Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

::::MITSUBISHI TAKIMI:::::::(Takım yenileniyor...)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
5.146
Cevap
16
Favori
323.413
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Mitsubishi >> ::::MITSUBISHI TAKIMI:::::::(Takım yenileniyor...)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    203 Mesaj
    MITSUBISHI TAKIMI


    1-
    Ghost1802 Colt 1.3 mt/2006/Aytaşı gümüş/Bodrum
    2-
    Supremum-Lancer 1.6/ 2007 / Beyaz / Çanakkale
    3-
    _opeth- Colt 1.5 instyle/ 2006 / İstanbul
    4-
    olli- Colt 1.3 invite AMT / 2006 /Aquamarin mavi / İstanbul
    5-
    nightmare115- Carisma 1.6 / 2002 / Kırmızı / Karabük
    6-
    sinir kupu- Colt 1.3 Amt / 2008 / Küllü Gri / İstanbul
    7-
    tasshelhoff- Colt 1.3 İnvite AMT /2006 / SEDEF MAVİ / İstanbul
    8-
    skyr- Colt 1,3 İnvite MT / 2007 / Aytaşı Gümüş/ Eskişehir
    9-
    kSenwS- CoLT Cz3 / 2008 / Mercan Kirmizisi / Bursa
    10-
    procrust-Colt 1.3 İnvite AMT / 2006 /Aquamarin Mavi / Antalya
    11-
    kaf_kaftr- Mitsubishi Sever-Isparta
    12-
    catalyst- Colt MT /2005 / Siyah (LPG) / İstanbul
    13-
    BL@DE- Yeni Lancer 1.5 m/t /Yakut kırmızısı / 2009 / İl?
    14-
    out-Mitsubishi sever / İstanbul
    15-
    ilke42- Yeni Lancer 1.5 MT / 2009 / Siyah / Konya
    16-
    rabies- Colt Cz3 Amt/ 2008 / Siyah / İstanbul
    17-
    Fantastic Light- COLT 1.5 MT DID / 2008 / Renk? /İl?
    18-
    mkkinay- Colt Cz3 Amt / 2008 / Mercan Kırmızı / İstanbul/Ataşehir
    19-
    Evolution313 - Mitsubishi Sever /İstanbul
    20-
    Bulenttt324- Carisma 1.6 GLX / 1999 / Kırmızı / İstanbul
    21-
    lokosit- L200
    22-
    performans78- L200 / Karabük/safranbolu


    Eski Listemiz...
    1-
    ghost1802-->COLT
    2-
    aykut119---> lancer
    3-
    bariscevik---->COLT
    4-
    karayelkara--->COLT
    5-
    kiyali----------------->L200
    6-
    fordt-----------------> lancer
    7-
    Bulenttt324---------> carisma
    8-
    Gezeri--------------->COLT
    9-
    arkit-----------------> COLT
    10
    mstf.tnc-------------> COLT
    11
    Bir_Bilen------------> Carisma
    12
    emreq---------------> COLT
    13
    Ulas-d---------------> COLT
    14
    sedarozer----------->COLT
    15
    nescafe07----------->Fahri üye
    16
    ikeut----------------->COLT
    17
    acemi AMDci---------->carisma
    18
    monozxr------------->COLT
    19
    muratpamuk-------->COLT
    20
    tasshelhoff-------------->COLT
    21
    yatmaz--------------->COLT
    22
    kecekece------------>Satış Danışmanı
    23
    mar_asli------------->Satış Temsilcisi
    24
    coltengineer----------->COLT
    25
    emre_lp--------------->carisma
    26
    eozpulat---------------> LANCER
    27
    supremum------------->LANCER 1,6, 2007, Beyaz, Çanakkale
    28
    phokaia---------------->carisma
    29
    cangaloz--------------->COLT
    30
    pfilips170-------------->COLT
    31
    arcdemise-------------> carisma
    32
    alibulut----------------->COLT
    33
    harputlu_23------------> COLT
    33
    murathanipod---------->EVO 8
    35
    tavakaspor------------>COLT
    36
    58_L300_58----------->L300
    37
    Cinali----------------->COLT
    38
    ademceadem-------->COLT
    39
    noqturno------------->COLT
    40
    Sozar35-------------->COLT
    41
    Sinirküpü------------->COLT
    42
    pascuu---------------->COLT
    43
    kaûnî----------------->COLT
    44
    nightmare115-------->CARISMA
    45
    tuncapak------------->COLT
    46
    _opeth------------->COLT
    47
    LancerCVT------>Yeni Lancer 1.8 CVT, 2009, Gümüş Gri, Istanbul


