Şimdi Ara

Model yenileme deki en büyük motivasyonunuz nedir ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
1
Favori
3.810
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Efsanelerölmezunutmayın

    Bu cevabı 15-16 yaşındaki birisii yazmaz. Muhtemelen 12-13 yaşındasın.

    Neden bu kadar fanatiksiniz?

    Premium, super sport veya exotic araçlarda hata olamaz mı? Asıl bu şekilde düşünmeniz sizin yaşınızın veya tecrübenizin azlığını gösteriyor.

    Lütfen internetteki videoları izleyin 991.2 kasa kodlu makyajlı 911 ile 992 kasa kodlu 911 arasındaki en belirgin farkın yüksek süratlerde sekme probleminin giderildiği belirtilir her kaynakta. Benim aracım 2016 model yani 991.2 olarak geçiyor bu problem var inkar mı edeyim? Porsche şirketine hissedar değilim sonuçta ne varsa onu yazıyorum. Kaldı ki Ferrari tarafında da bu yüksek süratte sekme sorunu çözülebilmiş değil F8 Tributo dahil devam eden bir problem.

    Mercedes’e gelince dediğim gibi ben araçları kullanmayı seviyorum, her parası olan özel şöfor tutmak zorunda değil hatta benden katbe kat daha iyi durumda olan arkadaşlarımız bile kendi araçlarını kendileri kullanmayı tercih ediyorlar. Bu bir zevk meselesi, sizde o zevk yoksa sorumlusu ben olamam.

    Bakın siz ve sizin gibiler sayesinde forum çöplüğe döndü ben bundan önce de “Montainegro” kullanıcı adıyla bu forumda onlarca paylaşım yaptım, özellikle 2010’lu yıllardaki forum kalitesi şu an sizin gibi arkadaşlar sayesinde kalmadı neden biliyor musunuz? Adam hayatında bırak 300+ km/h’larda gitmeyi Porschenin direksiyonuna bile oturmamış ama bu araca sahip olup da eksi ve artılarını paylaşan birine sizin yaptığınız gibi cahilce yorumlar yapıp bilgi sahibi olan kişileri kaçırdılar.

    Burayı okuyacak arkadaşlara da söylüyorum, size de, açın youtube videolarini 911’in önceki kasasına bakın araba eğer yüksek süratte seke seke gitmiyorsa o zaman ne derseniz haklısınız.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ghostiki

    En erişilebilir ,keyifli ve sorunsuz premium tadı alabileceğimiz araç nedir sizce ? Biz fakirler için yani bütçe 700 -750 bin desek.

    Estağfirullah, ülkece hepimiz fakiriz aslında bu sizlik bir durum değil. Araçtaki premium beklentiniz nedir bilemiyorum ama sorunsuzluğu bir kenara bırakırsak ben o butçeye fakir rs6’sı diye tabir edilen C6 kasa kodlu 2010 model civarı A6 3.0TFSI alirim ama sorunu çok olan bir arac hele motor bir kez titremeye başlarsa sandık motordan başka çözümü yok.

    İlla sorunsuz ve premium diyorsanız bütçeyi aşmak gerek E250 gibi bir seçeneğe erişmek için

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt

    Olay Porsche nin yuksek süratlerde sekip sekmemesi değil. Lüks araçların hatalı olup olmaması da değil. Olay senin bol keseden sallaman ve hiçbir şey bilmemen.


    Burada onu sürdüm bunu sürdüm diye sallama bir dünya üye mevcut. Bizi ikna etmen için kendi üyeliğinle fotolar atman, konu açman lazım. Burada küçük cocuklari kandırırsın sen ancak. Her buraya böyle yazana inanırsak işimiz var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Efsanelerölmezunutmayın

    Olay Porsche nin yuksek süratlerde sekip sekmemesi değil. Lüks araçların hatalı olup olmaması da değil. Olay senin bol keseden sallaman ve hiçbir şey bilmemen.


    Burada onu sürdüm bunu sürdüm diye sallama bir dünya üye mevcut. Bizi ikna etmen için kendi üyeliğinle fotolar atman, konu açman lazım. Burada küçük cocuklari kandırırsın sen ancak. Her buraya böyle yazana inanırsak işimiz var.

