Şimdi Ara

Milenicom Yeni Aboneliğimi Başlatmıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Adı geçen firma üzerinden 26.12.2023 tarihinde telefon yoluyla yeni abonelik talebinde bulundum. Konuyu açtığım tarih itibariyle 15.gün bitiyor. Hiç bir dönüş veya açıklama olmadığı gibi yasal süre olan 7 gün dolduğu halde iptal de edilmemiş görünüyor. Farklı bir firmadan hizmet talebim olacak ancak bu defa da aktif başvuru olduğu için çözümsüz kalıyorum. Özel mesaj yoluyla da ilgili firmadan destek talebim sonuçsuz kaldı. Ayrıca firmaya telefonla da ulaşamıyorum. Bu aşamadan sonra bilgi almak veya mevcut başvurumun iptali için ne yapmalıyım? Konuyu BTK’ya mı iletmeliyim? Hem bağlantım yapılmıyor hem bir açıklama yok hem de diğer ISS’lere yönelmemin önü kapatılmış durumda.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • BTK şikayet üzerinden iletin.

  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim hocam. Bir açıklama yapmamaları, adeta görmezden gelmeleri çok sıkıntı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dikkatinize!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam; yağmurdan kaçıp doluya tutulmak gibi olmuş.

    millenicom@hs01.kep.tr buraya yazabilirsin.

    0212 709 70 30 faks atabilirsin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim hemen mail atıyorum verdiğiniz adrese. Sormayın mağduriyet giderek büyüyor!


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • befo B kullanıcısına yanıt

    ben e devlet iptal ettirdim 7 gun içinde iptal oldu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 11 Ocak 2024; 14:3:49 >
  • befo B kullanıcısına yanıt

    Vallahi; bu internet işi biraz şans işi; ikramiyenin kime vuracağını bilemiyoruz.

  • smart0201 kullanıcısına yanıt

    Hocam henüz tesis aşamasında olduğu için e-devlette abonelik var olarak görünmüyor. Böyle kaldık bakalım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • befo B kullanıcısına yanıt

    Cimer'e yaz yada btk ben öyle de iptal ettirdim abone oldum vazgeçtim istemiyorum iptal edin diye yazdım btk ve cimere




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 11 Ocak 2024; 15:14:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt

    Artık öyle yapacağız mecburen ama neden iş yokuşa sürülüyor ve neden sözde forumda görevli olan biri çıkıp açıklama yapmıyor. Abonelik başvurusu yapana kadar her şey yolunda oysa! Benim için çok kötü bir tecrübe oldu Millenicom maalesef.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • millenicom leş bir firma zamanında bende düşmüştüm ağlarına. interneti bağlayamayıp fatura kesmişlerdi üstüne ödemek zorundasınız diye diretmişlerdi forumda konusu mevcut aman uzak durun.

  • BTK üzerinden şikayet oluşturdum. Akşama doğru aradılar. Neymiş efendim beni aktivasyon için arıyorlarmış da telefonum meşgulmüş o yüzden başlatamıyorlarmış. O halde siz nasıl ulaşabildiniz şikayetten sonra! İptal edin diyorum aktive edelim diyor. Hayır iptal edin dedim. Kayıt aldım ilgili birime yönlendiriyorum dedi hanımefendi. Sonra bir sms geldi internetinizin kurulumu için randevu vs. Arkadaş iptal edin diyorum başka bir şey yapıyorlar. Sil baştan tekrar şikayet mi oluşturayım? Başvurumu iptal edin. Zaten 7 günlük yasal süreyi aştınız! Ben abonelik istemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abone olmadan böyle ise; abone olduktan sonra iptalde ne olur merak ediyorum.


    Milenicom Yeni Aboneliğimi Başlatmıyor 

  • Bugün eve kurulum için gelmişler. Şimdi kurulum yapıyorlar. Aynı anda bana millenicomdan mesaj geliyor iptal başvurunuz alındı diye. İptal mi edeceksiniz bağlantı mı yapacaksınız? İptal edecekseniz neden bağlantı yapıyorsunuz? Bu konuyu açıklığa kavuşturabilir miyiz? İptal başvurum varken kurulum için görevli gelmiş eve.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İptal mi oldu başvurum yoksa devam mı ediyor? Kurulum için gelen görevli sizin anlaşmalı olduğunuz firmadan gelmiş. Lütfen bana telefonla dönüş yapar mısınız? Artık çıldırmamak işten değil!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • “Ben elektrik tesisatçısı çağırıp site içerisindeki tüm bağlantıları kontrol ettirdim ve bir sürü para harcadım. Bağlantı problemi site/blok/daire içerisinden kaynaklanmıyor. Telekom ekibi dolaba bağlantıyı hala yapmamış. Ben btk üzerinden kayıt da oluşturdum fakat hiç bir şekilde sonuca bağlayıcı bir müdahalede bulunmuyorsunuz. Her gün mobil internet için para harcıyorum! Gerçekten artık yeter ama.”

    Bu aşamada arıza hala çözülmemişti.

    Sonra tekrar mesaj gönderdim;
    “ Bugün Telekom’da görevli saha personeline ulaştım. Gidip aracımla alıp getireceğim. Ama gerçekten yıprandık yani. Bütün ilçeye bir tek görevli bakıyor. Faturayı bir gün geciktirsek gereğini yaparsınız. Ben bu haksızlığa çok kızıyorum. Bu 20 günde belki 3-4 fatura tutarında mobil internet kullanmak zorunda kaldık ailece. Yıllık ortalama hesaplasam direkt telekomdan alacağım hizmetle aynı paraya geldi zaten bana sizin indirimli hizmetiniz. İnancınız vardır yoktur bilmiyorum ama hakkımı da helal etmiyorum. İşin bu maddi boyutu için de BTK üzerinden kayıt oluşturacağım.“ bu mesajı bugün gönderdim ve bir şekilde bağlantıyı yaptırabildik. Ancak haksız oldukları ve zarara uğramama sebep oldukları yetmez gibi 399 lira iç tesisata müdahale etme ücreti istediklerini mesajla bildirdiler. Peki burası tamamen kapalı ve güvenlikli bir yer. Bizim haberimiz olmadan iç tesisata nasıl müdahale ettiniz? Üstelik ben zaten iki defa elektrikçi çağırarak tüm tesisatı kontrol ettirmiştim. Siz bunu belgelemek zorundasınız. Zaten görevli her kimse özel mülke izinsiz giremez. Girdiyse de belgeleyin bakalım. Ben şikayet kaydı oluşturuyorum.
    Milenicom Yeni Aboneliğimi Başlatmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • befo B kullanıcısına yanıt

    Allah sabır versin.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Sağolun. Avukat arkadaşlara aktardım konuyu. 30 güne yakın süredir maddi zararım ve yıpranmamın tazmin edilmesi gerekirken firmanın pişkinliğine bakar mısınız? Bir de bina içi bir şey yapma imkan ve ihtimalleri yok zaten. İçeriye girmeleri imkansız. Nasıl girip de hizmet vermişler acaba? Ben kendi gözümle gördüm site görevli kablolamayı iki defa kontrol etti. Kablolama usulüne uygun. Telekom’a söz geçirip getiremediler. Onu da rica minnet koşturduk. Cayma hakkım kapsamında farklı bir firmadan hizmet talep edeceğim. Bu kadar ciddiyetsiz bir firma olduklarını bilmiyordum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.