ŞikayetVar'a yazdığım metnin aynısını aşağıda paylaşıyorum ki belki yeni internet açtırmayı veya taşıtmayı düşünen varsa yardımcı olur. Bu telesekreter olayını çıkartan şark kurnazı firmaların da... Mevcut internetimin adresini değiştirmek istiyorum fakat kayıtlı müşteri için verilen telefon numarası sadece telesekreter üzerinden hizmet veriyor kesinlikle kanlı canlı bir insana bağlanamıyorsunuz. Sebep belli, bir kullanıcının problemini çözmek gibi bir dert yok neden hali hazırda para aldığın kullanıcının modemiyle, bağlantı kopmasıyla uğraşasınız. Şu anki durumda fail oluyorsunuz. Çünkü ben bu adresimi illa ki değiştireceğim ve en kötü bu evin internetini kapatıp başka bir firmadan yeni adresime internet bağlatacağım. Şark kurnazlığı yaparken müşteri kaybediyorsunuz. 3 kuruş aklı olan insanın yapmayacağı bir şey bu. Milyonlarca tl para akıtıp aptal bir telesekreter hizmeti alıp müşterileri bununla aklınızca oyalıyorsunuz. Yeni abonelik için olan numarada gayet güzel telesekretersiz hizmet vermesiniz biliyorsunuz. Bir zeki sizsiniz zaten. Yeni abonelik için olan numaradaki çalışanlarınız ya gerizekalı, ya diğer sistemden habersiz, ya da yeni abone yapmadıkça prim almadıkları için benim problemimle uğraşmayıp "sistemde arıza var" gibi ucuz bahaneler üretiyor. Sisteminizde arıza falan yok, ufacık beyninizle kelime oyunu yapmayın millete. Yeni abone yaparken arıza olmayan sistem mevcut müşterinin problemiyle karşılaşınca mı arızalı oluyor? Ben bu kadar işin gücün arasında sizin dandik hizmetinizle uğraşmak zorunda mıyım? O müşteri temsilcilerine küçük aklınızla eğitimler verip "müşteri şöyle derse böyle diyeceksin" gibi ezber şeyler öğretiyorsunuz. Bottan farkları yok. Kimse de inisiyatif alıp adam akıllı cevap veremiyor. Asgari ücret alan adam tabii ki babasının şirketi olmadığı için umursamaz ama müşteriyi çıldırtmak sizin, aptal Millenicom'un problemi. Teknoloji forumlarına, sitelerine röportaj verip havalara sıkmayı biliyorsunuz. 2 insanla muhatap olunmasın da 2 asgari ücretli işçi daha çalıştırmayalım diye yaptığınız bu ucuzluk kabul edilemez. Bir adres değişikliği işleminden olay nerelere geldi. Bu problemi yaşayan ilk kişi de eminim ben değilim. Hiç mi takip etmiyorsunuz olayları. O şirketin tepesinde bilmem kaç bin tl maaş alıp bütün gün Solitare oynayan çalışanlarınızın yatacak yeri yok. Edit: Yeni müşteri için paylaşılan telefon numarasını defalarca arayıp sonunda biri adres değişikliğiyle alakalı işlem yapabileceğini söyledi 50 tl küsür para istedi. Ben de hem bu kadar vaktimi yiyip hem çileden çıkartıp zaten taahhütsüz olan internetimin bir de üstüne para istemeleri üzerine o zaman iptal etmek istediğimi belirttim. Bunun üstüne iptal birimine bağlayacağını söyleyip tc no vs bir ton şey istedi. Bağladığı yer de açmadı. Madem açmama ihtimali var önce o birime bağla sonra benden bilgi iste. Bir de öyle oyalıyorlar insanı. Çileden çıkartmak için her şeyi yapıyorlar. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EfeAYDIN -- 19 Ocak 2021; 20:7:16 > |
Bildirim