    Rabies arkadaşımızın hazrıladığı imzalarımız----
    1. imza:


    [center][image]http://img98.imageshack.us/img98/6311/mitsubishilogomr2.png[/image] 

    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_7345317/tm.htm][color=#0000FF][b]:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::[/b][/color][/link]
    [color=#FF0000]MITSUBISHI ARACINIZIN MODELİ BURAYA YAZILACAK[/center][/color]


    2. imza:


    [center][image]http://store.donanimhaber.com/ad/a2/b6/ada2b692626f5435afe6484977e120cd.png[/image] 

    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_7345317/tm.htm][color=#0000FF][b]:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::[/b][/color][/link]
    [color=#FF0000]MITSUBISHI ARACINIZIN MODELİ BURAYA YAZILACAK[/center][/color]


    3. imza:


    [center][image]http://store.donanimhaber.com/b5/5b/71/b55b7122885b656618871ca22c4e4f2e.jpg[/image] 

    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_7345317/tm.htm][b]:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::[/b][/link]
    [color=#FF0000]MITSUBISHI[/color][b] ARACINIZIN MODELİ BURAYA YAZILACAK[/b][/center]


    4. imza:


    [center][image]http://store.donanimhaber.com/0b/83/ac/0b83acff91b4ca5f05007766df46620c.jpg[/image] 

    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_7345317/tm.htm][b]:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::[/b][/link]
    [color=#FF0000]MITSUBISHI[/color][b] ARACINIZIN MODELİ BURAYA YAZILACAK[/b][/center]


    5. imza:


    [center][image]http://store.donanimhaber.com/4a/e0/80/4ae080d5cedc4b87e3be1b7f765b0899.jpg[/image] 

    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_7345317/tm.htm][b]:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::[/b][/link]
    [color=#FF0000]MITSUBISHI[/color][b] ARACINIZIN MODELİ BURAYA YAZILACAK[/b][/center]


    6. imza:


    [center][image]http://img8.imageshack.us/img8/6619/mlogo7fa7.jpg[/image] 

    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_7345317/tm.htm][b]:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::[/b][/link]
    [color=#FF0000]MITSUBISHI[/color][b] ARACINIZIN MODELİ BURAYA YAZILACAK[/b][/center]









    İMZAMIZ-1


    [center][image]http://img96.imageshack.us/img96/9669/mitsulogooookopie9vh.jpg[/image] 

    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_7345317/tm.htm][color=#0000FF][b]:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::[/b][/color][/link]
    [color=#FF0000]MITSUBISHI ARACINIZIN MODELİ BURAYA YAZILACAK[/center][/color]


    İMZAMIZ-2


    [center][image]http://img95.imageshack.us/img95/3553/mitsubishibyaskiller2mq.jpg[/image] 

    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_7345317/tm.htm][color=#0000FF][b]:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::[/b][/color][/link]
    [color=#FF0000]MITSUBISHI ARACINIZIN MODELİ BURAYA YAZILACAK[/center][/color]


    İMZAMIZ-3


    [center][image]http://sekizme.8m.net/mitsubishiteam.jpg[/image] 

    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_7345317/tm.htm][color=#0000FF][b]:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::[/b][/color][/link]
    [color=#FF0000]MITSUBISHI ARACINIZIN MODELİ BURAYA YAZILACAK[/center][/color]






    Mitsubishi Motors Tarihçe

    1870
    Yataro Iwasaki Mitsubishi'nin temellerini attı.


    1875
    Firmanın ismi "Mitsubishi Mail Steamship Company" olarak değiştirildi




    1917
    Mitsubishi ilk seri üretim otomobili olan Model A tanıtıldı.

    1918
    İlkkamyon prototipi olan "T1" üretilir.


