Şimdi Ara

MOBİL OPERATÖRLERDE İNTERNET KOTASI KALDIRILMALI / ARTIRILMALI (BTK ve CİMER'E YAZIYORUZ) (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
728
Cevap
28
Favori
28.917
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
237 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sis651 kullanıcısına yanıt

    Yani hız için istasyon inşa edilebiliyormuş bunu öğrenmiş olduk bu tablo ile, Vodafone'un burdan çıkanlara göre yatırım yapmamak için hiç bir mazereti yok.


    "Kesinlikle o baz istasyonu DSS ile 5G veriyor, N78 olsa kesinlikle 1.5 Gbit üstü hızlar alırdı."

    SA kurmasalar bile şu anda 5G yayını ile 4G yayınını ayırıp 5G ile daha hızlı bir net sunuyorlar. Sizin boş zamanda diye attığınız ölçümün yarısını adamlar turistik şehir merkezinde verebiliyor. Şunu anlatamıyoruz ama...


    Sınırsız interneti ise hem veriyorlar, hem hız limiti yok hemde Türkiye'de ki aylık 50GB paketten daha ucuz.

  • gsmtr G kullanıcısına yanıt
    şunu söyliyeyim genelde bizim insanımız da çalıştığı kurumu sahiplenme olur sanki sahibi kendisiymiş gibi davranırlar hep karşı oldum oluyorum da zerre umrumda değil ben kendimi hep çalışan değil müşteri olarak düşünüyorum ama içeriyi görseydiniz anlardınız ne demek istiyorum . bu işe devlet el atmalı hem sabit hem mobil ortak altyapılar çekilmeli ki masraftı izindi uğraşılmasın duyduğuma göre vodafone bunu talep etti .

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • paslicivii P kullanıcısına yanıt

    Yahu insan sirketin ceo su cfo su bile olsa en azindan bu iste kazanc var der yada mantikli bir aciklama yapar vs. Bunlar bir garip. Onlarca ulke gezdim ve sunu soylemeliyim ki turkiyedeki insanlarin ciddi bir kisminin ruh sagligi bozuk. Konuya donersek turkcell de ayni konudan muzdaripti paramiz oldugu halde kazi icin izin alamiyoruz vs diyordu. Türkiye zaten treni kacirdi bircok konuda, bari bunda kacirmasin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BTK aracılığı ile ilettiğim şikayete Turkcell’in cevabı aşağıdaki gibi.

    BTK da şikayet dosyasının kapatılmaması “işletme çözümüne itirada bulun” a tıklamayı unutmayalım.



    Alıntı

    metni:
    Sayın XXX, BTK aracılığı ile ilettiğiniz başvurunuz ulaşmıştır. Yaptığımız tüm kampanyalarda amacımız müşterilerimize avantajlar sunabilmektir. Sizin beklentilerinizi göz önünde tutarak sürekli kampanyalarımızda ve tarifelerimizde güncellemeler yapıyoruz. Turkcell olarak ödenene değer fiyat politikası ve rekabet koşulları doğrultusunda mevcut tarifelerimizi ve kampanyalarımızı düzenliyoruz. Turkcell olarak sizlere daha kaliteli hizmet verebilmek ve en yeni teknolojileri sunabilmek için çalışıyoruz. Hem hizmet kanallarımızı hem de altyapımızı sürekli iyileştiriyor ve güncel tutuyoruz. Bu sebeple de paket ücretlerinde yeniden düzenleme ve fiyat artışı ihtiyacı duyuyoruz. Size her zaman en iyi ve en kaliteli hizmeti sunmaya devam edeceğiz. Her kampanyamız belirli kurgular ile sunulmaktadır. Hattınız ile kriterlerini sağladığınız paketleri satın alabilirsiniz. Hizmet kanallarımızdan hattınız için çıkan kampanya teklifleri üzerinden bilgi verilebilmektedir. Bu teklifler işlemin yapıldığı tarihe göre farklılık gösterebilir. Bu paketleri Turkcell uygulamasında da görüntüleyebileceğinizi bildirmek isteriz. Hattınıza paketiniz kapsamında tanımlanan hakların fatura kesim tarihine kadar geçerli olduğunu iletmek isteriz. Paylaşılan bilgilere ilave olarak sabit internet konusundaki talebinizi Superonline İletişim Hizmetleri AŞ’ye iletmeniz gerektiğini belirtmek isteriz. Saygılarımızla, Turkcell İletişim Hizmetleri AŞ


