Şimdi Ara

MİLLENİCOM Ayda Sadece 119,90 TL'den başlayan fiyatlarla! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.024
Cevap
29
Favori
469.125
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sürekli yeni konu açıyorlar yorumlar kötü diye bilginiz olsun


    Ben bunlarla icralık oldum birdaha asla bulaşmam




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk70 -- 17 Nisan 2021; 23:58:27 >
  • Geçen yaz haber vermeden, onayım olmadan taahhütsüz aboneliği taahhütlüye çevirmişler. 2 aya yakın uğraştım, baktım düzelmiyor ISS değiştirdim. Tabii bu sefer olmayan taahhütün bedelini yansıtmayacağız demelerine rağmen son faturaya bir de taahhüt bedeli yansıttılar. Zar zor iptal ettirdim ama harcadığım zamanı helal etmiyorum.


    Eskiden iyilerdi ama son dönemde maalesef tavsiye edemiyorum. Alper Bey vardı eskiden, forumda da çok aktifti sağolsun en ufak problemi en azından çözmeye çalışırdı ki o dönemde pek bir sorun da yaşamadım. O ayrıldıktan sonra her geçen gün kötüye gidiyorlar maalesef. Belki adam bu gidişatı gördü ve ayrıldı, kim bilir...

  • Arkadaşlar evimin önünde telekomun fiber kutusu var. Binam yeni ve internet eve çapraz bağlı Cat 6 ile geliyor.Hatta eski ttnet cagri merkezi calisaniyim.Tam 34-35 mbiti net aldığım internette pahalı diye ise degistirdim.Ne oldu ise taahhüt bitiyor diye ise değişikliği yaptım. Sonuçta port aynı port ne olacak dedim.Bunlar Telekom ipsinden farklı olarak 35 ile başlayan ip veriyor.Berbat bir ip aralığı ve ne YouTube ne Netflix vs hiçbir şey doğru izlenmiyor.35mbit hatta kablolu 10 mbit hız veriyor.Hatta akşam 8 den sinra 5mbit lere dusmekte.5 kez arıza kaydı açtım, hiçbir dönüş yok ilgilenen yok
    Birde taahhütsuz verdikleri internete 85 TL isterken taaahutkude cayarsan aylık ücreti 255 TL den hesapliyorlar
    Ben bu pismanlim yaptım varın siz yapmayın.port gitmesin diye 12 ay bunlara köleyim artık. Ben ettim siz etmeyin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1.5 yıldır (neredeyse 2 yıldır) kullanıyorum bunun da neredeyse 1 yılı taahhütlü olarak (maalesef) kullanıyorum gündüz pek sorun olmamakla birlikte akşam 20.00-20.30 gibi sorunlar ile karşılaşıyorum o da yine hız ile ilgili pek sorun olmamakla birlikte ping değerleri (jitter ve loss değerleri de) aşırı yükselmeye başlıyor tv izlemek tam bir işkence haline dönüşüyor mh ise modem aç/kapa başka bir çözüm yolu yok sırf şu akşam yaşadığım sorunlar sebebiyle pişmanım taahhüt verdiğime lakin gündüz performansı dahil edersem fiyat/performans ama akşam insana saç baş yoldurtabiliyor o yüzden nötrüm

  • Millenicom azerbaycan SOKAR şirketinin dolandırıcılık ağı. Millenicom hırsız arsız bir şirket uzak durun. 8Mbps hıza 80tl internet mi olur. Millenicom düşmandır. öldürün.

  • iki firma önereceğim ;



    birisi süperonline - kendi altyapısı var , sizin binada da var ise mantıklı olur kullanmak


    diğeri netspeed aş - ttnet altyapısı kullanıyor , iletişimleri güzel , ttnet altyapısı kaç megabit destekliyorsa size o hızı veriyor , güzel bir tarafı ise , özel iletişim vergisine zam yapıldı , netspeed aş bu zammı yansıtmadı faturalara , belki ilerde yansıtır , süperonline hemen yapıştırdı zammı , 2 aydır ötv zamlı şekilde ödüyorum