    1922
    Mitsubishi ilk binek aracı olan Model-A'yı 4 yıl süren bir çalışmanın ardından üretmiştir.


    1931
    İlk Japon dizel motorunun geliştirilmesiyle, direkt püskürtmeli ve 70ps güç üreten motorlar araçlarda kullanılmaya başladı.


    1932
    Yılından itibaren B16 adı verilen ilk büyük yolcu otobüsü üretildi.

    1933
    Japonya'nın ilk dört tekerlekten çekiçli binek otomobilini tanıttı.

    1934
    PX33 4x4 protorip araç geliştirildi.




    1935
    Mitsubishi, o zamanın en büyük ve en güçlü aracı olan, B46 otobüsünü üreterek bu günün FUSO ticari araç serisinin ilk adımlarını attı.


    1935
    SHT6 ön yanma odalı dizel motoru geliştirildi.




    1936
    TD45 diesel kamyon üretildi.



    1946
    Savaşın ardından, yakın mesafe taşımacılık için kullanılan 2 kişilik yolcu kapasiteli, ekonomik aynı zamanda güvenli bir araç olan 3 tekerlekli "Mizushima" satışa sunuldu. Aynı yıl Mitsubishi'nin ilk küçük motosikleti olan "Gümüş Güvercin" satışa sunuldu. Esas olarak pratik ve ekonomik bir araç olması gözetilmiş, Japon kişisel ulaşımının da temelleri bu yıllarda atılmıştır.



    1946
    Mitsubishi'nin B1 model otobüsü, benzin ya da alternatif yakıtlarla çalışacak şekilde dizayn edilerek satışa sunuldu. Bu aracın şasisi itfaiye araçları ya da özel amaçlı kullanımlar için oldukça uygun bir şekilde dizayn edilmişti.


    1946
    MB46 elektrikli otobüs lanse edildi.


    1950
    Arkadan motorlu R1 otobüsü satışa sunuldu.




    1951
    Mitsubishi, kamyon sektöründeki öncülüğünü, orijinal şasili "T31" modeli, daha sonra havalı süspansiyon sistemiyle ürettiği "T33" ve ilk öne devrilen kabinli olarak ürettiği "T380" modeliyle devam ettirdi.




    1960
    "Mitsubishi 500" otomobil insanların hayallerini gerçekleştirmek üzere üretildi
    "Mitsubishi 500", Macau Grand Prix onur ödülü alarak, Japon kalitesini temsil etmiştir
    "Rosa" küçük otobüs üretildi..


    [image]http://img80.imageshack.us/img80/7457/minica628kd.jpg[/image]


    1962
    Mitsubishi'nin ilk 4 yolcu kapasiteli aracı olan "Minica", pazara sunuldu. İki zamanlı, hava soğutmalı, 359 cc benzinli motora sahip olan araç, zamanının en ekonomik aracıydı. Güvenilirliği ve kullanım ekonomisiyle, üretildiği dönemde oldukça yüksek talep gören "Minica"'nın ismi bugün değişik tipte araçlarda hala yaşamaktadır.



    1962
    Aynı prensipler doğrultusunda, "Colt 600"'ün üretimine de başlanmış ve daha geniş ve konforlu bir aile otomobili olarak 1962 yılında lansmanı yapılmıştır.



    1963
    Hafif ticari kamyon serisi Canter satışa sunuldu


    1964
    İlk büyük boyutlu Sedan otomobili Deboiner 'ı tanıttı.




    1965
    "Colt 800", Japonya'da ilk fast-back model olarak satışa sunuldu.




    1969
    Mitsubishi, pazarını genişletme hedefiyle, pek çok yarışta ve kullanıcıların beğenisiyle ödüller alarak ünlenen "Colt Galant" sedan modelini pazara sürdü. Araç aerodinamik hatlarıyla, "dinamik kama" dizaynı ismini almış ve Saturn serisi SOHC alüminyum başlıklı motoruyla ünlenmiştir. 1969 model "Galant", Japon oto pazarında en son ve en iyi otomotiv teknolojisini temsil etmekteydi.


    1960
    'ların sonuna gelindiğinde,artık hızla gelişmekte olan, gerçek anlamda rekabetci ve kaliteyi ön planda tutan bir motorlu araç üreticisi olmuştu. Bu arada, Mitsubishi'nin gelişimi gözden geçirildiğinde, taşımacılık sektörünün tüm ihtayaçlarına cevap verebilecek şekilde, geniş bir ticari araç ürün yelpazesine sahip olduğu görülür.


