Şimdi Ara

Millenicom Hız Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
469
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, 25 Nisan'da iki taraf içinde zorda olsa bağlantıyı yaptık .

    Evrak imzalamadan önce hız testi yaptım 8 mbit çıktı sonuç ( max 35 mbit veriyordu sitede)

    Acil ihtiyaç olduğundan, düzelir dedim geçtim ama daha da kötü oldu. Hız 2 mbiti geçmiyor.

    Birkaç kez arıza kaydı oluşturdum iç tesisat problemli dendi.

    Binada farklı firmalarda aboneler var ve gayet iyi hız alıyorlar.

    Kurulumu fixnet personeli yaptı ve ankastreden direk daireye kablo çektik.

    Şimdi sorum, problem iç tesisatta olabilir mi?

    milleni.speedtestcustom.com
    Speedtest Custom - Test your internet speeds
    https://milleni.speedtestcustom.com/result/c7eb5a90-8e41-11ea-9def-eb8088a0a233


    Millenicom Hız Problemi

    Ekleme : kurulumu yapan arkadaş ankastreden gelen kabloya rj11 jakı çakmamış, modem kutusundan çıkan kısa kabloyu soyup ekleme yapmış.
    Birde TT ekiplerinin ankastreye etiketleme yaparken kısa bi ek daha bırakmış yani toplamda 2 Ek var.
    Şimdi bu kabloyu söküp direk jak çaksam ve kabloyu direk ankastreye bağlasam sorunum düzelir mi.?



    @millenicom



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mimar_sinan -- 4 Mayıs 2020; 23:37:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Up

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Millenicom Hız Problemi
    Millenicom Hız Problemi
    Millenicom Hız Problemi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • hayır o 2 ek birşeyi değiştirmez, CRC hatanız da çok fazla. Modemi inip ankastredeki kabloya bağlamanız gerek. Yani TT ekiplerinin etiket bıraktığı kabloya, kurulumu yapan kişinin modem kutusundan çıkan soyduğu kabloyu bağlayın orda deneyin elektrik varsa. Yoksa da uzatma priz falan çekip bir şekilde deneyin bunu mutlaka. Aynı değerleri(veya yine bunlara yakın değerleri) alırsanız portunuz sorunludur. Telekom ekipleri saha dolabından port değiştirmesi gerekir. Siz dediğim gibi bağlayın bir, ilk mesajdaki aynı sayfayı yine atın buraya ona göre ilerleyelim. İki yönde de SNR değerleriniz çok düşük ve zayıflamanız yüksek. Fiziksel bir sıkıntı var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheBCD -- 8 Mayıs 2020; 22:16:58 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.