Şimdi Ara

MiniDump İncelemesi Mavi Ekran

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
1
Favori
104
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 10 saat 36 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Hüseyin Ergüden (2 mesaj) Nathan Spencer (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar uzun süredir mavi ekran hatalarıyla karşılaşıyorum herhangi bir driver'ım eski değil her türlü testi kontrolü yaptım fakat çözüm bulamadım internetteki bütün çözüm yöntemlerini denedim 3-4 defa format attım fakat hala mavi ekran hatalarıyla karşı karşıya kalıyorum sorun donanımsal mı değil mi onu da çözemedim artık gına geldi.


    Totalde çıkan şeyler ;

    Memtest sonucu ramde 12 hata aldım, Hd tune ile test yaptığımda 7 tane (C7) Interface CRC Error Count hatası aldım ve hala duruyor ramleri ve ram slotlarını kontrol etmek için ramleri sırasıyla slotlarda test ettim ilginç bir sorunla karşılatım iki ram de rakılı iken 8gb mevcut ram gösteriyordu sonra yerlerini değiştirince tekrardan 16 oldu hata ramlerde mi yoksa anakart yuvalarında mı çözemedim.


    Sistem Özellikleri;

    Windows 10 Pro sürüm 21H1 (Windows Feature Experience Pack 120.2212.3530.0)

    AMD Ryzen 5 2600 işlemci

    NVIDIA GTX 1650 Gaming X 4GB

    G.Skill 8 GB Ripjaws V kırmızı DDR4 3000MHz CL16 Single kit RAM (X2)

    MSI B450M Pro M.2-v2 anakart

    SSD: ADATA Su630 240gb

    HDD: Seagate Barracuda 1TB 3.5" 7200RPM 64MB Cache Sata 3 Sabit Disk ST1000DM010


    MEMTEST SONUCU;

    MiniDump İncelemesi Mavi Ekran


    MiniDump İncelemesi Mavi Ekran


    HD TUNE HATASI;


    MiniDump İncelemesi Mavi Ekran



    MİNİDUMP DOSYALARIM;

    https://accounts.google.com/ServiceLogin?service=wise&passive=1209600&continue=https://drive.google.com/drive/folders/1KFputv0krcVkK4yvEpw5_5fkOGdITyYW?usp%3Dsharing&followup=https://drive.google.com/drive/folders/1KFputv0krcVkK4yvEpw5_5fkOGdITyYW?usp%3Dsharing


    Lütfen yardım edin sıkıldım artık sorun donanımsal ise donanımları garanti bitmeden götürmek istiyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hüseyin Ergüden -- 13 Ağustos 2021; 2:8:35 >



    |
    |




  • Ramleri tek tek test etmeyi denedin mi? OC falan yapılı mı sistemde?


    Memtest hata veriyorsa zaten ya ram ya da anakart sorunlu yazılımsal bir durum olamaz o durumda. Garantileri varken servise yolla.

  • Nathan Spencer kullanıcısına yanıt

    Garantisi maalesef 2 ay önce bitmiş farketmemişim, herhangi bir OC işlemi yapmadım kendi basic ayarlarında kullanıyorum, ramleri slotlarda tek tek test ettim bazen açılması sıkıntı oluyordu bazen düzgün aklımda ramleri tek tek her slot için memtest yapmak geliyor o da çok uzun sürecek, slot değiştirmeme gerek var mı onu da bilmiyorum.

  • Ramleri çıkar burada anlatıldığı gibi temizle anakart slotunu da temizle. daha sonra memtestte TEK TEK teste sok. Testtin bitmesini beklemene gerek yok hata veriyorsa aynı rami 2. slotta tekrar dene.

    https://computerinfobits.com/how-to-clean-ram-contacts




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nathan Spencer -- 14 Ağustos 2021; 9:53:20 >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.