Şimdi Ara

Mobesa flaşı patladı galiba ceza yedik (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
29.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sidar2000

    Ne o zoruna mı gitti.

    Almanya'da otobanlari gör ondan sonra konuş.

    Cahillik parayla değil bedava çünkü !

    Almanya'da temde Tedes yok.

    Hız limiti ölçer yok.

    İstersen 250 km\h yap.



    Bu dediklerini , tem de tedesler devreye tam girsin,

    o zaman forumda konu açanlara yaparsin .


    Ekleme ;

    Arabanın frenine bassan dahi 50 km/h a düşmüyor.
    Bari 80 yap. Limiti.
    Şehir içi Bugatti ile 500 basacak değiliz

    tam da beklediğim cevap zaten;

    bu konuda az sıkışan da hemen almanyadaki otobanlara atar topu, bu otobanlar konusunda ne kadar da engin bilgiye sahip bir toplumuz, takdir edilesi bir durum...

    1) almanya'da otobanlar sınırsz hıza sahip değildir. bazı otobanlarda bu özellik vardır, hepsinde değil. önce bunu bir bilin ki bundan sonra öyle zırt pırt buna sarılmayın
    2) senin gittiğin yer otoban değil zaten, meskun mahallerde, otobanlarda, bölünmüş ve bölünmemiş yollardaki hız sınırları karayolları yönetmeliğinde bellidir. 50 yazan yerde hız sınırı 50'dir. "ama bu yola bu hız çok az be yaaa, yol bitmiyor yeaaağğğ" gibi bahanelerinizle o sınırlar değişmez.
    3) almanya'da otobanlarındaki hız sınırları konusunda bu kadar bilgili olan halkımız o almanların 10'da biri kadar da şerit disiplinine sahip olsa, şerit değiştirmeden (dönüş demiyorum olduğun şeridi terketmekten bahsediyorum) önce sinyal vermelerini geçtim, aynaya bakıyor olsalar... ne zaman bir alman trafik disiplinine sahip olursunuz, o gün gelin bizdeki otobanların da hız limitleri üzerine konuşalım... o güne kadar kurallar bunlar ve onlara uyulacak. burdan başlayın, sonra alman otobanlarındaki hız sınırlarını talep etmeye hakkınız olsun...



    sondaki itiraf da tam cuk oturmuş maşallah. arabanın frenine bassan bile hız 50'ye düşmüyorsa, önüne bir canlı çıktığında nasıl durmayı planlıyorsan artık...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 4 Temmuz 2017; 20:58:19 >




  • ankara corum arasinda 2 ilcede gordum flash patlatan bu zimbirtilardan. yalniz flashlari beyazdi, yolun ortasinda uzayli kafasi gibi dar uzun bir ziriltiydi.



    zorla plakayi gizleyen bir sistem icat et diyorlar millete bu salak sacma hiz limitleri ile. 90 tabelasinin 100m ilerisinde eds var 70e ayarli...

    yol kenarindaki tabelalari hedef tahtasi yapan magandalardan ricam en azindan attiginiz bosa gitmesin, su kameralari indiriverin bir zahmet.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suicide -- 4 Temmuz 2017; 21:4:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul - Antalya yolunda Bozöyük' ten Bucak' a kadar her 100 km' de radar çevirmesi ve bu sistem var.

    Sorun şu; hız limiti 110 km deyip herkes sabit hızla gidince sorun olmaz zannediyor ama yol üzerindeki yerleşim yerlerinde limit 70' e düşürülüyor ve bu 70 tabelasından hemen sonra bu radar sistemi kurulu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya


    quote:

    Orijinalden alıntı: sidar2000

    Ne o zoruna mı gitti.

    Almanya'da otobanlari gör ondan sonra konuş.

    Cahillik parayla değil bedava çünkü !

    Almanya'da temde Tedes yok.

    Hız limiti ölçer yok.

    İstersen 250 km\h yap.



    Bu dediklerini , tem de tedesler devreye tam girsin,

    o zaman forumda konu açanlara yaparsin .


