Şimdi Ara

Mitsubishi Outlander

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
2
Favori
9.076
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bir süredir SUV'larla ilgili araştırma yapıyorum. Aslında Cx-5'de karar kıldım desem yersiz olmaz. Araştırmalarım sırasında pek çok kişiden Outlander'ı düşünmem konusunda tavsiye aldım. Fakat Türkiye'de bu araçla ilgili hiç bir paylaşım, bilgiye ulaşamadım.

    Daha önce oldukça kalitesiz olan iç mekanı sınıfının en iyilerinden biri haline getirip, donanım olarak dopdolu, Outlander'i yeni kasasıyla piyasaya sürdüler ancak belli ki tüm bu iyileştirmelere rağmen satamadılar. Neden acaba çok merak ediyorum.

    Bu araç arazide rakiplerinden(CRV, RAV4 , CX-5) çok daha üstün bir performansa sahip. Arazide Forester ve Outback ile kapışıyor. Manuel diferansiyel kilidi özelliğine sahip. Rakiplerinden 10-20 cm daha uzun. 7 koltuğu var ve 3. sıra koltuklar yatırıldığında 700+ litrelik muazzam bir bagaj hacmi sunuyor. Piyasadaki full SUVların sahip oldugu butun donanim ogelerine sahip desek yanlış olmaz sanırım. Soğutmalı torpido gözü ve 9 hoparlörlü Rockford Fosgate müzik sistemi de beni cezbeden bir kaç ufak özellik.


    Eksikleri ise karartmalı dikiz aynası, şerit takip sistemi ve çarpışma önleyici. Yakıt tüketiminin ise makul seviyelerde olduğu söyleniyor.

    Peki bu araç neden satmıyor? Tek suçu 2.0 benzinli olması mı?

    Bu araçla ilgili bilgi sahibi olan arkadaşların bizi biraz bilgilendirmesini umuyorum. Forumda bu araçla ilgili yorum belirtmiş sadece 1 kişi bulabildim. Bu aracı kullanmış olan başka kimse yok mu ?

    Amacım bu araçla ilgili bir paylaşım havuzunun oluşması ve benim gibi bu aracı seçenekleri arasında bulunduran kişilerin faydalanması.

     Mitsubishi Outlander



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Querorz -- 17 Aralık 2013; 10:35:31 >







  • Saçma Temsa politikası, birinci sebep. Fusio Canter ve L200 den yeterince para kazanıyorlar. Binek kısmına özen neredeyse sıfır.

    Binek araçlarda değil ama Suv segmentinin parçaları abes pahalı diye duydum. Onu sormanızda fayda var.

    Ha keza ağır bakımlarını da sormanız gerekebilir. Lancer in 80 bin bakımına bin tl civarında rakamlar telaffuz edilmişti. (Son 600 Tl ye yapmışlardı) Ağır bakımları 3-5 bin tl derlerse hiç şaşırmam...

    Cx-5 daha derli toplu ve yakıt tüketimi daha az.

    Outlander psikolojik sınırın üstünde çıktı. Ben de takipteydim ama 90-100 bandı idealdi bana göre. Çok kişi 117 binlik ilk fiyatı görünce şok geçirmişti. Sonradan 110 a çektiler ama hayal kırıklığı yaşattı bir kere. Dediğim gibi saçma temsa politikası.

    Bayilerin elinde de yok, bu yüzden ne test edebildik ne de görebildik. Diyarbakır bayisi getirmeyeceğiz, sipariş ederseniz isteriz demişti. Olmayan aracı nasıl satacaklarsa...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belash

    Saçma Temsa politikası, birinci sebep. Fusio Canter ve L200 den yeterince para kazanıyorlar. Binek kısmına özen neredeyse sıfır.

    Binek araçlarda değil ama Suv segmentinin parçaları abes pahalı diye duydum. Onu sormanızda fayda var.

    Ha keza ağır bakımlarını da sormanız gerekebilir. Lancer in 80 bin bakımına bin tl civarında rakamlar telaffuz edilmişti. (Son 600 Tl ye yapmışlardı) Ağır bakımları 3-5 bin tl derlerse hiç şaşırmam...

    Cx-5 daha derli toplu ve yakıt tüketimi daha az.

    Outlander psikolojik sınırın üstünde çıktı. Ben de takipteydim ama 90-100 bandı idealdi bana göre. Çok kişi 117 binlik ilk fiyatı görünce şok geçirmişti. Sonradan 110 a çektiler ama hayal kırıklığı yaşattı bir kere. Dediğim gibi saçma temsa politikası.

