Şimdi Ara

Millenicom Youtube'u throttle ediyor (hızını kesiyor)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
168
Cevap
2
Favori
5.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 hafta
  • Cevaplayan Üyeler 45
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 35
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 9 saat 5 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 13
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • diemcizone (35 mesaj) AREryilmaz (35 mesaj) LEAME (11 mesaj) NT2L (8 mesaj) The Hollow (5 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (123 mesaj) Mobil (20 mesaj) Mini (4 mesaj) Uygulama (21 mesaj)
  • @
13 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Millenicom >> Millenicom Youtube'u throttle ediyor (hızını kesiyor)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    193 Mesaj
    Goodby dpi ile 75 mbit görüyorum youtubede.Ama firefoxtan girmek gerekiyor.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1378 Mesaj

    Bugün 100/5 MBPS FTTH (Daireye kadar fiber) ve 35/4MBPS VDSL2+ olmak üzere 2 aboneliğimde sorun yaşadığım için şikayetvar üzerinden açtığım kayıt için geri döndüler, konu linkini kendilerine ilettim ve konudan haberdar olduklarını söylediler. Konu sahibinin açtığı 6 şikayet kaydını da kapattıklarını ilettim. Bu sorunu yaşayan Türk Telekom ve Superonline altyapısı üzerinden hizmet alan kullanıcıların yaşadığını belirterek VPN açtığımızda hızların normale döndüğünü fakat VPN olmadan Youtube, Netflix ve Twitch'de sorun yaşadığımızı, Youtube'da özellikle hızın 6MBPS'i geçmediğini, şahsen yaptığım hız testlerinde 100-300MBPS aralığında değerleri görmeme rağmen bu sorunun sadece video izleme platformlarında yaşandığını, arkadaşını getir kampanyası ile geçişini sağladığım 6 arkadaşımın da YouTube'da özellikle sorun yaşadıklarını kendilerine ilettim ve konuyu takip edip sorunu çözeceklerini, daha üst düzey yöneticilerle konuyu paylaşacağını söylediler.
    Konudan haberdar olması ve kullanıcılara çözüm sağlaması açısından yetkilileri konuya çağıralım.




  • Binbaşı
    1378 Mesaj
    Müdür geçen 3 gün ceza almıştın, bi' 37 gün daha yazmışlar galiba
    |
    |
  • Binbaşı
    1378 Mesaj
    Görüldüğü gibi hızım güya 120-110MBPS gözükmesine rağmen Youtube'da 6MBPS bile görmüyor, 4K falan geçtim 1080P video izleyemiyorum.
    Aynı durum Twitch için de geçerli, yine 6MBPS bile görmüyor hız. Bariz burada yavaşlatma mevcut.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diemcizone -- 23 Temmuz 2020; 15:0:15 >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    982 Mesaj
    Şikayetvar.com a yazdığım şikayet üzerine beni aradılar.

    Teknik personelle görüşüldüğünü, sorunun onlardan kaynaklı olmadığını söylediler. Hat değerlerim normalmiş :)

    Ben de hat değerlerimin zaten normal olduğunu, sadece netflix, youtube ve twitchte sorun yaşadığımı, benim gibi bir çok insanın olduğunu söyledim.

    Sorun modeminizden kaynaklı olabilir dediler. Peki o zaman modemi değiştirelim dedim, modeminizde sorun gözükmüyor, sorun gözükmeden modem değişimi yapamayız dediler

    Bir de onların asla böyle bir yavaşlatma yapmayacaklarını söyleyip sorunun direkt olarak ben kaynaklı olduğunu ima ettiler. Sanırım sorun onlarda değil bizdeymiş.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Binbaşı
    1909 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: xxxone

    Aynı sorun bende de mevcut. Millenicom 100MBPS Fiber, TTelekom altyapı. Ofiste ve başka evde Turknet var. Bu sorunlar yok.
    Millenicom müşteri hizmetleri ölü taklidi yapıyor. Kasıtlı ve açıklanması yasak bir durum var gibi görünüyor. Servis sağlayıcı değiştirmekten başka pek çare yok gibi.