    1970
    Mitsubishi Motors, başarısı sayesinde güçlenmiş ve artık sadece bu konuya odaklanmış bir operasyonla yönetilmesi zorunluluk haline gelmiştir. Bu ihtiyacın sonucu olarak, Motorlu Araçlar bölümü,Ağır Sanayi Ltd'den ayrılarak bağımsız hale gelmiş veMotors Corporation (MMC) adını almıştır. Bu yapılanma ile yenilenen firma, zengin teknolojik altyapısı ile hızlı yükselişine başladı. Bu dönemde MMC'nin en çok önem verdiği konu, Japonya'daki altyapısını daha fazla geliştirmek ve bu doğrultuda Distribütör ve Satış Sonrası Hizmetler ağını arttırmak için geliştirdiği AR-GE ve üretim çalışmalarıdır.


    1971
    Avustralya'da 7.si düzenlenen uzun mesafeli Southern Cross Rally'sini, "1,6 GLS Galant" kazanarak, dünyanın en prestijli motorspor dergilerinde adından söz ettirdi.


    1972
    Aynı yarış bu sefer de "Lancer 1600GSR" tarafından kazanıldı ki, "Lancer" henüz bir kaç ay önce lanse edilmişti.


    1974
    Lancer aynı yarışta bir kez daha birinci olmayı başarırken, Doğu Afrika Safari Rallisi'ni de kazanmıştı.


    1976
    "Lancer" Doğu Afrika Safari Rallisi'ni tekrar kazanmıştı..

    MMC artık mükemmel performansını, güvenlik ve kalitesini dünya platformunda ispatlamıştı. Mitsubishiler dünya rallilerinde boy gösterip zaferler kazanmaya devam ederken, MMC'de bu seçkin ürünlerinin, otomobil tutkunlarına ulaştırabilmek için, uluslararası distribütör ağını kurmaktadır. 1973 yılında patlak veren petrol krizini takip eden süreçte, petrol üreten ülkelerin gücü anlaşıldı. Benzin fiyatlarının dalgalanmasıyla otomobil kullanıcıları az yakıt tüketmek için performanstan fedakarlık etmek zorunda kaldılar.

    Ekonomik olarak performans sağlamak için,otomobilleri kendi standartlarını oluşturdular. 1970ler, Japon "Motor Fan" dergisinin, Colt 1400 GLX'i yılın en iyi otomobili ve Amerikan "Pikap, Van & 4WD" dergisinin L200'ü yılın pikapı seçmesiyle bitti.

    Mitsubishi Motors bu dönemde teknoloji alanındaki en önemli gelişimini, Astron 80 motorlar için geliştirdiği "Sessiz Şaft" ile gerçekleştirdi. Bu çalışma Mitsubishi'nin dünya çapındaki ilk başarısı oldu ve Japon Otomobil Teknoloji Birliği tarafından "Bilim Ödülü" ile onurlandırıldı. Bu gelişmeyle, Japon otomobil teknolojisi dünya ölçeğinde saygı duyulan bir konuma ulaşırken,de bir kere daha yeniliklerdeki öncülüğünü korudu.




    1982
    Gerçek performansı ve konforu mükemmel dizayn ile birleştiren bir off-road aracı, Pajero, 4x4 kategorisinde ilk kez yollara çıktı.


    1983
    Paris - Dakar Ralli'sini "Modifiyesiz 4x4 Seri Üretim Sınıfı", "Maraton Sınıfı" ve "En İyi Takım" ödüllerini Pajero'lar kazandı.


    1985
    Pajero Paris - Dakar rallisindeki başarısını tekrarladı.


    1986
    İngiltere'de What Car? Pajero'yu "Yılın 4x4'ü" ile seçerek ödüllendirdi.