    süperonline ile şu sıkıntıyı yaşıyorum , abone olurken beni bayi olduğunu düşündüğüm AMA bayi olmadığını süperonline merkez numarasından öğrendiğim numara aradı 0212-944-40-30 ve o arayan numara ile bağlantımı yaptırdım , tv plus'ı denemek için alacağım , istediğim zaman çıkabilirim sözleri ile (telefonda) 100 megabit + tv plus aldım , abone olduğum zamanlarda 100 megabit hız 12 ay taahhütlü ve 129.99 liraydı , tv plus ile alınca faturam 149.99 lira olacaktı ve öyle oldu doğal olarak , neyse 1-2 ay tv plus denedim sonra süperonline merkeze mesaj atarak ve telefonla arayarak tv plus'ı iptal ettirmek istediğimi söyledim , KOL GİBİ 600 lira iptal parası istediler VEEEE taahhütümün 12 ay değil , 24 ay olduğunu söylediler



    yan yattı , çamura battı derken , cumhuriyet savcısına dilekçemi verdim ve dosyam oluşturuldu , daha cevap alamadım , bilerekte sulh ceza hakimliğine başvurmuyorum savcı hakkında , dosya çoktur adliyede , sıra daha gelmemiştir vs vs , beklemedeyim şuan için , mahkemelik olacağız süperonline ile çünkü ben bilgilerimi süperonline.net sitesine girdim , başka yerle paylaşmadım , beni arayan ve abonelik durumlarını konuştuğum numara süperonline BAYİSİ değilmiş (0212-944-40-30) , bir nevi düzenbazlık var , sonuç olarak dolaylı yoldan dolandırıldım 



    #süperonline




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heyysanadiyom -- 19 Nisan 2021; 0:0:6 >




  • Ben de bağlatalı 1 ay oldu bugün itibarıyla. Daha önceden Türktelekom kullanıcısıydım. Taahhüt bittiği halde kapatması bile başıma bela oldu. Millenicom kullanırken türktlekom kapatma başvurum üzerinden 2 hafta geçtiği halde nisanda taahhütsüz fiyattan 295tl fatura gönderdi düşünün yani. Neyse onlar bir şekilde halledildi ama uğraştırdılar. Bunları özellikle belirttim ki bazı yorumlarda millenicomla ilgili benzer sıkıntılar yaşayanlar olmuş. Firmaların hepsi aynı, burası vahşi batıymışçasına kanun nizam tanımadan çok rahat hareket ediyorlar. Her türlü yalan dolan mevcut. Abone numarası vermezler, telefon numarası vermezler, iptal ettirirken türlü yalanlarla caydırmaya çalışırlar, diğer firmaları kötülerler ne ararsan var yani.


    Bu iş tamamiyle şans arkadaşlar. Bulunduğunuz bölgede altyapı sağlamsa internet iyi oluyor. Benim bölgemde türktelekom kullanırken de memnundum. Beni rahatsız eden şey fiyatları oldu. Fiyatlar yüksekken taşınıp taahhüt yapmıştım ve sonraki dönemde fiyatlar çok düştü. Defalarca kez söylememe rağmen taahhütü uzatıp yeni bir çözüm bulmadılar. Ben de değişeceğimi söylemiştim ve vakti gelince değiştim. Millenicom bölgemde türktelekom fiber altyapısını kullanıyor. Taahhütsüz 35mblik paketi kullanıyorum şu ana kadar bir problem yaşamadım.


    Türktelekomdan geçiş yaptığım için bağlantı ücreti ödemedim. Aynı modemi millenicom devraldı ve hala onu kullanıyorum. Modem ücreti konusunda çok diretsem de malesef alıyorlar. Bana çok saçma geldi belki ben sahip olduğum daha iyi bir modemi kullanmak isteyebilirdim.


    Sonuç olarak ben memnunum ve fiyatı, performansı makul olduğu sürece kullanmayı düşünüyorum ama kimseye bağlatın görün diyemem. Ben tahhahütsüz olduğu için cesaret edip denedim ve memnun kaldım.





  • sen de arkadaşını millenicoma getir arkadaşın da youtube netflix tiwtch ve daha kim bilir nerelerde throttle yesin. Adam olana hem 6 mbit yeter. Hız zaten kaç diyorsa o gir bak speedteste 6 mbit mi diyor? Hayır. O zaman konu kapanmıştır.

  • 2018 den beri Dsl kullanıcınızım adresimde Turkcell Süperonline Fiber altyapısı var, dsl den fibere geçirmek için arıyorum ama adresinizde Turkcell fiber altyapı gözükmüyor cevabını veriyor çağrı merkezindeki arkadaşlar fakat turkcell sitesinden adresimi sorguladığımda adresimde fiber olduğunu görüyorum onu da geçtim kapımıın önünde Turkcell fier altyapı kutuları var. Dsl'den fibere geçme imkanım varsa fibere geçmek isterim.