    Açtığım şikayetler sorun yok denerek kapatılıyor. Üzerine bir de 25 TL zam yapılmış. Ne diyelim hayırlı olsun. Bayramdan sonra değiştiriyorum servis sağlayıcıyı.




  • Binbaşı
    1378 Mesaj

    Böylelikle servis sağlayıcı değiştirmek farz oldu, ben kaçıyorum Türk Telekom'a, abonelik sözleşmelerini imzalamadığım için benden Modem ve ONT cihazının iadesini de talep edemezler, zaten 1 yıldır 100MBPS diye 6MBPS internet kullanıyorum ona saysınlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diemcizone -- 26 Temmuz 2020; 8:32:16 >
    |
    |
    LEAME kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1378 Mesaj

    Hocam beni arayan müşteri temsilcisine VPN açtığımda hızın normale döndüğünü, Steam, Origin, Uplay, Epic, Fast gibi servislerde Minimum 110 maksimum 300MBPS hızları gördüğümü, aldığım paketin dahi üzerinde hızları buralarda kullanabildiğim hâlde YouTube ve Twitch'de hızın 6MBPS maksimum eşiğe kısıtlandığını söylediğimde bana sorunu çözeceğiz, konuyu biliyoruz ve takip ediyoruz vs dediler ama günlerdir cevap falan yok, aynı sizin gibi arıza kayıtlarını kapatıyorlar.
    Bu beceriksizler dükkanı taşırken interneti de taşıdım fakat telefonu eski adreste bırakmışlar, 10 defa arıza kaydı açıldı, 2-3 kişi müdürlükten aradı fakat işi çözemeyip beni kanser raddesine getirdiler.
    2. Aboneliği alırken sabit telefon olarak anlaştık, ses kayıtları ve abonelik evrakı ile sabit fakat bana sabit numara tanımlamamışlar, bu konu ile ilgili 7-8 defa kayıt açıldı ve yine müdürlükten konu ile ilgileneceklerini söylediler fakat ne cevap verdiler ne sorunu çözdüler.
    Ben de buna karşılık abonelik evraklarını 3 defa göndermelerine rağmen imzalamadım, o şekilde aboneliği kullanıyorum. Bu firma ilk zamanları güzeldi, tabi o dönem Alman şirketiydi daha sonra Azerilere satıldı ondan sonra cılkı çıktı.
    Bu yaptıkları throttle olayını Amerika'da T-Mobile de yapmıştı diye hatırlıyorum hatta çok büyük cezalar ödedi fakat Türkiye'de madalya takarlar.
    |
    |
    xxxone kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yüzbaşı
    982 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: diemcizone

    Hocam beni arayan müşteri temsilcisine VPN açtığımda hızın normale döndüğünü, Steam, Origin, Uplay, Epic, Fast gibi servislerde Minimum 110 maksimum 300MBPS hızları gördüğümü, aldığım paketin dahi üzerinde hızları buralarda kullanabildiğim hâlde YouTube ve Twitch'de hızın 6MBPS maksimum eşiğe kısıtlandığını söylediğimde bana sorunu çözeceğiz, konuyu biliyoruz ve takip ediyoruz vs dediler ama günlerdir cevap falan yok, aynı sizin gibi arıza kayıtlarını kapatıyorlar.
    Bu beceriksizler dükkanı taşırken interneti de taşıdım fakat telefonu eski adreste bırakmışlar, 10 defa arıza kaydı açıldı, 2-3 kişi müdürlükten aradı fakat işi çözemeyip beni kanser raddesine getirdiler.
    2. Aboneliği alırken sabit telefon olarak anlaştık, ses kayıtları ve abonelik evrakı ile sabit fakat bana sabit numara tanımlamamışlar, bu konu ile ilgili 7-8 defa kayıt açıldı ve yine müdürlükten konu ile ilgileneceklerini söylediler fakat ne cevap verdiler ne sorunu çözdüler.
    Ben de buna karşılık abonelik evraklarını 3 defa göndermelerine rağmen imzalamadım, o şekilde aboneliği kullanıyorum. Bu firma ilk zamanları güzeldi, tabi o dönem Alman şirketiydi daha sonra Azerilere satıldı ondan sonra cılkı çıktı.
    Bu yaptıkları throttle olayını Amerika'da T-Mobile de yapmıştı diye hatırlıyorum hatta çok büyük cezalar ödedi fakat Türkiye'de madalya takarlar.
    İyi hocam yine size sorunun farkındayız demişler. Ben konuştuğumda direkt bizi suçladılar. Sorun bizdeymiş diye


