Şimdi Ara

Mi box ses ayarları.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
16.117
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İnput girişi PC’M
    Mi box ses ayarları. iki kanal görünüyor. Oysa demo Videolar pc de 8 kanal görünüyor.
    Mi box orj. HDMİ kablo ile avr ye bağlı.
    Avr Denon x2400h media player girişi aktif.
    Tv SONY xe8505 arc ile bağlı.
    Girişi nasıl video kanal sayısına göre yükselebilirim. Atmos ses , Dolby hd ses hiç görmedim. dts ses olarak avr ekranında görünüyor ancak giriş hep 2 giriş.
    Ayarlar hakkında yardım edermisiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Mi box sound çıkış ayarını spdif olarak denedinizmi?
  • Mi box avr ye HDMİ ile bağlı optik bağlı değil. Spdıf kablo ile bağlı değil ondan ses nasıl olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dolby digital 5.1 film yada video oynarken bu kanalların aktif olması gerekir..normal videolarda 2 kanal gösterir diye düşünüyorum..
  • aynen 5.1 ses yok yapılmıyor, ben bir ucu 3.5 mm diğer ucu standart optic kablodan denedim hiç memnun kalmadım, sesleri çözmüyor hatta NETFLİX te 5.1 seçeneği hiç yok.
  • Yeni Xbox x aldım aynı yöntemle HD’mi ile bağladım direk aynı videoyu 5.1 giriş olarak gördü. Mi yalan oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • matetech kullanıcısına yanıt
    Netflix de bazı cihazlarda film tanıtımında 5.1 seçeneği var ,bazılarında yok olduğu söyleniyor..Örneğin benim win10 7200u fhd hp notebook dawww.net f lix .c om dan direk netflixi açarsam hiçbir filmde 5.1 seçeneği görünmüyor. Ama microsoftdan indirdiğim ücretsiz netflix uygulamasında filmlerde 5.1 ses seçeneği var..
    Ayrıca netflix Microsoft uygulaması win8.1 win10 istiyor..win7 de b uygulama çalışmıyor..
    Mi box da Google playden indirdiğim uygulamada 5.1 yoktu..kodi de yoktu..mi box ada microsoftdan netflix uygulaması indirebilirmiyiz?
    Mi box da netflix filmlerinde 5.1 seçeneği gören arkadaşlar hangi uygulamada bunu görüyorlar..kodi hariç..
    Örneğin Google playden indirdiğim uygulamada ben göremedim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemalege2000 -- 30 Nisan 2018; 0:19:41 >




  • Herkese merhabalar ve konuyla ilgili destek olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.


    Evimde mibox s ve z906 ses sistemi var.Mibox HDMI bağltısı ile TV ye Z906 ses sistemim ise optik kablo ile TV ye bağlı.Bir türlü istediğim performası elde edemiyorum.DTS ışığı zaten hiç tanmıyor.Mibox ses ayarlarında otomatik seçeneği var, onu seçtiğimde Netflix 5.1 i hiç görmüyor, elle gelip digital çıkışı seçiyorum, altında bibr ek ayar olarak DTS %0, %10 ve %100 kadar bir seçenek daha açılıyor, onun ne işe yaradığını hiç anlamış değilim.Elle seçince mibox s cihazımdan SPDİF çıkışını netflix de 5.1 aktif oluyor ama DTS ışığı yine yok, üstüne birde Netflix ekranında bir içerik izlerken mibox cihazımdan ses açıp kapama yapmıyorum, sadece ses sistemi kumandansından açıp kapama yapabiliyorum sesi.Böyle bir karmaşa içindeyim, konuyla ilgili anlayan arkadaşların desteğine ihtiyacım var.


    Mibox S >> HDMI LG FullHD Tv

    Logitech Z906 >> optik kablo ile LG Fulldh Tv


    Nasıl bir ayar yapmak gerekiyor kilitlenmiş vaziyetterim.





  • evde ki tv eskidi ve uzun süre önce youtube smart tv den izlenememeye başlandı bende de apple tv 3. nesil vardı youtube ondan kullanmaya başladım şimdi de mart ayından itibaren apple tv 3. nesil de youtube kullanılamayacak uyarısı geldi bu sebepten youtube için en ekonomik olan xiaomi mi stick tv almayı düşünüyorum apple tv 3. nesil de youtube ses kalitesi gayet iyidi görüntü iyidi yeni tv almanın maliyeti de yüksek, evde ses sistemi var bu sebepten youtube kullanımı için ses kalitesi tok ve iyi olan sadece youtube için alınabilecek en uygun fiyatlı ürün bu mudur ? bu ürünün ses kalitesi tok mudur tok bir ses veriri mi bas ve tiz olayı önemli , ses yüksek midir ?

  • trkpsms T kullanıcısına yanıt

    Selamlar hocam bir çözüm bulabildiniz mi sorununuza? Ben de aynı sorunu yaşıyorum da .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.