Bildirim
Microsoft Flight Simulator (2020) [ANA KONU] (57. sayfa)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
-
valla hiç kimse kırılmasın bozulmasın ama simulasyon dedikleri budur arkadaş ..
..Matt Wagneryoutube
DCS: F/A-18C Hornet, Episode 3: Preflight, Startup, Taxi and Takeoffhttps://www.youtube.com/watch?v=SaMBmQxzzPQ
bi şunları izleyin be . burada gelmiş 2 3 tane daha simulasyonun ne olduğunu bilmeyen velet bana laf ediyor .
tamam grafikleri bundaki gibi üstün detaylı değil ama en azından kokpit full interaktif .. ben bundan hoşlanıyorum işte ... bazı uçakların kokpitleri hala eski fsx gibi 2 boyutlu ve bakış açısı berbat , ya yapsana şunu 3 boyutlu yukarıdaki örneklerde olduğu gibi . sanki need for speed in ilk çıkanı gibi 2 boyutlu statik bir kokpit etrafta 3 boyutlu akmaya çalışan bir dünya ... hala eski fsx deki gibi ağır aksak sağa sola yönlendirme yaparken akışkanlığın bozulması , takeoff a kadar akıcı giden çevrenin havalandıktan sonra birden o açıdan gpu ya yüklenip Çağırlaşması yapaylaşması akıcılığın bozulması en sonunda gerçekçiliğin azalması ..
ya bakın şahsi fikrim . belirli bir bakış açısında uzaktaki yerlerin bulanıklaştırılması en azından sis falan verilmesi blur laştırılması gerek hem performans hem de gerçekçilik açısından . ve hala sinir olduğum bir şey grafik motorunda gittiğiniz çizgide araziyi belirli bir çapta çizmeye başlıyor , yani bir mesafede detaysız görünen bina o binaya yaklaşırken detayları çiziyor bu da gerçekçiliği zevki çok azaltıyor . oyun motoru hala eski motor .. en azından uzaktaki nesneleri terrain i bulanıklaştırır anti aliasing koyarsan o bölgeyi hem vram e gereksiz kastırmaz hemde gerçekçiliği arttırırsın .
ama oyunun takdir ettiğim bir özelliği var yüksek irtifa da bulutlara çıktığında arazi gayet güzel görünüyor .. fakat düşük irtifaya yaklaşmaya başlayınca arazi birden çocuksulaşıyor kutu kutu detaysız binalar ..
dediğim gibi developer değişse bile hala aynı grafik motoru ile oyun yapıyorlar . gereksiz gpu ve video ram e yük bindiriyorlar . kısaca herkesin anlayacağı dilde konuşmak gerekirse uçak yükseldikçe uzak mesafelere buğu yada sis efekti koysalar gereksiz hafızaya ve gpu ya yük bindirmeseler iyi olacak .. pistte problem yok , yükselmeye başlamadan herşey akıcı hatta sağa sola rotate yaparken bile ağır aksak gitmesine rağmen . fakat bir yükseliyorsun bütün arazi detaylarını ufuğa kadar yüklüyor gpu ve vram e bu da yapaylığa neden oluyor akıcılık azalıyor bu da gerçekçiliği uçuştan keyif almamızı engelliyor . çocuk oyununa dönüyor herşey .
bilmem anlatabildimmi
-
Anladım yine aynı fiyata geliyo ozaman eğer 240 olsaydı direk alırdımquote:
Orijinalden alıntı: -Rango-
Standart surumden yukseltme bedeli bu. Bunu almak icin once Standart surume sahip olmalisiniz.
Alıntıları Göster
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
keşke oyunda ufuk çizgisine doğru uzaktaki yerlere sis efekti bulanıklaştırma anti aliasing gibi birşeyler uygulasalar da gereksiz yük bindirmeseler uzaktaki nesneler için .. bir havalanıyorsun ufuk çizgisine doğru bütün 3d nesneleri yüklüyor hafızaya bindiriyor bu da performansı açısından zararlı , hatta uçarken , belirli bir çap içerisinde yaklaşan nesnelerin çizimini yapıyor grafik kartı , resmen deli ediyor gerçekçiliği azaltıyor ... bunu bir bulanıklaştırma efekti gibi çözümlerle engellemeleri lazım . eski fsx de de böyleydi ama prepar 3d ve digital combat simulator de akıcılık çok iyiydi ..
