Adı geçen firma üzerinden 26.12.2023 tarihinde telefon yoluyla yeni abonelik talebinde bulundum. Konuyu açtığım tarih itibariyle 15.gün bitiyor. Hiç bir dönüş veya açıklama olmadığı gibi yasal süre olan 7 gün dolduğu halde iptal de edilmemiş görünüyor. Farklı bir firmadan hizmet talebim olacak ancak bu defa da aktif başvuru olduğu için çözümsüz kalıyorum. Özel mesaj yoluyla da ilgili firmadan destek talebim sonuçsuz kaldı. Ayrıca firmaya telefonla da ulaşamıyorum. Bu aşamadan sonra bilgi almak veya mevcut başvurumun iptali için ne yapmalıyım? Konuyu BTK’ya mı iletmeliyim? Hem bağlantım yapılmıyor hem bir açıklama yok hem de diğer ISS’lere yönelmemin önü kapatılmış durumda. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Milenicom Yeni Aboneliğimi Başlatmıyor
-
-
BTK şikayet üzerinden iletin.
-
Teşekkür ederim hocam. Bir açıklama yapmamaları, adeta görmezden gelmeleri çok sıkıntı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dikkatinize!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam; yağmurdan kaçıp doluya tutulmak gibi olmuş.
millenicom@hs01.kep.tr buraya yazabilirsin.
0212 709 70 30 faks atabilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok teşekkür ederim hemen mail atıyorum verdiğiniz adrese. Sormayın mağduriyet giderek büyüyor!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ben e devlet iptal ettirdim 7 gun içinde iptal oldu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 11 Ocak 2024; 14:3:49 > -
Vallahi; bu internet işi biraz şans işi; ikramiyenin kime vuracağını bilemiyoruz.
-
Hocam henüz tesis aşamasında olduğu için e-devlette abonelik var olarak görünmüyor. Böyle kaldık bakalım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Cimer'e yaz yada btk ben öyle de iptal ettirdim abone oldum vazgeçtim istemiyorum iptal edin diye yazdım btk ve cimere
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 11 Ocak 2024; 15:14:15 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Artık öyle yapacağız mecburen ama neden iş yokuşa sürülüyor ve neden sözde forumda görevli olan biri çıkıp açıklama yapmıyor. Abonelik başvurusu yapana kadar her şey yolunda oysa! Benim için çok kötü bir tecrübe oldu Millenicom maalesef.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
millenicom leş bir firma zamanında bende düşmüştüm ağlarına. interneti bağlayamayıp fatura kesmişlerdi üstüne ödemek zorundasınız diye diretmişlerdi forumda konusu mevcut aman uzak durun.
-
BTK üzerinden şikayet oluşturdum. Akşama doğru aradılar. Neymiş efendim beni aktivasyon için arıyorlarmış da telefonum meşgulmüş o yüzden başlatamıyorlarmış. O halde siz nasıl ulaşabildiniz şikayetten sonra! İptal edin diyorum aktive edelim diyor. Hayır iptal edin dedim. Kayıt aldım ilgili birime yönlendiriyorum dedi hanımefendi. Sonra bir sms geldi internetinizin kurulumu için randevu vs. Arkadaş iptal edin diyorum başka bir şey yapıyorlar. Sil baştan tekrar şikayet mi oluşturayım? Başvurumu iptal edin. Zaten 7 günlük yasal süreyi aştınız! Ben abonelik istemiyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Abone olmadan böyle ise; abone olduktan sonra iptalde ne olur merak ediyorum.
-
Bugün eve kurulum için gelmişler. Şimdi kurulum yapıyorlar. Aynı anda bana millenicomdan mesaj geliyor iptal başvurunuz alındı diye. İptal mi edeceksiniz bağlantı mı yapacaksınız? İptal edecekseniz neden bağlantı yapıyorsunuz? Bu konuyu açıklığa kavuşturabilir miyiz? İptal başvurum varken kurulum için görevli gelmiş eve.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İptal mi oldu başvurum yoksa devam mı ediyor? Kurulum için gelen görevli sizin anlaşmalı olduğunuz firmadan gelmiş. Lütfen bana telefonla dönüş yapar mısınız? Artık çıldırmamak işten değil!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Allah sabır versin.
-
Sağolun. Avukat arkadaşlara aktardım konuyu. 30 güne yakın süredir maddi zararım ve yıpranmamın tazmin edilmesi gerekirken firmanın pişkinliğine bakar mısınız? Bir de bina içi bir şey yapma imkan ve ihtimalleri yok zaten. İçeriye girmeleri imkansız. Nasıl girip de hizmet vermişler acaba? Ben kendi gözümle gördüm site görevli kablolamayı iki defa kontrol etti. Kablolama usulüne uygun. Telekom’a söz geçirip getiremediler. Onu da rica minnet koşturduk. Cayma hakkım kapsamında farklı bir firmadan hizmet talep edeceğim. Bu kadar ciddiyetsiz bir firma olduklarını bilmiyordum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X