< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Millenicom Bir Haftadır Fiber Dönüşümü Yapamıyor, Hala İnternetim Yok



-
-
Öncelikle geçmiş olsun. Süreciniz inşallah en kısa sürede olumlu yönde sonuçlanır. Sizin vesileniz ile ben bir bilgi eklemek istiyorum buraya.
Alıntı
metni:"Sürecin Türk Telekom tarafından baltanlandığını da düşünmüyor değilim." Demişsiniz
Hocam Millenicom, Türk Telekom bunlar özel şirketler bildiğiniz gibi. Aralarında altyapı kullanım anlaşmaları var birçok işletmecinin olduğu gibi.
Eğer Millenicom firması Türk Telekom firması tarafından sizin tabiriniz ile "baltalanıyor" ise hukuksal sürecini başlatır konuyla ilgili.
Yani şöyle düşünün Telekom size paket satsa da para kazanır, siz Milleni den hizmet alsanız da para kazanır çünkü işletmeci Telekom a kira öder.
Belki bu durumlara dair geçmişte veya günümüzde nadiren de olsa kötü örnekler vardır ama uzun süredir altyapı sorgu sistemleri bbk kodu üzerinden Btk tarafından takip edilebildiği ve herkese açık oldugu için altyapının müsait oldugu bir yerde Telekom bile isteye satışı engelleyemez ve anlaşması bulunan işletmeciler üzerinden hizmet alabilirsiniz kimse buna bir kısıt koyamaz
Aksi hallerde
tuketicisikayet.btk.gov.tr adresine yazabilirsiniz
-
Teşekkürler. Biraz önce müşteri hizmetlerini tekrar aradım. Telefon hizmeti kapatılmadığı, yani yalın internet hizmetine geçiş gerçekleşmediği için süreç iptal oldu dediler (!) ancak bu benim tarafından onaylanırsa süreci 48 saat için başlatabileceklerini söylediler.
Müşteri fiber dönüşümü istiyor, bunun için istenen gereksinimleri müşteriye bildirmeyip geçiş işlemlerini başlatıyorlar, fiber modem kurulumu yapıyorlar, bir hafta bekletiyorlar, bu bir hafta içerisinde bu durumu söylemiyorlar, bugün söylüyorlar.
Şu anda VDSL’den de devam edemiyorum -müşteri temsilcisi isterseniz eski modeminizle devam edebilirsiniz dedi- çünkü teknik ekipler telefon soketini iptal edip içinden ONT cihazının kablosunu geçirmiş.
Pazar günü tekrar aramamı istediler. Yalın internet aktifleştiği zaman telefona SMS göndereceklermiş.
Bu süre zarfında Millenicom’un aramayıp Telekom’un araması ironik oldu.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Rica ederim hayırlısı olsun çözülür inşallah sıkıntınız hocam
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X