    1988
    Colt ve Lancer Almanya'da "Altın Direksiyon" ödülünü kazandılar. Japonya'da Galant VR-4 1987-1988 yıllarında "Yılın Japon Otomobili" ödülüne aday gösterildi. Mitsubishi'nin performans, güvenilirlik ve teknolojik dehası tüm dünyada kesinlikle onaylanmış oldu. 1980'lerin sonunda, MMC montaj ve üretim tesislerini dünya üzerinde çeşitli bölgelere yaygınlaştırdı. Bu alandaki en dikkat çekici adım 1988 yılında Bloomington, Illinois'dave Chrysler'ın ortak girişimi olan Diamond Star Motors Corporation tarafından kurulan gelişmiş teknolojilerin kullanıldığı üretim tesisi oldu.


    1990
    MMC Sigma modellerinde dünyadaki ilk "Çekiş Kontrol Sistemi"'ni tanıttı.


    1991
    "Super Select 4x4" ve "Multi-mode ABS" sistemleri sunuldu.


    1992
    INVECS Şanzıman Kontrol Sistemi tanıtıldı.


    1992
    Paris - Cape Town yarışında Pajero ilk üç sırayı aldı.


    1993
    Pajero Paris - Dakar Rallisinde birinci oldu.

    1994
    Elektrikli bir araç olan Libero EV modelinin ticari üretimi başladı.


    1995
    MMC, Volvo ve Hollanda Devleti'nin ortak girişimi olan NedCar'da Avrupa'da üretilen ilkolan Carisma bantlardan çıktı.

    1995
    Seri üretim benzinli motorlarda ilk defa direct enjeksyon sistemini uygulayarak devrim gerçekleştirdi.


    1996
    Avustralya'da Sigma ve Sigma Station Wagon ve Tayland'da ise L200 modellerinin üretilmeye başladığı yıl oldu.



    1996
    Yakıt tüketiminde düşüş sağlarken güç üretiminde hiçbir kayıba yol açmayan "GDI motorların" geliştirilmesine sahne oldu.


    1997
    GDI motor, Japonya pazarında Galant, Pajero, Diamante, Challenger (Montero Sport), Chariot (Space Wagon), RVR (Space Runner) ve Avrupa pazarında ise Carisma'ya uygulandı.


    1997
    Mitsubishi'nin araç üreticisi olarak faaliyete başlamasının 80.yılı oldu.


    1997
    Pajero'lar Paris - Dakar Rallisi'nde ilk üç sırayı aldı.
    1998
    Pajero'lar Paris - Dakar Rallisi'nde ilk üç sırayı tekrar alarak mükemmel bir başarıya imza attılar.



    Aynı dikkat çekicilikte olmak üzere(yumuşak asfaltta, sert dağ yollarında ya da stabilize orman yollarında) araçlarının yol yeteneklerini göstermek için üreticilerin en büyük şansı olan "Dünya Ralli Şampiyonası" nda kendine yer edinmeye başladı. Mükemmelliğe giden yol 1991 yılında Galant VR-4 ile İsveç ve Fildişi Sahilleri Rallilerini kazanarak açıldı. 1996 - 1999 yılları arasındaLancer pilotu Tommi Makinen 4 yıl üst üste WRC Pilotlar Şampiyonluğu'nu kazandı. Aynı yıllarda, Arjantin'li Lancer pilotu Gustavo Trelles de WRC Grup N birinciliğine ulaştı. Bu başarı Grup N araçlarının sıradan müşterilere satılan standart araçlar olması itibariyleiçin Tommi Makinen'in başarısı kadar etkileyici oldu. Bu zafer bir çok ülkede milli yarışlarda birinci olan Grup N Lancer'lar için doruk noktası oldu.

    18 Ekim 2000 tarihinde, gelecek yıllardaMotors Corporation (MMC)'nin geleceğinin şekilleneceği bir olay meydana geldi. Bu tarihte, MMC ve DaimlerChrysler tüm rekabet şartlarına ve şirket boyutlarının otomotiv endüstrisindeki en önemli unsur olmasına rağmen her iki tarafın da varlığını teminat altına alan bir stratejik ortaklık kurdular. Toplam Satış Adedi ve Toplam Ciro açısından ortaklar dünyanın otomotiv devleri arasında ilk üç sıraya girdiler