    Bayilerin elinde de yok, bu yüzden ne test edebildik ne de görebildik. Diyarbakır bayisi getirmeyeceğiz, sipariş ederseniz isteriz demişti. Olmayan aracı nasıl satacaklarsa...

    Bu araç boyutları , 7 koltuklu olması ve arazi kabiliyetiyle Crossover segmentinden çıkıyor bence bir nebze de olsa. Dolayısıyla fiyatı bana çok makul geldi. Rakibi Outback'dir çünkü bu aracın. Yanılıyor muyum acaba?

    Servis ve parçalarının pahalı olması çok garip gerçekten. Ortalama bir Japon markasından beklenmeyecek bir durum.

    Bayilerin elinde olmaması durumu benim de canımı sıktı. İnanın İstanbul'daki durum da aynı. Deneme sürüşü yapmanın imkani yok zaten. Bu sene 40 tane Outlander satmışlar zaten. Durum vahim :) .

    Aracı kullanan arkadaşlar fikirlerini belirtseler cok iyi olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • satmamasının sebebi fiyatı bence, hem de o kadar çok güçlü rakibi varken
  • Bence de fiyatı.Eski kasasını 77-78'e bırakıyorlardı.Tamam kasa değiştiren araba fiyatı artar ama 40.000 lira arttı araç yeni kasayla.Bence bi 15 Bin fazlası var.
  • Bursa bayisi sevtaş iki tane getirmis bi siyah bi beyaz mukemmel olmuş araç. Rockford fosgate ses sistemi bile rakipleri arasinda bir ayricalik bana kalirsa. Elektrikli bagaj kapağı dahi var araçta donanim kusursuz. Bana gore tek eksik ic mekanin tek renk bej tercih edilebilmesi. Siyah renk yok.

    Eski outlander da baslarda boyle silme dolu bir paketle gelmisti sonra paket daha boş hale getrildi koskoca suv a 16 inc igrenc otesi cant taktilar falan fiyat ucuzladi ama yinede tercih edeni az oldu.

    Motor hacmi en buyuk dezavantaji bence. Dizel olmasa bile 1.600 cc turbo destekli benzinli bir motoru olsa satişlari biraz kipirdar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu paraya Pajero verseler gene fazla satamazlar. Mitsubishi'nin kaderi bu.
  • Arkadaşlar yine başladı bir pahalılık muhabbeti. Evet, standart donanımlı SUV almak isteyenler için Outlander pahalı bir seçenek fakat full araç düşünüyorsanız rakiplerinden farklı değil ki fiyat konusunda.

    Bakın full araçların fiyatlarını sıralayayım:

    CR-V 116.000
    RAV4 170.000'e kadar çok seçenek mevcut
    Cx-5 110.000
    Kuga 108.000
    Outback 150.000

    Outlander'in baz paketinin olmaması aracın pahalı olduğu anlamına mı gelir? Sahip olduğu donanım özelliklerine göre kıyaslayın şu araçları Allah aşkına. Bunu alacağınız parayla Bmw 3.20 alabiliyor olmanız kişisel tercihinizdir. Aracın fiyatının pahalı olmasıyla ne bağlantısı var ki? Bu bir SUV ve özellikleri belli.
  • Outlanderların eskileri dört çeker, yenileri değil diye biliyorum. Outlander bir arazi aracı değil sadece kompakt suv. Ayrıca Forester bu sınıfta en iyi arazi performansına sahip fakat yakıt tüketimi fazla. CX5 ise kaliteli ve ekonomik bir araç. Benim tercihim 4X4 CX-5 olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Querorz

    Arkadaşlar yine başladı bir pahalılık muhabbeti. Evet, standart donanımlı SUV almak isteyenler için Outlander pahalı bir seçenek fakat full araç düşünüyorsanız rakiplerinden farklı değil ki fiyat konusunda.

    Bakın full araçların fiyatlarını sıralayayım:

    CR-V 116.000
    RAV4 170.000'e kadar çok seçenek mevcut
    Cx-5 110.000
    Kuga 108.000
    Outback 150.000

    Outlander'in baz paketinin olmaması aracın pahalı olduğu anlamına mı gelir? Sahip olduğu donanım özelliklerine göre kıyaslayın şu araçları Allah aşkına. Bunu alacağınız parayla Bmw 3.20 alabiliyor olmanız kişisel tercihinizdir. Aracın fiyatının pahalı olmasıyla ne bağlantısı var ki? Bu bir SUV ve özellikleri belli.

