Şimdi Ara

--Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya-- (258. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.457
Cevap
20
Favori
1.007.804
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 256257258259260
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    Aracınız Eski kasa sanırım, bu başlık altında eski kasa L200 kullanıcısı pek yok, aktif olarak yazan hiç yok.
    Ki yeni kasa olsa bile temizliğinin nasıl yapıldığı konusunda pek bi bilgiye sahip değiliz şu ana kadar.
    Benim size tavsiyem EGR yi tamamen iptal etmeniz.
    Araç modifikasyonuyla ilgilenen tüm uzmanların tavsiyesi bu yönde.


    iyi güzel diyorsunda kardeşim bu egr iptal ettiğimde yakıtta gidişinde ne gbi farklılıklar oluyor motora zararı yok gbime geliyor ustaya sorduğmda iptal ediyim diyince pistona soğuk hava veryor demesi kafamı karştrdı açıkça normal olarakta pistona soğuk hava veryorsa eğer bence çok iyi demektir egr sistemini bilmediğimden kafam allak bulak bunu söktüğüm yere bişey yapmak gerekmiyormu tamam arabadan bende anlıyorum motor ön takım v.s fakat bu egr bana yabancı geliyor neyse bugün resim çekeyim koyarım foruma hani resimde görürseniz belki daha iyi bilgi verebilirsiniz pc de resim olmadığndan önceden araba coma verdiğim resimden koyayım dedim motor kısmını egr bulunan yeri foto çekip foruma eklerim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LaZsTyL -- 2 Temmuz 2011; 8:55:01 >




  • Çalışma prensibi egzost manifolduna silindirlerden gönderilen yanmamış mazotu geri silindir içine püskürtüp yanma gerçekleştirmek. Yakıtta bi farklılık olmuyor alt devirler 200-300 rpm kadar rahatlar deniyor.
    Pistona soğuk hava veren ekstra bi parça takılmıyor egr iptalinde sadece 2500 derecelere yükselen egzost gazı tekrardan silindirlere pompalanmamış oluyor ustanız bunu demeye çalışmış.
    Kurumlanmayı engelleyen bir uygulama iptal işlemi.
    Ayrıca egr yi komple sökmüyorsunuz sadece EGR ile manifold arasına bir metal tıpa takıyorsunuz iptal etmek için.
    bilen birileri işçilik dhil 50 liraya yapar en falzla. önceki sayflarda tarif etmiştim fotoğraflarla.
  • bugün erg temizleme işine girdim 2 arkadaş erg,turbo,erg nin yanında olan su soğutmalı katalizör bütün bunları söktük komple sellozik tinerle güzelce tertemiz yaptık bayağı bi kurum birikmesi vardı nyse taktık herşey bitti marşa bastık çalştı araba yola çıktık sendeleme falan hiçbişey kalmadı alaha şükür ustaya uysaydık 1200tl cepten gidecekti
    işçilik bedava tiner 5 tl = 5.....1200tl nerde 5 tl nerde resim yükliycektim L200cü arkadaşlar fakat ımages sitesi üye olduğum halde yükletmiyor bu tip işlere merağı olanlar msn verirlerse fotoların hepsini yolarım bundan böyle takpçinizim
  • Ellerinize sağlık, fotoları yüklemek isterseniz imageshack.us sitesi üyelik istemiyor.
    Eli bu tür işlere yatkın kullanıcıları burada görmek gerçekten çok güzel,
    Hoşgeldiniz diyelim.
  • @lokosit
    Mete abi folyo kaplatıcaktın, vazmı geçtin, bende bi ara düşünüyodum mat gri kaplatıp, hiç ruhsata işletme olayıyla falanda uğraşmamayı, ama daha sonra mat folyonun inanılmaz toz tuttuğunu görünce vazgeçtim, parlak farklı renk folyolarda tam anlamıyla parlamıyor eskimiş boya gibi bi görüntü veriyor gibi gelmeye başladı gözüme.
    Eğer mat değilse parlak olmalı gibi bi düşünce var kafamda bilmiyorum, ayrıca bu folyoları da parlatmak falan mümkün mü onu da bilmiyorum,
    Şu bizim L200 ün savana modelinin sarısından yaptırma düşüncem var esasen ama cidden kararsızım