    VE SONUÇLARRRRR
















    < Bu konunun sahibi ghost1802 iken evox10 tarafına aktarılmıştır -- Eyl 24 2013 11:27AM >



    |
    |
    _____________________________


    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    MITSUBISHI LANCER 2011 1.6 İNVİTE BLACK EVO BODY KİT




  • Yüzbaşı
    457 Mesaj
    bende tam mitsubishi kulubü niye yok diye soruştururken bu başlığı buldum. neden bizim de bir klübümüz olmasın.
    aracım 2006 model siyah mitsubishi lancer 1.6
    arabamı seviyorum o da bana çok saygılı davranıyor.
    |
    |
    _____________________________
    yollarin_krali
  • Teğmen
    242 Mesaj
    arkadaşlar ben ezelden varım yaşasın mitsubishi bu araba deli bir araba
    1.3 MT COLT INVITE 2005
    |
    |
    _____________________________

    2005 invite colt 1.3
  • Binbaşı
    1239 Mesaj
    Arkadaşlar eğer beni de aranıza almayı kabul ederseniz sevinirim. Zira benim aracım mitsubishi değil ama onun kopyası

    99 Model bir proton 418 im var. Araba 92-96 yılları arasında üretilen Lancer mk IV olsa gerek kopyası. Malum lisans altında malezyada çok ufak birkaç kozmetik farkla proton markası altında üretilen bir araç bu. İki aydır sahibiyim ve bu süreçte sorunsuz 5 bin km geçirdik. Araç gerçekten beklentilerimin (fiyatına göre) ötesinde bir performans ve konfora sahip. Düşünün kopyasından bu kadar memnunsam gerçeği olsa nasıl olurdı.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1782 Mesaj
    Merhabalar bugün ben de COLT 1.3 Invite AMT ile sizin aranıza katıldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bariscevik -- 1 Haziran 2006; 10:00:16 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1214 Mesaj
    ÇOK ŞÜKÜR YA SONUNDA BİRİLERİNİ BULABİLDİM. ABİCİM HERKESİN BAŞLIĞI VAR Bİ BİZİM YOKTU. İNŞALLAH BİZDEDE GÜZEL PAYLAŞIMLAR OLUR.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1214 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: bariscevik

    Merhabalar bugün ben de COLT 1.3 Invite AMT ile sizin aranıza katıldım.


    BEN ALALI İKİ AY OLDUDA AMT ALMAKTAN SONUNDA VAZGEÇTİM AMA. ACABA PİŞMAN MI OLDUM
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1782 Mesaj
    arada 1000 ytl fark var ama o rahatlığa değer, hem yakıtı da düze göre düşük.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ghost1802


    SIRALAYALIM BAKALIM MİTSUBİSHİ KULANANLARI.


    1-karayel_kara-------->1.3 MT COLT INVITE 2005
    2-aykut119------------> mitsubishi lancer 1.6 2006
    3-bariscevik----------->1.3 AMT COLT INVITE 2005
    4-ghost1802----------->1.3 MT COLT INVITE 2006


    Bu arada 0 km aldım yani 2006 model



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bariscevik -- 1 Haziran 2006; 13:21:25 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1214 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: bariscevik

    arada 1000 ytl fark var ama o rahatlığa değer, hem yakıtı da düze göre düşük


    bende almadan önce amt sini düşünmüştüm. sonra dediler bunun yakıtı mt ye göre biraz fazla dediler. sonra vazgeçtim ama. keşke amt alsaydım. sonradan pişman oldum.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1782 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ghost1802


    quote:

    Orjinalden alıntı: bariscevik

    arada 1000 ytl fark var ama o rahatlığa değer, hem yakıtı da düze göre düşük


    bende almadan önce amt sini düşünmüştüm. sonra dediler bunun yakıtı mt ye göre biraz fazla dediler. sonra vazgeçtim ama. keşke amt alsaydım. sonradan pişman oldum.

    keşke
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1214 Mesaj
    @karayel_kara

    ya sana bi sorum olacak. bildiğim kadarıyla sen 2 yıldır falan kullanıyosun coltu. benim 5000 km oldu hala ilk kalkarken gaza bastığımda tepkiyi biraz geç veriyo. servise gittim düzelir dediler ama. sizlerdede oldumu. bu olay
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    426 Mesaj
    bende de l200 var 2007leri görmek isteyenlere işte link:http://www.l200.org.uk/gallery
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1214 Mesaj
    ya l200 ler çok dehşet duruyo. 2006 sını inceledim. mükemmel bişey
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    426 Mesaj
    ben bizzat inceledim adamlar arka cama bile otomatik pencere koymuşlar ilk beş cam otomatik çift kabin desek yalan olmaz
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    426 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: bariscevik

    arada 1000 ytl fark var ama o rahatlığa değer, hem yakıtı da düze göre düşük.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ghost1802


    SIRALAYALIM BAKALIM MİTSUBİSHİ KULANANLARI.


