Şimdi Ara

mf3 puanlar ne kadar değişebilir cevabı içerde

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
4
Favori
445
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
3 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 3 aydır foruma düzenli olarak girip burda yazilanlarin hemen hepsini okuyorum. bu sene ben de sinava girdim ve yaş 29! çogunuzun umutsuz oldugunu gordum ve kendi cikarimlarimi sizinle paylasmak icin ilk defa msj yaziyorum. neyse benim hikaye oldukça uzun ve garip uzatsam çok uzar belki de zamanla ögrenirsiniz. 2005-2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012 ve 2016 yillarinda sinava girmis biri olarak, sakin olun! durum dusundugunuz kadar kotu olmayacak. 2010 benzeyecek diyen arkadaslara cok sasiriyorum gercekten. 2010 ya da 2011 yillinda durum neydi ogrenci profili nasildi nerden biliyor. soyle aciklayim, 2010 oncesinde tip kazanabilmek için ilk 10 bin hatta 2008 oncesi sanirim 8 bin civari, dis kazanmak ise yaklasik 11 veya 12 bin civari olmak gerekiyordu. o sene kazanamayan bir suru iyi ogrenci sinava bir daha girmekteydi. su an bakiyorum, gecen sene 40 hatta 60 bin olan adam bi sonraki sene tıp için bir daha hazirlanmakta. bizim zamanimizda cesaret edemezdi hatta gulerlerdi.tabi kontenjanlar artti ve dogal olarak ogrenci profilinde bir dusus var. mesela 20 bine kadar diş yazilabiloyor 30 bine eczacilik yazilabiliyor... ilginizi cekecekse devam edecegim cunku 7 aydir susuyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________




  • Devam hocam durma

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Tıpfedaisi
  • Devam hocam<3
    _____________________________
    Kikuri
  • anlat hocam
    _____________________________
  • devam tecrübeli kişilere ihtiyacımız var
    _____________________________
  • Up
    _____________________________
    Kikuri
  • dostlar ozurdiliyorum şu bir kaç saat yazamayacagim ama beraber guzel çikarimlar yapacagiz. bildigimi ve gorduklerimi size aktaracağim bi kaç saat izin. yazacaklarim biraz zahmetli ve zaman gerekririyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Sıralama kaç gelir
    9 yıl önce açıldı
    kpss de 68 puan çok mu kötü
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • rsklnkvsbl R kullanıcısına yanıt
    Hocam gerekirse kimse iplemesin sen yiine de yaz biz burda dinliyoruz hocam sürejli up uazip ana sayfaya düsurecem koniyu mrak etme
    _____________________________
    Kikuri
  • İnci sözlüge döndü bura

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • devam hocam takipteyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.