    bide çok fahiş fiyatlar istiyolar 1500-2000 lira gibi, Füme den çok memnunum aslında ama çok matlaştı parlaklığını kaybetti güneşte bakınca hep hare hare yuvarlak kılcal cizgiler var. belki boya koruma yaptırıp ilk günki galeriden çıkmış haline geri döndürebilirim boyayı.
    Sizlerin boyaları ne durumda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    @lokosit
    Mete abi folyo kaplatıcaktın, vazmı geçtin, bende bi ara düşünüyodum mat gri kaplatıp, hiç ruhsata işletme olayıyla falanda uğraşmamayı, ama daha sonra mat folyonun inanılmaz toz tuttuğunu görünce vazgeçtim, parlak farklı renk folyolarda tam anlamıyla parlamıyor eskimiş boya gibi bi görüntü veriyor gibi gelmeye başladı gözüme.
    Eğer mat değilse parlak olmalı gibi bi düşünce var kafamda bilmiyorum, ayrıca bu folyoları da parlatmak falan mümkün mü onu da bilmiyorum,
    Şu bizim L200 ün savana modelinin sarısından yaptırma düşüncem var esasen ama cidden kararsızım
    ımages....!

    bide çok fahiş fiyatlar istiyolar 1500-2000 lira gibi, Füme den çok memnunum aslında ama çok matlaştı parlaklığını kaybetti güneşte bakınca hep hare hare yuvarlak kılcal cizgiler var. belki boya koruma yaptırıp ilk günki galeriden çıkmış haline geri döndürebilirim boyayı.
    Sizlerin boyaları ne durumda.

    bende füme stepway ve gri L200 var asla fırçayla v köpükle yıkamıyorum araçlarımı çünkü fırçayla yıkanan araba dediğin gbi yuvarlak yuvarlak sanki zımpara sürülmüş gbi arabaya güneş vurduğnda çok belli oluyor köpük ise boyanın parlaklığını alıyor ben kendim ewmde bahçem müsait olduğu için oto basınçlı yıkama makinam var bununla yıkıyorum gerek olmadığı sürece arabanın dışına bez bile sürmüyorum elimde amerikan malı cila mevcut 6 ayda bir kendim uyguluyorum araba konusunda çok titizmdir tozlu arabaya el sürseniz bile boyayı çiziyor arabanın motor aksamı arıza yapsın ön takım arka takım arıza yapsın önemli değil yaptrılıyor fakat arabanın dışı kaportası orjinal boyayı ilk günkü gbi saklamak korumak şahsen en önemlisidir diye düşünüyorum ve benim önerim sana arabayı komple folyo kaplatrcaksan komple cila yaptr sonra kaplat folyonu çünkü cilasız kaportanın üstüne folyo kaplıyorlar fakat folyo deforme veya sökmek gerektiğinde boyanın üstünü mafediyor cila sürülüpte folyo kaplanan araçta birazdaha folyonun yapışkanı boyanın üzerinden kolay sökülebiliyor...
    bu arada 06 model L200 keyifen satılıktır

    http://www.araba.com/3660803/Mitsubishi%20L200%20Magnum%20DLX



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LaZsTyL -- 3 Temmuz 2011; 10:31:10 >




  • Arkadaşlar Merhaba,

    Allah kimsenin başına vermesin, başına gelenlere de geçmiş olsun da; Bu araçları nasıl bu hale getirebiliyorlar bilebileniniz var mı?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-mitsubishi-mitsubishi-l-200-cift-kabin-2011-model-53201998/detay/
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-mitsubishi-citirrrr-hasarli-2007-model-4x4-l-2000-orjinal-81000-km-48346726/detay/

    Birkaç tane daha vardı bulamadım ilanları... Benim L200'üm henüz yok, ama kullandığım kadarıyla arazide de, asfaltta yüksek hızda da oldukça dengeli araçlar.

    Görüşlerinizi alabilir miyim... İyi pazarlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: centineol

    Arkadaşlar Merhaba,

    Allah kimsenin başına vermesin, başına gelenlere de geçmiş olsun da; Bu araçları nasıl bu hale getirebiliyorlar bilebileniniz var mı?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-mitsubishi-mitsubishi-l-200-cift-kabin-2011-model-53201998/detay/
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-mitsubishi-citirrrr-hasarli-2007-model-4x4-l-2000-orjinal-81000-km-48346726/detay/

    Birkaç tane daha vardı bulamadım ilanları... Benim L200'üm henüz yok, ama kullandığım kadarıyla arazide de, asfaltta yüksek hızda da oldukça dengeli araçlar.