    Ben zaten bu konulari kendi garajimdan fotograflarla açtım merak etmeyin, bir çok arkadaşta bunu biliyor bol keseden salladığımda yok ayrıca. Gelin buyrun 3 garajı da açıyım diyorum daha ne diyebilirim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Podgoritsa -- 16 Kasım 2022; 2:5:12 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt
    Hocam boşverin sizi tanıyan tanıyor. Yıllardır paylaşımlarınızı görüyorum, takip ediyorum. Bindiğiniz arabanın iyi yönünü de kötü yönünü de çok iyi şekilde ve akıcı bir üslupla aktarıyorsunuz. Sıkılmadan merakla okuyorum o araçlara sahip olma ihtimalim olmasa bile. Kaldı ki bu hataları eksikleri fark edebilmek ciddi bir otomobil tecrübesi gerektirir. Saçma sapan fikir savunucuları yüzünden o tatlı üslubunuz karalanmasın. Tecrübelerinizi paylaşmaya devam ediniz lütfen, forumun kalitesi yerlerde olsa bile az kalan kaliteli üyeler hala bilgi peşinde :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt
    Rica ederim hocam :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • büyük bagajlı bir arabam vardı(jetta), millet katır muamelesi yapıyordu arabaya, bagaj büyük diye ne bulurlursa bana taşıtıyorlardı bende gittim ufak bagajlı hatchback A3 aldım  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Freakk -- 16 Kasım 2022; 3:59:52 >
  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt
    Biliyorum mütevazi davranacaksınız ama bu zenginliğe nasıl ulaştınız hocam? Babadan mı yoksa sıfırdan mı oldu? Galeri işine girmeden önce de durumunuz iyi miydi? Tahsiliniz nedir? Yanlış anlamayın hocam, insanlar nasıl bu durumlara geliyor merak ettiğim için soruyorum. Herhalde şans faktörü de önemli. Sadece olumakla galeri sahibi olunmuyor çünkü. Ben 30 yaşında asgari ücrete talim eden lise mezunu biriyim. Ne yapmam lazım ki bir galeri açacak duruma geleyim? Sizin başlangıcınız nedir, hiç asgari ücrete çalıştınız mı, bu noktaya nasıl gelinir?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Para değer kaybetmesin diye yeniliyorum açıkcası. Geçen hafta itibariyle 2015 model Kadjar'ımı sattım ve çok memnundum fakat gün geçtikte değer kaybetmesi, mevcut piyasanın da yukarı doğru eğilimi sebebiyle golf alarak yatırım yaptığımı düşünüyorum. Petrolhead araba seven birisiyim ama ülke şartları ne yazık ki buna itiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 26_bbz_26 2 kullanıcısına yanıt

    Şu sanayi yorumuna %200 katılıyorum, sırf onların yüzünü görmemek için arabayı satıyorum .

  • Merhaba, ben zengin değilim hocam ama kısaca bahsetmek gerekirse ben galerici değilim.


    Biz otomotiv yedek parça sektöründe ithalat ve ihracat ile uğraşıyoruz dolayısıyla her işimiz döviz bazlı oluyor, 2018 yılında elimizde bir miktar boşta TL bulunduğu için doların 3.5-4 tl seviyelerinden bir anda 7 liralara ulaşması sonucu paramızı kurtarmak için eski fiyattan satılan 27 adet sıfır araç almıştık. O dönem döviz zararımızın hepsini kurtardık üstüne bir miktar da kâr elde ettik. Araçlar satıldıktan sonra galeri diye bir şey kalmadı o zamanlar dönemlik bir sektör olarak girdik bu işe.


    Babamız sıfırdan gelen birisi, 1970'li yıllarda İstanbul'daki yahudi tüccarlardan otomotiv yedek parçası alıp kamyonla kapı kapı dolaşıp sıcak satış yapan bir firma kurmuş. Biz sonrasında bunun üstüne koymak için uğraştık, şu an da kendi markalarımız adına ithalat ve ihracat yapıyoruz, bundan 3 sene önce de tamamen Allah nasip ettiği için OEM lisansı aldık; Honda, Lombardini, Antrac/Antor, Volvo Marine gibi motorlarda bizim kendi ürünlerimiz kullanılıyor. Bunun sebebi ise pandemiyle beraber Çin'in kapanması ve ardından da stok sıkıntıları baş gösterdiği için Bosch gibi büyük markalar satış yapamazken hasbelkader biz girdik bu piyasaya yani tamamen şans/kader diyebiliriz.