oyunda bazı kokpitlerde view angle larda çok saçma ya sanki sağdan soldan bastırmışlar basık bir kabinde gidiyoruz gibi . aynı eski fsx insan bu kadar sene sonra bir yenilik getirir ya .. digital combat simulator e bir bakın ne kadar detaylı ve 3 boyutlu bir kabin , tuşlara yaklaşınca perspektifi hissediyorsun 3 boyutlu bir kabin olduğunu hissediyorsun . sı.mışım ben çevre detaylarına yok efendim binbir tane gece ışıkları pixellere .. ben efektli atmosferleri seviyorum arkadaş . düz binbir tane pixel ne katıyor insana bilmiyorum .
Allahınızı severseniz simulasyondan anlamayan bana cevap yazan bir iki tip şu iki video yu izlesin de görsün gerçek simulasyonu .kabul ediyorum çevre detayları pek iyi değil ama en azından kabinler detaylı ... bence simulasyon efekt kalite uğraşılmışlık detay akıcılık gerektirir . allah aşkına bütün dünyayı sahneleyeceklerine 10 tane sonuna kadar uğraşılmış pist yapıp efektlerle süsleseler performansa akıcılığa bunlarla destek çıksalar . ambiyansın güzelliğini arttırsalar yeterli . bu kadar yaa ... biraz daha detaylı inceliycem ama izlediğim videolar itibariyle pek hevesim beklentim kalmadı .
dcs videoları
Spudknockeryoutube
The Most Realistic Combat Flight Simulator in 12 Minuteshttps://www.youtube.com/watch?v=DH7eH98iutc
BU VİDEO DA 7.35 TEN SONRASINI İZLEYİN
BEN AŞŞAĞIDAKİ OYUN VİDEOSUNDAKİ AKICILIĞI SEVİYORUM . DETAY PEK YOK AMA KALKIŞLARDA VE İNİŞLERDE EN AZINDAN PİSTLERİN ÇİZGİSEL AKICILIĞINI HİSSEDELİM YA .
Variableyoutube
F-22 RAPTOR from the Cockpit 4K - DCS World 2.5.6https://www.youtube.com/watch?v=8gTCfRMs0iU
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi estimates29 -- 19 Ağustos 2020; 22:2:37 >
-
Takılı kalmıyor aslında. Bir süre sonra orası baya artıyor. Yani takilmis gibi gözüküyor ancak indiriyor
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hadi ya nette bunu bulup yaptım normale döndü görüntüde;
"Follow the below steps to possibly fix the Microsoft Flight Simulator 2020 stuck on “please wait” issue for Steam: ... Select Microsoft Flight Simulator. Click Packages, Official, and Steam. Scroll to the very bottom and delete one of the last modified files (backup just in case)"
Senin dediğin gibiyse boşuna sildik 2gblık dosyayı, neyse :) -
ben dcs den bayağı anlarım bana sorabilirsin, epeyden beri üzerinde çalışılan hep güncel tutulan oturmuş bir sim, evet çevre detayları kötü daha bugün suriye haritası çıktı bilmiyorum belki daha iyidirquote:
Orijinalden alıntı: estimates29
keşke oyunda ufuk çizgisine doğru uzaktaki yerlere sis efekti bulanıklaştırma anti aliasing gibi birşeyler uygulasalar da gereksiz yük bindirmeseler uzaktaki nesneler için .. bir havalanıyorsun ufuk çizgisine doğru bütün 3d nesneleri yüklüyor hafızaya bindiriyor bu da performansı açısından zararlı , hatta uçarken , belirli bir çap içerisinde yaklaşan nesnelerin çizimini yapıyor grafik kartı , resmen deli ediyor gerçekçiliği azaltıyor ... bunu bir bulanıklaştırma efekti gibi çözümlerle engellemeleri lazım . eski fsx de de böyleydi ama prepar 3d ve digital combat simulator de akıcılık çok iyiydi ..
oyunda bazı kokpitlerde view angle larda çok saçma ya sanki sağdan soldan bastırmışlar basık bir kabinde gidiyoruz gibi . aynı eski fsx insan bu kadar sene sonra bir yenilik getirir ya .. digital combat simulator e bir bakın ne kadar detaylı ve 3 boyutlu bir kabin , tuşlara yaklaşınca perspektifi hissediyorsun 3 boyutlu bir kabin olduğunu hissediyorsun . sı.mışım ben çevre detaylarına yok efendim binbir tane gece ışıkları pixellere .. ben efektli atmosferleri seviyorum arkadaş . düz binbir tane pixel ne katıyor insana bilmiyorum .