  • millenicom firmasının kapatılıp internet servis sağlayıcı lisansının iptal edilmesi için yasal işlem başlattım. abonelik maddeleri yasa dışı ve fiyatlandırma şekilleri kanunlara aykırı.

  • serhatdaki S kullanıcısına yanıt

    Mesela neler? Bizimle ilgili madde ve fiyatlandırmaları paylaşır mısın? Merak ettim.

  • UZAK DURULMASI GEREKEN BİR FİRMA! Dikkat edin arkadaşlar.

  • hiç olmayan bir fiyattan bahsederek anlaşma maddelerinde indirim uygulandığı ifade ediliyor. uzun süreli internet abonelik taahhütü yeni yasalara göre yasal değil.


    kampanya ile internet bağlantı fiyatında indirim yapıldığı iddia ediliyor. kampanyasız 8 megabit internet aylık 350tl imiş kampanyalı olunca 80tl imiş. bu bir aldatıcı ifade.


    türktelekom altyapısını soyan sahtekar şirketler çok fazla. kablolar hatlar turktelekomun. bunlar türktelekomdaki hain fetöcüler ve vergi kaçırmak isteyen bankacılar yüzünden türüyor. aslında bu firmalar soyguncular.


    turktelekom tarifelerini yazanlar pahalıcılık yapıyor. amaçları vergi kaçırmak. türktelekomda devletin ve vatandaşın hissesi olduğundan paraları diğer firmalara abone taşımak suretiyle iç ediyorlar.


    internete limit konulması olayı ise iletişim teknolojisi bilenler için insanlara tam olarak kurulmuş bir tuzak. teknik olarak kablo varsa ve kablo üzerinde ethernet, xdsl vdsl vdsl2 gibi protokollerle sinyalizasyon tanımlanmışsa hızların kablolu hattaki elekotronik protokol gereğince çok daha fazla olması gerekiyor. firmalar araya hızları düşürmek insanlara kum saati koymak için özel cihazlar ekliyorlar. var olan kablolardan yararlanma verimi firma hız limitleri yüzünden bölünüyor.

    ADSL2+ 20Mbps/768Kbps

    vdsl 55Mbps/3Mbps

    VDSL2 200Mbps/100Mbps


    kabloda öyle bir kapasite olmasına rağmen size az para veriyorsun hızını sınırladım demeleri özgürlüğünüze karşı bir saldırıdır.


    BURAYA YAZIYORUM DEVLET TURKTELEKOMA EL KOYMALI TÜRKTELEKOM YÖNETİMİNE SADECE POLİS MEMURLARI ATANMALIDIR.





  • arkadaşlarınızın ananıza sövmesini istiyorsanız tabi, onları da sokun millenicoma.


    Millenicom pişmanlıktır. Youtube, twitch ve netflixin hızını düşürüyorlardı. Ortaya çıkardık, seve seve geri bastılar. Ama yakın zamanda öğrendim ki tekrar başlamışlar.


    Bedava verseler almayın. Ticaret ahlakından yoksun kim varsa batmayı hak ediyor.


    Videolu ispat:

    Ahmet Refik Eryilmazyoutube
    Youtube videolarının 1080p üstünde niçin yüklenmediğini hiç düşündünüz mü?
    https://www.youtube.com/watch?v=xIDXm-6i1Ec&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AREryilmaz -- 13 Temmuz 2021; 10:57:56 >
  • Kapattırana kadar neler çektim. İğrenç bir firma. Allah düşmanımı aboneleri yapmasın...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çöp, sakın bulaşmayın. 2 aboneliğim vardı birini iptal ettirdim, diğeri taahhütlüydü bitmesini bekliyorum.

  • Milletin ahını almayın arkadaşlar, 10 yıl bedava internet kazanırsınız ama aldığınız beddua dan burnunuzu kaldıramazsınız.

  • sakın kullanmayın iade ettiğim modemin bile parasını istediler kullanamadığım aylarda müşteri temsilcisi ücret kesilmeyecek dediği halde fatura kesip sonra para iade etmediler en son icraya verdiler itiraz ettim bekliyorum öyle hakkımı helal etmiyorum.

  • HUAWEI MATEPAD T10 4

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.