    1-karayel_kara-------->1.3 MT COLT INVITE 2005
    2-aykut119------------> mitsubishi lancer 1.6 2006
    3-bariscevik----------->1.3 AMT COLT INVITE 2005
    4-ghost1802----------->1.3 MT COLT INVITE 2006

    kiyali...........................L200
    Bu arada 0 km aldım yani 2006 model
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1214 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: kiyali

    ben bizzat inceledim adamlar arka cama bile otomatik pencere koymuşlar ilk beş cam otomatik çift kabin desek yalan olmaz


    evet adamlar aşmışlar olayı walla. BİRAZ ÖNCE COLTUMA KAVUŞTUM. 10 GÜNDÜR SERVİSTEYDİ ARABA. DENGESİZİN BİRİ ARAKADAN VURMUŞTU.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    457 Mesaj
    gecmiş olsun. bu arada istanbuldaki arkadaslar hangi servise veriyosunuz aracınızı.benim lancer daha 1550km de.
    servis elemanlarının genel hal ve hareketleri nasıl sizce.
    ben Mar oto florya dan aldım. ordaki neredeyse tüm çalışanlarla muhabbetim var. hepsi cana yakın ve konularında uzman. eğer bir soru sorup cevabını net olarak hatırlayamadırlarsa hemen kitap ve bilgisayardan araştırıp doğru cevabı veriyorlar. kafadan atma diye bi olay yok adamlarda.
    arabamı seviyorum, o da bana saygılı davranıyor
    |
    |
    _____________________________
    yollarin_krali
  • Yüzbaşı
    570 Mesaj
    bizde de gümüş lancer 1.6 var 2006 model ilk ayı doldu. bende artık açmaya niyetleniyordum bir mitsubishi klubü. daha önce skoda var dı(93 model 135l forman) ondan sonra gerçekten arabaya bindiğimi farkettim.www.mitsubishi-forums.com gerçekten güzel bir site ingilizce ama olsun bişey sorduğunuzda cevap veriyorlar
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2139 Mesaj
    madem kullanıyorsunuz biraz da markayı tanıtsanız?

    mesela lancer in donanımları fiyatı boyutları artıları eksileri vs gibi....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Qantas -- 1 Haziran 2006; 19:25:39 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    570 Mesaj
    lancer ın teknik özelliklerinehttp://www.temsa.com.tr/otomotiv/urunler.aspx?LNG=TR&uid=19&udt=Teknik buradan ulaşabilirsiniz. kocaeli çamlıca otomativ de aracı alırkenki konuşmamız da 1.3 getirtmediklerini söylemişlerdi. fiyat olarak 25.850 ytl idi kampanya kapsamında FULL donanım.
    fiyata neler dahil hemen yazalım:
    abs+ebd
    çift hava yastığı + yanlarda perde hava yastıkları
    önler 15" hava kanallı disk arkalar 14" disk fren
    alaşımlı jantlar
    park sensörü
    sis farları
    elektrikli yan aynalar
    ön ve arka elektrikli camlar
    otomatik klima
    deri direksiyon simidi ve vites topuzu
    metalik boya(ki zaten sadece beyaz rengi mat ei kaln tüm renkleri metalik)
    rds li radyo/cd çalar + 4 hoparlör (4x40w)
    önler :MacPherson, helezon yaylı ve stabilizer
    arkalar :Çok noktadan bağlantılı ve stabilizer

    burdan da donanımları görebilirsinizhttp://www.temsa.com.tr/otomotiv/urunler.aspx?LNG=TR&uid=19&udt=Donan%FDm dediğim gibi kampanya kapsamında deri direksiyon ve vites topuzu park sensörü falan var. bu avantajlı fiyatları kaçırmamak gerek. bu fiyata bu özellikler gerçekten mükemmel
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Masal
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
google reklamları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,797
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.