Şimdi Ara

millenicom iptal oldu güncelleme yapıldı 121 tl geçirdiler (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
94
Cevap
0
Favori
4.486
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • InvisibleLord kullanıcısına yanıt
    abone olur iken afyondan ekip geldi kurulum parası 120 TL verdim 2 kişi benim kullandı bedavasını vermedi.
    _____________________________
    NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: InvisibleLord

    Adam 9 lira ücret ödemiş ödemek zorunda mı? O zaman yeni abonelikleri de fax ile alacaksınız. Internet üzerinden abone olurken güvenlik zafiyeti yok da kapatırken mı var
    Son zamanlarda hem Türknet hem de sizin firmanız hakkında aşırı şikayet görüyorum akk zamanı hem fiyat hem akk olmadan avantajıydınız ama görüyorum ki hem zamlar hem de firma tavrı müşteri kaçırıyor. Açıkçası sene sonuna 3 abonelik alacağız vereyim 20 lira fazla kafam rahat olsun. Foruma para verip alt forum ve yetkili hesap açarak olmuyor o işler forumdaki kullanıcı gördüğü değere saygı duyar. Forum yönetimi verdiğiniz paraya değer veriyordur belki ama biz bunlara bakarız.
    Burası teknoloji forumu bu forumda bu şirket çalışanlarından daha fazla teknik bilgisi olan adam var. Biz burada herkese kopyala yapıştır cevap yerine daha samimi çözüm odaklı cevaplar bekleriz.
    Silerler şimdi mesajı zaten.
    Merhaba, abone olurken de güvenlik söz konusudur. Bunun için onaylar dahilinde, teyit aramaları gerçekleşip evraklar iletilir.
    _____________________________




  • millenicom kullanıcısına yanıt
    fax parasını verecek mısınız ?
    _____________________________
    NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
  • fax'ı ben hello fax ile gönderiyorum, dilekçeyi de acrobat pro'da hazırlıyorum. ikinci turknet aboneliğimi taşınınca bu şekilde kapattırmıştım.
    _____________________________
    psn/xbox live/steam/origin bf4/uplay: Emre19TR
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene!
  • bu firmadan kesinlikle uzak durun.Selam verseler kafanızı çevirip devam edin
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart0201

    fax parasını verecek mısınız ?
    Merhaba, böyle bir sürecimiz bulunmamaktadır.
    _____________________________
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    abone olur iken karış ödemeli kargo oluyor ?
    _____________________________
    NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
  • InvisibleLord kullanıcısına yanıt
    Elbet her firmada sorun sıkıntı olabilir buna eyvallah ama millenicom da sorun sonrası hizmet SIFIR.
    (Ya da benimle şahsi olarak bir sorunları var )

    Şu an Cimer de ve BTK da bekleyen şikayetime bile cevap alamadım mesela..

    Şikayet Metni
    Merhaba. Türk Telekom evde internet abonesi iken 14.06.19 tarihinde "Millenicom A.Ş" ye geçiş başvurusunda bulundum.
    16.06.19 tarihinde tarafıma gelen mail ile dökümanları imzalayıp mail yoluyla ve Islak imzalı dosyaları İstanbul Kağıthane de bulunan Millenicom adresine PTT kargo ile gönderdim.
    Üzerinden 10 gün geçti ve gelişme olmayınca 26.06.19 da Milenicom müşt .hizm. aradım ve yine aynı gün içinde geçiş işlemlerinde sorun olmadığı bilgisini aldım. Yine aynı günün akşamında mesai bitimi evime gittiğimde kapımda PTT kargo haber kağıdı olduğunu gördüm. (Millenicom dosyalarının iade olduğu yazıyordu)
    27.06.19 günü Millenicom u hem whatsup ugulamasından hem Müşteri hizmetleri ile aradığımda yaptığımız görüşmelerde , acaba PTT kargonun bir yanlışlığı hatası mı olabilir diye sorarken ,
    aldığım cevap şu oldu .
    -Kargoyu UPS ve ARAS dışında bir kargo ile gönderdiğiniz için iade edilmiş
    Tarafıma gönderilen mail de ise MİLLENİCOM ÖDEMELİ gönderileceği vurgusunun yapıldığını söyledim ve mail yanlış atılmış bilgisini aldım.
    Tarafıma gönderilen mail ekran görüntüsü ektedir.
    Tabii ki bu durumda geçiş işlemi olamayacağı evrakları tekrar göndermem bilgisini aldığımda ise yapılan görüşmelerin ve hatanın kurumsal bir şirkete yakışmadığını ve geçiş işlemini iptal ettirmek istediğimi TELEKOM hattımın devam etmesini belirttim.
    Bugun TELEKOM hattım kapandı.Millenicom u aradım.Islak imzalı evrakların tarafımda olmasına ve İPTAL işlemi istememe rağmen iptal işlemi uygulanmamış.TELEKOM u aradığımda ise hattınız kapatılmış , eğer ıslak imzanız olmadan kapatma uygulanmış ise bu yasal değil bilgisini aldım. TELEKOM dan tarafıma iptal fatura bedeli ile mağduriyetim artmış oldu. Millenicom ise çözüm sunamayacağını söylüyor. Bu durumda MİLLENİCOM yüzünden hem ev internetim kapandı hem şu an bedelini bilmediğim yüksek taahhüt faturam (yaklaşık 300 tl) oldu.