    İşin garibi muhtemelen müşteri hizmetleri de bu olayın farkında çünkü bu konu üzerinden müşteri hizmetlerine bağlandığımda çok büyük bir savunma moduna geçiyorlar. Hani yalnızca hat değerleriniz sabit demekle kalmıyor. İşte millenicom türkiyenin en kaliteki servis sağlayıcısıdır, millenicomda öyle şeyler olmaz, millenicom kaliteden öyle bir ödün vermez gibi cümlelerle başlayıp, en sonunda sorun sizde deyip konuyu kapatıyorlar. Suçluluk psikolojisindeki insanlar gibiler aynı. Ve bunu nispeten resmi olması gereken bir kurum yapıyor. Ülkenin hak hukuk seviyesi için gerçekten üzücü ve komik bir durum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Binbaşı
    1378 Mesaj

    Bugün aradım, teknik müdürleri konuyla ilgileniyormuş.

    Donanımhaber'e bakan Millenicom hesabını konuya çağırıyoruz ölü taklidi yapıyor, sanki böyle bi' sorun yokmuş gibi görmezden geliyor böyle iş olmaz, açtığım arıza kayıtlarını da kapatmışsınız sorun devam ediyor dememe rağmen, tekrar açtım hatta sizinle konuşurken Speedtest ve Fast.com'da test yapalım dedim, 120MBPS/11MBPS Fast.com, 117MBPS/10.4MBPS Speedtest.com çıktı. YouTube'dan bi' 4K video açalım dedim, açtım sesi dinletiyorum bak duyuyor musun sürekli takılıyor, hız 6MBPS sabitlenmiş isterseniz mail adresi verin ekran görüntülerini alıp göndereyim çünkü daha önce 24MBPS ile 4K video izliyordum, şimdi 100MBPS ile 4K izliyemiyorum, bırak 4K'yı 1080P video açıyorum donuyor takılıyor bu evde sadece ben yaşamıyorum, abim akşam gelip YouTube'dan bi' video izlediğinde 6MBPS'nin yarısı da ona gidiyor, 480P video izliyoruz bu devirde diye ekledim.

    4K TV al binlerce lira öde, 4K monitör al binlerce lira öde, her ay Millenicom'a 110 lira öde bu arada ona da 15 lira zam yapmışsınız, 125 lira olmuş ama 1080P+ video izleyeme, şaka gibi gerçekten dedim.
    "Arıza kayıtlarının kapatılmasına takılmayın yetkili kişi sizin sorunu devraldı" diyor, o zaman dedim arıza kayıtlarını o kişi sorunu çözmeden kapatmasın, sonuçta sorun devam ediyor soruna çözüm üretilmediğini bilmenize rağmen kayıt kapatıyorsanız yalancı konumuna düşersiniz dedim.