    Ekleme ;

    Arabanın frenine bassan dahi 50 km/h a düşmüyor.
    Bari 80 yap. Limiti.
    Şehir içi Bugatti ile 500 basacak değiliz

    tam da beklediğim cevap zaten;

    bu konuda az sıkışan da hemen almanyadaki otobanlara atar topu, bu otobanlar konusunda ne kadar da engin bilgiye sahip bir toplumuz, takdir edilesi bir durum...

    1) almanya'da otobanlar sınırsz hıza sahip değildir. bazı otobanlarda bu özellik vardır, hepsinde değil. önce bunu bir bilin ki bundan sonra öyle zırt pırt buna sarılmayın
    2) senin gittiğin yer otoban değil zaten, meskun mahallerde, otobanlarda, bölünmüş ve bölünmemiş yollardaki hız sınırları karayolları yönetmeliğinde bellidir. 50 yazan yerde hız sınırı 50'dir. "ama bu yola bu hız çok az be yaaa, yol bitmiyor yeaaağğğ" gibi bahanelerinizle o sınırlar değişmez.
    3) almanya'da otobanlarındaki hız sınırları konusunda bu kadar bilgili olan halkımız o almanların 10'da biri kadar da şerit disiplinine sahip olsa, şerit değiştirmeden (dönüş demiyorum olduğun şeridi terketmekten bahsediyorum) önce sinyal vermelerini geçtim, aynaya bakıyor olsalar... ne zaman bir alman trafik disiplinine sahip olursunuz, o gün gelin bizdeki otobanların da hız limitleri üzerine konuşalım... o güne kadar kurallar bunlar ve onlara uyulacak. burdan başlayın, sonra alman otobanlarındaki hız sınırlarını talep etmeye hakkınız olsun...



    sondaki itiraf da tam cuk oturmuş maşallah. arabanın frenine bassan bile hız 50'ye düşmüyorsa, önüne bir canlı çıktığında nasıl durmayı planlıyorsan artık...

    90dan 50ye 100metre değil de 200metre de düşecek bir işaretlendirme yapsalar nasıl olur sence?

    Dediğin ne kadar saçma. 50km/saat ile bile giderken önüne atlayan bir insanı rahatlıkla öldürebilirsin, bu dediğinin hiçbir elle tutulur tarafı yok.



    Genel manada insanlar zaten hız sınırlarına değil, bu sınırlar ile cüzdanlarımıza tuzak kurulmasına karşılar.



    Sen 90 yazan yerde 100 yapana cezayı kes eyvallah ama 90dan aniden 50ye inen biryerin götünün dibine eds ya da gezici radar koyma,bunu söylüyor insanlar.



    Geçen radar cezası geldi 110 olan yolda 138ile radara girmişim paşa paşa ödedim

    Ama 110dan çok kısa mesafede 50ye düşen yerde 56ile ceza yemek insana koyuyor kusura bakma

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • aynısı yozgata giderken oldu virajda 100-110 arası gidiyordum virajın karşısına koymuşlar ve flaş patladı ceza kağıdı da sonradan geliyor hızlar çok düşük artık yükseltmeleri gerek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesuthaksoy


    quote:

    Orijinalden alıntı: aya


    quote:

    Orijinalden alıntı: sidar2000

    Ne o zoruna mı gitti.

    Almanya'da otobanlari gör ondan sonra konuş.

    Cahillik parayla değil bedava çünkü !

    Almanya'da temde Tedes yok.

    Hız limiti ölçer yok.

    İstersen 250 km\h yap.



    Bu dediklerini , tem de tedesler devreye tam girsin,

    o zaman forumda konu açanlara yaparsin .


    Ekleme ;

    Arabanın frenine bassan dahi 50 km/h a düşmüyor.
    Bari 80 yap. Limiti.
    Şehir içi Bugatti ile 500 basacak değiliz

    tam da beklediğim cevap zaten;

    bu konuda az sıkışan da hemen almanyadaki otobanlara atar topu, bu otobanlar konusunda ne kadar da engin bilgiye sahip bir toplumuz, takdir edilesi bir durum...