    Ben üniversitenin bir kısmını Texas'ta Türk Üniversitesinde okudum, bana bir şey katmadığını farkettiğimde ise bölümümün diğer kısmını ise New York'ta tamamladım. Şimdilerde burası için de aynı fikrim devam etmekte, Erciyes Üniversitesinde Otomotiv Teknolojisi bölümüne bir kaç defa davet edildim. Konuşmaya girmeden önce Profesör ve diğer hocalar ile görüşürken bilgisi olmayan bir alanda bilgisi olmayan bir kişinin bölüme öğretici yapılmasının acı gerçeği ile karşılaştım maalesef.


    Biz Kayseriliyiz, burada Forbes Global'de yer alan dolar milyarderi dâhi olsa çocuğunu asla tepeden inme bir şekilde işin başına getirtmez. Mutlaka başkalarının yanında çalıştırılır. Bende 2 yıl kadar aile desteği olmadan asgari ücretle çalıştım. Ayrıca New York'ta okurken benzinlikte pompacı olarak çalıştığım bir dönemde oldu. Bu gibi durumlarda Amerika gibi bir yerde maaşla geçinmek buraya göre çok daha kolay olmasına rağmen bunun üstüne yükselmeniz çok zor, eğer orada yaşıyor olsaydınız tek çare iyi bir fikir bulup paralı bir ortak alarak fikri hayata geçirmek olurdu lâkin Türkiye'de günümüz şartlarında zenginleşmek o kadar zor değil.


    Biz ailecek krediye karşı insanlarız, lakin sizin için kredi konusunda bir sakınca yok ise 1.99 faiz ile bu ülkede araç satılıyor. Almanın da tam zamanı, zira yıl başında asgari ücrete gelecek zam her şeyi etkileyecek araç fiyatları asgari ücret zammından bir kaç ay sonra inanılmaz rakamlara ulaşacak. İmkan var ise kredi çekip araba satın alın, aylık 1.99 faizle, yıllık %33 civarı bir kredi masrafınız olur rakamlar örnek teşkil etsin diye veriyorum çok önemli değil 100.000 tl'ye alacağınız bir araç için 133.000 tl ödersiniz. Gelecek sene sonunda ödediğiniz rakam ile aldığınız aracı kıyasladığınızda kazandığınız rakam çok daha yüksek olur. Eğer çoluk çocuk varsa bu dediğim çok zor. Lakin tek yaşıyorsanız 5.500 tl maaş aldığınızı farzederek sene başında asgari ücrete gelecek zam minimum %50 seviyesinde olacak ve ödediğiniz rakam şimdiye göre bayağı düşük kalacak. Sene sonunda aracı sattığınızda "TAHMİNEN" 133.000 tl maliyeti olan araç 160-170.000 tl bandında olacaktır. Bu rakamla direk satış yapıldığı an krediyi kapatırsanız ekstradan yaklaşık 30-40 bin tl kar etmek mümkün. Bu ülkede bir çok kişi bu şekilde bir kaç yıl içerisinde enflasyon zengini oldu. İlla araba almak zorunda da değilsiniz vadeli olarak alacağınız satılabilen herhangi bir ürün 1 yıl sonra yaklaşık %30-50 arası kâr bırakır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Podgoritsa -- 16 Kasım 2022; 12:47:43 >




  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Facebook grubu daha kısıtlı bir alana hitap ediyor, ben daha çok internette bu araçlarla alakalı araştırma yapan insanların faydalı bir bilgiye ulaşmasını hedefliyorum hocam. Dediğiniz şekilde bireysel düşünsem çok ciddi şekilde Youtube'da araçlarımın videosunu çekmek için bilinen kişilerden teklifler geliyor bunları da değerlendirirdim ama benim düşüncem bunun ötesinde dediğim gibi aracı iyi bir şekilde tanıdıktan sonra artısıyla eksisiyle birilerine "Faydalı" olabilmek sadece.

  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt

    bu konuda size katılmıyorum

    Facebook grubunda 4 bin kişi var.ve bu 4 binin içinde velet yok,troll yok,sizin paylaşımlarınızı ilgiyle takip edecek,kaliteli bir kitle var.

    grup gizli üstüne üstlük,youtube gibi açık ortam değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.