Şimdi Ara

Mobil temassız ödeme (NFC) sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
3
Favori
50.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yapı kredi mobil ödemeyi açmıyor ve telefonumu sürekli açıp kapatıyor anlamadım ben bu işten ama diğer bankaların mobil ödemelerini rahatlıkla yapıyorum.
  • serkanki26 S kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhaba,
    Güncelleme ile sorununuz kalmamış.
    Peki temassız ödeme olan tüm pos cihazlarında sorunsuz ödeme yapabiliyor musunuz?
    Benim telefonumda Huawei ancak bazı poslarda sorunsuz ödeme yaparken bazılarında Nuh diyor, peygamber demiyor. Kredi kartını uzantınca anında okuyor.
    Sorun benim cihazın NFC sinde mi yoksa pos cihazı mı sorunlu anlayamadım?
    Sizdeki durum nedir?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kusura bakmayın çok geç dönüş yapabildim. Bahsettiğiniz sorun Huawei kullanırken benim de zaman zaman başıma geliyordu. Bazı pos cihazlarında dediğiniz gibi ödeme yapmak mümkün olmuyordu. Huaweiden Samsung note 10 lite a geçiş yaptiktan sonra yaklaşık bir yıldır hiç bir pos cihazinda sorun yaşadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihazım C5 pro önceden yaptığım mobil ödemeyi artık yapamıyorum yardımcı olabilecek var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mobil bankacılık uygulamasına güncelleme geldikten sonra mobil temassız ödeme ayarlarını uygulamadan yeniden tanımlamak gerekiyor bazen. Mobil temassız ödeme işlemlerinin bağlandığı kredi kartı seçimi vs. Belki öyle bir durum olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba
    1 Aydır ben de sorun yaşıyorum. Aşağıdaki fotodaki sorunu... Sorun yaşadığımda, cebimden fiziksel kredi kartını çıkarıp temassız sorunsuzca ödüyorum.
    Öncesinde sorun yoktu.
    Huawei Mate 20 pro
    TEB ve cepteteb.
    Nasıl çözülür bulamadım. Telefonu kapa aç, uygulamayı defalarca sil kur. Fayda etmedi.
    Mobil temassız ödeme (NFC) sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ocean72 -- 25 Temmuz 2021; 11:1:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben android 7 sürümünde artık NFC ödemesi yapılmıyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • p40 pro cihazımda iş bankası ile nfc temassız ödeme yapamıyorum, kartım internet işlemine açık fakat, internet erişiminiz tamamlanmamıştır diyor, wifi mobil veri denedim aynı sorun

  • birkuşgibi kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Öncelikle iş Bankası müşterisi olan bir arkadaşın yardımcı olması daha sağlıklı olacaktır kanaatindeyim. Ben uzun süredir maaş müşterisi olduğum Vakıfbank ile işlem yapıyorum. Vakıfbanktan hareket ile yardımcı olacak olursam; kullandığınız kartın internet işlemine açık veya kapalı olmasının mobil temassız ödeme ile hiç bir alakası olmadığını söyleyebilirim. Kartın mobil bankacılık/internet şubesinden mobil temassız ödemelere açık hale getirilmiş olması gerekiyor. Kartınızı mobil temassız ödemelere açık hale getirdikten sonra telefonunuzdaki NFC özelliği de aktifse ödemenizi yapabiliyorsunuz. Tam emin olmamakla birlikte yine telefonunuzun wifi veya mobil veriye bağlı olma şartı da yok bildiğim kadarıyla mobil temassız ödeme için. Fiziksel kredi kartıyla temassız işlem yaptığınızda kredi kartınızın İnternet bağlantısına ihtiyaç duymaması gibi. işlemin gerçekleşmesi için internet bağlantısına ihtiyacı olan sadece ödemeyi yaptığınız işletmenin pos cihazı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • birkuşgibi kullanıcısına yanıt

    merhabalar,

    bende de p40 pro var. bahsettiğiniz aynı sorun bendede var. bunun sebebi huaweinin google servislerini kullanmaması. müşteri hizmetlerini aradım hatadan bahsettim. google servislerinin olmamasından kaynaklı olduğunu ve yazılım ekiplerinin bunun için çalıştıklarını iletti. anlayacağımız biraz daha bekleyeceğiz.

  • kartımı şüpheli işlem sonrası internet alışverişine kapatmıştım, kısa süre sonra açtım ve bu hatayı aldım temassız ödeme yapmak istediğimde, o zamanlarki cihazım 8 proydu, defalarca kez yapmıştım temassız. şimdi p40 proda da devam edince google ile iligisi olduğunu düşünmedim, ki cihazıma gms yükleyebildim 10'a düşürüp

  • Belki 10 yildir nfc ödemeyi kullaniyorum.

    Bu aralar nfc odeme yapamiyorum neyi denediysem olmadi.