    1) almanya'da otobanlar sınırsz hıza sahip değildir. bazı otobanlarda bu özellik vardır, hepsinde değil. önce bunu bir bilin ki bundan sonra öyle zırt pırt buna sarılmayın
    2) senin gittiğin yer otoban değil zaten, meskun mahallerde, otobanlarda, bölünmüş ve bölünmemiş yollardaki hız sınırları karayolları yönetmeliğinde bellidir. 50 yazan yerde hız sınırı 50'dir. "ama bu yola bu hız çok az be yaaa, yol bitmiyor yeaaağğğ" gibi bahanelerinizle o sınırlar değişmez.
    3) almanya'da otobanlarındaki hız sınırları konusunda bu kadar bilgili olan halkımız o almanların 10'da biri kadar da şerit disiplinine sahip olsa, şerit değiştirmeden (dönüş demiyorum olduğun şeridi terketmekten bahsediyorum) önce sinyal vermelerini geçtim, aynaya bakıyor olsalar... ne zaman bir alman trafik disiplinine sahip olursunuz, o gün gelin bizdeki otobanların da hız limitleri üzerine konuşalım... o güne kadar kurallar bunlar ve onlara uyulacak. burdan başlayın, sonra alman otobanlarındaki hız sınırlarını talep etmeye hakkınız olsun...



    sondaki itiraf da tam cuk oturmuş maşallah. arabanın frenine bassan bile hız 50'ye düşmüyorsa, önüne bir canlı çıktığında nasıl durmayı planlıyorsan artık...

    90dan 50ye 100metre değil de 200metre de düşecek bir işaretlendirme yapsalar nasıl olur sence?

    Dediğin ne kadar saçma. 50km/saat ile bile giderken önüne atlayan bir insanı rahatlıkla öldürebilirsin, bu dediğinin hiçbir elle tutulur tarafı yok.



    Genel manada insanlar zaten hız sınırlarına değil, bu sınırlar ile cüzdanlarımıza tuzak kurulmasına karşılar.



    Sen 90 yazan yerde 100 yapana cezayı kes eyvallah ama 90dan aniden 50ye inen biryerin götünün dibine eds ya da gezici radar koyma,bunu söylüyor insanlar.



    Geçen radar cezası geldi 110 olan yolda 138ile radara girmişim paşa paşa ödedim

    Ama 110dan çok kısa mesafede 50ye düşen yerde 56ile ceza yemek insana koyuyor kusura bakma

    kural basit; yerleşim yerlerine, meskun mahallere, kavşaklara yaklaşırken hızını düşüreceksin... ama yaklaşırken, geldiğinde değil... ama yaklaşırken, radar gördüğünde değil...

    yani o bölgede radar olsa da olmasa da uygun hıza çoktan düşmüş olman gerekiyor, radarı gördüğünde değil. bu tür bölgelerde hızımızı güvenlik için düşürüyoruz, radar olduğu için değil...

    haaa, şimdi kalkar "ama oraların meskun mahal olduğunu gösteren levhalar meskun mahal başlamadan 50 metre öncesine koyuluyor, gelmeden haber verilmiyor, maksat tuzak olsun" da dersiniz siz...



    bir de şu "50 ile giderken de birini öldürebilirsin" muhabbeti vardı di mi? tabii, istedikten sonra 10 ile giderken bile birisini öldürebilirsin. ama öldürmeye değil kurtarmaya endesklendiğinde, 90 ile gitmek ile 50 ile gidiyor olmak arasındaki fark sadece 40 km'lik bir hızla sınırlı değil. kaldı ki, bu tüm dünyada test edilmiş, kablu görmüş, literatürlere girmiş bilimsel bir gerçek iken siz neyin savunnmasındasınız?