    Bana "yoğunluktan olabilir" diyor, yahu yoğunluktan olsa test sitelerinde nasıl 120MBPS hızları göreyim, oyun indirirken nasıl anlık 200-300mbps hızları göreyim? Ayrıca VPN açınca YouTube ve Twitch hızlanıyor, sorunu Donanımhaber'de yaşayan farklı kullanıcılar da var ve ben bunları bilmek zorunda mıyım son kullanıcı olarak diye çıkıştım.

    Sonrası bunları ekliyorum, ses kayıdının dinlenmesini de not olarak ekliyorum bla, bla, bla...

    Umarım bu hafta sorunu çözerler.
    |
    |
    LEAME kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Binbaşı
    1378 Mesaj

    Millenicom müşteri temsilcileri, hazır adınız geçiyorken sizi konuya alsak ve çözüm üretseniz nasıl olur?
    |
    |
    Bahsedilenler: millenicom, Millenicom Destek 1, diemcizone kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör Millenicom Destek 2, Millenicom Destek 3
  • Yüzbaşı
    982 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: diemcizone

    Millenicom müşteri temsilcileri, hazır adınız geçiyorken sizi konuya alsak ve çözüm üretseniz nasıl olur?
    Yok hocam onlar sadece arada bir başlığı değiştirip yalan başlık atmak için konuya uğruyorlar.

    Onun haricinde bir işe yaradıklarını düşünmüyorum.

    Adamları sorunları çözsünler diye değil, güzel başlık atıp yeni abone çeksinler diye tutmuşlar. Herhangi biri konunun mesajlarını okumadan başlığı okuyup millenicoma geçer belki diyerek iş yapıyorlar. Onun haricinde müşteri hizmetleri de dahil olmak üzere çoğunun teknik bilgisi vasat düzeyde. Tek yaptıkları papağan gibi gerekli birime sorununuzu aktarıyorum, en kısa sürede işlem yapılacaktır demek. Gerekli birim de ömürlük uykuya yatmış heralde



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Binbaşı
    1378 Mesaj

    Yazdıklarına tamamen katılıyorum Millenicom'da ast-üst çalışma modeli (temsili)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diemcizone -- 26 Temmuz 2020; 10:30:2 >
    |
    |
    LEAME kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    358 Mesaj
    Bende aynı sorunu yaşıyorum VPN olmadan kullanılmıyor. Bugün Zehra isminde hiçbir şeyden anlamayan bir danışmanı aradı yöneticimle konuştum halledicekmiş diyor. Böyle saçma bir konuşma olabilir mi? Bana sorunun çözüleceğine dair mail atın o zaman diyorum ben garantisini veremem diyor .
  • Teğmen
    195 Mesaj
    20 yıldır internet kullanıyorum. Yaşamadığım tüm problemleri "millenicom" sayesinde öğrenmiş oldum.

    Teşekkürler "millenicom".
    |
    |
  • Teğmen
    121 Mesaj
    Bu sorundan dolayı başka firmaya geçeceğim bayramdan sonra. Şikayet kaydı açıyoruz hat değerlerinizde sorun yok diyorlar. Şaka gibi. Sorunun hat değerlerimle ilgisi yok ki zaten. 10 yaşındaki çocuğu alıp temsilci yapmışlar bir bktan anladıkları yok ya da salağa yatıyorlar.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarbay
    2185 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: diemcizone

    Millenicom müşteri temsilcileri, hazır adınız geçiyorken sizi konuya alsak ve çözüm üretseniz nasıl olur?
    Hocam youtubedaki hızımızı nasıl görebiliyoruz
  • Yüzbaşı
    402 Mesaj

    Youtube üzerinden "Meraklısı için istatistikler" seçeneğini aktif hale getirin.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    cemo62 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1378 Mesaj

    Bana da aynısını söylediler, güya bi' yöneticileri çözecekmiş henüz çözüm falan yok ortada ve daha önce yaşadığım sorunlara baktığımda çözüm üreteceklerini hiç sanmıyorum.
    |
    |
    sinan70 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
En ucuz kedi maması fiyatları
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Ko Cuce
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,516
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.