Allahınızı severseniz simulasyondan anlamayan bana cevap yazan bir iki tip şu iki video yu izlesin de görsün gerçek simulasyonu .kabul ediyorum çevre detayları pek iyi değil ama en azından kabinler detaylı ... bence simulasyon efekt kalite uğraşılmışlık detay akıcılık gerektirir . allah aşkına bütün dünyayı sahneleyeceklerine 10 tane sonuna kadar uğraşılmış pist yapıp efektlerle süsleseler performansa akıcılığa bunlarla destek çıksalar . ambiyansın güzelliğini arttırsalar yeterli . bu kadar yaa ... biraz daha detaylı inceliycem ama izlediğim videolar itibariyle pek hevesim beklentim kalmadı .
dcs videoları
https://www.youtube.com/watch?v=dZf98M2C-aI
https://www.youtube.com/watch?v=DH7eH98iutc
BU VİDEO DA 7.35 TEN SONRASINI İZLEYİN
BEN AŞŞAĞIDAKİ OYUN VİDEOSUNDAKİ AKICILIĞI SEVİYORUM . DETAY PEK YOK AMA KALKIŞLARDA VE İNİŞLERDE EN AZINDAN PİSTLERİN ÇİZGİSEL AKICILIĞINI HİSSEDELİM YA .
https://www.youtube.com/watch?v=8gTCfRMs0iU
attığın mig 21 videosu epey eski flight model de geliştirmeler oldu onlar eski kalmıştır büyük ihtimal bende yok mig 21
f22 ise mod sadece yani gerçek f22 uçuş modeli yok
ayrıca f18'e sahibim tek kelimeyle efsanedir dcs'den uçak alan geleceğe yatırım yapar, 5 yıl önce aldığım a10c'yi hala aktif olarak kullanıyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B-2 Spirit -- 19 Ağustos 2020; 22:10:10 >
-
istanbul değil ankara burası zaten daha da gireceğimi sanmıyorum adam olana kadar en azından dx12 gelene kadarquote:
Orijinalden alıntı: DaenerysStormborn
istanbulda o kadar kötü fps almaman lazımdı la
ben kendi binamı buldum ama uzunluk ve tip olarak benzemiyordu malesef xd
Alıntıları Göster -
E birader git onu oyna? Bulut teknolojileri ile yeni bir şeyler deniyor MS. Senin istediğin gibi oyun varmış zaten bak, bu da böyle olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
tam sonunda indirme bitecek diye seviniyordum indireceği boyutu aştı hala indirmeye devam ediyor şuan +3gb daha indirmiş durumdayım bakalım daha ne kadar inecek -
arkadas mukemmel otesi olmus bravo! cok ugrastım ama bayıldım sadece tek sorun kontroller! yaw left rfght sanki bidon ceviriyormussun gibi ve FPS 30 larda oldugu için sag sol yonetirken cok hassas oluyor , derece olarak dondurdugu için . Controller i cozersem muazzam olacak! sabah aksam ucarım artık -
2K çözünürlük, High detaylarda İstanbul üstünde 30 - 40 FPS'lerde uçuyorum. İdare ediyor, güzel. (AMD 8350 / GTX 1070 / 16 GB RAM)
Yerdeyken, ilk açıldığı anda 25 FPS'lerden başlıyor ama sonra düzeliyor.
Bazen de uçarken takılmalar oluyor, sanırım o anda internetten stream ediyor. Aslında 50 megabit internetim ve SSD'm var, kasmaması gerekirdi buralarda ama çok sık olmadığı için ona da OK'im.