    siz türkiye yollarında giderken biz amerika'da dolaşmıyoruz. işim gereği ülkeyi komple 4-5 defa dolaştım ben. yurt içinde de sürekli araç kullanıyorum, gittiğim yurt dışı seyahatlarinde de. hatta yurt dışına araba ile gidip dönmüşlüğüm bile olur. ayın yarısını evde, yarısını yollarda geçiren bir insanım, en doğusundan en batısına, en kuzeyinden, en güneyine türkiye'de henüz yolumun düşmediği il sayısı 3-4'ü geçmez. yaptığım km istatistiğini hiç söylemeyeyim bile. sadece bir seçim döneminde bile 1 aylık sürede 15-20 bin km yapan bir insanım. ehliyetimi aldığım günden beri aktif araç sürerim ve yaşım 42. tüm bunlara rağmen ömrüm boyunca yediğim hız cezası 3'ü geçmez.

    aynı yollarda ben ceza yemiyorken, siz radardan bu kadar sıkıntılıysanız ortada iki ihtimal vardır o zaman; ya sizde bir sorun var ya da devlet sizin cebinize göz koymuşken (sizin söyleminiz) bana torpil geçiyor demekki...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 4 Temmuz 2017; 23:12:12 >




  • Bir yerde trafik isigi varsa; hız siniri azami zaten 50 km dır. Hic bir isigin altından 90la geçirmezler. Boylece 427 TL lık ceza gönderirler. Ama flaslar isik ihlalinde patlasa sadece 206 lirayla kurtulursunuz. Peşinde %25 iskonto mevcuttur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesuthaksoy


    quote:

    Orijinalden alıntı: aya


    quote:

    Orijinalden alıntı: sidar2000

    Ne o zoruna mı gitti.

    Almanya'da otobanlari gör ondan sonra konuş.

    Cahillik parayla değil bedava çünkü !

    Almanya'da temde Tedes yok.

    Hız limiti ölçer yok.

    İstersen 250 km\h yap.



    Bu dediklerini , tem de tedesler devreye tam girsin,

    o zaman forumda konu açanlara yaparsin .


    Ekleme ;

    Arabanın frenine bassan dahi 50 km/h a düşmüyor.
    Bari 80 yap. Limiti.
    Şehir içi Bugatti ile 500 basacak değiliz

    tam da beklediğim cevap zaten;

    bu konuda az sıkışan da hemen almanyadaki otobanlara atar topu, bu otobanlar konusunda ne kadar da engin bilgiye sahip bir toplumuz, takdir edilesi bir durum...

    1) almanya'da otobanlar sınırsz hıza sahip değildir. bazı otobanlarda bu özellik vardır, hepsinde değil. önce bunu bir bilin ki bundan sonra öyle zırt pırt buna sarılmayın
    2) senin gittiğin yer otoban değil zaten, meskun mahallerde, otobanlarda, bölünmüş ve bölünmemiş yollardaki hız sınırları karayolları yönetmeliğinde bellidir. 50 yazan yerde hız sınırı 50'dir. "ama bu yola bu hız çok az be yaaa, yol bitmiyor yeaaağğğ" gibi bahanelerinizle o sınırlar değişmez.
    3) almanya'da otobanlarındaki hız sınırları konusunda bu kadar bilgili olan halkımız o almanların 10'da biri kadar da şerit disiplinine sahip olsa, şerit değiştirmeden (dönüş demiyorum olduğun şeridi terketmekten bahsediyorum) önce sinyal vermelerini geçtim, aynaya bakıyor olsalar... ne zaman bir alman trafik disiplinine sahip olursunuz, o gün gelin bizdeki otobanların da hız limitleri üzerine konuşalım... o güne kadar kurallar bunlar ve onlara uyulacak. burdan başlayın, sonra alman otobanlarındaki hız sınırlarını talep etmeye hakkınız olsun...



    sondaki itiraf da tam cuk oturmuş maşallah. arabanın frenine bassan bile hız 50'ye düşmüyorsa, önüne bir canlı çıktığında nasıl durmayı planlıyorsan artık...

