Şimdi Ara

Mercedes B150 nasıldır? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
2
Favori
170.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hediye gelse binerdim ama para verip almam sonuçta bi bayan arabası , yolda giderken bayan sancaklar hep seni
  • Arkadaşlar bu araç Renault Scenic ile aynı sınıf bir araçtır.

    Scenic ne kadar bayan aracı ise buda o kadar bayan aracıdır.

    Zaten diğer "bayan aracı" diye tabir edilen araçlara bakarsanız bu araçtan çok daha ebatca küçük olduklarını farkedersiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheJudgé

    Hediye gelse binerdim ama para verip almam sonuçta bi bayan arabası , yolda giderken bayan sancaklar hep seni

    Bayan arabası diyebileceğimiz pek bir yanı yok diye düşünüyorum... Siz bir de A serilerini görün :)

    Benim gözümde bayan arabası, Mercedes A, micra, yaris, C1, Beetle, gibi modellerdir :)
  • vay be . Burayı delikanlılar basmış :)

    B150 bayan arabası ha ? komik olmuyor mu ?
  • Bence tipi o kadar da kötü değil.Lise de hoca da vardı çok imrenirdim
  • Mersedeain yüz karasıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2008 model Ben yeni aldım.Tek kelime ile HARİKA bir araba.Araba gitmiyor diyorlar.Onlara katılıyorum ama GÜLMEKTEN.Araba süper gidiyor.1500 motora sahip bir araç için son derece harika gidiyor.Otomatik kullansan bile güzel.Manuel kullanımda dahada seri gidiyor.Arabanın konforu ise muhteşem.Hem iş için hemde aile için mükemmel bir araç.Yapılan yorumları okuyorum ve hayretler içinde kalıyorum.Bu sınıf bir araç için son derece muazzam bir araç.Yakıtı çok yakıyor diyorlar.Oda komik.Araç şehiriçi hemde İSTANBUL trafiğinde 100 kilometrede 9-11 litre arası yakıyor.2001 dizel 1.6 VOLVO S40 vardı Onu sattım .O araç bile İSTANBULDA şehiriçi 8 litre yakıyorduki VOLVO S 40 da konfor hakgetire.S40 konfrodan yoksun diye sattım ve B 150 yi aldım.MUHTEŞEM KONFOR ve SINIF ARABA.MERCEDES.Daha iyisisi ALLAH YAPAR.Alacak olanlar almaktan asla ve asla çekinmesinler.Dandik PASATLARA dandik VOLVOLARA dandik GOLF ,JETTA, POLO lara dünyanın parasını vereceğinize İKİNCİ ELİ çok uygun olan 2006 - 2008 B 150 alın sevgili arkadaşlar.Ortalama 10 litre yani 50 kuruş civarı yakıt yakıyorki zaten bu sınıftaki hangi benzinli araç bu kadar yakmıyor?? BU ARACI ALACAK ARKADAŞLAR ,,SAKIN KOMPLEKSİ YORUMLARA KULAK ASMAYIN.Gönül rahatlığıyla alın.ASLA PİŞMAN OLMAZSINIZ.Ayrıntılı soru sormak isteyen arkadaşlar bana sorabilirsiniz.Araştırın ,temizinden bulun ve alın.Kilometrede 50 kuruş YAKIYORRRRRRRRRRR.iy ve güzel kullanın YETER.Bayan arabası diyenlerede katılmıyorum.MERCEDESİN c ve e serileri müthiş pahalı.Zaten onlar 1800 veya 2000 motor.Onlar azmı yakıyor.Huhhahhaaaa.Onlar 100 kilometrede 15 litre yakıyor.Vergileri ve kaskolarıda müthiş pahalı.Bu araba 1500 motor.Kasko ve vergileri gayet uygun.ALIN KARDEŞİM.ALMADAN ÖNCE KULLANIN YOKUŞ ÇIKIN.GİDİYORMU GİTMİYORMU ANLARSINIZ.araba gitmiyor diyen arkadaşlar 3500 motor nercedes ilemi kıyaslıyorlar ne???Bir daha söylüyorum.1500 motor bir araç için son derece güzel gidiyor.7 iler vites kardeşim.Kadranı 240.Bu araba gitmiyor diyenlere bir kez daha selam söylüyorum.Bu araba gitmiyor diyen gelsin ben onu gezdireceğeim.Gidiyormu gitmiyormu anlarlar.ARABAYI ALINIZ.ÇOK GÜZEL BİR ARABA.




