Şimdi Ara

Metin2 Karakter yapılandırma (Tüm karakterlerin skill ve stat ayarları)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
33.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar burada size tüm karakterlerin stat ve skil puanlarının verilmesini açıklayacağım..

    Savaşçı:Bedensel savaşçıda stat dağılımı 2hp 1str olarak verilir
    Masterler:

    1.Hava kılıcı
    2.Öfke
    3.Kılıç çevirme
    4.Üç yönlü kesme
    5.Hamle
    Zihinsel: Zihinsel bir savasçıda stat puanlarının dağılımı şu şekilde olması gerekir 2str 1hp bu sayede oldukça dayanıklı bir savaşçınız olur..
    Masterler:

    1.Güçlü beden
    2.Ruh vuruşu
    3.Güçlü vuruş
    4.Şiddetli vuruş
    5.Kılıç darbesi
    Bu şekilde yapılan savaşçıların oldukça güçlü olduğuna emin olabilirsiniz çünkü birçok +75 tanıdığımdan esinlenerek savaşçı karakterinin gelişiminde bunların yapıldığını öğrendim ve sizlerle paylaşmak istedim..
    Sura: Sura karakterinde stat ve skil puanlarının dağılımı şu şekilde olması sura kullanıcılarının rahat etmesini sağlar
    Kara büyü : 2 sp 1 hp olarak stat puanları verilecektir..
    Masterlar:

    1.Ateş hayaleti
    2.Karanlık koruma
    3.Karanlık küre
    Bu masterlardan sonra açılacak masterlar tamamen kişinin isteğine göre olması iyi olur ama bu ilk üç master kesin olarak açılması gerekelerdir..
    Büyülü silah: İlk olarak 3 int 1 Vit şeklinde int 90 olana kadar veriyoruz.Daha sonra int 90 olduğunda Vit'i 50 ye getiriyoruz.
    Masterlar:

    1.Büyülü keskinlik
    2.Parmak darbesi
    3.Büyülü Zırh
    4.Ejderha dönüşü
    4.Dehşet
    Bu masterlardan sonrakiler tamamen kişinin kendi kararına kalmıştır ama açılması gereken ilk 4 master bunlardır...
    Ninja:Ninja karakterlerin stat ve skil dağılımında ön görüle koşullar şunlardır..
    Uzak Dövüş: Stat puanlarının dağılımı 3 Dex 1 Vit puanlar bu şekilde verildiğinde uzak dövüş ninjalarının oldukça güçlü ve etkili karakterler olduğunu görebilirsiniz..
    Masterlar:

    1.Ateşli ok
    2.Zehirli ok
    3.Tekrarlanan atış
    4.Ok yağmuru
    5.Hafif adım
    Yakın dövüş:Stat puanlarının dağılımı 2 dex – 1 vit olaral verilmesi gerekir..
    Masterlar:

    1.Bıçak çevirme
    2.Suikast
    3.Hızlı saldırı
    Şaman:Şaman karakterlerde stat dağlımı 2ınt 1vıt olarak verilmesi gerekir
    Masterlar:Ejderha yardımı olan şamanlarda
    1.Ejderha yardımı
    2. Kutsama
    3.Ejderha kükremesi
    Masterlar:İyileştirmeli şamanlarda
    1.İyileştirme
    2.Yüksek saldırı
    3. Şimşek çağırma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SaatliBomba -- 6 Ekim 2009; 18:09:35 >







  • Güzel paylaşım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FaLkenAuGe -- 28 Eylül 2009; 2:17:30 >
  • rica ederim
  • tebrikler
  • %95'i yanlış. Zihinsel GB'siz, ejderha şamanda Kritiksiz asla oynayamaz.
  • Güzel paylaşım
  • paylaşım için saol







    güzelmi bu renk hep bunu kullanam ?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alp Erén

    %95'i yanlış. Zihinsel GB'siz, ejderha şamanda Kritiksiz asla oynayamaz.

    zihinsel yeteneklerde gerekli düzenleme yapıldı. şamanlarda sorun yok kritik ile kasmak zorlaştırır kritiği belli bi lvlden sonra yapabiliriz itemlerle idare eder ilk başlarda...güçlendirmeyle daha kolay
  • saçma bir konu bilgilerin doğruluk payı %0 ve alıntı bu konuya mı yorum yapacaz ? açtığım konu bu konu yüzünden mi kilitlendi. yazık
  • Çoğuna katılmıyorum bence çok saçma
  • Konuyu kirletmeyelim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SaatliBomba -- 21 Ocak 2010; 9:34:36 >
  • konunun kendisi kirli zaten. susacaksak açma kardeşim
  • düzeltmişsin ama çok esik var bedensel misin ? ok bedenselin rehberini hazırla. böyle yarım yamalak oynamadığın karakterler hakkında konu açıpta millete yanlış bilgi verme
  • quote:

    Savaşçı:Bedensel savaşçıda stat dağılımı 2str 1vıt olarak verilir

    Doğrusu

    Bedensel 2 Hp 1 Str verir ilk masteri Hava Kılıcı yaparsanız str desteği oradan gelir

    quote:

    Zihinsel: Zihinsel bir savasçıda stat puanlarının dağılımı şu şekilde olması gerekir 2hp 1dex

    Doğrusu

    Zihinselin Dex'e ihtiyacı yoktur zaten güçlü bedeni var 2 Str 1 Hp gitmelidir

    Ninja Yakın dövüşün ilk masteri Bıçak Çevirme olmalıdır 2 Suikast 3 Hızlı Saldırı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Plunder -- 21 Ocak 2010; 14:51:36 >




  • güncellendi
  • bedensel de 3. master kılıc cevirme olmalıydı =(


    ve büyülü silahlar str ve vermez !!! 1 hp 2 sp verir büyülü silahlar sp si arttıkca vurus gücü de artar büyülü silahların !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Achilles17 -- 7 Ekim 2009; 0:07:09 >
  • Alla alla kardeşim bilmiyosan bunları niye açıyosun biz düzeltmek zorunda myız senin hatalarını ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xSquaLLx

    Alla alla kardeşim bilmiyosan bunları niye açıyosun biz düzeltmek zorunda myız senin hatalarını ?


    +Rep verelim Paşam
  • hatalar tekrar düzeltildi.
  • Büyülü silah: 1 hp 2 str stat puanlarının dağılımında kullanılması gereken puanlardır..
    Masterlar:
    1. Büyülü Zırh
    2.Ejderha Dönüşü
    3.Büyülü keskinlik
    4.Dehşet
    Bu masterlardan sonrakiler tamamen kişinin kendi kararına kalmıştır ama açılması gereken ilk 4 master bunlardır...
    Ninja:Ninja karakterlerin stat ve skil dağılımında ön görüle koşullar şunlardır..
    Uzak Dövüş: Stat puanlarının dağılımı 2vıt 1 dex puanlar bu şekilde verildiğinde uzak dövüş ninjalarının oldukça güçlü ve etkili karakterler olduğunu görebilirsiniz..
    Masterlar:
    1.Ateşli ok
    2.Tekrarlanan atış
    3.Ok yağmuru
    4.Hafif adım
    5.Zehirli ok
    Yakın dövüş:Stat puanlarının dağılımı 2 str 1 hp olaral verilmesi gerekir..
    Masterlar:
    1.Suikast
    2.Bıçak çevirme
    3.Kamuflaj


    Tamamiyle yanlış




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.