Şimdi Ara

Millenicom'un Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
890
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar selam, Millenicom sagolsun mobilden yaziyorum bu yaziyi. Geçen ayin basinda Tip 7 kabin geldigi için hazirlikli olmak amaciyla Millenicom ADSL aldik. Bu ayin 19unda portumuz tasindi ben de Millenicom'u arayarak tarifemi VDSL'e geçirdim. Islem yapilir yapilmaz 75mbit hiz almaya basladim ve bu vakte kadar gayet memnundum.

    Tabii ülkemin güzel insanlari hevesi kursakta birakma konusunda uzman olmus mutlulugum uzun surmedi. Ayin 21'inde hattimin nakil islemlerinin basladigina dair bir SMS aldim. Burnuma pis kokular geldigi için hemen aradim dedim ne nakli? Ben nakil gibi bir isleme onay vermedigimi soyledikçe inatla "Siz onay vermissiniz" diye cevapladilar. Dedim o halde onayi verdigim görüsmeyi dinlemeyi talep ediyorum. Dinleyip bana dönüs yapmalarini istedim. Tamam dediler kapattim.

    Iyi niyetime verin, 3 gün bekledim ses çikarmadim. Bugün internetimi kestiler. Gelen SMS'te nakil islemlerimin TAMAMLANDIGI yaziyordu. Simdi de kimse yardimci olmak istemiyor. Oturduklari yerden bozduklari hattim için saha ekibi vs. vs. ne kadar bos is varsa ugrasiyorlar. Yapacaklari tek sey her seyi eski haline döndürmek oysa. Evden çalisiyorum evde kaliyorum her seyim evdeki internetten dönüyor ve böyle bir zamanda bu sekilde magdur birakilmak rezaletten de öte bir sey, artik kelime bile bulamiyorum.

    Kim çözüyorsa yetkili hemen çözsün. Islerimin hafifledigi saniye iptal ettirecegim zaten. Ben böyle rezaletlerle ugrasamam.







  • Millenicom'un yetkilileri, neredesiniz?@millenicom@Millenicom Destek 1@Alper Karaer - Millenicom
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremimo

    Millenicom'un yetkilileri, neredesiniz?@millenicom@Millenicom Destek 1@Alper Karaer - Millenicom
    Merhaba, PM üzerinden isim soy isim ve iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.
  • Sorunum giderilmiştir ekibin yardımı için teşekkür ederim. Keşke en başından yaşamasaydık tamamen çalışanların nakil diye giriş yapmasından oluşan bir hataydı. Tekrar yaşanmaz benzer bir durum umarım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.