  • atilla mergen A kullanıcısına yanıt
    Helal olsun sana arkadaşım. Ben de araştırıp duruyorum bu arabayı, çok cazip geliyor doğrusu. Kardeşim ben memurum, Mercedes falan bizim için normalde hayal. Fakat gidip 40bin verip fiat punto, linea alacağıma, 80-90 binde Mercedes alırım, hem geniş jeepe yazıyor, hem de emniyetli, konforlu, yol tutar, malzeme kalitesi ve Mercedes kullanma ayrıcalığı da cabası..
    Bir akrabamda 87 model Mercedes var, saat gibi çalışıyor, mazotunu suyunu koy canavar gibi gidiyor, masraf yok. Al bu B150'yi, çoluğuna çocuğuna miras kalsın. Ben bu arabayı değiştirirsem, anca B180'le değiştiririm diye düşünüyorum. Linea bilemedin 5 yıl sonra leş..
    Çekişi az diyenler için, Clio almıyorsunuz kardeşim. Mercedes alıyorsan, biraz ağır olacaksın zaten. Kaldı ki bayılacak kadar da hantal olmadığı söyleniyor, bende öyle olduğunu sanmıyorum. Mamafih, bu araç B180 gibi 122bg olsaydı, 32-35bine zor alırdınız bu arabayı..
    Ha kasgosu 2binin üzerindeyse, bu bir dezavantajdır, vergisi 350TL üstündeyse bu da dezavantaj ve yedek parçanın yan sanayisi var mıdır, onu da araştırmak lazım ki, olacağını sanıyorum. Problem olursa, götür bildiğin ustaya, olsun bitsin.
    Neticede bu araba benim zevkle kullanacağım bir arabadır, vesselam.




  • Bir yakınımda var bu araçtan. Çekişinden pek memnun değil hantal olduğunu söylemişti bana fazla inceleme fırsatım olmadı maalesef başka bir şey diyemeyeceğim ama direksiyonu klasik Mercedes konforunda diyebilirim.
  • arkadaşlar öyle yorumlar yazmışsınız ki. mercedes mühendisleri düşünememiş siz düşünmüşsünüz.

    bir mercedes mühendisi burayı okusa tüm arabaları geri çağırır hepsi üretim hatalı diye.

    mercedes. gitmiyormuş derken nasıl gitmiyor. 200 basamıyonmu. ? neye göre kıyasyılorsunuz da bu kadar kötü diyorsunuz.

    siz yokmusunuz yani çamur at izi kalsın.
  • Bu araçlarda 426 Autronic 7 ileri vites (Kademesiz Otomatik Şanzıman) mevcuttur. Bu tip (CVT) şanzımanlarda sabit dişli oranı yoktur. Ama sürücünün gaza yüklendiği anlarda boşluk hissi yaşamaması için şanzıman sabit oranlar üzerinden hareket eder. 7 ileri diye geçer ama sonsuz dişli oranına sahiptir. Sürücüyü buna alıştırmak zor olduğu için sabit 7 ayrı pozisyon belirlenmiştir. CVT teoride mükemmeldir. Bir motorun her devirde maksimum güç üretmesi mümkün olmadığından, şanzımanı motorun maksimum devrinde sabit tutmak mantığına dayanır. Çok konforludur. Vites geçişlerini hissettirmez ancak hızlanmada sorunları vardır. Honda çok kullanır bu şanzımanı, city-jazz ve birçok scooter ürünlerinde vardır.

    Sürücülerin bu tip şanzımanlara alışması zor olabilir.

    İşte bu araçlarda da yaşanan en büyük sorun budur. Aracın ağır olduğu, motorun yetersiz kaldığı, fazla yakıt tükettiği, hızlanmalarda yetersiz kaldığı yönündeki şikayetlerde haklılık payı yüksektir. Bu araçları ilk defa ve kısa süre olarak kullananlar bütün bu şikayetlerinde haklıdırlar. Ancak aracı güç, hızlanma, uzun yol performansı, yakıt tüketimi konularında başarılı bulan ve memnun olan arkadaşlar da çok haklılar. Bu araçtan memnun olanlar, aracı çözebilecek kadar sürüş tecrübesine sahip olanlardır. Uzun süre bu araçları kullanmış olanların büyük çoğunluğu, yapılan eleştirilere anlam veremiyor olabilirler.