Maksimum uçuşumu Los Angeles'tan San Francisco'ya yaptım. 45 dk falan sürdü. Hiç bilmediğim şeyler öğrendim, flap'lerdi bilmem neydi. Tabii ki easy ile asistan ile oynuyorum, ona rağmen inişlerde bam güm iniyorum gamepad ile :(
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E502C764D -- 19 Ağustos 2020; 22:45:27 > -
-
-
Gitmek istediğimiz şehirleri önceden indirebiliyor muyuz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam orada hata var, 1$ şu anda Pass ilk aktivasyonda. TR karşılığını da 5,90 TL yapmışlar.quote:
Orijinalden alıntı: vs77
Akşam gelen M-Store güncellemesinden sonra şöyle birşey dikkatimi çekti
Tıkladığımda 5,90TL görünüyor ancak 1,TL olursa eğer Origin access kapatıp gitsin.
Adamlar 1 $ veriyor, neyse :D
Orada $ yerine TL yazmışlar yanlışlıkla belli ki.
-
-
Arkadaşım seni zorla oynatan mı var? Git o zaman dcs oyna??? Ben dcs de 737, 320, cessna uçurabiliyor muyum?? Hayır. Bütün dünyayı gezebiliyor muyum?? Hayır. E o zaman niye buraya gelip alakasız bir oyunu kıyaslayıp boş konuşuyorsun?quote:
Orijinalden alıntı: estimates29
valla hiç kimse kırılmasın bozulmasın ama simulasyon dedikleri budur arkadaş ..
https://www.youtube.com/watch?v=SaMBmQxzzPQ ..
https://www.youtube.com/watch?v=dZf98M2C-aI bi şunları izleyin be . burada gelmiş 2 3 tane daha simulasyonun ne olduğunu bilmeyen velet bana laf ediyor .
tamam grafikleri bundaki gibi üstün detaylı değil ama en azından kokpit full interaktif .. ben bundan hoşlanıyorum işte ... bazı uçakların kokpitleri hala eski fsx gibi 2 boyutlu ve bakış açısı berbat , ya yapsana şunu 3 boyutlu yukarıdaki örneklerde olduğu gibi . sanki need for speed in ilk çıkanı gibi 2 boyutlu statik bir kokpit etrafta 3 boyutlu akmaya çalışan bir dünya ... hala eski fsx deki gibi ağır aksak sağa sola yönlendirme yaparken akışkanlığın bozulması , takeoff a kadar akıcı giden çevrenin havalandıktan sonra birden o açıdan gpu ya yüklenip Çağırlaşması yapaylaşması akıcılığın bozulması en sonunda gerçekçiliğin azalması ..
ya bakın şahsi fikrim . belirli bir bakış açısında uzaktaki yerlerin bulanıklaştırılması en azından sis falan verilmesi blur laştırılması gerek hem performans hem de gerçekçilik açısından . ve hala sinir olduğum bir şey grafik motorunda gittiğiniz çizgide araziyi belirli bir çapta çizmeye başlıyor , yani bir mesafede detaysız görünen bina o binaya yaklaşırken detayları çiziyor bu da gerçekçiliği zevki çok azaltıyor . oyun motoru hala eski motor .. en azından uzaktaki nesneleri terrain i bulanıklaştırır anti aliasing koyarsan o bölgeyi hem vram e gereksiz kastırmaz hemde gerçekçiliği arttırırsın .
ama oyunun takdir ettiğim bir özelliği var yüksek irtifa da bulutlara çıktığında arazi gayet güzel görünüyor .. fakat düşük irtifaya yaklaşmaya başlayınca arazi birden çocuksulaşıyor kutu kutu detaysız binalar ..
dediğim gibi developer değişse bile hala aynı grafik motoru ile oyun yapıyorlar . gereksiz gpu ve video ram e yük bindiriyorlar . kısaca herkesin anlayacağı dilde konuşmak gerekirse uçak yükseldikçe uzak mesafelere buğu yada sis efekti koysalar gereksiz hafızaya ve gpu ya yük bindirmeseler iyi olacak .. pistte problem yok , yükselmeye başlamadan herşey akıcı hatta sağa sola rotate yaparken bile ağır aksak gitmesine rağmen . fakat bir yükseliyorsun bütün arazi detaylarını ufuğa kadar yüklüyor gpu ve vram e bu da yapaylığa neden oluyor akıcılık azalıyor bu da gerçekçiliği uçuştan keyif almamızı engelliyor . çocuk oyununa dönüyor herşey .
bilmem anlatabildimmi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polene Alerjisi Olan Arı -- 19 Ağustos 2020; 22:58:21 >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X