    Görüşlerinizi alabilir miyim... İyi pazarlar...

    Her ne kadar yüksek hızda dengeli arac desenizde bu araclar normal bir binek aracı gibi yol tutusa sahip olamazlar.Arka kasa bölümü hafif kaldığı için özellikle virajlarda, yüksek torka ve motor gücüne sahip olan yeni nesil pikuplar sürücüleri zor durumlara düşürebiliyorlar ve arkadan savrulma sıkça yaşanabiliyor.Bu arabaların huyunu suyunu çok iyi bilmek gerekiyor.Yağışlı havalarda son derece temkinli gitmek gerekiyor,virajlara bir binek otosu kullanıyormuş gibi değilde bir kamyonet kullanıyormus gibi girmekte fayda var.Yoksa böyle istenmeyen görüntüler olabiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gh912


    quote:

    Orijinalden alıntı: centineol

    Arkadaşlar Merhaba,

    Allah kimsenin başına vermesin, başına gelenlere de geçmiş olsun da; Bu araçları nasıl bu hale getirebiliyorlar bilebileniniz var mı?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-mitsubishi-mitsubishi-l-200-cift-kabin-2011-model-53201998/detay/
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-mitsubishi-citirrrr-hasarli-2007-model-4x4-l-2000-orjinal-81000-km-48346726/detay/

    Birkaç tane daha vardı bulamadım ilanları... Benim L200'üm henüz yok, ama kullandığım kadarıyla arazide de, asfaltta yüksek hızda da oldukça dengeli araçlar.

    Görüşlerinizi alabilir miyim... İyi pazarlar...

    Her ne kadar yüksek hızda dengeli arac desenizde bu araclar normal bir binek aracı gibi yol tutusa sahip olamazlar.Arka kasa bölümü hafif kaldığı için özellikle virajlarda, yüksek torka ve motor gücüne sahip olan yeni nesil pikuplar sürücüleri zor durumlara düşürebiliyorlar ve arkadan savrulma sıkça yaşanabiliyor.Bu arabaların huyunu suyunu çok iyi bilmek gerekiyor.Yağışlı havalarda son derece temkinli gitmek gerekiyor,virajlara bir binek otosu kullanıyormuş gibi değilde bir kamyonet kullanıyormus gibi girmekte fayda var.Yoksa böyle istenmeyen görüntüler olabiliyor.

    Kesinlikle,
    Artı olarak şunu da söylemekte fayda var, kaza yapanlara baktığımda %80 4x2 olduğunu görüyorum takla atmışların, 4x2 ler çok ince lastiklerle geliyolar 205 lastik ebadı neredeyse binek otolarla aynı, e araba bir binek otonun 2 katı ağırlığında ve 2 katı daha yüksek dolayısıyla ağırlık merkezi çok daha yukarda buda tabii ki arka tarafın rahatça kopmasını sağlıyor, siz bu ağırlıkta, bu yükseklikte ve arkası bu kadar uzun ve boşken bu kadar hafif olan bi araca binek araba lastiği kalınlığında lastik koyarsanız olacağı bu.
    Aracı ilk aldığımda bu ne yau dedim sürekli arkasını bırakıyo drift yapar gibi gidiyorum yolda.
    Sonuç olarak lastikleri değiştirdim ilk ayında ve problem ortadan kalktı.
    Lastiklerin kalınlarıyla değiştirilmesi ve en azından kış zamanı arkada ağırlıkla aracı kullanmak gerekiyor.
    Aksi taktirde bu kazalar kaçınılmaz oluyor.
    Düşünsenize bir viraja giriyorsunuz, araç merkezkaç kuvveti altında, önünüze bir tümsek yada çukur çıkıyor, direksiyonu azıcık oynattığınızda aracın yediği G kuvveti virajda neredeyse iki katına çıkıveriyor, birde yerler ıslaksa, hele bide arka taraf kaydımı panik yaptınmı gitti işte
    Allah korusun ve başımıza vermesin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    @lokosit
    Mete abi folyo kaplatıcaktın, vazmı geçtin, bende bi ara düşünüyodum mat gri kaplatıp, hiç ruhsata işletme olayıyla falanda uğraşmamayı, ama daha sonra mat folyonun inanılmaz toz tuttuğunu görünce vazgeçtim, parlak farklı renk folyolarda tam anlamıyla parlamıyor eskimiş boya gibi bi görüntü veriyor gibi gelmeye başladı gözüme.
    Eğer mat değilse parlak olmalı gibi bi düşünce var kafamda bilmiyorum, ayrıca bu folyoları da parlatmak falan mümkün mü onu da bilmiyorum,
    Şu bizim L200 ün savana modelinin sarısından yaptırma düşüncem var esasen ama cidden kararsızım