    90dan 50ye 100metre değil de 200metre de düşecek bir işaretlendirme yapsalar nasıl olur sence?

    Dediğin ne kadar saçma. 50km/saat ile bile giderken önüne atlayan bir insanı rahatlıkla öldürebilirsin, bu dediğinin hiçbir elle tutulur tarafı yok.



    Genel manada insanlar zaten hız sınırlarına değil, bu sınırlar ile cüzdanlarımıza tuzak kurulmasına karşılar.



    Sen 90 yazan yerde 100 yapana cezayı kes eyvallah ama 90dan aniden 50ye inen biryerin götünün dibine eds ya da gezici radar koyma,bunu söylüyor insanlar.



    Geçen radar cezası geldi 110 olan yolda 138ile radara girmişim paşa paşa ödedim

    Ama 110dan çok kısa mesafede 50ye düşen yerde 56ile ceza yemek insana koyuyor kusura bakma

    kural basit; yerleşim yerlerine, meskun mahallere, kavşaklara yaklaşırken hızını düşüreceksin... ama yaklaşırken, geldiğinde değil... ama yaklaşırken, radar gördüğünde değil...

    yani o bölgede radar olsa da olmasa da uygun hıza çoktan düşmüş olman gerekiyor, radarı gördüğünde değil. bu tür bölgelerde hızımızı güvenlik için düşürüyoruz, radar olduğu için değil...

    haaa, şimdi kalkar "ama oraların meskun mahal olduğunu gösteren levhalar meskun mahal başlamadan 50 metre öncesine koyuluyor, gelmeden haber verilmiyor, maksat tuzak olsun" da dersiniz siz...



    bir de şu "50 ile giderken de birini öldürebilirsin" muhabbeti vardı di mi? tabii, istedikten sonra 10 ile giderken bile birisini öldürebilirsin. ama öldürmeye değil kurtarmaya endesklendiğinde, 90 ile gitmek ile 50 ile gidiyor olmak arasındaki fark sadece 40 km'lik bir hızla sınırlı değil. kaldı ki, bu tüm dünyada test edilmiş, kablu görmüş, literatürlere girmiş bilimsel bir gerçek iken siz neyin savunnmasındasınız?


    siz türkiye yollarında giderken biz amerika'da dolaşmıyoruz. işim gereği ülkeyi komple 4-5 defa dolaştım ben. yurt içinde de sürekli araç kullanıyorum, gittiğim yurt dışı seyahatlarinde de. hatta yurt dışına araba ile gidip dönmüşlüğüm bile olur. ayın yarısını evde, yarısını yollarda geçiren bir insanım, en doğusundan en batısına, en kuzeyinden, en güneyine türkiye'de henüz yolumun düşmediği il sayısı 3-4'ü geçmez. yaptığım km istatistiğini hiç söylemeyeyim bile. sadece bir seçim döneminde bile 1 aylık sürede 15-20 bin km yapan bir insanım. ehliyetimi aldığım günden beri aktif araç sürerim ve yaşım 42. tüm bunlara rağmen ömrüm boyunca yediğim hız cezası 3'ü geçmez.

    aynı yollarda ben ceza yemiyorken, siz radardan bu kadar sıkıntılıysanız ortada iki ihtimal vardır o zaman; ya sizde bir sorun var ya da devlet sizin cebinize göz koymuşken (sizin söyleminiz) bana torpil geçiyor demekki...

    Eski üyesiniz, yaşınızın da büyük olduğunu düşünüyorum ve bu üslubu size hiç yakıştımıyorum.



    Asla insanları kurallara uyumamaya teşvik edecek birşey yazmadım, yazmam da.



    Aracımda %90 yol kamerası açık seyahat ediyorum. Böyle tuzak radarlara defalarca denk geldim, kamera kaydından bunu rahatlıkla da gösterebilirim.

    Ağaçlık hafif virajı ve dönüşünü göremediğiniz bir yol düşünün hız limiti 110. Virajı alıyorsunuz 50tabelası var altına seyyar radar koyuyorlar. Ben bu tarz özellikle vatandaşından para tırtıklama amacı güden kumpaslardan bahsediyorum.