    Millenicom un ıslak imzalı evraklarımı iade ettiğini gösteren ptt kargo bilgilerini ek olarak sundum.
    Millenicom müşteri hizmetleri ile yaptığım tüm telefon görüşmeleri dinlenebilir ( eğer kayıt ediliyorsa).
    Sorunu çözemeyen ve müşterileri mağduriyet üzerine mağduriyet yaşatan sistemleri ve yöneticilerinin bu rahat tavırlarını akıl, vicdan, ahlak değerleri ile bağdaşmadığını gördükten sonra "Millenicom" bedava internet verse almam. Asla "Millenicom" ile anlaşma gibi bir talebim yok.
    Yetkili merciilerin yorumunu ve sonucu takip etmek istiyorum.
    Yardımınızı rica ederim.
    Saygılarımla.
    Erkan CEYHAN
    _____________________________
    Ben yaşayabilmek için, kesin olarak bağımsız bir ulusun evladı kalmalıyım. Bu yüzden ulusal bağımsızlık bence bir hayat sorunudur. "Mustafa Kemal ATATÜRK"




  • 1 hafta kullandım

    121 TL geçirmişler haram olsun alper bey
    millenicom  iptal oldu güncelleme yapıldı 121 tl geçirdilermillenicom  iptal oldu güncelleme yapıldı 121 tl geçirdiler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 7 Temmuz 2019; 1:7:51 >
    _____________________________
    NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur




  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Kullanım sürenizi ve faturanızı kontrol etmesi için destek ekibini etiketledim. Faturanızdan gördüğüm kadarıyla yarısı 1 aylık abonelik bedeli kalan yarısı da kurulum hizmetinin kalan taksitleri.
    Eğer kurulum hizmeti almadıysanız ve/veya 1 aylık aboneliğiniz olmadıysa arkadaşlarım yardımcı olup düzeltecektir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2 ay kullandim baskasina ait kodu kullandim bedavasini bile vermediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dertwert

    Elbet her firmada sorun sıkıntı olabilir buna eyvallah ama millenicom da sorun sonrası hizmet SIFIR.
    (Ya da benimle şahsi olarak bir sorunları var )

    Şu an Cimer de ve BTK da bekleyen şikayetime bile cevap alamadım mesela..

    Şikayet Metni
    Merhaba. Türk Telekom evde internet abonesi iken 14.06.19 tarihinde "Millenicom A.Ş" ye geçiş başvurusunda bulundum.
    16.06.19 tarihinde tarafıma gelen mail ile dökümanları imzalayıp mail yoluyla ve Islak imzalı dosyaları İstanbul Kağıthane de bulunan Millenicom adresine PTT kargo ile gönderdim.
    Üzerinden 10 gün geçti ve gelişme olmayınca 26.06.19 da Milenicom müşt .hizm. aradım ve yine aynı gün içinde geçiş işlemlerinde sorun olmadığı bilgisini aldım. Yine aynı günün akşamında mesai bitimi evime gittiğimde kapımda PTT kargo haber kağıdı olduğunu gördüm. (Millenicom dosyalarının iade olduğu yazıyordu)
    27.06.19 günü Millenicom u hem whatsup ugulamasından hem Müşteri hizmetleri ile aradığımda yaptığımız görüşmelerde , acaba PTT kargonun bir yanlışlığı hatası mı olabilir diye sorarken ,
    aldığım cevap şu oldu .
    -Kargoyu UPS ve ARAS dışında bir kargo ile gönderdiğiniz için iade edilmiş
    Tarafıma gönderilen mail de ise MİLLENİCOM ÖDEMELİ gönderileceği vurgusunun yapıldığını söyledim ve mail yanlış atılmış bilgisini aldım.
    Tarafıma gönderilen mail ekran görüntüsü ektedir.
    Tabii ki bu durumda geçiş işlemi olamayacağı evrakları tekrar göndermem bilgisini aldığımda ise yapılan görüşmelerin ve hatanın kurumsal bir şirkete yakışmadığını ve geçiş işlemini iptal ettirmek istediğimi TELEKOM hattımın devam etmesini belirttim.
    Bugun TELEKOM hattım kapandı.Millenicom u aradım.Islak imzalı evrakların tarafımda olmasına ve İPTAL işlemi istememe rağmen iptal işlemi uygulanmamış.TELEKOM u aradığımda ise hattınız kapatılmış , eğer ıslak imzanız olmadan kapatma uygulanmış ise bu yasal değil bilgisini aldım. TELEKOM dan tarafıma iptal fatura bedeli ile mağduriyetim artmış oldu. Millenicom ise çözüm sunamayacağını söylüyor. Bu durumda MİLLENİCOM yüzünden hem ev internetim kapandı hem şu an bedelini bilmediğim yüksek taahhüt faturam (yaklaşık 300 tl) oldu.