    Ilk zamanlarda buna benzer sikintilar oluyordu. Uygulama verilerini temizleyince gecerdi. Simdi ne yaparsam yapayim imkani yok calismaz oldu. Benim telefon galaxy s10 edge plus Androin 12. Baska sikinti yasayan var mi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Huawei kullandığım dönemlerde mobil temassiz odemelerde sık sık sorun yaşıyordum. Samsung kullanmaya başladıktan sonra son güncellemeye kadar sorun yaşamadan istikrarlı bir şekilde ödemeleri gerçekleştirdim. Son güncelleme sonrasında ödemelerin çoğunda sorun yasamaya başlayınca bankacılık uygulamasını kaldırıp tekrar kurdum. Fayda etmedi. Sonrasında mobil temassız ödeme işlemleri için tanımlı/öncelikli olan kartların tanımlamalarını kaldırıp tekrar tanimlama yaptım ve şu an sorunsuz kullanıyorum. Vakıfbank ile çalışıyorum. Siz de kendi bankacılık uygulamanizdan benzer adımları takip ederek deneyebilirsiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serkanki26 S kullanıcısına yanıt

    Merhaba Hocam,


    "mobil temassız ödeme işlemleri için tanımlı/öncelikli olan kartların tanımlamalarını kaldırıp" diye bahsettiğiniz işlemi nasıl yaptınız. Android 12 kullanıyorum. temassız ödemeler menüsünde olanları sil veya kaldır seçeneği yok izah ederseniz sevinirim.

  • Merhaba. Vakıfbank müşterisiyim. NFC ile mobil temassız ödeme yapabilmek için Vakıfbank mobil bankacılık uygulamasından kredi kartımı tanımlamam yani mobil temassiz ödemeler için aktif hale getirmem gerekiyor. Kart sayısı birden fazla ise bu kartlardan birine öncelik vermem gerekiyor. Anroid 12 öncesi bu işlemi bir kez yapıp sorunsuz şekilde uzun süredir kullanmaktaydım. Andorid 12 güncellemesinin ilk günlerinde ödemelerde sorun yaşayınca yukarıda bahsettiğim kart tanımlama işlemlerini kaldırıp/iptal edip sonra tekrar tanımlama yaptım ve bu şekilde sorun ortadan kalktı. Müşterisi olduğunuz banka Vakıfbank değil ise bankanızın mobil uygulamasında farklılık olabilir. Fakat menü isimleri farklı olsa bile mantık olarak anlattığım sürece benzer bir yol olabilir diye düşünüyorum. Olmazsa da en azından bankanızı belirtirseniz aynı bankanın müşterisi diğer arkadaşlardan da görüş belirten birileri olacaktır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serkanki26 S kullanıcısına yanıt

    Tesekkur ederim. Isbank musterisiyim. Uygulamayi silip yeniden yukleyince zaten kartlar arasindan tanimlama yapmam gerekti ama bu bana cozum olmadi. Isbank musteri hizmetlerini bi aramam gerek sanirim. Cevap icin tekrar tesekkurler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • işbank mh görüştüm. telefon markanızla görüşün dediler. samsung ile görüştüm bir kaç ayarlama yaptılar ama olmadı. maximum mobili ikinci telefonuma kurdum onda da "mobil temazsız işlem aktivasyonunuz internet erişim kısıtlamanızdan dolayı tamamlanmamıştır. lütfen daha sonra deneyin" uyarısı vermektedir. İnternetle ilgili hiç bir kısıtlamamda yok. bugün diğer banka kk'nı temazsız tanımlayıp deneyecem bakalım olacak mı

  • Arkadaşlar merhaba.Eğer telefonunuzda Usb hata ayıklama modu veya telefonunuzun gelişmiş özellikler kısmı açıksa Nfc ile temassız özelliği güvenlik nedeniyle açılmıyor. Bunları kapatmanızı öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhabalar. Telefonum poco x3 pro. Ziraat bankası mobil nfc ödeme kullanmaya çalışıyorum ama pos cihazında sürekli olarak kartı takınız uyarısı veriyor. Bundan 3 4 ay öncesinde sorun yoktu. Usb hata ayıklama ya baktım burada yazılanları dikkate alarak ama kapalı gözüküyor zaten. Sorun ne olabilir?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • zizou10 Z kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen denemişsinizdir ama ben yine de hatırlatmak istedim. Banka uygulamasında mobil temassiz ödemelere tanımlı olan kartınızın tanımlamasını kaldırın. Sonra bankacılık uygulamasını telefonunuzdan kaldırın. Telefonu yeniden başlatın. Bankacılık uygulamanızı tekrar kurun. Kartınızı mobil temassız ödemelere tekrar tanımlayın. Telefon modeline has bir sorun değilse genel uygulama bazlı sorunların çözümünde etkili olabilen bir yöntem. Son zamanlarda Vakıfbankta yaşadığım sorunları bu şekilde çözmüştüm. Olmazsa bankanıza pos cihazindan aldığınız hata mesajını da içeren bir bilgilendirme yapın

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.