    Bu araçların yazdığınız rakamlara satılan modellerini alan yok zaten. Satmak istiyorlarsa Temsa'nın rekabetçi davranması gerekir. Öyle bir niyetleri de amaçları da yok. Yeni Spacestar'a çektikleri fiyat ortada .




  • 2014de gelecek turbo uniteler(1.0 , 1.5 , 2.0 turbo mivec) ve dizel motor beklenmeli bence.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşin açığı,yürürlükteki MTV yasası,1600 cc üzeri premium olmayan sınıfı bitirdi.Malum,yakıtta da dünya birincisiyiz.Eğer büyük şehirlerde yaşıyor ve yılda 15000 km üzerinde araç kullanıyorsanız 1600 cc 'nin üzeri ve benzinli araç kullanmak şovalyelik yapmaktır.Bir zamanların trend araçları olan 2000 cc benzinli SUV'ların artık görünmez olduğuna şahitlik ediyoruz.Bu nedenlerle,araçlar ne kadar iyi olursa olsun satılmıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Querorz

    Arkadaşlar yine başladı bir pahalılık muhabbeti. Evet, standart donanımlı SUV almak isteyenler için Outlander pahalı bir seçenek fakat full araç düşünüyorsanız rakiplerinden farklı değil ki fiyat konusunda.

    Bakın full araçların fiyatlarını sıralayayım:

    CR-V 116.000
    RAV4 170.000'e kadar çok seçenek mevcut
    Cx-5 110.000
    Kuga 108.000
    Outback 150.000

    Outlander'in baz paketinin olmaması aracın pahalı olduğu anlamına mı gelir? Sahip olduğu donanım özelliklerine göre kıyaslayın şu araçları Allah aşkına. Bunu alacağınız parayla Bmw 3.20 alabiliyor olmanız kişisel tercihinizdir. Aracın fiyatının pahalı olmasıyla ne bağlantısı var ki? Bu bir SUV ve özellikleri belli.

    Kardeş tamam donanım güzel de şartlar burada çok değişik...Rekabet için aynı aracın mümkünse düşük motorunu, o yoksa dizelini, donanımı az ama fiyat olarak çok daha uygun versiyonunu da getirmek lazım.Araç parası-yakıt-vergi vs minimum maliyetle suv keyfi yaşamak istiyor millet.

    Şimdi verdiğin örneklerden CR-V'nin 1.6 dizeli var 80.000
    RAV 4 desen 2.0 dizel var 90.000 lira, vergi yüksek ama hiç olmazsa az yakar diye talep edilebilir.
    CX-5 daha boş versiyonu 90.000 ki bir çok compakt SUV'dan daha dolu.Daha az donanım ama uygun fiyatlı diye tercih edilebilir.Aynı şekilde foresterın da başlangıç versiyonu elegance 95.000 lira ve araç fule yakın.
    Kuga desen 65000 liraya da var işte yukarıda yazdığım hususlardan tercih edilebilir.
    Outback zaten bu sınıf değil ve 2.0 dizel otomatik versiyonu 134.000 lira.Senin belirttiğin 2.5 motor.

    Bence de outlander çok güzel bir araba ama dediğim gibi ülkedeki vergi ve benzin durumundan dolayı rekabet için mümkün mertebe seçenekleri çoğaltmak lazım.




  • Bence fazla satmamasının nedenleri
    1. Temsa'nın hiç tanıtım yapmaması
    2. Araç geleli henüz 1 ay oldu
    3. Bayiler 2014 modele az kaldığından az sayıda araç getiriyor.