    Millenicom un ıslak imzalı evraklarımı iade ettiğini gösteren ptt kargo bilgilerini ek olarak sundum.
    Millenicom müşteri hizmetleri ile yaptığım tüm telefon görüşmeleri dinlenebilir ( eğer kayıt ediliyorsa).
    Sorunu çözemeyen ve müşterileri mağduriyet üzerine mağduriyet yaşatan sistemleri ve yöneticilerinin bu rahat tavırlarını akıl, vicdan, ahlak değerleri ile bağdaşmadığını gördükten sonra "Millenicom" bedava internet verse almam. Asla "Millenicom" ile anlaşma gibi bir talebim yok.
    Yetkili merciilerin yorumunu ve sonucu takip etmek istiyorum.
    Yardımınızı rica ederim.
    Saygılarımla.
    Erkan CEYHAN
    Bu adamlar güven sarsıyorlar böyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • cevap verin lüften
    _____________________________
    NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
  • Size yardımcı olması için destek ekibimizi etiketledim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart0201

    cevap verin lüften
    Merhaba,
    Talebiniz ile ilgili fatura itirazı oluşturulmuştur. En kısa süre içerisinde tarafınıza geri dönüş sağlanıcaktır.
    _____________________________
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Degerli musterimiz, 9850131 no'lu aboneliginiz icin iletmiş oldugunuz fatura sikayetiniz degerlendirilmis olup fatura tutarinizda degisiklik yapilamayacaktir.

    Ben baskasina ait kodu kullandim ilk faturayi gununden ocne odedim bedavasi vermediniz sonra baskasi benim kodu kullandi bu bedavalar nereye gitdi

    Alper bey size söz veriyorum bir daha millenicom kimseye tavsiye etmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart0201

    Degerli musterimiz, 9850131 no'lu aboneliginiz icin iletmiş oldugunuz fatura sikayetiniz degerlendirilmis olup fatura tutarinizda degisiklik yapilamayacaktir.

    Ben baskasina ait kodu kullandim ilk faturayi gununden ocne odedim bedavasi vermediniz sonra baskasi benim kodu kullandi bu bedavalar nereye gitdi

    Alper bey size söz veriyorum bir daha millenicom kimseye tavsiye etmiyorum
    Merhaba,
    Yapılan incelemelerde kullandığınız arkadaşını getir kodundan indirim sağlanıldığını görüntülemekteyiz.
    _____________________________
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    9850131 ben baskasina ait kodu kullandim sonra baskasi da benim kodu kullandi Turk telekom fiber uzerinden millenicom a benim kod ile uye oldu toplam 2 kod kullandi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart0201

    9850131 ben baskasina ait kodu kullandim sonra baskasi da benim kodu kullandi Turk telekom fiber uzerinden millenicom a benim kod ile uye oldu toplam 2 kod kullandi
    Başkasına ait kodu kullanmış olduğunuzdan dolayı indirim sağlanmıştır. Sizin kodu kullanan arkadaşlarınızın aktif olması dahilinde indirim sağlanıcaktır.
    _____________________________
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Ben iptal etdim fatura neyse öderim bir daha millenicom kimseye tavsiye etmiyorum
    En iyi müşteri kayip eden musteri firması millenicom
    Turknet bile sizin yaptiniz yapmadi

    Turk telekom ekipleri ay 1 önce millenicom ait olan adsl port devre degisimi yapildi Eski Turk Telekom hattim bagladi ? 26 gunluk kullanim olmadi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 14 Temmuz 2019; 12:11:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.