    bide çok fahiş fiyatlar istiyolar 1500-2000 lira gibi, Füme den çok memnunum aslında ama çok matlaştı parlaklığını kaybetti güneşte bakınca hep hare hare yuvarlak kılcal cizgiler var. belki boya koruma yaptırıp ilk günki galeriden çıkmış haline geri döndürebilirim boyayı.
    Sizlerin boyaları ne durumda.

    Biliyorsun önce turuncu yaptırayım dedim , hanım ben bu arabaya binmem dedi mat siyahta karar kıldım ama daha sonra bursada mat siyah kaplanmış bir araç gördüm, berbat göründü gözüme ve bende vazgeçtim.




  • :) valla turuncu bende sevmiyorum ya Sarimi yapsak beraber acaba :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    :) valla turuncu bende sevmiyorum ya Sarimi yapsak beraber acaba :)

    :)))

    Mat siyah yeni yapıldığında mükemmel görünüyor ama 5-6 ay sonra eskitme yapılmış gibi olmuş. Ama bu birazda bakımla ilgili sanırım.
    Ben renk değiştirme sayfasını kapattım, belki aracı değiştiririm...
  • Arkadaşlar bişi sorcam ama cehaletime verin...

    Bu 2007-2009 arası 4x4 L200 modellerde araçta ATSC ve ESP olduğunu nasıl anlarım?

    Not: Bence de sarı daha güzel. Turuncuya misal şöyle bişey gördüm: sonuç korkunç:http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-mitsubishi-ayricalikli-olmak-isteyenlere-ozel-yapi4x4-l200-full-48418964/detay/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: centineol

    Arkadaşlar bişi sorcam ama cehaletime verin...

    Bu 2007-2009 arası 4x4 L200 modellerde araçta ATSC ve ESP olduğunu nasıl anlarım?

    Not: Bence de sarı daha güzel. Turuncuya misal şöyle bişey gördüm: sonuç korkunç:http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-mitsubishi-ayricalikli-olmak-isteyenlere-ozel-yapi4x4-l200-full-48418964/detay/



    Estağfurullah

    En basiti 17 inch jant varsa ASTC (esp) vardır.

    Eğer direksiyonun solunda RD/LOCK butonu varsa kilitli modeldir. Astc'li modelde RD/LOCK butonu yerinde ASTC butonu bulunur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutusuzkibrit

    Herkese selamlar... Sıfır 4x4 almak için beyaz güvercinimi satıyorum...

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-mitsubishi-mitsubishi-l200-4x2-invite-mt-yeni-kasa-53499980/detay/?



    Karter korumayı verme, yine lazım olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    :) valla turuncu bende sevmiyorum ya Sarimi yapsak beraber acaba :)

    :)))

    Mat siyah yeni yapıldığında mükemmel görünüyor ama 5-6 ay sonra eskitme yapılmış gibi olmuş. Ama bu birazda bakımla ilgili sanırım.
    Ben renk değiştirme sayfasını kapattım, belki aracı değiştiririm...

    Abi L200 den vazgeciyorum deme




  • lokosit; yine bulunur o koruma sıfır 4x4 almayı düşünüyorum... ve mertle sizin düşünceniz olan kaplamayıda yaptıracağım farklı bir renge... l200 den vaz gecilmez abi... ilk arabam keşke 4x4 le başlamış olsaydım diyorum kendime... satmak zorunda kalmazdım
  • 1 haftadır birçok 4x4 ü araştırıyorum, kafama yatan sadce jeep cherokee oldu. Şimdilik biraz daha L200 ile devam edeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    1 haftadır birçok 4x4 ü araştırıyorum, kafama yatan sadce jeep cherokee oldu. Şimdilik biraz daha L200 ile devam edeceğim.



    model olarak ne düşünüyorsun;?
  • 
Sayfa: önceki 256257258259260
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.