    Yoksa 17seneyi geçen ehliyetim ile sadece bir kere ceza yedim o da radardı ve hakettiğim bir ceza idi ki radardı görmeme rağmen hızımı düşürmedim bile, yol boştu ve acil işim vardı. Böyle durumlarda sıkıntı yok



    Yani öyle bir yazıyorsunuz ki, memlekette herşey süper bir tek biz sürücüler hatalıyız.

    Ben sol şeritte yasal limit olan 110ile seyahat ediyorum sağa geçmek zorunda değilim kafası işte sizin kafanız. Kardeşim, eğer 110ile akan bir trafikte hız aniden meskun mahal diye 50ye düşüyorsa DÜŞÜRTME, hız düşüreceğine altgeçit yap üstgeçit yap köprülü kavşak yap yonca yap, adam gibi yol yap ondan sonra yeterli önlemleri al amenna.



    Daha geçenlerde İzmire gittim, Çiğli ye gelmeden hemen önce hız limitinin 120 olduğu otobanda 120İLE girdiğinizde takla atabileceğiniz çukur vardı.

    Devlet önce kendi yolunu yordamını düzeltecek ondan sonra bana kural koysun eyvallah.



    Yani neyi savunuyorsunuz gerçekten anlamıyorum. Hiç durmadan devlet tarafından silkelenmek hoşunuza mı gidiyor bilmiyorum.

    Edit :imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mesuthaksoy -- 4 Temmuz 2017; 23:24:56 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ceza gelir hocam.Aynısı geçen yıl.Tekirdağ merkezden muratlıya giderken tam muratlının girişinde oldu.Hızım yüksek değildi.3 km falan geçmiştim.Oralı olmayan kim varsa giriyormuş.
    Kırmızı flasha bende tuhaf olmuştum.sonra mektupla geldi ceza.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya


    quote:

    Orijinalden alıntı: sidar2000

    Ne o zoruna mı gitti.

    Almanya'da otobanlari gör ondan sonra konuş.

    Cahillik parayla değil bedava çünkü !

    Almanya'da temde Tedes yok.

    Hız limiti ölçer yok.

    İstersen 250 km\h yap.



    Bu dediklerini , tem de tedesler devreye tam girsin,

    o zaman forumda konu açanlara yaparsin .


    Ekleme ;

    Arabanın frenine bassan dahi 50 km/h a düşmüyor.
    Bari 80 yap. Limiti.
    Şehir içi Bugatti ile 500 basacak değiliz

    tam da beklediğim cevap zaten;

    bu konuda az sıkışan da hemen almanyadaki otobanlara atar topu, bu otobanlar konusunda ne kadar da engin bilgiye sahip bir toplumuz, takdir edilesi bir durum...

    1) almanya'da otobanlar sınırsz hıza sahip değildir. bazı otobanlarda bu özellik vardır, hepsinde değil. önce bunu bir bilin ki bundan sonra öyle zırt pırt buna sarılmayın
    2) senin gittiğin yer otoban değil zaten, meskun mahallerde, otobanlarda, bölünmüş ve bölünmemiş yollardaki hız sınırları karayolları yönetmeliğinde bellidir. 50 yazan yerde hız sınırı 50'dir. "ama bu yola bu hız çok az be yaaa, yol bitmiyor yeaaağğğ" gibi bahanelerinizle o sınırlar değişmez.
    3) almanya'da otobanlarındaki hız sınırları konusunda bu kadar bilgili olan halkımız o almanların 10'da biri kadar da şerit disiplinine sahip olsa, şerit değiştirmeden (dönüş demiyorum olduğun şeridi terketmekten bahsediyorum) önce sinyal vermelerini geçtim, aynaya bakıyor olsalar... ne zaman bir alman trafik disiplinine sahip olursunuz, o gün gelin bizdeki otobanların da hız limitleri üzerine konuşalım... o güne kadar kurallar bunlar ve onlara uyulacak. burdan başlayın, sonra alman otobanlarındaki hız sınırlarını talep etmeye hakkınız olsun...



    sondaki itiraf da tam cuk oturmuş maşallah. arabanın frenine bassan bile hız 50'ye düşmüyorsa, önüne bir canlı çıktığında nasıl durmayı planlıyorsan artık...

