Şimdi Ara

Mercedes artik eski Mercedes degil (mi) (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
0
Favori
11.476
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    quote:

    Orijinalden alıntı: KINGHUNAL

    Yeni kasa (W204) 1600cc 156 beygir kompressor'den önce W203 kasa 1800cc 143 beygir kompressor C serisi vardı. 1.8'in teknik verileri çok daha kötü, o zamanlardı C180 Kompressor'e tapılıyordu okadar basit şeylere takılıyorsunuz ki 200cc'nin getirisi çok yüksek. Hem performans anlamında hem vergilendirme sistemimiz açısından. 1.8 bol vergiyle satılırken mükemmel, 1.6 litre 156 beygir motor ile imajı mı sarsılacak. Ancak bu forumda böyle şeyler yazılır zaten gerçek hayatta kimse imajdan falan bahsetmiyor :) İmaj sarsılacak olsa 3 serisi en dandik araba olurdu zaten heryerde var A4'te aynı şekilde.

    BMW gibi motorlarıyla piyasaya hakim olan bir markanın D segmenti arabası 3 serisinde 1600cc 115 beygir 0-100 değeri 13 saniye olan bir otomobili yıllardır satmasını da değerdirsene imaj açısından?
    Audi'nin 1.8 litre 120 beygir A4 satması imaj açısından nasıl?
    Mercedes E250 CGI'lerinde de 1.8 litre 204 beygir motor kullanıyor. İlla 3000 motor olması gerekmiyor eski kafayla konuşmayın artık.

    Dacia'mı bu demişsin ya ondan sonraki yazılarını okumak içimden gelmedi zaten. 1.5 dci 90 beygir motorlarla karıştırıyorsun galiba.

    1600cc 105 beygirlik DSG Passata taptığın konuları da okuduk 80.000 liraya 13 saniyeede 0-100 veren tek otomobil. Passatta Dacia değil mi.

    İkinci el 1.6 dizel C sınıfı arabaya 70 bin lira veren adamdan ne bekliyorsun ki?

    açıkçası yazmayayım dedim ama kendimi tutamadım bir deli kuyuya taş atmış hesabı millet bol keseden atıyor. yarısı çocuk yaşta,yarısı daha konuştuğu arabanın içine dahi oturmamış cahiliyet dolu yorumlar yapıyor, cihanair için konuşmuyorum bu sözlerimi forumun genel yapısından bahsediyorum.

    quote:

    Orijinalden alıntı: smurats
    bu kadar mercedes fanligi yapmayin bizde parasini verip aldik hos 1.4t 122bg araclar bile 9.5 saniyeyi bulmuyor..koru korune savunmayin yasim 21 olmasina ragmen cok farkli konseptlerde bir o kadar cesitte arac kullanmisimdir..m6lik bir durum yok ortada yani


    smurats, sizin mesajınızdan alıntı yaparak düşüncelerimi dile getirdim, siz turbofsi.net'te yazanı alıntı yapmışsınız yazınızın başında. İlk mesajınızda bahsettiğiniz üzere size herhangi bir "celallenme" durumu yoktur yanlış anlamayın. Zaten sizde benzin fiyatları ve yüksek yakıt meselesine yorum yapmışsınız. Katıldığımı belirttim, bunun dışındaki "sallamasyon" diye tabir edebileceğimiz yorumlara cevap yazdım. Alıntıyı silebilirim isterseniz. iyi akşamlar.




  • Bir baslik olsun ki kavga cikmasin biraz sakin la
  • Allah kaza bela vermesin hepsi aynı kırmayın birbirinizi


     Mercedes artik eski Mercedes degil (mi)


     Mercedes artik eski Mercedes degil (mi)


     Mercedes artik eski Mercedes degil (mi)




  • birini aynı yüklemiş bide bu var

     Mercedes artik eski Mercedes degil (mi)
  • mercedes gerçekten iyidi 2001 e270 otomatik var amcamda o kadar güzel araba ki hızını saymıyorum. konfor sağlamlık hat safada. 2009-2010-2011 c180 modellerin hepsini inceleme şansım oldu çoğu arkadaşın dediği gibi c seri kaliteyi maalesef düşürmüş ve halk arabası şeklinde üretmiş. bu demek değil ki küçük görmek. 6-7 yıl öncesine kadar kaç kişi binebiliyordu bu tip arabalara doğal olarak fiyat düştü kalitede ama 90 bin tl de az değil yani veriyorsam kalite ararım.
    ama mercedesin e ile başladığı maalesef gerçek bmw içinde 5 serisi.
  • Konudaki sorunun cevabını bu yavru verir heralde...