    @BlackLead




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi penguinn -- 28 Ağustos 2024; 18:47:33 >




  • Bana da asagidaki gibi yanit vermisler. BTK hic bakmamis direk vodafone'a atmis. Random olarak vodafonu secmistim.


    Sayın XXX, TCKN numaranız üzerinden yapılan incelemelerde aktif hattınızın olmadığı görülmüştür. Vodafone'un hizmet içeriklerinde ve ücretlendirmesinde Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından belirlenen usullere uygun olarak değişiklik yapma hakkını saklı tuttuğunu belirtmek isteriz. Vodafone olarak tarife ve ücretlendirme işlemlerini piyasa koşullarına göre düzenlemekte olduğumuzu belirtmek isteriz. Kampanyalar ve tarifeler müşteri kullanım alışkanlıkları, tercihleri ve kullanılan tarife özelliklerine göre dönemsel olarak farklılık gösterebilmektedir. Bu doğrultuda, tarife, kampanya ve hediye paket uygulamalarında; şirketimiz tarafından müşteri memnuniyetinin esas olduğunu ve dönemsel olarak kampanya katılım kriterlerinin değişiklik gösterebildiğini belirtmek isteriz. Dilerseniz kullanım alışkanlıklarınıza uygun paketler ve mevcut kampanyalar hakkında detaylı bilgi için web sitemizi [ www.vodafone.com.tr/tarifeler/faturali-tarifeler ] ziyaret edebilir, müşteri hizmetleri kanalından, yanımda uygulamasından (http://vftr.co/yanimda) veya TOBİ'den destek alabilirsiniz. Ayrıca tarafınıza sunulan ücretlerin değişiklik gösterebildiğini paylaşmak isteriz. Bilgilerinize sunarız, Saygılarımızla





  • @frmax


    Bana da BTK aracılığıyla benzeri bir dönüş yaptı Turkcell. Aynen belirttiğiniz gibi “işletme çözümüne itirazda bulun” yaparak karşı cevap verdim. Siz de aynısını yazabilirsiniz ben aşağıdaki gibi dönüş yaptım. Bilsinler anlasınlar olayı



    "Sayın Turkcell İletişim Hizmetleri AŞ Yetkilileri,


    Göndermiş olduğunuz cevap için teşekkürler. Ancak, belirtmek isterim ki amacım yalnızca bireysel bir şikayet değil, daha geniş bir toplumsal tepkinin bir parçası olarak bu şikayeti size yazıyoruz.


    Şikayetimizi iletirken, bireysel bir abonelik sorunu yerine, toplumun geniş kesimlerinin ortak kaygılarını ve sıkıntılarını ifade ettik. Özellikle son dönemde enflasyon üzeri artan fiyatlar ve kısıtlı, kotalı internet paketleri, birçok vatandaşımızı mağdur etmektedir. Bu şikayet, geniş bir kitle tarafından desteklenen bir kampanya çerçevesinde yapılmıştır ve bu sebeple, bireysel bir tüketici şikayeti olarak değerlendirilmemesi gerektiğine inanıyoruz.


    Toplumun geniş kesimlerinin bu konuda duyduğu rahatsızlığı ve oluşan mağduriyeti göz ardı etmemenizi, bu tür toplumsal taleplere karşı daha duyarlı ve sorumluluk sahibi bir tutum sergilemenizi bekliyoruz. Ayrıca farklı mecralardan toplumsal tepkimizi vermeye devam edeceğiz.


    Vatandaşların taleplerini ilgili kişilere iletmenizi ve gereğinin yapılmasını rica ederiz."