    Öyle yollar var ki çevre yolu diyorsun pat 50 kmh yazıyorlar yoksa sokak arasında 250 yapmayacaklar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • hala daha viraj, kavsak muhabbeti yapiyorlar. dumduz yolda 90 tabelasinin en fazla 100m ilerisinde 50ye kurulu eds kamerasi olan tonla yer var. cevre yolu otoban baglantisinda 120km sinirin oldugu yerde lap diye 90km ile kurulmus direkler var!

    bikere devletin amaci guvenlik olsa pesin odemeye %25 indirim yapmaz. birileri para versinde nasil verirse versin derdindeler sadece.

    bunlari bugune kadar bir kere park, bir kere radar cezasi yemis biri olarak yaziyorum bu arada. ikisinde de ne tarafima haber verildi ne de kanit gosterildi... hatta 20 senelik adresime tebligat yapmayan ahlaksizlar benim tesadufen internet vergi dairesinde farkettigim cezaya birde faiz isletmisler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu hız sınırını savunanlar umarım o tuzaklara düşerler. Hız sınırı olsun tamam AMA TUZAK ŞEKLİNDE olmaması lazım!

    Ben amasyaya gidene kadar hız sınırlarına uydum zaten aracım 70 bg ne kadar hız yapabilirim siz düşünün. 90 tabelası gördüm yavaşladım az ilerisinde 50 tabelasını görüp yavaşlayana kadar 56 ile 160 tlye yakın ceza ödedim. Çorum osmancık yakalanan,görenler bilir.

    Marjinal olacağım diye saçmalamayın.
  • Ceza vs birşey gelmedi.

    Gibtede gözükmüyor.

    Beklemedeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sidar2000

    Ne o zoruna mı gitti.

    Almanya'da otobanlari gör ondan sonra konuş.

    Cahillik parayla değil bedava çünkü !

    Almanya'da temde Tedes yok.

    Hız limiti ölçer yok.

    İstersen 250 km\h yap.



    Bu dediklerini , tem de tedesler devreye tam girsin,

    o zaman forumda konu açanlara yaparsin .


    Ekleme ;

    Arabanın frenine bassan dahi 50 km/h a düşmüyor.
    Bari 80 yap. Limiti.
    Şehir içi Bugatti ile 500 basacak değiliz

    Ne tuhaf insanlarsınız istersen 250km hız yap sonra kaza yapıncada suçlu arar durursunuz.Sizin kamera ile ceza yediğinizi varsaydığımız yerde 50 km hız sınırı bandırmadan çanakkaleye giderkende bir sürü var bunlardan yol kenarnda yerleşim yeri olduğu için heran önünüze birileri çıkabilir düşüncesiyle bu alanlarda 50 km hız sınırı koymuşlar.Muhtemelen onlara yakalanmışsınızdır.Allah korusun birine çarpsanız ölse bu düşüncelere sahip olabilcekmisinz acaba




  • Niye tuhaf olalım arkadaşım ?

    Mahalle içinde 200 yapmıyorsun herhalde!

    Sen git dublo yol yaptım de.

    Her yere radar , tedes , eds doldur .

    Benim gittiğim ve radarın oldugu yer pek şehir içine benzemiyor.50 km/h ile de insana vurdun mu ölüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sidar2000

    Niye tuhaf olalım arkadaşım ?

    Mahalle içinde 200 yapmıyorsun herhalde!

    Sen git dublo yol yaptım de.

    Her yere radar , tedes , eds doldur .

    Benim gittiğim ve radarın oldugu yer pek şehir içine benzemiyor.50 km/h ile de insana vurdun mu ölüyor.



