sorun olmayacaktı.

    Şunu anla dostum; acemi oyunculara hakaret etmek seni iyi oyuncu yapmaz. Ki bu işten para kazanmadığın sürece iyi oyunculuğunun da hiçbir önemi yok. Sanırım ne demek istediğimi anladın.

    Konuya dönecek olursak, efendi adamla oynayayım kâfi. Ama IW bunu düzeltemez değil mi?


    +59
    +66




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.