  • gsmtr G kullanıcısına yanıt
    ne dememi bekliyorsun hocam yalandan yere uçtuğumuz kaçtığımız için bu halde değil y miyiz . firmaların altyapısı hakkında bilginiz var mı ne halde isterseniz bi bakın turkcell elektriğini bile nereden çekiyor fttb kabinlerinin bu işler öyle kağıt üstünde dediğiniz gibi olmuyor işte tren ise kaçalı çok oldu üsküdar bulgurlunun bazı yerlerinde hala telefon çekmiyor bırakın yatırımı . bir diğer örnek bir reklam vardı dronlsrla iletişim sağalanacaktı reklamı bile çekilmişti noldu projeye başlanmadı bile . bu yüzden kurumsaldan nefret ediyorum . süslü püslü kelimerle gerçeği görmeden herşey olur sanıyoruz inşallah olur çok isterim her şeyin güzel olmasını ama zor olursa da bu yine bizim cebimize yansıyacak bir şekilde .

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • paslicivii P kullanıcısına yanıt

    Hocam hakliniz ancak ne yapalim peki oturup kabullenelim mi her seyi oldugu gibi? Tek ceyrekte 2.6 milyar tl kar aciklayan bir sirket turkcell. Sikayetci olmazsak gundem olusturmazsak nasil degisecek o zaman bu duzen?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gsmtr G kullanıcısına yanıt
    hayır tabi ki oturmayalım benim inancımın olmamasının sebebi insanlar diyorum ya biz burda şikayet açalım btkdır cimerdir ciddiye çok alınmıyor . ya hala sinirleniyorum aklıma geldikçe yüzde 1 milyon haklı olduğum bir konuda thh aleyhime karar vermişti bu işte ona döner . bi bakar mısınız turkcelin başında kim var hangi vekilin oğlu kimin kardeşi adamlar ne isterse o oluyor vatandaşı düşünüp hizmet düşüncesi yok sadece para para . bizim milleti bilinçlendirmel gerek önce yazılan dilekçelerden daha kıymetli bence . örnek yurtdışında ki ve türkiye de ki durumu özetleyen aslında ne kadar pahalı kullanıyoruz bu hizmetleri vs bir kısa video olsa forumda ki herkes bunu paylaşsa gündem oluşturulmaya x instgramda falan bence daha çok ses getirir .

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • paslicivii P kullanıcısına yanıt

    Daha cok ses getirmek lazim haklisiniz o konuda. Diger hususunda farkindayim evet sirf bunlara para yedirmemek icin zaten sinirsiz olan telekom hattimi vodafone a tasiyacagim zaten. Ancak dedigim gibi tepki vermeden de hicbirsey degismiyor. Varsin sonuc alamayalim hemen en azindan bir kamuoyu olusur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • örnek metni kopyalayıp cimer üzerinden ulaştırma ve alt yapı bakanlığına gönderim sağladım.

    hayırlısı olsun.

    başarılar+ tebrikler.


    emeği geçenlere teşekkür ederim.


    inşallah sonuç da iyi olur, istediğimiz gibi olur.

  • Desteğe devam.

  • Yıllar önce sesiniz çıkacaktı. Bizler buralarda söylerken bunları ve geleceği aman siyasete girmeyelim dendi ve ardından vatan haini terörist ilan ettiler konuşanları. Şimdi sıra size geldi ve çember iyice daralıyor. Geçmiş olsun.

  • Pandemic kullanıcısına yanıt

    Yillar once sesimiz cikti zaten sabit internet kotalari icin ve basarili olduk. Bundada basarili olacagimiza inaniyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Up

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • GenqhisKhaan89 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekşisözlük vasıtasıyla bende bir rezalet başlığı aşmak istiyorum. TT Mobil Cayma bedeli tutarını yanlış hesaplıyor. Allah bilir kaç kişiden fazla para alıyorlar. Sen kiminle görüştün bana da yardımcı olabilir mi acaba

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.