    Şehir içi olmasına gerek yok yolun sağında ve solunda yerleşim varsa hız sınırı 50km ye düşüyor bu gibi yerlerde.Ayrıca duble yol var evet ama bu hız yapmak için yapılmadığı aşikar sizin premium bir aracınız olabilir tam güvenlikli vs vs olabilir kaza anında sizi her türlü koruyabilir ama Allah korusun çarpacağınız insan doğan,şahin yada motorsikletli sürücü olabilir.Devlette bu şekile düşündüğü için her araç için tek tek hız sınırı belirleyemeyeceğine göre ortalama bir sınır koyup o şekilde herkesin seyir etmesini istemesi normaldir.Siz 200 yapacaksınız diye benim yada diğer insanların canını tehlikeye atma şansınız yok.Bu düşünce kafası değişmediği sürece biz daha çok avrupa almanyada hız sınırı yok diye goy goy yaparız.Evet orada olmayabilir ama kimse bizim gibi oo ne güzel hemen bir 200 yapayım demiyordur.Bende kıyaslamamız gereken bu düşünce yapısı otobanda radar olmayışı değil.




  • İkimizde aslında tedirgin olduğumuz durumlar aynı.

    İnsan hayatı ve yaşamı.

    Yada herhangi bir canlı (kedi,köpek,inek vs vs )

    Bunlara zarar gelmesini insan olan zaten istemez.

    Ama mesele surda.

    Dublo yol yapıp bunu şehir içinden geçirerek herkesi sıkıntıya sokarsin. Ana yola habire yanyol vererek yine

    Yine riski arttirirsin.



    Anayolun yanına yan yol yap.

    Alt tan geçit .

    Anayolu bolme yani.



    Yoksa dediğimi tekrar ediyorum.

    Köyün içinde yada mahallede 200 yapılmıyor.



    Burda 50 ile gidin dediği yerlere bakınca

    Duble yol. Önü bomboş alabildiğine uzanan

    5 km net görüş açısına sahip yol.bu yolda 50 ile gidilmez işte. İstanbul'un içinde bile insanlar kuralları hiçe sayıyor.

    Adam Kağıthane axisin onunden 100 basıyor.

    Haliç köprüsünden 120-140 ile geçiyor.



    Benim dediğim yol . Bunlara nazaran tam otoban ve duble . Ne diye oraya 50 koyar.

    İsyanimiz budur. Alakasız yere 50 koyuyor.

    Yolun hakkı en aşağı 80-100 .

    Risk yok çünkü.



    50 km olan yol Keşan da köylerin içine gir tamam.

    30-50 yap . Ok.

    Ama bazı yerlerde gereksiz radar koyup. Gereksiz 50 veriyor.

    Çanakkale trafik şubenin önüne gelinceye kadar dublo yol rampa aşağı birde . Hadi 50 ile in gorim.

    Yani boşuna milleti yiyorlar.

    50 koy 30 köy .

    Ama koydugun yer , değsin.

    Duble yola 50 koyup

    Ben çekerim abi dersen .

    Bende hakkimi hella etmem.

    Yoksa trafik canavarı değiliz.

    A.dan z ye kurallara uyarız.

    Yayaya ve araçlara yol veriyoruz.

    Saygı liyiz çevreye.



    Hiçte kaza yapmadım bugüne kadar.

    Hiçbir şekilde ceza dahi yemedim.



    l

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • o taraflarda dediğiniz gibi hız kontrolü yapan bir sistem var. İsmi tedes ve ya eds olabilir. lapseki taraflarında ufak köylerin içinden geçerken hız sınırını 70 gösteriyorlar. 77 üstü ceza geliyor. aynı sistem uşak'ın banaz ilçesinde de bulunmakta...
  • Güncelleme : halen ceza gelmedi ve netten bakincada gözükmüyor.beklemeye devam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sidar2000 -- 26 Temmuz 2017; 18:53:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çanakkale bölgesinde bu işi abartmışlar sanırım Her yerde kule eds vs..
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.