    Sonuçta araçla sürücüsü arasında bir iletişim var. Sürücünün isteklerine aracın verdiği tepkiler ve bu tepkilerin süresi önemli tabi. Bu iletişim düz vitesli araçlarda daha fazla, otomatik vitesli araçlarda ise daha azdır. CVT şanzımanlarda ise bazen kopma noktasına gelebiliyor. Eğer aracın yapabileceklerini bilirseniz, gücünden de performansından da yakıt tüketiminden de memnun kalabilirsiniz.
    Bu araçlar tam gaz yaptığınızda hızlanmaz, sadece devir yükseltir ve anlamsız şekilde bağırır. Çünkü şanzımanın aldığı komut daha fazla hız değil, daha fazla güçtür. Araç önce gücü yükseltir, sonra hızı yükseltmek için çabalar. Bu durumda da çok yakan, bağıran ama gitmeyen, tır bile sollayamayan, rampada şişen bir aracınız var demektir. Ancak gaz pedalına kademeli olarak komut verdiğinizde, hızlanma istediğinizi anlar ve çok daha az yakıtla sizin istediğinizi yapar ve bırakın tırı kendi sınıfındaki birçok aracı da sollar. Gene de anlaşamazsanız manuel olarak vites değiştirebilirsiniz. Tabi herkes bu aracı sevmek ve bu aracı kullanabilmek için uğraşmak zorunda değil. Bu aracı ya çok seversiniz ya da nefret edersiniz.

    Ben sevenlerdenim. Kullanmaktan zevk alacak olanlara tavsiye ederim. Benim tek sıkıntım sert süspansiyon ve anlam veremediğim jantlardı (807 17'' hafif metal - 10 kollu tasarım jantlar) onu da 15” jant ile değiştirdim. Görüntüden kaybım oldu ancak istediğim konforun yakalamanın yanında yakıt tasarrufu da sağladım.




  • Mukemmel bir arac. Cmax - scenic ile sinifdasdir. Hepsinden kalitelidir. Aliniz bininiz. Bu sinifta Performans istryenler b180e ve s-maxe baksin.

    Ayrica konu hortlamis.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    zengin adamların, eşlerini susturmak için aldığı hediyelik gibi bence

    benimde bir bilgim yok ama çok güzel tasarımı var


    harika bir yorum.cuk oturmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akkush

    Bu araçlarda 426 Autronic 7 ileri vites (Kademesiz Otomatik Şanzıman) mevcuttur. Bu tip (CVT) şanzımanlarda sabit dişli oranı yoktur. Ama sürücünün gaza yüklendiği anlarda boşluk hissi yaşamaması için şanzıman sabit oranlar üzerinden hareket eder. 7 ileri diye geçer ama sonsuz dişli oranına sahiptir. Sürücüyü buna alıştırmak zor olduğu için sabit 7 ayrı pozisyon belirlenmiştir. CVT teoride mükemmeldir. Bir motorun her devirde maksimum güç üretmesi mümkün olmadığından, şanzımanı motorun maksimum devrinde sabit tutmak mantığına dayanır. Çok konforludur. Vites geçişlerini hissettirmez ancak hızlanmada sorunları vardır. Honda çok kullanır bu şanzımanı, city-jazz ve birçok scooter ürünlerinde vardır.

    Sürücülerin bu tip şanzımanlara alışması zor olabilir.

    İşte bu araçlarda da yaşanan en büyük sorun budur. Aracın ağır olduğu, motorun yetersiz kaldığı, fazla yakıt tükettiği, hızlanmalarda yetersiz kaldığı yönündeki şikayetlerde haklılık payı yüksektir. Bu araçları ilk defa ve kısa süre olarak kullananlar bütün bu şikayetlerinde haklıdırlar. Ancak aracı güç, hızlanma, uzun yol performansı, yakıt tüketimi konularında başarılı bulan ve memnun olan arkadaşlar da çok haklılar. Bu araçtan memnun olanlar, aracı çözebilecek kadar sürüş tecrübesine sahip olanlardır. Uzun süre bu araçları kullanmış olanların büyük çoğunluğu, yapılan eleştirilere anlam veremiyor olabilirler.