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yaman06 -- 20 Ocak 2012; 1:55:21 >




  • hızlı değişimler geçiren teknoloji insanların ihtiyaçlarını günden güne değiştirip hep daha fazlasını sunmakla insan hayatlarında belirleyici rol oynuyor ,bunun bir yansımasıda otomotiv sektöründe gerçekleşiyor ,artık teknolojiyi tüm markalar sonuna kadar kullanmaya çabalıyor ,bugun bir 2012 ford focusta 2012 c klass mercedesten daha fazla ve değişik özellik var ,diğer tüm araçlarda bu üstünlük ya da dezavantaj söz konusu.


    Bu teknolojiyi en yakından takip eden otomotiv firmaları mercedes ve bmw değil , daha atak ve manevra kabiliyeti yüksek olan japonlar da bunun uygulayacısı.



    O yüzden araçlara da haddinden fazla anlam yüklememek lazım , eskiden problem gibi görülmeyen şeylerin bugun daha problemli olduğunu düşünmemiz mükemmeliği istememizdendir.


    her aracın kendi içinde bir dayanıklılık ya da sorun arz etme eşiği vardır ,eskiden bmw ve mercedes bu sınırın en çok zorlayan araçlarken


    geçen gün bir taksi şöförünün (havalimanı) fiat albea ile 1.000.000 km. yaptıgını duydum.


    kısaca (gerçi baya uzun oldu ) araçlarımızı kullanırken verdiği keyif ve yaradığı işler bakımından değerlendirip elektronik olan herşeyin bozulma süresinin mekanik sistemlere göre daha fazla olduğunu unutmamak gerekir.


    iyi sohbetler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: werderrr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    Mercedes, E serisinden başlar.

    bunu mercedes te calisan bir tanidigim da soyluyor, hatta daha da spesifik olup e 250 den baslar diyor mercedes :)

    S CLASS 98 'DEDE BİTER :d
  • Yıllar önce ailece sahip olduğumuz W210 E200'müz vardı. Gerçekten çok kaliteli bir araçtı. Daha sonrasında kendi kullandığım Peugeot 307, Toyota Avensis gibi araçlarım oldu. Bir süredir de W204 FL C180 sahibiyim. İnanın şöyle bir bakıyorum, bu araçlar içinde en kalitelisi ne diye, W210 kasa en kalitelisiydi. Ama ondan sonra da rahatlıkla W204 gelir. Maliyetler ve yeni teknolojileri araçlara uygulama yarışı sonrası, araçların klasik kalite unsurları olan, plastik, döşeme, kaporta kalitesi gibi parametrelerde düşüşe gidildi. Ama bu kalite düşüşü bütün markalarda var. Bunu da unutmamak lazım.

    Mercedes'i bence Mercedes yapan ise, konfor, sportiflik, sürüş keyfi konularında altın oranı yakalaması. Hiçbir açıdan (güncel C serisi dahil) sizi üzmüyor. Japon araçlarından söz edenler olmuş. Geçen seneye kadar Avensis kullanıcısı biri olarak söyleyebilirim ki, Japon otomobilleri de gerçekten belli bir çıtanın üstündeler. Ama premium Almanlardan, sürüş keyfi ve yolla kurduğunuz dil konusunda hala gerideler.

    Bir de sorunsuzluk konusunda şans faktörüne inanıyorum. Avensis'te gerçekten çok fazla problem yaşadım ve satmak yoluna gittim. W204 ile ilgili ise, biraz daha kullandıktan sonra yorum verebilirim.




  • biri mercedes s class dan başlar demiş biri c serisi mercedes değildir demiş kardeşim bu insanlara bir boş artı boş yeni a serisi versen mercedes dünyada hala 1 numara muhabbeti yapıcaklar c serisi a4 ve 3 serisine göre bir uzay mekiği değil bunlar aynı sınıfın ürünleri veya a6 e serisi 5 seriside cok ap ayrı teknolojilere sahip değil ama mercedes herzaman diğer markalara referans olarak gelişmiştir c serisinin malzeme kalitesinden şüphe eden merceedes düşmanıdır a serisinden başlar mercedes bundan şüphesi olan gider bir yetkili satıcıya test sürüşüne çıkar 25 yaşında bir insan e serisi yerine c serisi tercih etmesi çok daha akıl işi olur c serisi konfor olarak amg suspansiyon alınmadığı ve 16 lık runflat haliyle size sadece e nin hacmini sunamaz konfor muazzamdır sadece bilerek konusalım
  • Mercedes kesinlikle eski mercedes değil, bunun tartışması bile olmaz.

    Aynı şey Bmw için de geçerli tabi.

    Anadolla tamponunu inekler yiyor diye dalga geçerdi millet .

    Baktığın zaman bu saydığım arabaların belli parçaları da anadol tamponu sağlamlığında artık.

    Kabul etmek zor olsa da , acı gerçek bu.

    Son kasa E bu kasaya göre her anlamda 2 vites düşürmüş bana göre.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-2009-model-bayi-cikisli-e.200-komp-avantgarde.full-140447758/detay




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.