Şimdi Ara

MİCROSOFT ÜRÜNÜNÜN ARKASINDA DURMUYOR....

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
439
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • BİR SENE ÖNCE ALDIĞIM MİCROSOFT PRESENTER 8000 MOUSEM ÇALIŞMIYOR.KAPALI KUTUDA GELEN MOUSENİN İÇİNDE GARANTİ BELGESİ İNDEKS BİLGİSAYARA AİT. FATURASI HEDİYE OLDUĞU İÇİN YOK..İNDEKS KENDİSİNDE BU SERİ NOLU MOUSE YOK DİYOR.MİCROSOFT SALLIYOR...ANLADIMKİ ÜRÜNÜN NE MARKA OLDUĞU ÖNEMLİ DEĞİL NEREDEN ALINDIĞI ÖNEMLİ.......
    NE YAPABİLİRİM ACEBA BU KONUDA??????



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drberti -- 13 Temmuz 2008; 22:50:39 >



  • fatura olmaması kötü arkadaşım malesef. ürün seri numarası tutmamasıda büyük şansızlık, ümitsiz konuşmam ama çok yapacak bir şey yok gibi görünüyor
  • BU ÜRÜN PİYASAYA ÇIKALI 2 SENE OLMADI ZATEN GARANTİ KONUSUNDA SORUN OLMAMSI GEREKİYOR..
  • ürün sana gelirken sevk irsaliyesi felan kesilmedimi onunla garanti işlemini yaptırabilirsin bendede oldu hediye idi bastırınca yenisi geldi mouse un
  • garanti onaylandıysa garanti belgesi geçer onaylanmadıysa tek kanıt fature.
    ama bimde kamera alan bi arkadaşa buraya yazmışdı. bimden alındığınıa dair bi belge çıkartırmış öyle vermiş servise kabul etmişler
  • servisi nerede microsoftun... müşteri hizmetlerini arıyorum araştıracaz diyorlar ses yok..
  • logitech alacağım budan sonra.Araştırıp döneceğiz dediler 1 ay oldu dönen yok....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drberti -- 3 Ağustos 2008; 17:49:39 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • dahada beklersin gibime gelıyo
  • bu tarz ürünlerde logitech den şaşmayacaksın arkadaş mikrosoft falan hikaye marka bile değil artık benim gözümde bilgisayarlar için işletim sistemleri gibi yazılım çözümleri üreten bir şirket alt tarafı marka falan değil mikrosoft ekstra olarak da böyle saçma sapan ticaret anlayışıyla donanım da pazarlamaya kalkışıyo işte aklı olan bunlara bi daha bulaşmasın hediye gelirse de deyin bi daha mikrosoft olmasın
  • boş içinden çıkan garanti belgesini faksladım...araştırıp döneceğiz yarın ararız dediler 2 gün oldu ses yok. teknolojiyle uğraşan bir firma nasıl oluyorda seri numarasıyla ürünün garantisini takip edemiyor anlamak güç...
  • arkadasım uzuldum durumuna umarım problemın cozulur;) benımde senınkıne benzer bır olay geldı basıma soyleki;

    sıstem uzmanlıgına gıttıgım kurs bana sıemens marka notebook verdı tabı faturasını odersek kursun kdv de dahıl edılınce fıyat yuksek geldı kursun ve fatura almadık ardından sıemens te problemlerım oldugu ıcın teknıkservıse verdım 30 ıs gunu servıste kaldı dıye bunlar ne cıhazı verıyorlar nede yenısını ardından benım urunun dıstrıbıtoru olan fırmanın ındex oldugunu ogrendım ve adamları tacız etmeye basladım telefonla sonunda ellerınde benımkısının ayarında bır sıemens kalmadıgını onun yerıne fıyat farkı odersem bana yenı bır notebook verıceklerını soyledıler (sıemens c2 duo 1.66 olan makına yerıne asus f3sr aldım:)) bunun sana bır ornek olmasını umarım

    kıssadan hisse ne kadar telefon yağmuruna tutarsan ındexı o kadar cabuk ısın cozulur ms ı arama onlar senı dıstrıbıtore yonlendırır sadece;)

    yerlerı web sayfasında vardı. gerekırse oraya gıt anlat durumu bı sekılde cozulur

    http://www.index.com.tr/erisim.asp




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.