    Sonuçta araçla sürücüsü arasında bir iletişim var. Sürücünün isteklerine aracın verdiği tepkiler ve bu tepkilerin süresi önemli tabi. Bu iletişim düz vitesli araçlarda daha fazla, otomatik vitesli araçlarda ise daha azdır. CVT şanzımanlarda ise bazen kopma noktasına gelebiliyor. Eğer aracın yapabileceklerini bilirseniz, gücünden de performansından da yakıt tüketiminden de memnun kalabilirsiniz.
    Bu araçlar tam gaz yaptığınızda hızlanmaz, sadece devir yükseltir ve anlamsız şekilde bağırır. Çünkü şanzımanın aldığı komut daha fazla hız değil, daha fazla güçtür. Araç önce gücü yükseltir, sonra hızı yükseltmek için çabalar. Bu durumda da çok yakan, bağıran ama gitmeyen, tır bile sollayamayan, rampada şişen bir aracınız var demektir. Ancak gaz pedalına kademeli olarak komut verdiğinizde, hızlanma istediğinizi anlar ve çok daha az yakıtla sizin istediğinizi yapar ve bırakın tırı kendi sınıfındaki birçok aracı da sollar. Gene de anlaşamazsanız manuel olarak vites değiştirebilirsiniz. Tabi herkes bu aracı sevmek ve bu aracı kullanabilmek için uğraşmak zorunda değil. Bu aracı ya çok seversiniz ya da nefret edersiniz.

    Ben sevenlerdenim. Kullanmaktan zevk alacak olanlara tavsiye ederim. Benim tek sıkıntım sert süspansiyon ve anlam veremediğim jantlardı (807 17'' hafif metal - 10 kollu tasarım jantlar) onu da 15” jant ile değiştirdim. Görüntüden kaybım oldu ancak istediğim konforun yakalamanın yanında yakıt tasarrufu da sağladım.


    Güzel bir inceleme ve açıklama olmuş




  • B150 yi bilmiyorum ama geçen sene B180 ile test sürüşü yapmıştım ve çok beğenmiştim. Araç geniş sayılırdı ve gidişi hızlanması konforu epey hoşuma gitmişti. Tahminimce B150 de ona yakın konforlu ve güzel bir araçtır. Mercedes in kötü bir araç yapacağını pek düşünmüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahirismaileren

    Arkadaşlar bu araç Renault Scenic ile aynı sınıf bir araçtır.

    Scenic ne kadar bayan aracı ise buda o kadar bayan aracıdır.

    Zaten diğer "bayan aracı" diye tabir edilen araçlara bakarsanız bu araçtan çok daha ebatca küçük olduklarını farkedersiniz.

    muhterem scenic nereden bayan aracı oluyor,
    sen hiö scenic kullandın mı_???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanyy

    quote:

    Orijinalden alıntı: tahirismaileren

    Arkadaşlar bu araç Renault Scenic ile aynı sınıf bir araçtır.

    Scenic ne kadar bayan aracı ise buda o kadar bayan aracıdır.

    Zaten diğer "bayan aracı" diye tabir edilen araçlara bakarsanız bu araçtan çok daha ebatca küçük olduklarını farkedersiniz.

    muhterem scenic nereden bayan aracı oluyor,
    sen hiö scenic kullandın mı_???

    muhterem önce yazdığım yazıyı tane tane okuyup anlamaya çalış !!!

    Scenic ile B150 aynı sınıf araçlardır, Scenic nasıl ki bayan aracı değilse B150'de bayan aracı değildir demeye çalışıyorum.

    bunuda anlamadıysan söyle ben yine sana anlatmaya çalışırım muhterem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahirismaileren

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanyy

    quote:

    Orijinalden alıntı: tahirismaileren

    Arkadaşlar bu araç Renault Scenic ile aynı sınıf bir araçtır.

    Scenic ne kadar bayan aracı ise buda o kadar bayan aracıdır.

    Zaten diğer "bayan aracı" diye tabir edilen araçlara bakarsanız bu araçtan çok daha ebatca küçük olduklarını farkedersiniz.

    muhterem scenic nereden bayan aracı oluyor,
    sen hiö scenic kullandın mı_???

    muhterem önce yazdığım yazıyı tane tane okuyup anlamaya çalış !!!

    Scenic ile B150 aynı sınıf araçlardır, Scenic nasıl ki bayan aracı değilse B150'de bayan aracı değildir demeye çalışıyorum.

    bunuda anlamadıysan söyle ben yine sana anlatmaya çalışırım muhterem

    iyi ki sadece "muhterem" demişim.
    sizi bilmem ama ben oldukça yoğun çalışan biriyim
    hızlıca okumaktan yanlış anladım.
    büyütmeye gerek yok sanırım.!




  • tahirismaileren kullanıcısına yanıt
    iyi ki sadece "muhterem" demişim !
    sizi bilmem ama ben oldukça yoğun çalışan biriyim
    hızlıca okumaktan yanlış anladım.
    büyütmeye gerek yok sanırım.
  • B150 otomatiklerin hepsinde CVT şanzıman kullanılıyor mu?

    Yoksa Tork konvertörlü olan modelleride var mı?
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.