    Ben Izmire gelen 2. Aracı 21 Kasımda aldım, 1. Araç 1 hafta önce gelmişti, görmeye fırsat bulamadan araç anında satıldı. 2.araç gelir gelmez görmeye gittim ve 15 dakikada karar verip aldım. Daha önce 1'er hafta arayla subaru forester 2.0 ve crv 1.6 dizel ile test sürüşü yaptım, Outlander bana 1 derece daha üstün geldi ve hiç kararsızlık yaşamadan test sürüşü dahi yapmadan aldım. Yaklaşık 1000 km yaptım ve iyi bir seçim yaptığımı düşünüyorum. Genelde subaru'nun boxer motoru daha başarılı bulunuyor ama ben aynı fikirde değilim, outlander ara hızlanmalarda daha başarılı, otobanda giderken subaruda gaza sonuna kadar basınca sadece boxer motorda bir bağırma duyuyorsunuz araba sanki hiç hızlanmıyor, ama outlander belki eco modda sadece önden çekiş olduğundan çok daha iyi bir hızlanmaya sahip. Katalog verilerinde ise beygir gücü ve tork değerleri birbirine çok yakın değerler halbuki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orto -- 15 Şubat 2014; 8:09:31 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Temsa başarısız bir distribütördur. Kabul.
    Eminim yeni çıkacak Plug in hybrit araçları getirmeyecekler(outlander , asx , lancer , ....)
    Halihazırda outlanderin Plug in hybrid versiyonu mevcut fakat daha gelmedi.
    Space starı 40ın üstünde fiyat çekmek gibi bir hata yaptı.
    Outlanderi 100un üstünde fiyat çekti.
    Attargeyi getirmedi.

    Mitsubishi nin de hataları var tabi.

    Düzgün otomatik şanzımanı yok.
    (evo x deki şanzımanın benzeri getirilebilir mesela)
    Dizel motorları yok.
    1.6 mivec gibi rakipsiz gördüğüm bir üniteye lpg garantisi verilmiyor.(Honda yapıyorsa Mitsubishi de yapabilir.)
    Türkiye pazarı bu üçlüden en az birini seçenlerin %80 olduğu bir pazar.)

    Yeni gelecek Plug in hybrit , downsizing üniteler , dizel motor ve cvt şanzıman ile 2014de söz temsada demektir.
    Fakat şu şartlarda satılmaması sadece temsanın suçu değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu arada araçtaki olumsuzlukları listeleyim;
    1. Farlar bixenon değil uzunlar halojen, viraj aydınlatma yok.
    2. Şöför kapısı dışındaki camlar tek tuşla sonuna kadar inip çıkmıyor, tutmak gerekiyor.
    3. Çocuk kilitleri eski sistem kapı üstündeki düğmelerle açılıp kapanıyor.
    4. Anahtarsız giriş var ama ön kapılar ve bagaj üstündeki butonlarla açılıp kapanıyor, kendiliğinden (sensörlü) çalışmıyor.
    5. Araçtan çıkınca cam ya da sunroof açık kalırsa kumanda ile kapatılamıyor, kontağı açıp kapatmak gerekiyor.
    6. Rokford Fosgate ses sistemi çok başarılı ama telefon etmek için sistemle İngilizce olarak bayağı sohbet etmek gerekiyor. Toplu olarak telefon rehberimi kabul etmedi birkaç numarayı bt ile tek tek atabildim.
    7. Otomatik kararan dikiz aynası yok.

    Bunların yanında eski aracım da oldukça geniş ve ferah idi (2010 renault grand scenic privilege) donanım bundan zengindi ama şehirlerarası yolda outlander ile yolculuğu arkada oturan çocuklar da inanılmaz rahat ve keyifli buldular, hatta 7 yaşındaki kızımı hep araba tutardı, onun bile bulantısı olmadı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • otomatik kararan dikiz aynası olmayan 100.000 liralık FULLLLL araç olmaz olsun. kamyonet Fullü oluyor temsanınki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yigit+ -- 17 Aralık 2013; 21:25:50 >
  • @orto Bu forumdaki tek Outlander kullanıcısısınız. Tebrikler . Sizin sayenizde araç hakkında çok şey öğrendik. Bunun için de teşekkürler. Kumandadan pencerenin kapatılamaması tam bir faciaymış :) . Aracın donanım bilgilerinde Xenon farlar yer alıyor. Acaba önceki modelde mi mevcut değildi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Querorz

    @orto Bu forumdaki tek Outlander kullanıcısısınız. Tebrikler . Sizin sayenizde araç hakkında çok şey öğrendik. Bunun için de teşekkürler. Kumandadan pencerenin kapatılamaması tam bir faciaymış :) . Aracın donanım bilgilerinde Xenon farlar yer alıyor. Acaba önceki modelde mi mevcut değildi?

    Farlar xenon ama bi xenon değil yani kısalar xenon uzunlar halogen.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • orto O kullanıcısına yanıt
    Otomobiliniz hayırlı olsun, bence güzel bir seçim. Merak ettim, torpido aydınlatması var mı, benim Lancer'da yok da...
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.